Osvita.ua Блоги

Сергій Петухов: правниче ЗНО: quo vadis?

Автор: Сергій Петухов , заступник міністра юстиції. Правниче ЗНО: quo vadis? Знову переконався, що правниче ЗНО вже досягло своїх основних цілей: прибрати корупцію при вступі; створити рівні умови для всіх бакалаврів та забезпечити реальну мобільність всередині країни; надати аналітичну інформацію щодо якості вищої освіти та рівня підготовки в окремих вишах, яку можна використовувати при прийнятті управлінських рішень. Тепер по компонентах ЗНО. ПРАВО Стало більше завдань, де треба хоч трохи подумати, а не просто запам'ятати слово/цифру/визначення. Це є результатом минулорічної роботи з укладачами і рецензентами. Водночас залишається багато проблем. 1) Ще є тести, які можна поставити під сумнів. 2) Залишаються випадки «дурних» питань, які не перевіряють знання, а лиш фотографічну пам'ять. 3) Треба позбутися питань, які не базуються на законодавстві, а використовують підходи/визначення/класифікації, розроблені авторами окремих підручників. Також тест треба доповнити додатковим компонентом: Право ЄС та Угода про асоціацію. ТЗНПК ... 19.07.2019
А. Недоля: шлях до розвитку, а не деградації університетів Задекларований розвиток науки в університетах наражається на помилкові концептуальні підходи
В. Громовий: туалет «по-європейськи» і реформа освіти Головним завданням чиновників було прозвітувати про кількість і «освоїти» виділені на ці потреби чималі кошти
В. Бахрушин: прості рішення створюють більше проблем Треба закривати заклади, де майже немає студентів, кваліфікованих викладачів і матеріальної бази
Олеся Калинич: учитель - не професія, а спосіб життя? Чомусь ми переважно мовчимо про «3/ (чи більше?) в 1» - вчителя-предметника-класного керівника
Олена Бондаренко: практика під новим соусом Проблему шкільних трудових практик можна вирішити, просто змінивши методи комунікації
Т. Мілованов: факт для розуміння нашого місця в світі Закривши всі школи і університети, ми зможемо собі дозволити три університети американського рівня
Семен Єсилевський: що може добити українську науку Зрушення в області публікації наукових даних тягнуть за собою нові реалії в оцінюванні продуктивності
В. Співаковський: про ерудованих компетистів Якби знання були силою, то всі академіки, професори, вчителі були б найбагатшими та найуспішнішими
Ігор Лікарчук: кілька думок про репетиторство Цивілізоване репетиторство повинно мати право на життя і на підтримку держави
М. Хоменко: таке в нас ставлення до «сіяча знань» Інтелектуальна праця оцінюється не просто за залишковим принципом, а принизливо низько
Григорій Клочек: про проблеми нашої літературної освіти Проблеми нашої літературної освіти не в тому, щоб відстояти наявність зарубіжної літератури як предмету
Е. Рубін: рубікон для медицини в Україні Ми створили сприятливе середовище для розмноження дипломованих шарлатанів
І. Лікарчук: про нового вчителя, а не власника диплому Лише учительський диплом у сучасних умовах не може бути єдиною перепусткою в шкільний клас
Олег Охредько: кримчан чекають виші України Вступна кампанія для абітурієнтів та абітурієнток з тимчасово окупованого Криму вступила в активну фазу
Віктор Громовий: як підвищити якість освіти Соромно і вкрай безперспективно бути країною неуків із липовими атестатами та дипломами в кишенях
Микола Хоменко: чим не задоволені роботодавці Хочете, щоб молодий фахівець відповідав вашим вимогам – співпрацюйте з закладами освіти