В. Онацький: чи відновлювати очне навчання у вересні?

Автор:  Володимир Онацький , заступник директора школи з навчально-виховної роботи. Для мене 1 вересня завжди з гірким присмаком – початок Другої світової, захоплення школи в Беслані… Чомусь терористів та фашистів так і тягне на злочини проти дітей, молоді та жінок. Росія – держава-терорист. Про це знають усі. Обстріли театрів, лікарень, торгових центрів, житлових будинків та санаторіїв, знищення міст-мільйонників – реалії нашого часу. Але ми думаємо про майбутнє, обговорюємо, як будемо вчити дітей. За даними департаменту освіти і науки міста Києва, понад 80 відсотків містян виступають за відновлення очного навчання. Очне навчання – це найкращий варіант навчання, і освітянам він теж дуже подобається. Але на перший план виступає безпека. Війна розпочалась о четвертій ранку, тому жодної дитини не було в школі, а школи-інтернати евакуювали у перші ж дні. І все ж за час війни загинуло понад 300 дітей та понад 400 отримали поранення, зруйнована кожна чотирнадцята школа в країні, сотні дитячих садочків. Освітні чиновники кажуть, що відновлять роботу лише ті заклади ... 05.07.2022
І. Лікарчук: на Київщині кожен десятий випускник – медаліст Київщина може закривати школи і навчатися дистанційно, економлячи бюджетні кошти
О. Мірошниченко: «рускій мір» у літературі в лайт варіанті Потрібно змінити щось у просякнутому «рускім міром» мозку, а вже потім говорити про шкільну програму
Олександр Костюк: які вони, студентські очікування? Ковід у світі та війна в Україні значно розшарують університетське середовище на багатих та бідних
С. Захарін: ліцензувати рівень чи спеціальність? Ліцензування діяльності ЗВО має бути спрямоване на гарантування високої якості освіти за абсолютно всіма спеціальностями
Є. Стадний: дайош бакалаврат за три роки? Перехід на трирічний бакалаврат не вирішує ніяких проблем вищої освіти, він їх лише поглиблює
А. Пройдаков: що я можу зробити для Перемоги України Кожен з нас може бути ефективним на своєму місці й наближати Перемогу України
К. Спітковська: маємо шанс зробити ривок уперед Ми не просто не зламаємось, а, пройшовши через випробовування, станемо кращими
Г. Громко: прибраний шкільний підвал – це ще не укриття Не можна перекладати відповідальність за облаштування укриттів на керівників шкіл
О. Северенчук: чи збирають на штори в британській школі Формат британської шкільної освіти дуже схожий на наш, але атмосфера інша
С. Дятленко: потрібен діалог про безпеку в школі Приймаючи рішення щодо безпеки в школах, треба радитися з людьми, які будуть впроваджувати ці рішення і на яких вони спрямовані
Т. Трощинська: треба вчитись співчувати, а не вражатись Не можна використовувати чиюсь інвалідність, щоб підсилити свої істеричні пости на побільше лайків
І. Совсун: окупанти розуміють стратегічне значення освіти Брак політичної уваги до освіти – результат поганої освіти у тих, хто зараз ухвалює рішення
Є. Козолуп: освіта з таким керівництвом скоро помре Високопосадовці достатньо хайпонули на коментарях щодо початку навчання в очному форматі
І. Лікарчук: будемо калатати дзвоником під виття сирен? Втрачені знання чи не здобуті можна відновити чи здобути пізніше, а втрачене життя – ніколи
О. Співаковський: чи зможемо ми відновити людський капітал Популяризація математики збільшує шанси країни стати сильною та мати потужний людський капітал
А. Сененко: без науки ми приречені на "мізки на експорт" У нас повно талановитих людей, і слід створювати умови для їх розвитку, а не плекати плагіат та імітацію