О. Северенчук: що роблять учителі, яких обманули?

Автор:   Олена Северенчук , к ерівниця комунікаційного офісу Малої академії наук України . І поки ми всі п’ємо каву, добираємося до офісів і під‘єднуємося до зумів, у Перу на президентських виборах перемагає...таратататааам...учитель початкових класів Педро Кастільйо! Але не просто вчитель, а вчитель, який очолює профспілкову організацію. Організацію, якій у 2017-му масовими страйками по всій країні вдалося достукатися до уряду і вибити підвищення заробітних плат і чимало додаткових пільг для вчителів. Знаєте, яка середньомісячна зарплатня вчителя в Перу? 2100 $. Чи було так завжди? Ні. Цього домоглися самі ж учителі на чолі з Педро. 2100 $ – це вдвічі більше, ніж отримує вчитель у сусідніх Венесуелі й Колумбії, у 4 рази більше, ніж отримує вчитель в Аргентині, і в 5 разів більше, ніж отримує вчитель у далекій від Перу, але близькій до Європи Україні. Чому це важливо для нас? Бо коли в Канаді вчителі незадоволені, вони виходять на страйк. Коли в Польщі вчителі незадоволені, вони виходять на страйк. Коли в Перу вчителі незадоволені, вони виходять на страйк. ... 16.06.2021
О. Костюк: глибина «кваліфікаційної ями» в Україні Чим глибша кваліфікаційна яма, у якій ми знаходимося, тим нижча наша продуктивність праці
А. Серпутько: не варто маніпулювати темою закриття інтернатів Усе треба робити розумно, а не одномоментно знищувати, як застаріле і недолуге
Т. Ткачук: цьогоріч була одна перевірка письмових робіт ЗНО На дуже важливому етапі проведення ЗНО відбувається суб’єктивне оцінювання письмових робіт
А. Заможська: я боюсь уроків трудового навчання Є країни, де діти на трудове навчання записуються в чергу, бо там вчать тому, що їм цікаво
В. Мещеряков: булінг, мобінг чи співробітництво? Бренд «Нова українська школа» буде просто нівельований корумпованим директорським корпусом
І. Лікарчук: не гнобіть ваших дітей за «погані» оцінки У нас немає, й апріорі не може бути, об'єктивної системи оцінювання як роботи вчителя, так і учня
О. Костюк: проблема "інфляції" дипломів про вищу освіту Проблему надмірної освіти можна відкоригувати ретельнішою обробкою вишами запитів ринку праці
Н. Піпа: підняття зарплат учителям – "окозамилювання" Немає жодного окремого підвищення зарплат вчителям, є лише зростання мінімальної зарплатні
Ю. Гришина: як підвищити довіру до українських дипломів Для випускників закладів вищої освіти аналогом ЗНО має стати єдиний державний кваліфікаційний іспит
І. Совсун: головні новації законопроєкту про підручники Потрібен приклад принципово нового підручника, на який зможуть рівнятись автори
Олександр Мірошниченко: роздуми з табелем у руках Роль школи стала зовсім незрозумілою в цьому світоглядному хаосі дистанційного навчання
Наталія Рудніцька: як розмовляти з підлітками? Поради не варті нічого, якщо ви не станете своїм дітям прикладом того, як треба поводитися
Ігор Лікарчук: чи можна створити ідеальний підручник? У сучасному інформаційному середовищі будь-який підручник приречений не бути ідеальним
О. Журавльова: про правила й рутини (менеджмент класу) Розуміння важливості правил – це запорука їх виконання дітьми на уроках і в позанавчальний час
І. Совсун: законопроєкт про підручники схвалено Я не хочу, щоб у підручниках дітей вчили шкідливому, небезпечному, антинауковому чи просто дурні
В. Круглов: дорослі проблеми в підручниках для дітей Вісім найважливіших дій для забезпечення закладів освіти якісними навчальними матеріалами