Osvita.ua Блоги

Ігор Лікарчук: конкурсна машина працює

Автор:  Ігор Лікарчук , екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти. У ці дні в Інтернеті з’являється велика кількість матеріалів про результати районних (міських) етапів конкурсу «Учитель року». В опублікованих матеріалах дивно поєднуються педагогічна мудрість і наївність, схоластичність та інноватика, глибоке педагогічне кредо та примітивний популізм... Читаючи їх, водночас виникає почуття гордості та поваги до одних, та жалю й співчуття до інших... А ще, коли дізнаєшся скільки часу, фізичних і моральних зусиль, коштів та інших матеріальних ресурсів витрачають учасники цього конкурсу, то стає сумно. Та найбільш прикрим, на мою думку, є те, що за всіма конкурсними блогами, презентаціями, записами відкритих уроків, статтями і сценаріями не видно найголовнішого: ким є учасник конкурсу для учнів... Знаю особисто чимало дуже талановитих, мастистих учителів, які принципово не беруть участь у таких конкурсах. Бо впевнені, що ЗМАГАТИСЯ ЗА ПРАВО НАЗИВАТИСЯ КРАЩИМ УЧИТЕЛЕМ - ЦЕ ... 15.11.2019
Інна Ящук: травматизм від вуличної шкільної вбиральні Шкільна освіта – це комплексне виховання нових поколінь, де немає неважливих елементів
Наталія Слободянюк: чому уроки нудні? Саме «умови навчання», а не «утримання» роблять освітній процес цікавим, корисним та результативним
Сергій Дятленко: три картини і без_моралі У законі про середню освіту треба передбачити проведення конкурсу на посаду директора кожної школи
І. Совсун: прийнятий бюджет принесе освітянам різні новини Учителів очікує незначне збільшення зарплат, а для науковців все залишиться майже без змін
В. Мисан: за останні 5 років різко зросли вимоги до вчителя У школі виживуть лише ті, хто швидко зорієнтується і віднайде засоби для збереження життя
І. Совсун: час змін до закону про вищу освіту давно настав Головна проблема із законопроектом - «косметичний» характер, бо він не зачіпає системних проблем вишів
В. Бахрушин: скільки годин на тиждень працює вчитель? На жаль, практично немає досліджень того, яким сьогодні є реальний обсяг робочого часу вчителя
Микита Андрєєв: про проєкти двох цікавих документів Наївно було думати, що зі зміною влади зміниться спосіб мислення менеджменту середнього рівня
Володимир Бєлий: не протиставленням єдиним Фах спеціаліста апріорі тримається на вільному володінні спорідненими до професії науковими основами
Ольга Мирошникова: про враження від ЗНО для вчителів Кожен, хто наважився пройти сертифікацію – «суперучитель», нас нічим не здивуєш і не налякаєш
Ігор Лікарчук: над сільськими школами занесена сокира Ніхто не доклав зусиль для того, щоб вдихнути у сільські малокомплектні школи друге життя
Інна Совсун: дітей треба вчити долати складнощі Намагання мотивувати учнів постійними спробами перетворити навчання на розвагу – хибна стратегія
М. Косенко: куди йти вчитися або про дискусію про IT Сьогодні головне - не те, де навчатися, а у кого; у світі зростає популярність неформальної освіти
М. Хоменко: проєкт програми нового уряду на п'ять років Бентежить декларативність і поверховість: ми знаємо проблему, хочемо її вирішити і мати результат
Антон Сененко: хоч десь ми попереду всієї планети Передовий досвід наші наукові інститути впровадили ще 3 роки тому: деякі працюють 3-4 дні на тиждень
Сергій Дятленко: ще раз про шкільні олімпіади Варто розглядати олімпіади не як додатковий клопіт, а як додаткові можливості для учнів і вчителя