Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів

Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти». Розробка посібника мала на меті допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. У посібнику директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної. Посібник складається з п’яти розділів: «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище»; «Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами»; «Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»; «Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в ...
МОН підготувало Стратегію розвитку інклюзивного навчання Метою Стратегії є забезпечення доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних потреб
«Довідник безбар'єрності»: гід з толерантної комунікації В Україні презентували «Довідник безбар'єрності», гід з толерантної комунікації та взаємодії з людьми
Рекомендовано програми та підручники на новий навчальний рік МОН опублікувало перелік підручників, посібників і програм, рекомендованих на 2023/24 навчальний рік
Інклюзивна освіта в НУШ: виклики воєнного часу Організація навчального процесу в школі на засадах рівності та інклюзивності
Батьки дітей з ООП можуть отримати копію висновку про розвиток Батьки можуть отримати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з ООП