В.Співаковський: що робити з оцінюванням у школі

Автор:  Володимир Співаковський , президент корпорації «Гранд». Что же делать с этим многострадальным оцениванием в школе? Одни за, другие категорически против! Было время, когда ученик ежедневно отчитывался перед учителем о выученном уроке. И учитель ставил оценку, иногда демонстрируя свое превосходство и начальственное положение. Хотя чаще оценки ставятся всё-таки адекватные. Это время заканчивается. Теперь школьник может демонстрировать свои знания и умения не только перед учителями. Он может соревноваться со своими сверстниками, даже если это не всегда одобряется обществом. Или же соревноваться сам с собой: каким он был и каким стал. Так сказать, показывать свой апгрейд. Еще есть такие варианты: Можно соревноваться… со «временем», которое дается на выполнение школьных заданий, при помощи шахматных или песочных часов. Дети это очень любят, особенно если они побеждают время. Или ещё круче! Школьник может соревноваться с роботом, который выставляет непредвзятые оценки, по-честному. Всё чаще говорят, что ребенка нельзя нервировать ... 17.09.2020
Є. Щепетильникова: про долю іноземних студентів Іноземні студенти є шаленим ресурсом, бо вкладають гроші в навчання та місцеву економіку
Валентина Кодола: не ходіть, вчителі, по конкурсах... Як можна справедливо оцінити, коли твій кейс не дивились: аналітика Ютуба не обманює
Є. Стадний: як втратити решту довіри у сфері вищої освіти Фінансування закладів вищої освіти за результатами їх діяльності потрапило до ТОП-3 реформ уряду Гончарука
С. Захарін: рішення Комітету з питань етики від 11.09.2020 Усі звинувачення у плагіаті лунають на адресу відомих людей, і у кожному скандалі є конкретні бенефіціари
І. Совсун: Шкарлет у відставку йти не збирається В Україні досі не працює механізм притягнення до відповідальності за академічну недоброчесність
О. Єременко: ковалі свого щастя, або межі вимірюваності Найважливіше не «скільки», а «як», недаремна ж етимологічна спільнокореневість слів «як» і «якість»
А. Задоя: попередні підсумки вступної кампанії 2020 ЗВО, які систематично не набирають здобувачів на цілий ряд програм, повинні зацікавити НАЗЯВО
Юлія Набок-Бабенко: про освітню систему ОАЕ Короткі нотатки про освітню систему на прикладі однієї школи й досвіду однієї учениці з м. Дубаї
C. Захарін: про фінансування науки у 2021 році Учені повинні бути орієнтовані на проведення унікальних досліджень, які мають комерційну перспективу
І. Совсун: плагіат - ознака викривленого компасу моралі Плагіат – це відсутність етичних принципів, які є ключовими для людей, які збираються керувати країною
Є. Стадний: про розподіл коштів на вищу освіту в 2021 Збільшення мінімалки потягнуло за собою додаткових 4,5 млрд видатків споживання для закладів вищої освіти
Ганна Новосад: про проєкт Держбюджету 2021 року Буде цікаво почитати аналітику щодо сумісності видатків споживання з майбутніми доходами і дефіцитом
Олександр Мірошниченко: про школу і коронавірус Можна, звичайно, позакривати школи, і все інше можна позакривати, але чи це допоможе?
Д. Ламза: ми дотримуємось вказівок, але люди - не роботи! Позиція МОН проста: ми тобі нічого не дали, але ти змушений зробити все бездоганно
Ю. Гришина: як витрачаються кошти, виділені для дітей? Попередній досвід аудиту ефективності використання коштів на реалізацію НУШ був печальним
Р. Грищук: щодо проживання студентів у гуртожитках Університет не може студентів до чогось змусити, а от провести інформаційну роботу виші можуть