«Реформа децентралізації» в освіті: «нетипові» програми

Державна служба якості освіти України підготувала методичні рекомендації для педагогічних та наукових працівників щодо розроблення «нетипових» освітніх програм. Рекомендації були презентовані під час заходу «Розроблення нові можливості та перспективи для закладів загальної середньої освіти» на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. За словами голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака, сучасні школи мають вибір щодо організації освітнього процесу. «Школи отримали більше можливостей, щоб у межах академічної автономії заявити про свою суб’єктність у системі освіти. У них з’явився вибір, як організувати освітній процес: продовжувати працювати за типовою освітньою програмою або ж заявити про свою унікальність і розробити власну освітню програму, не на основі типової, щоб відгукнутися на запит кожного свого учня, його батьків, учителя і своєї громади загалом. Така «децентралізація» в освіті дійсно сприятиме змінам і підвищенню якості в школі», - зазначив голова Держслужби. У ході ...
Сучасні підходи і технології Нової української школи Концепція НУШ передбачає впровадження в освітній процес нових підходів до навчання
Ігри та тренування: готуємо дітей до надзвичайних ситуацій Знання з цивільної безпеки мають бути для дитини звичними та зрозумілими, як чищення зубів чи перехід на зелене світло
Штучний інтелект уже може писати замість учня: як це вплине на освіту Учителі мають бути обізнані з новими технологіями, щоб учні не застосовували штучний інтелект для виконання завдань
Навчання й адаптація дітей з числа ВПО: поради юристів і психологів Як оформити дитину до нового закладу освіти та допомогти їй пережити адаптацію
Як шкільним учителям подолати професійні складнощі під час війни Практичний порадник «Сміливі навчати» допоможе освітянам подолати професійні складнощі