Osvita.ua Блоги

В. Мисан: про рівень бюрократизації в освіті

Автор:  Віктор Мисан ,   кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України. Згідно нового графіка курсового підвищення кваліфікації на 2020 р. кожен тиждень прийдеться організовувати заміну тим педагогам, яких скеровуватимемо до ОІППО. В окремі тижні на курси відправлятимемо 4 - 5 педагогів. А якщо врахувати, що вчителі також люди і вони хворіють, і діти їх хворіють, і можуть вникати інші проблеми та ситуації, то природно з'являється запитання - Чи були в голові «інноваторів» мізки, коли вони упроваджували щорічне курсове підвищення кваліфікації? У що перетворюється освітній процес в закладі освіти? У суцільні заміни? А кошти на ці заміни? А де кошти на тих учителів, яких ми з понеділка відправляємо на курси? І де гарантія того, що щорічні 30 годин мені додадуть професійності, майстерності? І чому педагогічна рада закладу до початку календарного року має затверджувати мою індивідуальну форму підвищення кваліфікації? А якщо я захочу її змінити? Що, знову скликати педагогічну раду? А якщо завтра за моїм прикладом ще хтось захоче змінити форму ... 24.01.2020
І. Лікарчук: про роботу в школі без педосвіти Поява такої норми в законі свідчить про крах української педагогічної науки і повну недовіру до системи
Г. Новосад: для мене посада - не спосіб отримання статків Я свідома того, що зміни в освіті не відбудуться, якщо ми не почнемо нормально платити професіоналам
О. Равчев: якою має бути зарплата міністра освіти? Посада міністра – політична: щоб її отримати, на відміну від інших посад у держслужбі, не проходять конкурс
Олександр Істер: поки PISA не вдарить…? Для вчителів математики, які можуть відстежувати якість шкільної освіти, ці результати були прогнозовані
Інна Ящук: що болить освіті поза школою? Галузь постійно потерпає від недофінансування та всіляких експериментів з приналежністю
Володимир Співаковський: чи треба вчити дітей на виріст? Варто вчити не на виріст, а на адекватні сьогоденню цінності, ситуації і обставини
І. Совсун: яку проблему обговорюємо – ту й вирішуємо МОН просунув закон про середню освіту, який аніскілечки не наближає нас до вирішення проблем
А. Сененко: природнича освіта лишається імітацією Очевидним є потяг чиновництва та керівництва шкіл до зовнішнього лоску без сутнісного наповнення уроків
Петро Андрющенко: від МОН залежить наше майбутнє Хотілося б більше радикальних кроків, бо я впевнений: тут суспільна думка ніколи не буде готова
В. Бєлий: про наше освітнє законодавство, яке … Законодавство сприяє довільному трактуванню базових нормативно правових регуляторів
Володимир Співаковський: вчителі наступного покоління Зараз багатьом ще важко уявити собі навчання роботами-комп'ютерами без учителя
С. Олексюк: прийнято закон "Про загальну середню освіту" Маленьке резюме: норми нового закону регулюють все, що рухається у комунальних школах - це поразка
Володимир Онацький: Нараяма для вчителя Реформатори освіти віщають, що найбільшою проблемою школи є вчителі, особливо старшого покоління
В. Бахрушин: чи повинен вчитель мати педосвіту Чи покращилася якість освіти від запровадження вимоги про наявність у вчителів педагогічної освіти?
О. Калинич: прийнято важливий для освітян закон Новації закону - у короткому огляді: увага на моментах, важливих насамперед для вчителів
В. Круглов: 10 кроків побудови власного дослідження Тільки глухий не чув про «найновішу новацію» фінської системи шкільної освіти – «навчання через явища»