О. Калинич: відверті висновки про дистанційне навчання

Автор:  Олеся Калинич , учитель, Хустська гімназія-інтернат. Від 2 березня до 14 квітня в нас було дистанційне. Загалом усе мало досить пристойний вигляд: школа працювала злагоджено, уроки в meet, робота в classroom... Ми не надсилали завдання у вайбер. Ми не вимагали знання матеріалу, який не пояснили на онлайн-уроці. Нам, учителям, справді допомогли батьки, які забезпечили наявність дітей в онлайні. Власне, я чомусь була переконана, що це працює. А тепер про відверті висновки: якщо ви думаєте, що присутні на онлайн-уроці всі 30 учнів із 30, бо саме так світяться чорні квадрати онлайну, ви помиляєтеся: частини учнів і близько нема (бо вони б точно відгукнулися, наприклад, на пропозицію «ставлю 12» (це жарт, коли що); як би ви не старалися, під час дистанційного навчання велика кількість дітей (до честі зауважу – не всі) буде шукати шляхи, як схитрувати, щоб не вчитися (тут мені соромно перед учнями, які справді знають на високий бал, за те, що ставлю високий бал тим, хто списав, бо не маю доказів зворотного); якщо ви повірили в результати дистанційного тестування на ... 16.04.2021
А. Пуртова: про мережу інтерактивних музеїв науки У центрах наукової освіти люди будь-якого віку зможуть доторкнутись до світу науки
В. Бєлий: залучення педкадрів до роботи у системі освіти Без реального підняття ролі освіти вийти з тенет неофеодальних взаємин нікому ще не вдавалося
Ігор Лікарчук: освітній процес втрачає сенс Результати екзаменів не повинні бути підставою для оцінки роботи вчителя, це оцінка роботи учнів
В. Онацький: танці на граблях, або про 175 днів навчання Школа – це живий механізм, тут все має підкорятися життєвій логіці, турботі про здоров'я дітей
І. Совсун: навчання – це про думати й шукати відповіді Зазвичай у школі й у вишах не вчать полемізувати і говорити про складні неоднозначні речі
Катерина Годік: не така проста гуманітаристика Чому дослідницькі роботи МАН з мови та літератури не такі популярні, як з хімії чи біології
Є. Щепетильникова: дозволи для філій іноземних вишів Чи дурість ця спеціально була запроваджена, чи інтелектуальна криза просто досягла свого піку?
Т. Коханевич: чому депутати не відмінили ДПА раніше? Ми, освітяни, у цьому театрі абсурду навіть не актори, ми – меблі, інвентар і антураж
О. Гордійчук: вакансії у державних і приватних школах Треш у вакансіях на ринку праці присутній у всіх сферах чи тільки у викладацьких?
І. Лікарчук: коли директорам час іти на відпочинок? Недарма управлінська мудрість твердить, що краще з посади піти на хвилину раніше, аніж на рік пізніше
І. Совсун: філії іноземних вишів – зрада чи перемога? Справжня інтеграція має змінювати зсередини існуючі українські державні університети
Н. Піпа: про приміщення ліквідованих сільських шкіл Замість того щоб простоювати і руйнуватися, приміщення закритих шкіл мають працювати на громади
Є. Ніколаєв: постріл у ногу університетських викладачів Стандарт викладача — потрібний дороговказ чи документ, на який не варто покладати великі надії?
Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок
О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи