Osvita.ua Блоги

Віктор Мисан: до школи не прийде новий вчитель

Автор:  Віктор Мисан ,   кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України. Це - навіть не лист і не звернення. Це - сумні роздуми про те, хто завтра прийде до школи. «Якщо вчитель не зміниться, «Нової української школи» не буде», – констатував заступник міністра освіти і науки України П. К. Хобзей. Шановний Павле Кузьмовичу. Спостерігаючи із середини (учительського середовища) за тим, що відбувається в освіті, хочу Вас запевнити, що він не зміниться. Він не зміниться навіть тоді, коли завтра наказом, Законом, чи ще якимось іншим актом звільнять всіх пенсіонерів і тих, хто не може, не хоче працювати по-новому. Він не зміниться, якщо запровадите сертифікацію і відміните атестацію. Він не зміниться, якщо кожен заклад очолить інноваційний директор, щоб «надихати», «запалювати», «горіти». Чому? Це довго пояснювати і гадаю, що будь-які пояснення Вам, і всьому міністерському товариству, освітянським управлінцям - це як «припарки мертвому». Але найдраматичніше навіть не це. Ми є свідками, а Ви і Ваше оточення ... 13.09.2018
В. Воронін: проблеми системи вищої освіти України На часі встановлення повної правової рівності закладів освіти незалежно від форми власності
В. Бєлий: про умови роботи українських освітян «Має бути…» постійно ігнорується, тому що ніде не прописано, що і кому «буде за порушення»
М. Гончаренко: Умови прийому порушують Конституцію Підсумки «Конференції представників об’єднань недержавних закладів вищої освіти»
С. Есилевський: бюджет науки на 2019 рік: зрада Шредингера Замість позитивних тенденцій в реформуванні науки в 2019 році ми побачимо потьомкінський фасад
Володимир Мещеряков: чому не фізика на ЗНО? Чиновникам потрібні рейтинги, тому йде тиск на директорів, а ті вже проводять пропаганду «ніжної освіти»
М. Косенко: про феодалізм в системі освіти і не тільки Роздуми за підсумками зустрічі бізнесу з міністром освіти і науки України Лілією Гриневич
В. Воронін: вища школа України: час рішень Сьогодні життєво необхідно зробити становище ЗВО всіх форм власності рівноправним
М. Гончаренко: чому Польща стала «землею обітованою»? За останні роки Польща стала справжньою «землею обітованою» для українських студентів
В. Фурманюк: яка кількість уроків має бути в учнів? З початком навчального року знову все частіше піднімається питання навчального навантаження на учнів
О. Пасічник: НУШ - це вільний свідомий вибір і дія Візьміть по максимуму з тих ресурсів, які пропонуються, і з того створіть освітній процес для своїх учнів
М. Андрєєв: буде цікаво і юристам, і освітянам Я хочу, щоб всі запам'ятали цю справу як таку, що виграна молодою людиною без юридичної освіти у Кабміну
М. Хоменко: значення освіти переоцінити дуже важко Тенденції, які мають місце за результатами прийому і демонструють свою сталість, насторожують
Віктор Громовий: дебюрократизуємося ж ми, гей! Якщо зараз шкільний психолог навіть без фанатизму писатиме цю… папери, до дітей черга ніколи не дійде
В. Бєлий: освітня промоція чи комерційна пропаганда? І майбутнє, і сьогодення навчальної діяльності – це процес, у якому ІТ-засоби є основними інструментами
С. Єсилевський: «легка» освіта - шлях на задвірки цивілізації «Легкі» шкільні програми - крадіжка інтелектуальних ресурсів в загальнодержавному масштабі
Ігор Лікарчук: на шиї НУШ є три міцних зашморги Не потрібно винуватим у проблемах НУШ робити вчителя, який є плодом системи підготовки й управління