Osvita.ua Блоги

Валентина Волчан: домашні завдання все-таки потрібні

Автор:  Валентина Волчан , дитячий психолог. Известный психолог Михаил Лабковский говорит: «Уроки с детьми делать не надо!» Украинское законодательство утверждает: «Домашние задания в первых классах не задаются!» Как бы и хорошо, удачно всё совпало. Но тут мы наступаем на острые грабли реальности и набиваем себе не шишки даже, а кровавые раны. Я буду говорить именно о первых классах, потому что это самое начало учебного процесса, и именно здесь вылезает основное противоречие. Задавать домашку не должны, но задают. - А-а-а! - кричат родители, - Нельзя задавать д/з в 1 классе. Вы нарушаете закон. Я буду жаловаться министру. - Так а я вам ничего не задаю, - говорит учительница, - мы там в классе работали на страничке 38. А если детка ваша не успела всё в классе сделать, можете дома закончить. Если хотите. Из-за этого парадокса у родителей возникает чувство, что школа их обманывает с первого дня. На каждом углу декларируется, что д/з в первом классе нет, а по факту есть. Многие родители хватаются за эту соломинку – «закончите, если хотите, по желанию», и не делают ... 11.12.2018
В. Громовий: на уроках має бути позитивний емоційний баланс Програми з гуманітарних дисциплін слід переглянути і забезпечити позитивний емоційний баланс
К. Семенова-Шелевицька: шлях змінити університети Єдине, що стимулюватиме виші до змін - це відсутність безумовного грошового потоку з держави
О. Мірошниченко: програма з літератури безглузда У чому сенс вивчення подібних творів - для вироблення стійкої відрази до літератури?
О. Бондаренко: якби дорослі побували на місці дітей Сьогодні, дивлячись на наших дітей, мені хочеться, щоб дорослі побували на їхньому місці
О. Мірошниченко: ще дещо про повагу до вчителів Чи поважають вчителі професії батьків, вимагаючи від батьків поваги до своєї професії?
В. Громовий: ми реформуємо освіту, якої немає Реалії постають набагато сумніші, аніж собі уявляють найзапекліші зрадофіли і огульні критикани
В. Фурманюк: скільки миючих потрібно для шкіл і садків? Про систематизацію питання та створення алгоритмів обрахунку миючих та дезінфікуючих засобів
С. Хутка: на ентузіазмі система протягне недовго В Україні не відбувається релевантна кількісна та якісна заміна експертно-професорського складу
В. Онацький: змін вимагають серця або про сертифікацію Проект Положення про сертифікацію педагогів є неприйнятним і потребує повної переробки
Н. Клясен: освітян треба вчити не "по-новому", а якісно Професійну діяльність вчителя взагалі неможливо однозначно оцінити за загальними критеріями
О. Мірошниченко: ставлення – результат роботи вчителя Сама професія педагога не дає права на якесь особливе ставлення за ознакою професії, а не особистості
В. Громовий: про «педагогічних папуасів» у вишиванках Може, краще не вишиванки готувати, а інтенсив з англійської перед поїздкою за кордон проходити?
Олеся Калинич: «бізнес» на уроці - і не більше Коли й одиниця - позитивна оцінка, або як підвищити активність учнів, які не вважають навчання пріоритетом
Антон Сененко: припиніть імітувати реформи Науковий комітет розписав усі загрози, що несе в собі Положення популістського Фонду Президента
Ю. Безвершенко: проект потрібно повністю переробити Реакція Наукового Комітету Нацради з питань розвитку науки на проект Положення про Фонд Президента
І. Примаченко: майбутнє лише за активним навчанням Ніщо не заважає почати запроваджувати все це в українських вишах вже завтра. Чого ж чекаємо?