Д. Ламза: учитель має "виключати" хворих дітей?

Автор:  Дмитро Ламза , директор спеціалізованої школи № 210, м. Київ. Учителі не контактують з хворими, а дітей відразу «ВИКЛЮЧАЄМО» з освітнього процесу! Вся освітянська родина дискутує, що робити і як захистити педагогічну спільноту від COVID – 2019 в такий непростий час для України. Спеціалізована школа № 210 написала офіційного листа до прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля. У листі було поставлено три простих запитання: Як учителям отримати страхування на випадок зараження Ковідом- 19? Чому центральна влада не дбає про освітян? Чому вчителям не проводять безкоштовне тестування? Скажу відверто, що чекав більш аргументованої відповіді, сподівався, що зможу почути якісь рекомендації щодо страхування свого колективу. Але не так сталось, як гадалось! З відповіді Міністерства освіти та Міністерства соцполітики я дізнався про багато чого цікавого. Ділюся з вами! По-перше, як завжди, ми чуємо, що зареєстровані законопроекти чекають розгляду у Верховній Раді України. Чому подбати про людей не можна було з 12 березня 2020 року? Натомість ВР приймає ... 26.11.2020
М. Андрєєв: новації в освіті треба впроваджувати якісно Маніпуляції реформами – ганебні, вони не повинні мати місця в цивілізованому суспільстві
О. Калинич: конкуренція спонукає до творчості У кожній школі є багато вчителів, які мають чималу скарбничку цікавих напрацювань
В.Співаковський: школі спеціалізація протипоказана Ключ шкільної освіти - у багатокомпетентності, щоб зрозуміти, ким і чим «я хочу бути»
О. Єременко: повірити в зміни і повірити в себе Робота НАЗЯВО та всіх причетних до змін у сфері вищої освіти була і є справою не для слабких і тендітних
І. Чернілевська: я вимагаю дій на захист учителів Директор школи зараз може недовчити, але не має права не зберегти дітей і вчителів
І. Суслова: учителі теж на передовій, як лікарі й військові Як можна в умовах пандемії не забезпечити вчителів засобами захисту й призупиняти підвищення зарплат?
С. Захарін: про початок шкільного навчання в 5 років Державні рішення щодо середньої освіти мають бути націлені на максимальне розкриття потенціалу дитини
В. Громовий: «учителі важливі» або «без лоха жисть плоха» Лицемірно-демагогічно кажуть «Учителі важливі!» ті, для кого насамперед важливі гроші
Р. Грищук: про обсяги годин підвищення кваліфікації Вимога у 2020 році щодо підвищення кваліфікації в обсязі 150 годин є безпідставною
І. Совсун: Сергій Шкарлет дуже ностальгує за часами Табачника Жодне інше з 9 міністерств-учасників програми реформи держуправління, кількість директоратів не зменшує
Олександра Єременко: про акредитацію для «чайників» Покращуємо вищу освіту – виводимо рівень життя українця на вищий щабель
І. Лікарчук: Віктор Шаталов був непересічною постаттю Досвід Шаталова широко використовують учителі Японії, Фінляндії, Кореї та інших країн світу
В. Онацький: не треба знеособлювати учнів «Здобувач освіти» чи «учень»: не відчувати різницю можуть чиновники, але не педагоги
Ольга Халепа: куди зникає велика кількість геніїв? Сумно, але 86% геніальності наших учнів втрачається саме в звичайних загальноосвітніх школах
О. Андрусич: ламання стереотипів викликає суспільний резонанс Настав час усвідомити, що дитячий алкоголізм в Україні – це проблема, яку необхідно долати
О. Панич: нівеляція результатів реформи держслужби в МОН Створення директоратів було частиною реформи державної служби, що почалася ще у 2016 році