Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору

Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», є створення інклюзивного освітнього простору. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради, як забезпечити ефективну реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий і дуже важливий освітній документ для дитини з особливими освітніми потребами. Це, по суті, дороговказ для педагогів, керівництва школи та батьків дитини, що забезпечує індивідуалізацію навчання та за потреби модифікацію змісту навчального предмета (інтегрованого курсу). ІПР розробляється командою психолого-педагогічного супроводу дитини, щороку впродовж перших двох тижнів з початку навчання дитини та може коригуватись залежно від результатів моніторингу. Директор школи входить до команди супроводу і йому обов’язково треба розуміти принципи і алгоритми підготовки ІПР, щоб забезпечити якість цього процесу. Що директору важливо знати та які процеси ...
Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах Документ затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки
МОН надало рекомендації щодо організації інклюзивного навчання Методичні рекомендації присвячені організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
Організація психолого-педагогічного супроводу Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання
Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл
КМУ удосконалив організацію інклюзії в дитсадках У дитсадках визначатимуть рівні підтримки дитини для впровадження диференційованого підходу