Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Гриневич: ця реформа якісно відрізняється від попередніх
Гриневич: ця реформа якісно відрізняється від попередніх

За словами міністра освіти, держава закладає реальні передумови для змін в освіті

Гриневич: ця реформа якісно відрізняється від попередніх

Лілія Гриневич заявила, що освітня реформа, яка розпочата зараз,  якісно відрізняється від попередніх спроб реформування тим, що держава закладає реальні передумови змін. Про це міністр сказала, коментуючи ухвалення урядом нового державного стандарту початкової освіти.

Зокрема, ідеться про підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає навчання усіх педагогів, які братимуть перші класи з 1 вересня 2018 року.

Також, за словами міністра, вперше реформа підтримана значним фінансовим ресурсом для старту: передбачено 998,7 млн на забезпечення учнів початкових класів навчальними засобами та мобільними меблями, 163,818 млн – на придбання техніки для початкової школи, 386,5 млн – на підвищення кваліфікації вчителів, 48,349 млн – на навчально-методичну літературу для початкових класів та 272,382 млн грн – на підручники для 1-го класу.

«Усі гроші на матеріально технічне забезпечення підуть на місця. І на цьому етапі дуже важливо, щоб була продуктивна співпраця та партнерство між органами місцевого самоврядування та МОН. Ми зі свого боку дамо рекомендації щодо обладнання – якими характеристикам воно має володіти, які функції виконувати. Адже ми не можемо дозволити, щоб такі значні державні кошти використовувались на закупівлю старого обладнання, яке в деяких виробників стоїть на складі, і вони просто зацікавлені його збути», – підкреслила Лілія Гриневич.

