Osvita.ua Блоги

Л. Гриневич: спогади про візит до звичайної школи в Японії

Автор:   Лілія Гриневич , міністр освіти і науки. Як і обіцяла, ділюся чи не найгострішими враженнями від поїздки в Японію – спогадами про візит у школу. Йдеться про звичайний комунальний заклад у передмісті Токіо – початкова школа Хійосідай у місті Йокогама. Для початку нагадаю, що згідно з міжнародним порівняльним дослідженням PISA, Японія має одну з кращих систем середньої освіти в світі. А тепер важливі факти та враження. У школі вже роками використовують усі ті методики навчання, з якими ми лише заходимо в початкову школу. Увесь заклад завішаний роботами дітей – вони при вході в клас, в коридорі, в самому класі, скрізь на стінах. Куди не глянь – суцільні роботи дітей. Також на стінах розміщені правила класу, але жодних роздрукованих на принтері чи куплених шаблонних матеріалів – все зроблено руками учнів (можете переконатися на фото нижче). Учителі працюють лише за активними методиками навчання. Парти в кожному класі стоять по-різному. В одному класі – для групової роботи, в іншому проводилася самостійна. Тому, щоб діти один одному не заважали, учитель ... 12.10.2018
І. Кшищак: інклюзія або чому вирішують за батьків і дітей? У цивілізованому суспільстві мав би існувати вибір: або звичайна школа, або спеціалізована
В. Бєлий: компроміси і сутички, або імплементація реформ «Посадовець та вчитель не мають бути компромісними, але мають одночасно не бути конфліктними»
В.Співаковський: з фінською освітою щось пішло не так Зі знаменитою фінською системою освіти проблеми, показники падають, і уряд не знає, що робити
Л. Гриневич: про підсумки участі у STS Forum в Японії Дійсні перспективи для поглиблення співпраці з Японією, Чехією, Великобританією, Молдовою
І. Примаченко: рішення суду створює прецедент Невже лише трагедія нагадає, що псевдонаука підточує фундамент сучасної технологічної цивілізації?
В. Онацький: про обов’язкове ЗНО з математики Це політика знущання над дітьми, вчителями та батьками чи пріоритетний напрямок освіти?
І. Примаченко: вчителі змінюють не оцінки, а долі Учителі змінюють на краще не оцінки, а долі учнів, а через них і долі тисяч інших людей навколо
Олеся Калинич: подарунок освітянам від супергероїв Кожен учитель і є справжній Супергерой, адже реформи минають, а учитель залишається
О. Халепа: ти не маєш права бути іншим, «ТИжВЧИТЕЛЬ!» Коли настав той день, що став асоціювати тебе з багатогранною та всепоглинаючою професією?
Володимир Мещеряков: про синекуру в освіті Це твердиня, об яку розбиваються потуги міністра освіти, через неї немає в нас збалансованої освітньої політики
А. Котляр: освіта - основа основ і святая святих Серед вчителів такий же відсоток справжніх і небайдужих людей, як і в будь-якій інший сфері
О. Равчев: про інтернатуру для молодих вчителів Немає у молодих вчителів такої гострої проблеми з адаптацією, щоб вводити для них «педагогічну інтернатуру»
О.Співаковський: про окремі проблеми Умов прийому Умови прийому варто розглядати і оцінювати з точки зору подолання низки негативних тенденцій
В. Громовий: промова Пауля Пшенічки у Верховній Раді Хороша школа – коли діти поважають вчителів, вчителі - дітей, батьки підтримують школу в усьому
Роман Бондаренко: про щоденники - останній раз Існування щоденників не передбачено жодним нормативним актом, юридично щоденників немає, але вони є
І. Лікарчук: про шматочки паперу під назвою «Грамота» Ніхто із тих, хто виписує чи підписує ці папірці, не хоче напрягтися в роздумах про адекватність такої відзнаки