31.08.2021 |
О. Панич: концепція програми розбудови мережі гуртожитків
Щоб затвердити декларативний документ, який потенційно може вести до витрат держбюджету, потрібен рік
|
30.03.2021 |
О. Панич: від статусу закладу досліджень більше не стає
Ситуація з наукою в наших закладах вищої освіти навіть гірша, ніж можна собі подумати
|
22.03.2021 |
О. Панич: у нашому суспільстві магічне ставлення до оцінок
Мало хто замислюється, наскільки оцінювання в школі впливає на психіку та психологію дитини
|
1.02.2021 |
О. Панич: більшість не розуміє боротьби з плагіатом
Плагіат взагалі не викликає ніякої відрази ні у адміністрацій університетів, ні у багатьох викладачів
|
24.12.2020 |
Олена Панич: опір реформам у сфері освіти і науки
Середовище якості народжується тільки у співробітництві, а не в конкуренції
|
17.12.2020 |
Олена Панич: що стає причиною відтоку студентів?
Не можна розв’язати проблему, перебуваючи на тому рівні мислення, на якому її було створено
|
14.12.2020 |
О. Панич: щодо «фінансової політики від Шкарлета»
Ректори, які отримали найбільше «на розвиток», є найактивнішими лобістами кандидатури Шкарлета
|
20.11.2020 |
О. Панич: нівеляція результатів реформи держслужби в МОН
Створення директоратів було частиною реформи державної служби, що почалася ще у 2016 році
|
21.05.2019 |
О. Панич: про класифікацію мережі закладів вищої освіти
Кожен заклад має певні традиції, але водночас він може і повинен сформувати свою стратегію розвитку
|
27.11.2018 |
Олена Панич: ще трохи про студентоцентризм
Дуже погана звичка міряти якість освіти критеріями, відірваними від думки студентів чи абітурієнтів
|
21.11.2018 |
О. Панич: наукова стратегія для українського університету
Наука не може робитися заради «публікацій у Скопусі», вона має власну цінність, яку необхідно віднайти
|
28.08.2018 |
О. Панич: щодо якості вищої освіти і ринкових механізмів
Система вищої освіти не створює робочих місць, а отже, і немає вибору, немає професійної свободи
|
23.08.2018 |
Олена Панич: що нам робити зі слабкими дітьми?
Якість освіти насправді полягає не у тому, які у нас найкращі, а у тому, як ми працюємо з гіршими
|
22.05.2018 |
О. Панич: кажуть, математика розвиває мислення
Цінність математики урівноважується цінністю гуманітарного знання, яке розвиває особистість
|
28.12.2017 |
О. Панич: викладач перебуває в дуже залежному становищі
Викладачі - така собі дешева робоча сила, і їхній робочий час коштує стільки ж, скільки звичайного вахтера
|
22.12.2017 |
Олена Панич: викладачів можна оптимізувати
Тільки приміщення, території в нас мають захист і незмінна адміністрація, яка їх обслуговує, а не викладачі
|
7.12.2017 |
О. Панич: «погані гуманітарії та інші плагіатори»
Певна когорта фізиків-математиків вірить, що «гуманітарії» відбирають у них держфінансування
|
4.12.2017 |
О. Панич: про деякі наслідки боротьби з плагіатом
Втеча від відповідальності - це перше, що люди обирають в ситуації, коли неможливо уникнути тиску
|
6.11.2017 |
Олена Панич: реформи не робляться з примусу
Про реформи треба інформувати так, щоб люди відчули себе учасниками, а не лише об'єктами реформування
|
4.09.2017 |
Олена Панич: вища освіта потрібна всім
Усім громадянам сучасної країни потрібна вища освіта, щоб творити суспільство, у якому безпечно жити
|