Освіта.ua
21.02.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вільний Роман Олександрович
Шановні депутати та міністри! Будь ласка, контролюйте не статистику, а якість виконання реформ! Тому, що місцева влада просто закриває сільські школи, "віджимає" землюцих шкіл і не йде на діалог з громадами! Очільникам райрад начхати на якість освіти та умови навчання дітей, освітні округи обираються указом, без конкурсу. Люди бунтують, але все марно! На Миколаївщині скоро почнуться "майдани", тому, що нікому немає діла до протиправних дій керівників Новоодещини!
она просто болтает
слова ничем не подтвержены, поскольку - престижности да, 5%, зарплату - аванс выплачивают непонятно в какие сроки, бабло с родителей дерут, залив глаза смальцем,школы не оснащены ничем, а то, что попало от депутатов, то депутаты ждут, что директора кричать станут о том, какие они, депутаты, благодетели, забыв при этом, что фонд депутата это то, что когда-то было фондом развития регионов. Но в прежние времена этим фондом хоть как-то коллегиально распоряжались, а сегодня конкретно ОДИН решает кому дать, а для кого попридержать, в зависимости от лояльности и...
св.павло
Як завжди все вже на складі, в дорозі і т.д. Підручники вже 2 роки їдуть-не дорїдуть. Почекай-но, спочатку - результат, а потім висновки чи якісна реформа, а то люди не встигають знімати локшину з вух. Дістали.
ПЕНСІОНЕР
затримка виплати зарплати,платять всього 5 ВІДСОТКІВ ЗАПРЕСТИЖНІСТЬ,КУРСИ ЗА СВІЙ РАХУНОК,ПРО ЯКІ РЕФОРМИ МОЖНА ГОВОРИТИ,ЩЕ ОДНА РЕФОРМА І ОСВІТА ЗАГИНЕ,МОЛОДЬ НЕ ЙДЕ В ШКОЛУ,МІЗЕРНА ЗАРПЛАТА ВИПУСКНИК ВИШУ МАЄ З-ПЛАТУ НА РІВНІ МІНІМАЛКИ
tana66
Сам себе не похвалиш - ніхто не здогадаєтьс! Ось мені цікаво, пані Ліля хоч через раз читає, що тут вчителі пишуть про її, так звані "реформи"??? ЦЕ ЖАХ ПРОСТО, А НЕ РЕФОРМУВАННЯ!!! Соромно повинно бути за те, що вона з освітою та вчителями робить!
Петро
для anton2000. Не 7500 шкіл, а 17500 так, що фіг вам, панове вчителі, а не матеріально-технічне забезпечення.
я
А може Ви пані МІНІСТЕРКО зробите гарний жест і поставите кабінети, які відповідають вимогам. А якщо не спроможні цього зробити, то дайте достатньо коштів і керівники ЗЗСО придбають самі.А Ваші кабінети, наприклад, фізика чи хімії. які одержували школи ми бачили. А Ви поцікавтесь скільки коштував в тому комплекті простий олівець чи скляний посуд(за ціною кришталю).Ви декларуєте, а область перекладає на місцевий бюджет
мирослава
у педвузи найнижчі конкурси, працюють у школах ті, кому вже нікуди йти.Ці реформи зведуть нанівець і це. Викладання уроків-це додаткове навантаження, треба написати курсові роботи, власні книжки, взяти участь у всіляких конкурсах, написати статті і наукові роботи ,т.п.,інакше тебе не атестують.На це йде увесь час. А уроки? А це так - у проміжках між написанням усього того перерахованого.
ALJM
Для мирослава: Те ж саме і у педвишах. Скопуси, науковометричні бази, написання посібників, методичок, виспупи на конференціях, участь у проектах, звіти за кожний "пчих", за виховний захід, розміщення про всі ці позаурочні події на сайті (подання текстовки, фото), а навчання студентів? "А це так - у проміжках між написанням усього того перерахованого і неперерахованого, бо символів не вистачить, щоб усе перерахувати.
Коментувати
Антоніна
23 лютого 2018 р. на засіданні ХVІІІ сесії Новоодеської районної ради прийнято рішення Про створення Сухоєланецького освітнього округу Новоодеської райради Миколаївської області. Для прийняття рішення мали б керуватися Постановою КМУ від 27 серпня 2010 року № 777 «Про затвердження Положення про освітній округ» (зміни № 79 від 20.01.2016, № 574 від 31.08.2016, № 289 від 19.04.2017), яку не тримали в руках. Представники батьків, громади сіл Острівське, Воронцівка, Улянівка, Ч-Володимирівка та Новошмідтівка, та працівників закладу освіти виступили на засіданні з аргументами і закликали зняти це питання з порядку денного. Але на них не звернули уваги. Як наслідок будуть ліквідовані відразу 4 заклади освіти (Улянівська ЗОШ І–ІІІ ст., Ноошмідтівська ЗОШ І-ІІ ст., Ч-Володимирівська ЗОШ І ст. та Суворівський НВК І–ІІ ст.). А підвіз учнів здійснюватиметься в АВАРІЙНУ СПОРУДУ Сухоєланецької ЗОШ І-ІІІ ст. по бездоріжжю, що загрожуватиме здоров’ю та життю дітей.). Так проходить РЕФОРМА ОСВІТИ...
" Реформам ура"
Для Антоніна: Боритесь! Такое происходит по всей стране. Когда ж подобные " реформы" прекратятся...
Коментувати
Віталій
Безумовно, що якісно відрізняєть! Як говорить народна мудрість: "Хвали себе моя голубонько..."? Переважна більшість шкіл як були на межі зубожіння, так і залишились; вчителі як були завжди КРАЙНІМИ - так і ... Правда тепер ще й ворогами для всіх стали - їм же зарплату на словах постійно підіймають!. Міністерство звітує про шалені кошти для освіти - ой які молодці! Куди ж вони підуть: техніка для окремиз шкіл (тендерні суми, щоб купити, що треба і у кого треба); перепідготовка вчителів, портібна річ! Але чому її здійснюватимуть фахівці (на рівні вчителя методисти РМК і ОІПОПП) і за проведені заходи крім зарплати їм ще й пристойна оплата роботи тренером проекту передбачається? Чому тоді вчителю за позаурочну роботу з предмету не доплачують? З підручниками взагалі кошмар - це ж шалені кошти на передрук! Та придбайте на бібліотеки (50х50 з батьками) електронні книги і хоч щорічно міняйте тексти підручників! Перекладаємо кошти з одної кишені в іншу на рівні МОНУ?
Ніка
"Лілія Гриневич заявила, що освітня реформа, яка розпочата зараз, якісно відрізняється від попередніх спроб реформування". Коментар: що правда, то правда. Сила не реформа. Ще ніколи міністра освіти так не проклинали науково-педагогічні працівники. Щоб пані міністерка сама жила на таку зарплату.
Комарянська Анна
А чи передбачено курси підв. кваліф. вчителів, які вчитимуть тих діток з 5 кл. і далі? Наприклад, у 2022 році у 5 клас прийдуть дітки з НУШ, що розпочнуть навчання у 2018. Вони лякатимуться червоного чорнила в зошиті, вони писатимуть як-небудь, бо ж каліграфії ніхто не вимагав. Не знатимуть, хто як вчиться, бо не буде публічного оцінювання та й рейтинг класу заборонено. На уроках почуватимуться розкуто: зможуть їсти-пити, вийти коли кому потрібно. А якщо вчитель за якимось критерієм не підійде, то батьківська рада швиденько поміняє його. Мушу піти на курси...
Вчитель
То хоч щось зробіть для початку.Бо вже кури сміються з обіцянок МОН!
Віталій
Не потрібно заважати Міністру з підлеглими гратись високими матеріями і ділили бюджетні кошти! Яке її діло, що наприклад, у найбільшій сільській школі району (більше 200 учнів!) нема нормальних парт і стільців, щоб посадити за щось і на щось дітей. Про телевізори я взагалі мовчу. З 3-х навчальних корпусів - 2 аварійні. В штатах тех.персоналу лише 2,5 прибиральниці, 1 повар, 0,5 завгоспа, підсобний робітник та кочегари. Тут починається бадмінтон: МІНІСТР і МОН до цього відношення НЕ МАЄ, це все місцеві чиновники, які живуть за принципом, цитую: "навіщо Вам медсестра? Учні ж від цього в обмороки падать менше не будуть?!!"? Тому запитання: навіщо нам таке міністерство освіти з усією управлінською вертикаллю, якщо їм на стан переважної більшості шкіл країни, вибачте, наплювать? Вони ж все рівно ні на що НЕ ВПЛИВАЮТЬ і НЕ ХОЧУТЬ впливати! Так же легше: погрались красивими словами, виграли гранд чи бюджетні кошти, розділили! А ШКОЛИ - якось виживуть, там же є директори з корупцією.
Коментувати
Наталія
Це все ВЕЛИКА утопія і через пару років побачимо що це великий провал
anton2000
Выделено 1 млрд гривен на мобильные парты и учебные пособия. Если подсчитать, что в Украине около 7500 школ, каждая набирает по 1-2-3-4- класса. Пусть по 2 класса и по 30 человек в классе. Значит, 60 парт в каждую школу, умножаем на цену одной мобильной нормальной парты (около 3000 грн) получаем 1 млрд 350 млн грн. Итого на учебные пособия остается минус 350 млн. И по остальным позициям картина такая же. Выводы, как говорится, делайте самостоятельно.
Вчитель
Для anton2000: Як навчили рахувати, так вони і рахують
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!