Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали

Автор: Дмитро Бабурін , учитель хімії. Хто винуватий у тому, що дитина набрала 149 рейтингових балів і втратила можливість стати студентом медичного ВУЗу? Ви не повірите. Вчитель, який ходить на ЗНО «задля забаганки»! Таку думку висловив Український центр оцінювання якості освіти на своєму офіційному сайті. Освітяни прочитали статтю УЦОЯО щодо участі репетиторів на ЗНО, ковтнули смачну інформацію і понеслось: «Ганьба!», «Такі вчителі негідники!», «Горіти репетиторам у пеклі!», «Як їм не соромно конкурувати з маленькими діточками!» Шановні колеги, СТОП! Зупиніться і увімкніть мозок. Диявол криється у деталях. За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні. Чому так? Зараз поясню на прикладі тесту з математики. Подивіться уважно на шкалу переведення тестових балів з математики у рейтингову шкалу: Тільки уважно подивіться. Результат в 149 рейтингових балів отримує абітурієнт, який набрав 27 тестових балів із 62: Тобто цей абітурієнт наробив помилок і втратив 35 тестових балів, а це, на секундочку, більше ... 04.08.2020
К. Семенова-Шелевицька: пахне безперспективністю Найповажніші ректори зібралися поговорити про законопроект по НАЗЯВО, який вони нещодавно викотили
О. Охредько: бардак зі вступом для дітей з ТОТ Вступна кампанія 2020 року для дітей з тимчасово окупованих територій проходить у складній ситуації
Микита Андрєєв: НАЗЯВО і корупція Статус НАЗЯВО, який, на думку НАЗК, не відповідає законодавству, є дуже зручним для працівників НАЗЯВО
Є. Стадний: дайджест ідей нового керівництва МОН МОН подав на погодження законопроект, де пропонується розпустити НАЗЯВО й скасувати попередні зміни
О. Мірошниченко: обов'язковий спів гімну ввели в школах Виховання патріотизму в школі – це цікаві підручники без помилок, нормальні програми і професійні педагоги
В. Онацький: як учителів зробили винними в провалі «Героєм» вступної кампанії 2020 став вчитель математики, який пішов на ЗНО та склав його на 200 балів
В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу
М. Хоменко: дещо хочеться спростувати У кожній європейській країні є свої особливості в освіті, які не заважають інтегруватися їм між собою
Інна Літвінова: ЗНО-2020. Післясмак кампанії Складні, але адекватні завдання – це стимул наполегливо працювати й підвищувати рівень знань
Олександр Мірошниченко: для чого займатись самообманом? Вибір простий - між продовженням навчання в звичному режимі і імітацією навчання під соусом онлайн-навчання
В. Бєлий: країна кривих освітніх дзеркал Псевдоосвіта 30 років поспіль псує поверхню нашого дзеркала освіти випарами академнедоброчесності
І. Лікарчук: наскільки ЗНО точний інструмент? Наскільки ефективним інструментом для вимірювання рівня навчальних досягнень абітурієнтів є тести ЗНО
А. Задоя: ступінь бакалавра – це теж вища освіта Поступово збільшується кількість бакалаврів, які відмовляються від навчання в магістратурі
Н. Слободянюк: залучення благодійної допомоги школам Легально отримати благодійну допомогу у вигляді навчального обладнання наразі немає можливості
О. Охредько: як іноземці навчаються у вишах Криму Намагаючись легалізувати захоплену територію, Росія доклала зусилля для залучення іноземців до вишів Криму
В. Громовий: відбулась повна профанація ЗНО з математики Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), є патологічними невдахами