Забезпечення якості освітньої діяльності: абетка директора
Система освітньої діяльності змінюється під впливом сучасних тенденцій розвитку суспільства, зміни освітньої політики держави. Державна служба якості освіти розробила методичні рекомендації для директорів для допомоги у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Складники освітнього процесу – освітнє середовище, педагогічна діяльність, система оцінювання учнів, управлінська діяльність – безпосередньо впливають на результати навчання учнів. На якість освітньої діяльності, а отже, і на якість освіти, впливають особливості закладу освіти: тип; умови діяльності; фінансування; розміщення; контингент учнів тощо. Щоб забезпечити якість освіти та освітньої діяльності у школі, потрі6но системно впливати на всі компоненти й чинники – тобто розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, яка має ґрунтуватися на засадах академічної доброчесності. При розбудові внутрішньої системи забезпечення якості слід спиратися на такі принципи: 1. Дитиноцентризм. Головним суб’єктом, на якого ...




Актуально





