3.06.2021 |
В. Мещеряков: булінг, мобінг чи співробітництво?
Бренд «Нова українська школа» буде просто нівельований корумпованим директорським корпусом
|
23.03.2021 |
Володимир Мещеряков: оцінка – вимір праці учня
Чим слабкіший освітній менеджмент – тим більше спекуляцій навколо оцінок успішності
|
11.02.2021 |
Володимир Мещеряков: якість освіти чи фікція?
Мозок директора має бути вільним від бюрократичного наркотику й перенаціленим на якість освіти
|
20.01.2021 |
В. Мещеряков: думки про зовнішнє оцінювання
Державну підсумкову атестацію слід проводити окремо від ЗНО для випускників середнього рівня і вище
|
12.01.2021 |
В. Мещеряков: принцип 80/20 – чи він працює в освіті?
Коли я уявляю, що в Міністерстві освіти і науки теж діє закон Парето, мені стає сумно. Хочеться помилятися
|
1.02.2019 |
В. Мещеряков: що стоїть за іменем освітнього лідера?
Юридичні лідери освітнього процесу, від директора школи до департаменту, мають бути взірцем для інших
|
25.01.2019 |
Володимир Мещеряков: про «поганого вчителя»
Щоб зберегти душевну рівновагу й не зламатися, потрібно розуміти, що маєш справу з соціопатами
|
26.10.2018 |
Володимир Мещеряков: нерентабельні діти
Замість того щоб піднімати економіку, залучати інвестиції, економісти в освіті тарифікують та економлять
|
8.10.2018 |
Володимир Мещеряков: про синекуру в освіті
Це твердиня, об яку розбиваються потуги міністра освіти, через неї немає в нас збалансованої освітньої політики
|
18.09.2018 |
Володимир Мещеряков: чому не фізика на ЗНО?
Чиновникам потрібні рейтинги, тому йде тиск на директорів, а ті вже проводять пропаганду «ніжної освіти»
|
16.08.2018 |
Володимир Мещеряков: про конфлікти інтересів
У кожній пересічній школі спостерігається деградація більшої частини дітей після початкової школи
|
26.07.2018 |
Володимир Мещеряков: про шакальство в освіті
Не виділяються гроші на освіту? Виділяються. Але не заради освітнього процесу
|
12.06.2018 |
В. Мещеряков: «бабівщина» або про шкільний матріархат
Хвороба в освіті: стаж і пихатість як критерії самооцінки при делегованій вседозволеності і середньому інтелекті
|
18.04.2018 |
В. Мещеряков: політика – освіта – національна безпека
Національно-патріотичне і військово-патріотичне виховання – формальне, без бюджетного фінансування
|
2.04.2018 |
В. Мещеряков: допризовна підготовка нікуди не ділася
Шпаргалка для «особливо обдарованих» відповідно до програми шкільного предмета «Захист Вітчизни»
|
1.03.2018 |
В. Мещеряков: про патріотичне виховання
Жодна з попередніх концепцій не була розгорнута і не втілилася в конкретні кроки з реалізації
|
12.02.2018 |
В. Мещеряков: про предмет «Захист Вітчизни»
Спекулювання необхідним в освіті демократизмом у нас часто перетворюється на вседозволеність
|