О. Калинич: звіти, або по той бік дистанційного навчання

Автор:  Олеся Калинич , учитель, Хустська гімназія-інтернат. Звітування, або По той бік дистанційного навчання Дистанційне навчання породило нову хвилю звітів. Щоб якісно підготувати дистанційний урок, витрачаєш удвічі більше часу, ніж для звичайного (наприклад, створення відео може відбуватися в декілька дублів). Але навчати дітей - обов'язок, ми мусимо його виконувати. Та, виявляється, ні: в учителя є ще один, напевно, чи не найважливіший обов'язок - звітувати. Звітувати красиво, яскраво. Так, щоб усі бачили вишуканість звіту й захоплювалися його красою! Ах, який гарний звіт! Як добре розписані години! Як багато встиг зробити вчитель! Скільки сертифікатів заробив!.. Стрічка у фейсбуці рясніє індивідуальними планами, звітами щодо робочого часу вчителя. На складання таблиці, графіка тощо вчитель витрачає час, бо ж звіт має бути опублікований, а тому красивий - обличчя ж закладу як-не-як... І дистанційна робота непомітно зводиться до красивої картинки, як і багато чого... Сумно. Писати вміємо всі, багато хто взагалі користується функцією «копіювати-вставити» й ... 27.03.2020
О. Пасічник: шість стратегій ефективного навчання Потроху починає кристалізуватись розуміння, що проблема дистанційного навчання - далеко не в технологіях
Наталія Борисенко: працюйте, як можете Та чи правда, що найбільш болючими питаннями було ДПА та заповнення журналів?
В. Онацький: карантин - час для відповідального навчання За умови відповідального навчання під час карантину не буде необхідності в навчанні дітей в червневу спеку
І. Лікарчук: про обрізання фінансування освітніх програм У цій ситуації не лише бюджет освітніх програм повинен стати основним донором коштів
О. Калинич: звіти, або по той бік дистанційного навчання Дистанційна робота непомітно зводиться до красивої картинки, як і багато чого... Сумно
І. Примаченко: про майбутнє країни без освіти й науки Ми завжди маємо зберігати холодну голову і думати не тільки про сьогодення, а й про майбутнє
Юлія Безвершенко: про брак стратегічного бачення Найважливіше в критичних ситуаціях - спрямовувати енергію на пошук рішення і його реалізацію
Л. Гриневич: про підхід уряду до секвестру бюджету 2020 Підірвати реформу НУШ, згорнути усі нові механізми фінансування науки, - це секвестр бюджету 2020
А. Сененко: надбання реформ під загрозою знищення Фатальний удар для науки, бо науки без грошей не буває, а розвиненої держави без науки - тим паче
В. Співаковський: роль і місія учителя на карантині Карантин змусив усіх почати перегляд того, чого діти вчаться: як, де, скільки часу і навіщо?
О. Халепа: саркастичні думки освітян про дистанційку Над учителями потрібний суцільний контроль, бо ще, не дай Бог, освітню систему спробують змінити
В. Громовий: коли відбудуться реальні зміни в освіті Українська освіта залишається начальникоцентрованою і МОНоцентрованою. Не вірите?
Ігор Лікарчук: буча навколо дистанційного навчання Дистанційне навчання чи цифрова освіта вимагають щонайменше поєднання укупі трьох факторів
Ірина Васильків: карантин диференціює учнів Як доведеться доучувати і оцінювати наживо тих, хто з різних причин не долучався до дистанційного навчання?
А. Сененко: коли ж буде вакцина і тести на вірус? Звісно, ми не віднайдемо вакцину, бо з нашими сміховинними науковими бюджетами - це нереально
В. Бєлий: школа - карантин - класний журнал: як бути? Для чого поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати?