Г. Сищук: починати реформи варто не з підручників

А втор: Галина Сищук , учитель, м. Харків. В освіті зміни керівництва. І це не може не радувати. Бо зміни – то завжди рух. Та от у якому він буде напрямку? Мені хочеться, щоб до Перемоги (як і всім, до речі). Призначення пана Лісового не обговорює тільки лінивий. І усі висловлюють мрії і побажання щодо змін. І я свої сформую. Щоб ця інформація почала свій рух у Всесвіті. Може, таки дістанеться правильного місця призначення... Читаю коментарі про платформи, підручники, контент і т. ін. Не кажу, що це не важливе, просто, на мою думку, необхідно починати не з цього. 1. Необхідно переглянути принцип оплати праці вчителю (погодинна оплата). Така система не ефективна, адже, щоб мати гідну заробітну платню, необхідно набирати велику кількість годин, і це сильно погіршує якість. Забембаний учитель – поганий учитель, як не крути. Також така форма нарахування платні не дозволяє регулювати навантаження у випадках форсмажорів. У нас війна, навчання у таких умовах має бути полегшеним, а школи зав'язані на погодинне відпрацювання програми, бо заробітна платня вчителів від ... 23.03.2023
І. Лікарчук: дерслужбовців мають спеціально навчати Знати систему «зсередини» і вміти приймати ефективні управлінські рішення – це далеко не одне й те саме
В. Круглов: цінностей та поваги до інших має вчити дітей сім’я Школа – це не холодильник, куди здають дитину на утримання та навчання наук і моральних цінностей
Ю. Ковальчук: ВШО з'явилася не завдяки, а всупереч міністру Платформа Всеукраїнської школи онлайн з'явилася не завдяки, а всупереч бажанню Шкарлета
Сергій Захарін: про цифровізацію освіти Розвивати здібності дітей завдяки технологіям чи розвивати технології через залучення більшої кількості споживачів?
В. Бєлий: директор – це той, хто пройшов відкритий конкурс Без кардинальних змін форми і змісту освіти, успадкованої від москви, з цього мороку виходу не буде
І. Цілик: треба ламати толерування зґвалтувань Ми маємо послідовно ламати систему толерування сексуальних злочинів і змінюватись самі
І. Кокшарова: як у Британії вчать дітей протестувати Як школа формує свідомість дітей, соціалізацію, світогляд, пріоритезацію і підтримує віру у власні сили
О. Меркулова: чому міністр не обстоює свою дисертацію? Немає жодної логіки в тому, що людина готова легко відмовитися від кандидатського ступеня 
Сергій Захарін: про плагіат міністра Лісового Суспільною увагою до питань плагіату в роботах того чи іншого посадовця так легко маніпулювати
Тамара Горіха Зерня: потрібне чесне визнання стану справ Потрібно визнати: онлайн-навчання – це профанація, а три роки онлайн – це три втрачених для школи роки
Р. Пастушенко: пропозиції новому міністру освіти Час рубати «гордієві вузли», які деформують систему загальної середньої освіти та стримують її розвиток
О. Істер: час виправляти минулорічні недоліки НМТ Усі негаразди мали місце тому, що протягом усіх днів НМТ 2022 року завдання підбирав комп'ютер
О. Костюк: кваліфікаційний розрив як виклик вишам Вимірювання якості вищої освіти одними дипломами має залишитися у минулому, бо цей підхід не є дієвим
В. Бєлий: домашні завдання мають піти в небуття Залишати потрібно лише комплексні завдання 1-2 рази на місяць і як елемент самомоніторингу учня
О. Шевчук-Клюжева: про українськомовний ChatGPT Штучний інтелект не може з нами коректно взаємодіяти українською, бо йому просто не вистачає слів
Альона Парфьонова: ДПА – це не НМТ для вступу Розкиданих по всьому світу українців депутати ніби закликають: думайте про закордонну освіту