О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні?

Автор: Олександр Костюк ,  д.е.н., доктор управління бізнесом (DBA), професор, головний редактор міжнародного наукового журналу «Корпоративна власність та контроль». Декілька тижнів тому одна з найбільш відомих у світі бізнес-шкіл INSEAD, що знаходиться у Франції, оприлюднила черговий індекс країн за здатністю конкурувати за таланти, Global Talent Competitiveness Index 2021 . Індекс позиціонує 134 країни світу та містить 68 критеріїв оцінювання. У загальному рейтингу Україна посідає 61 місце. Чи є це низьким показником, чи ні, сказати складно, адже з одного боку ми не поступаємося у загальному рейтингу жодній з країн, які входять до однієї з Україною групи за рівнем доходу на душу населення, хоча минулого року у цій групі ми поступалися Філіппінам та Індонезії. Тобто можна сказати, що нарешті ми «перші серед рівних», але якщо поглянути на інші країни, які входять до цієї групи (наприклад, Сенегал, Замбія, Зімбабве, Кенія, Гана, Нігерія, Монголія, Гондурас, Камбоджа), то визначення вище варто змінити на інше – «перші серед бідних». Звісно, це викликає внутрішній природній супротив, адже ... 10.11.2021
І. Лікарчук: чому соромимося виховувати милосердя? Про волонтерство в закладах освіти згадують лише в контексті підготовки до свята
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
Є. Стадний: залучення кредиту для розвитку вищої освіти Пільговий кредит – це перемога, бо це інвестиції, на які зазвичай ніколи немає фінансування
Н. Піпа: у бюджеті на 2022 рік знову перемога й зрада разом Бюджет освіти – раунд 2, або що змінилося в освітньому бюджеті–2022 до другого читання?
В. Співаковський: асоціації важливіші запам'ятовування Розв'язання шкільних рівнянь алгебри або завдань на швидкість на інтелект не впливає
І. Лікарчук: крах профтехосвіти став ще ближчим Після того як запрацюють кваліфікаційні центри, потреба навчатися у профтехах зникне
В. Онацький: знову до школи або про творчу роботу вчителя Робота в школі – це не лише уроки та спілкування з учнями, а й купа бюрократичної псевдодіяльності
І. Большакова: оцінювання має різні цілі, тому має бути різним Успішне оцінювання є результатом тристоронньої дії: оцінювання вчителя, однолітків і власного
В. Бєлий: «модні» посади в українських ліцеях У старшокласників справжніх ліцеїв не буває щоденних домашніх завдань фрагментарного змісту
А. Сененко: правки до закону чи перерозподіл повноважень? Чиновники з Міносвіти знову хочуть у ручному режимі контролювати грошові потоки
Г. Сищук: позитивна педагогіка або метод зеленої ручки Дорослі надто зациклені на проблемах, не звертаючи уваги на досягнення, і цим заганяють дітей у глухий кут
В. Онацький: низька соціальна відповідальність педагогів Педагоги – це люди з низькою соціальною відповідальністю перед власною родиною
М. Хоменко: настав час позбавлятися стереотипів Ми не хочемо позбуватись деяких стереотипів, хоча вони давно не відповідають реаліям сьогодення
В. Бєлий: ще не вмерла українська фізмат освіта? Фізмат освіта скрізь і завжди тримається переважно на чоловічих плечах, бо така її специфіка
Наталія Піпа: у бюджеті на 2022 рік освіта не в пріоритеті Наступного року освіта отримає 7,2% ВВП, але цих коштів замало: це не розвиток, а проїдання
О. Калинич: у фінансовій автономії багато плюсів, але… Закон «Про освіту» дозволив українським школам стати фінансово незалежними