Віктор Мисан: про що думають українські учителі

Автор:   Віктор Мисан ,   кандидат педагогічних   наук, доцент, заслужений учитель України. Напишу, що на думці у вчителів, яких знову запрягли в ярмо. По-перше, вчителі активно обговорюють непрофесійні рекомендації, які направо і наліво роздає МОН. Це стосується насамперед повторення. Ніхто не заперечує і не виступає проти такого виду діяльності як повторення, але... Щоб повторити – потрібно виділити навчальний час (!) І якщо йдеться про гуманітарні предмети, то таких годин потрібно чимало. Окремими програмами повторення взагалі не передбачене. Отже, його потрібно планувати за рахунок вивчення нового матеріалу. Чи можливо це? Ні. Чому? А як тоді наздоганяти програму? Нові теми перевантажені фактичним матеріалом. Їх і так неможливо опрацювати в реальному часі. А тут ще потрібно ущільнювати і додавати порціями матеріал з інших тем. Яка ефективність? Навіть не нульова. Суцільний мінус. По-друге, всі питають, як-то на 20% скоротити програму, або переформатувати її теми. Ну як? Все порахували, переважили, переміряли, полічили речення, букви, формули, ... і 1/5 ... 14.09.2023
Ю. Гришина, В. Бахрушин: про визнання освіти на ТОТ Визнання результатів навчання осіб, які проживають на тимчасово окупованих територіях України
Сергій Захарін: і знову про «модернізацію» мережі Громадське обговорення нових підходів до модернізації (тобто осучаснення) мережі закладів вищої освіти
І. Редько: про ненормовану розумову роботу школярів Когнітивний дисонанс на фоні любові до своєї країни і бажання жити, вчитись і розвиватись саме тут
І. Золотаревич: про що і як треба розмовляти з дитиною Ключові принципи, які формують здорову психологічну атмосферу для розвитку дитини
О. Костюк: працевлаштування без аналітики як парадокс Рішення щодо вибору закладу вищої освіти та освітньої програми навмання не піднімає рівень свідомості
О. Дацко: стратегія неповернення молоді в Україну Схема «стриження лохів» через послуги держпідприємства є важливішим за людський капітал
Т. Єфімова: коли зникне зі шкіл совдепія з подарунками? Коли зникне зі шкіл совдепія разом з подарунками, підлабузництвом і нікому не потрібними активностями?
Володимир Співаковський: чи в комп’ютерах справа? Ніщо не врятує цю систему освіти, якщо вона не зрозуміє, навіщо дітям треба вчитися, чому та як
Н. Борисенко: чарівна паличка й валеріана для вчителя Учителі просто вигорають, і в них не вистачає життєвих сил дати дітям все те, що вони могли б
Іван Міхєєв: як виховати людей для відбудови Люди відбудови: яких професіоналів потребуватиме країна в майбутньому і як їх виховати?
В. Онацький: чому школа починається з двійки? Учителі, які поставили двійки в перший навчальний день, є професійно непридатними
О. Недєлкова: як навчити дитину любити знання Поради для батьків першокласників, як підтримати дитину в процесі соціалізації у новому колективі
Л. Булигіна: про перший урок навчального року Учителям треба бути такими щирими, чутливими і прямими, щоб не читати чужі сценарії взагалі
С. Захарін: вплив освіти на економічне життя суспільства Фіскальна схоластика не може бути єдиним підґрунтям до тлумачення значення освіти в житті суспільства
В. Співаковський: реформа освіти по-американськи Досвід, як організувати реформу освіти та залучити всю країну до цього феєричного руху
А. Онатій: чому зростає кількість критики в бік МОН? Про що свідчить аж настільки масове зростання кількості критики в бік Міністерства освіти?