Osvita.ua Блоги

Л. Гриневич: для успіху завжди потрібна підтримка

Автор: Лілія Гриневич , міністр освіти і науки. Традиційно хочу підтримати наших випускників, які завтра складатимуть перше ЗНО з математики, а також усіх, хто здаватиме його цього року. Життя переповнене своєрідними іспитами, це завжди стрес та випробування, але, пройшовши їх гідно, ти розвиваєшся та береш нову для себе висоту. Однак для успіху завжди потрібна підтримка. Завтра за вас вболіватиме уся Україна, і хай це додасть вам віри у власні сили та вгамує хвилювання. Отже, #ЩастиНаЗНО ! І заохочую всіх українців також приєднатися до цього флешмобу та підтримати наших дітей - вони мають відчути, що ми вболіваємо за їхній успіх. P.S. Також традиційно додаю до цього посту посилання на поради психолога Светлани Ройз, що допоможуть вгамувати стрес. Оригінал ... 21.05.2018
В. Онацький: спостереження за результатами ДПА в 4 класі Мене хвилює те, що збільшується кількість дітей, які не можуть розібрати власний почерк
В. Громовий: лікар сказав в… до косметолога Яким буде фінал історії, коли пацієнт має серйозну хронічну хворобу, а його відправляють до косметолога
С. Вовк: щедрий аукціон для платників податків Зловживання і хакінг системи задля отримання зиску - це універсальна форма атестації наукових кадрів
І. Лікарчук: ще один крок до повного знищення ЗНО Чому законодавство різних абітурієнтів ставить у нерівні умови участі в конкурсі за право навчатися у виші?
В. Круглов: діти з гаджетами перемогли дорослих? Про перспективи ринку E-learning в Україні та перспективи впровадження електронного підручника
В. Брудновський: виші готують дипломи, а не педагогів Шановні освітяни, хтось зможе мені пояснити, звідки в школах взялися рейтинги успішності учнів?
Л. Гриневич: день маленьких кроків, які змінюють умови Підвищено розмір премій та забезпечено відрядження вчителям, які проводитимуть ДПА за кордоном
Ю. Федорченко: про вищу освіту і студентоцентризм Все більше вираз «студентоцентризм у вищій освіті» сприймається як своєрідний клієнтоцентризм
В. Громовий: про освіту і начальникоцентрованість Зміни мають відбутись у філософських підходах до реформування освіти та у всіх наших документах
І. Лікарчук: рішення про відміну лінійок - не справа МОН Справа не стільки в лінійках, а у екзальтованості, зацикленості, совковості тих, хто їх проводить
О. Калинич: не подобається підручник – створіть свій! Цікаво, скільки підручників написали обурені (часто - наперед обурені)? Хтось знає статистику?
В. Онацький: чому випускники не отримають свідоцтва Отримавши документ про освіту, учень має право обирати, чи продовжувати освіту в закладі, який закінчив
В. Фурманюк: що приховує МОН про батьківські комітети? Чому МОН вирішило, що заклади освіти мають право приймати рішення щодо діяльності об’єднань батьків?
Г. Клочек: до 100-річчя Василя Сухомлинського Для нього фактично не існувало межі між особистим і школою, бо йдеться про абсолютну відданість
В. Онацький: травневі роздуми про ДПА у початковій школі Для дітей, які були відсутні на ДПА, додаткова підсумкова контрольна робота не є обов’язковою
О. Остапчук: проявімо мудрість і зловімо романтику! Ідея проведення свята Першого і Останнього дзвоника не у вигляді традиційної лінійки звучить давно