Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти

Забезпечити інклюзивний освітній простір – одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання. Якісні інклюзивні освітні послуги у школі – результат грамотного менеджменту, інвестицій з боку засновника, а також роботи педагогів, участі у цьому процесі всіх учнів. Директор школи має акумулювати й направити у правильне русло всі ресурси закладу та громади. І під ресурсами тут слід розуміти не лише фінансові, що дають змогу організувати інклюзивне середовище, але й часові, людські та всі інші, які можуть прямо або опосередковано впливати на те, чи школа буде готова до навчання дітей з особливими освітніми потребами, наскільки комфортно вони себе почуватимуть, чи матиме школа необхідні команду та обладнання для навчання тощо. Які ресурси необхідні директору для організації інклюзивного навчання Час. Керівнику школи важливо використати цей ресурс, щоб заздалегідь ...
Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл
Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах Документ затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки
Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах Нюанси виплати доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах за відсутності на уроках осіб з ООП
Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору Директору треба розуміти алгоритми підготовки програми розвитку для забезпечення якості процесу
Організація психолого-педагогічного супроводу Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання