Osvita.ua Блоги

І. Лікарчук: безкарність породила безвідповідальність

Автор: Ігор Лікарчук , екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти. Я вважаю, що посадовці, через бездіяльність чи непрофесіоналізм яких не використані кошти , мають бути негайно звільнені із займаних посад. Бо такими діями вони дискредитують та фактично саботують проведення реформи в освітній галузі. Якби подібне сталося у приватному бізнесі, то упродовж кількох годин відповідальна особа отримала б розрахунок і майже «вовчий квиток». Але, на жаль, я упевнений у тому, що для тих місцевих «керманичів», з вини яких кошти не використані, усе так і обійдеться. Ніхто із них за бездіяльність чи саботаж покараний не буде. І у відставку ніхто з них добровільно не піде. Абсурд? Так, абсурд. Але він є. Не пам’ятаю жодного прикладу за роки Незалежності, коли б якийсь чиновник освітньої галузі місцевого рівня був звільнений з посади за низький рівень професіоналізму, безвідповідальність або перевищення своїх повноважень. НЕ БУЛО ТАКОГО. За часів СРСР безвідповідальність, як ... 20.08.2018
Т. Мілованов: не буде освіти - не буде України Результати ЗНО (з різних предметів) свідчать: руйнація освіти досягла рівня національної небезпеки
О. Співаковський: реформа фінансування вищої освіти Треба забезпечити однаковий розмір фінансування підготовки в усіх вишах, щоб запобігти дискримінації
Ольга Халепа: «АБІДНА» або про сільські школи Cтаття не про ворожнечу до міських вчителів, не про досягнення сільських вчителів і не про вчителів взагалі
В. Бахрушин: про показові приклади тестів ЗНО Декілька показових прикладів лише з кількох тестів, які свідчать, що проблеми є не лише з математикою
І. Васильків: необхідність змін в шкільній історичній освіті Для змін в шкільній історичній освіті треба не розділи перейменовувати і параграфи місцями міняти
В. Громовий: жодного дня законної відпустки на роботі! Коли читаю, що колега присвятив відпустку підготовці школи, стає і за нього, і за «державу обідно»
Ольга Халепа: про опорні школи по-українськи Наслідуючи європейсько-американську модель освітніх округів, не враховують, що села – це родини
Володимир Мещеряков: про конфлікти інтересів У кожній пересічній школі спостерігається деградація більшої частини дітей після початкової школи
В. Громовий: про створення нового освітнього простору Килими з бабусиної стіни над ліжком тепер є першою візуальною ознакою нового освітнього простору?!
О. Халепа: ніколи вчителі так не тікали зі шкіл, як зараз Чи розуміють люди в міністерстві, що вони з року в рік руйнують освіту і роблять з дітей неуків
В. Фурманюк: чи мають батьки прибирати класи на 1 вересня? Чи дійсно батьки мають допомагати з прибиранням, і чому ця ситуація повторюється з року в рік?
В. Бахрушин: особливість цьогорічної вступної кампанії Іноді приватні заклади мають кращі показники якості набору на контракт, ніж державні на бюджет
Альона Парфьонова: про Маніфест раба Мені соромно за те, що червона ручка і досі є символом спротиву будь-яким реформам у шкільництві
О. Охредько: як кримчанину вступити до українського ПТУ Випускники та випускниці з тимчасово окупованого Криму теж мають можливості вступити до ПТНЗ України
Ніна Пастухова: гуртожиток або «общага» НУБІП Мені не потрібні пільги чи безкоштовна общага, я хочу, щоб люди бачили те, що насправді відбувається
В. Співаковський: навіщо нам стільки економістів і юристів? Чому б архітекторові, редактору, програмісту або навіть футболісту не мати економічної освіти?