Osvita.ua Блоги

В. Бєлий: шпаргалки як вияв кризи цінностей дорослих

Автор: Володимир Бєлий , заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона. Шпаргалки: проблема в організації діяльності дітей чи криза цінностей у дорослих? Студент КНЕУ без тіні сумніву подає на камеру своє впевнення, що є позитивний бік практики купівлі шпаргалок – з них краще готуватися до екзамену. Не з підручників, не з конспектів, не з девайсу і не з комп’ютера, як те практикує УСЕ закордонне студентство та деякі його ж колеги-студенти тут, в Україні, а зі шпаргалок. Куплених. Хто виготовляє шпаргалки для комерційного використання? Студенти чи учні шкіл? Звісно, що ні. Їх роблять дорослі. Ті, хто знає не тільки і не стільки відповіді на питання, а самі питання. Так воно у нас. У, як почасти кажуть, найбільш духовної, бо слов’янська, нації світу. А нам би на тлі цієї проблеми списування/плагіату не завадило б додати собі трішечки самокритичності. У тому числі й щодо поблажливого ставлення влади до комерційного друку так званих «Домашніх завдань» з розв’язками до них для школярів усіх вікових категорій. А як з цим «там», наприклад, в одній із ... 18.01.2017
Є. Ніколаєв: скільки предметів потрібно в 10-11 класах? Ініціатива МОН зберегти у старшій школі 9 предметів як обов’язкових є продовженням профанації змін
Віктор Громовий: керівник в змозі виконувати до 9 функцій Усі, хто стоїть «над» школою, з запеклим фанатизмом виконують лише одну функцію контролю
Олена Панич: усім закладам освіти потрібна автономія Не можна однаково регулювати приватні і державні заклади освіти, бо необхідне одним руйнує інші
Олег Охредько: освітнє поле тимчасово окупованого Криму Боротьба між Україною та Росією за школярів з тимчасово окупованого Криму триває
Ігор Лікарчук: суб’єктивізм та алогічність навчального плану Великі системні зміни не можуть відбуватися на основі лише якихось чиїсь особистих поглядів та переконань
Володимир Бєлий: МОН було. МОН є. МОН ще довго буде Гарно організований зміст освітньої діяльності є найкращим гарантом її високої якості
Світлана Лисань: якою має бути школа моєї дитини Тези та критерії для школи, де, за материнським розумінням, слід вчитися одинадцятирічній дитині
Віктор Мисан: чому ми так не любимо власних дітей? Новий навчальний план не розв'язує ніяких проблем, а заводить старшу школу у глухий кут
Ігор Лікарчук: в освіті буйним цвітом квітне процентоманія Трясовина процентоманії дедалі глибше втягує в болото формалізму та окозамилювання педагогів
Віктор Громовий: «The Show Must Go On» Директори звикли діяти за принципом: застав дурня Богу молитись, так він і лоба розіб'є
І. Примаченко: гра «в піддавки» чи тотальна імітація Реальна модернізація країни розпочнеться, коли припиниться тотальна імітація чи гра «в піддавки»
Ігор Лікарчук: урок теж є творчістю, але педагогічною Освітні чиновники вирішили аналізувати урок з допомогою програми «Електронний конструктор уроку»
Сергій Храпатий: заступник міністра здійснює тиск на виш Вчена рада вишу відповідно до Закону «Про вищу освіту» не має повноважень відкликання
Дмитро Шакін: нам вкрай потрібна підтримка спільноти Десятирічну Марію Шакіну з Черкас, яка заявила про моральні тортури вчительки, цькують однокласники
Сергій Горбачов: дістав безсоромний піар депутатів Жага до халяви, у даному випадку - халяви політичної, - то діагноз без сподівання на ремісію
Г. Кравченко: словесна бодяга відносно реформи освіти Система освіти має бути заточена в кінцевому вимірі на підготовку конкурентноспроможного спеціаліста