Osvita.ua Блоги

І. Єгорченко: МОН заявило про боротьбу з репетиторами

Автор: Ірина Єгорченко , експерт Реанімаційного пакету реформ. На мою думку, репетитори зараз - це єдине, що якось рятує жахливі результати системи шкільної освіти. Без репетиторів більшість дітей вийде зі школи з нульовими знаннями, відразою до навчання і страшними комплексами. Методики-підручники-вимоги-загальний стиль спрямовані на те, щоб діти втратили розуміння і бажання вчитись десь в 5 класі за старою програмою і вже з 1 класу - за новою. МОН заявив, що почне боротись з репетиторами. Не почне боротись з культом та стимулюванням брехні та імітації в освіті, не вижене з освіти плагіаторів, пропагандистів псевдонауки, авторів злочинних програм та підручників, не припинить тероризувати вчителів дурними вимогами і писаниною... Почне боротись зі спробами якось виправити маразм освітнього процесу і дати дітям хоч якісь знання. Так, тут певна амбівалентність - теоретично можна уявити вчителів, які нічому не вчать на уроках, щоб діти потім ходили до них на платні додаткові заняття. За інших програм-методик-вимог можна було б про щось говорити. Я не дуже розумію, ... 27.03.2017
О. Панич: чому я проти преференцій і монополій Ресурси в Україні вкладаються не в інновації, а в доступ до влади, який дає гарантії преференцій
Віктор Громовий: як нами легко маніпулювати Ми, замість системних проблем реформування освіти, відволікаємось на абсолютно другорядні теми
Олег Охредько: аналіз законопроекту №6116 Прийняття законопроекту №6116 не гарантує його впровадження в життя в цьому році
О. Мірошниченко: думки про Макаренка Якщо будувати школу за рецептами Макаренка – ми неодмінно все одно збудуємо колонію
С. Вовк: про наслідки і загрози перевороту у НАЗЯВО В особі Кузнєцової МОН і «клюб ректорів» отримав союзницю та відстоювачку корпоративних інтересів
Микита Андрєєв: переобрано голову НАЗЯВО Віримо, що МОН не шукатиме причин надалі блокувати НАЗЯВО, як це робилося останні роки
І. Лікарчук: нам знову обіцяють освітянський «комунізм» Місцеві органи управління освітою перетворилися в п'яте квадратно-дубове колесо освітянського воза
Ю. Федорченко: правильна тактика та помилка в стратегії Не можна перетворювати реформу вищої освіти в безкінечну мильну оперу
В. Громовий: МАРАЗМ № 24. Каргокульт в освіті Унаслідок неадекватних підходів не видно ніякої користі від знайомства наших освітян з досвідом за кордоном
О.Мірошниченко: навіщо школяру потрібен щоденник? Батьки отримують інформацію про негативний бік поведінки дитини шляхом гнівних постів вчителя
Олег Охредько: як завершити навчальний рік? Лист МОН про проведення ДПА в цьому році не роз’яснив ситуації, а ще більше заплутав її
В. Бєлий: у суспільстві панує стан спротиву новаціям Високий рівень порядності системи є фундаментальною основою освіти щодо її змісту і форм здійснення
Макс Бакшаєв: чи повинні всі діти дружити між собою? У колективі можна створити дружню атмосферу, але для цього потрібні умови та інструменти
О. Панич: чи згодні освітяни з переліком функцій НАПН? Усупереч рекомендаціям і пропозиціям, посилено «координуючі» (по факту керівні) функції НАПН
С. Горбачов: батьки, будьте ввічливі, але наполегливі Якщо хтось намагається вам щось заборонити чи щось від вас вимагає - відразу просіть показати документ
Є. Ніколаєв: коледжі ще два роки можуть нічого не робити Ще 2 набори молодших спеціалістів вчитимуться за старими підходами і вступатимуть до вишів без ЗНО