Osvita.ua Блоги

С. Олексюк: прийнято закон "Про загальну середню освіту"

Автор:  Світлана Олексюк , директор київської школи № 5 Печерського району, експерт РПР. Закон «Про загальну середню освіту» прийнято. Він мав би продовжити, удосконалити, поглибити революційні ідеї закону «Про освіту» у галузі загальної середньої освіти. З моєї точки зору, він мав би дати конкретні можливості розвитку шкільної системи, демократизації шкільного життя, якісним змінам контенту, підвищення статусу вчителя та забезпечення автономії закладу освіти. Ми створюємо НУШ, зрозуміло, що нам необхідна нормативна база. Саме тому я брала участь у роботі над цим законом. Сьогодні 327 депутатів підтримали закон, тож вони мають відповіді на питання: 1. За якими нормами закону «новий вчитель» побачить свою перспективу? Що мотивує досвідченого вчителя? 2. Як створюватиметься старша профільна школа? 3. Яким чином буде реалізовано принципи академічної, фінансової, організаційної автономії та педагогічної свободи школи? 4. Чим забезпечено індивідуальну освітню траєкторію для всіх учнів? Чому актуальна ідея народжує ... 20.01.2020
Володимир Співаковський: чи треба вчити дітей на виріст? Варто вчити не на виріст, а на адекватні сьогоденню цінності, ситуації і обставини
І. Совсун: яку проблему обговорюємо – ту й вирішуємо МОН просунув закон про середню освіту, який аніскілечки не наближає нас до вирішення проблем
А. Сененко: природнича освіта лишається імітацією Очевидним є потяг чиновництва та керівництва шкіл до зовнішнього лоску без сутнісного наповнення уроків
Петро Андрющенко: від МОН залежить наше майбутнє Хотілося б більше радикальних кроків, бо я впевнений: тут суспільна думка ніколи не буде готова
В. Бєлий: про наше освітнє законодавство, яке … Законодавство сприяє довільному трактуванню базових нормативно правових регуляторів
Володимир Співаковський: вчителі наступного покоління Зараз багатьом ще важко уявити собі навчання роботами-комп'ютерами без учителя
Володимир Онацький: Нараяма для вчителя Реформатори освіти віщають, що найбільшою проблемою школи є вчителі, особливо старшого покоління
В. Бахрушин: чи повинен вчитель мати педосвіту Чи покращилася якість освіти від запровадження вимоги про наявність у вчителів педагогічної освіти?
О. Калинич: прийнято важливий для освітян закон Новації закону - у короткому огляді: увага на моментах, важливих насамперед для вчителів
В. Круглов: 10 кроків побудови власного дослідження Тільки глухий не чув про «найновішу новацію» фінської системи шкільної освіти – «навчання через явища»
І. Лікарчук: математику треба вивчати не лише для формул Ми силоміць хочемо примусити вивчити математику. Для чого? Щоб скласти обов’язкове ЗНО?
Сергій Терно: поразка антикорупційної революції Допоки освітяни лишатимуться мовчазною покірною масою, свавілля чиновників не знатиме меж
О. Мірошниченко: не варто лякатись нових технологій Діти вчитись можуть, і їм цікаво, якщо знання не абстрактні, а кореговані з життям та їхніми інтересами
В. Бєлий: вчителі вчителів чи професійний менеджмент? Час виставить потребу у зміні існуючого у нас досі авторитарного формату управління закладами освіти
А. Недоля: система продукує нові звання, а не знання Слід зупинити фабрику марнославства і згадати, що наукові установи мають здобувати нові знання, а не звання
Г. Клочек: занепад літературної освіти та його наслідки Занепад літературної освіти супроводжується процесом дебілізації суспільства, і ці процеси синхронні