Osvita.ua Блоги

В. Громовий: як може вижити молодий вчитель?

Автор: Віктор Громовий , освітній експерт, заслужений вчитель України. «Дурне запитання» №2. Як може вижити молодий вчитель у м. Києві (Львові, Дніпрі чи Вінниці) з уже підвищеним посадовим окладом у 3735 грн., якщо йому треба винаймати житло, нести значні витрати на транспорт, пристойно одягатись, нормально харчуватись і культурно розвиватись? За скільки років окупляться його витрати на здобуття педагогічної освіти, включно із втраченою вигодою (не зароблені гроші) за п'ятирічний період навчання? Чи можна стверджувати, що «окупність» педагогічної освіти полягає лише в тому, що вона є пожиттєвою гарантією від викрадення з метою викупу чи способом «закосити від армії»? Чому я про це пишу? Не тому, що хочу здійняти хвилю «зрадофільства». Хочу переконати «власть імущих», що мають відбуватись асинхронні підвищення зарплати з акцентом на стимулювання саме молоді: людина, яка отримувала 3,5 тис. грн. має отримувати тепер 7 тис. грн., а ті, хто мав 7 тис., лише 9 тис. грн. Запитання навіяні публікацією Володимира Бєлого та коментарем до неї: ... 15.01.2018
І. Примаченко: актуальність гуманітарної освіти Історична освіта є надзвичайно корисною для створення стартапів та різноманітних інновацій
О. Шкарнега: «ким бути?» крізь призму системи освіти Велика частина студентів не хочуть вчитися, і винний у тому не тільки викладач, але і самі студенти
В. Співаковський: ходіння до вузів на освіту не впливає Експеримент, що випадково виник, показує, що скоро ходити до університетів стане зовсім марно
Володимир Бєлий: про справжнього вчителя Без того, щоб багато читати та самому писати/роз’язувати, стати і бути справжнім вчителем неможливо
О. Калинич: чому я не хочу працювати в школі? Усвідомлюю, що велика частина того, що розказую дітям, у житті їм не знадобиться, діти це теж розуміють
Л. Булава: про Концепцію розвитку педагогічної освіти Про найважливіші позиції в проекті Концепції розвитку педагогічної освіти для тих, хто не любить довгі тексти
В. Громовий: абетка для «агентів змін». Літера Б В освіті звикли керувати людьми «роби так», спонукаючи «підлеглих» до генерування тих чи інших подій
Володимир Бєлий: уряд і освіта – 2018 Уряду за такого «підвищення» виступати з трибуни в очікуванні аплодисментів - лише ганьбитися
Олександр Мірошниченко: існує два типи педагогів Перший тип дає великий обсяг знань, але обраному колу учнів, другому ж треба зацікавити кожного
В. Громовий: «картографія» сил змін або «цяці» й «каки» Нашій освітянській спільноті час запровадити етичні стандарти хоча б мінімальної пристойності
О. Овсянніков: про химери в сучасній українській освіті Насилля у середній освіті якось пов‘язано з економічним зростанням у певній середньотерміновій перспективі
Наталія Борисенко: чесність нечесності дорожче Чому вчителі поводяться «моя хата скраю», адже кожен має неабиякий вплив на формування особистості
В. Громовий: абетка для «агентів змін». Літера А Хаотична діяльність може тільки поглинути, а не збільшити енергію процесу освітніх реформ
Г. Клочек: учителі не винні, їх такими зробила система Уніформа в сіро-чорних тонах та такі конкурсні уроки - симптоми хвороби нашої шкільної системи
В.Співаковський: як виміряти, чия система освіти краща? Просто сказати, що в такій-то країні освіта краща, ніж в інший, - це «0» біт інформації
О. Калинич: посильні домашні завдання варто залишити Про результати власного міні-дослідження із домашніми завданнями з української мови в 6 класі