19.10.2021 І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту
Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
20.07.2021 І. Лікарчук: замість виховання – шароварщина і звіти
Виховної роботи як системи формування людини вже давно немає, а є гам, шум, тріскотня
13.07.2021 Ігор Лікарчук: учителю перестали довіряти
В освіті за тридцять років так і не з’явилася система об’єктивної та справедливої оцінки роботи вчителя
8.07.2021 Ігор Лікарчук: система освіти приречена на стагнацію
Ще десять років тому процеси утвердження фінансової автономії розвивалися, а зараз скорочуються
25.06.2021 Ігор Лікарчук: коли результати ЗНО не будуть зрадою
Якість освіти – не у процесах та паперах, які потужно вивчає та аналізує ДСЯО укупі з експертами
24.06.2021 І. Лікарчук: «порохова діжка» шкільних автобусів
Не можна гратися в цапів-відбувайлів, коли мова йде про життя та безпеку дітей: то погані ігри
22.06.2021 І. Лікарчук: оптимізація шкіл – загроза нацбезпеці держави
Питання «оптимізації» мережі закладів середньої освіти у сільській місцевості варте для розгляду в РНБО
2.06.2021 І. Лікарчук: не гнобіть ваших дітей за «погані» оцінки
У нас немає, й апріорі не може бути, об'єктивної системи оцінювання як роботи вчителя, так і учня
26.05.2021 Ігор Лікарчук: чи можна створити ідеальний підручник?
У сучасному інформаційному середовищі будь-який підручник приречений не бути ідеальним
20.05.2021 І. Лікарчук: пошесть «випускних» у дитсадочку
Їх породили екзальтовані мамаші за підтримки безвідповідальних працівників дитсадків
27.04.2021 І. Лікарчук: про існуючу систему захисту дисертацій
Сутність існуючої системи захисту дисертацій – у колективній безвідповідальності членів спецрад
16.04.2021 Ігор Лікарчук: освітній процес втрачає сенс
Результати екзаменів не повинні бути підставою для оцінки роботи вчителя, це оцінка роботи учнів
13.04.2021 І. Лікарчук: коли директорам час іти на відпочинок?
Недарма управлінська мудрість твердить, що краще з посади піти на хвилину раніше, аніж на рік пізніше
31.03.2021 Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти
ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи
19.03.2021 І. Лікарчук: укотре повторю, що відміна ДПА – прогрес
Відміна ДПА не врятує систему загальної середньої освіти від деградації, бо контроль має бути
8.02.2021 І. Лікарчук: ДПА в українських школах має бути ліквідована
Проведення ДПА фальсифікує реальний стан якості загальної середньої освіти в Україні
4.02.2021 І. Лікарчук: школи спроможні розробити навчальний план
Заплановане перевантаження учнів є чи не найбільш суттєвим за останні тридцять років
2.02.2021 І. Лікарчук: багато шкіл не стануть справжніми гімназіями
Зміна назви і вивіски абсолютно не означають зміну сутності, про це свідчить український досвід
28.01.2021 І. Лікарчук: дискусія щодо реформування мережі шкіл
Реформа мережі шкіл, якщо здійснювати її для людей, вимагає суттєвих капіталовкладень
24.12.2020 І. Лікарчук: паперовий чи електронний журнал?
Що зміниться в шкільній освіті (маю на увазі її результативність) від появи електронного журналу?