Osvita.ua Блоги

І. Лікарчук: куди подінуться 47 тисяч абітурієнтів

Автор : Ігор Лікарчук , екс - керівник Українського центру оцінювання якості освіти , в . о . директора Навчально - методичного центру забезпечення якості освіти . Кілька слів про результати ЗНО з української мови та літератури, яке не склали більше 47 тисяч абітурієнтів. Переконаний, що серед таких немало комп’ютерних геніїв, крутих математиків, майбутніх супер агрономів, медиків і т.д. і т.п. Вони також повинні знати українську мову та літературу. Це не викликає ніяких сумнівів. Але рівень знань у них і у тих, хто в майбутньому хоче стати журналістом, філологом, перекладачем, філософом, істориком МОЖЕ БУТИ ІНШИМ. І якби в УЦОЯО думали про абітурієнтів та їхні майбутні долі, то не полінувалися б і запропонували тести двох рівнів складності. Одні — для першої категорії абітурієнтів, а інші — для другої. Те, що наша команда зробила в 2014 році. І від чого нові керівники УЦОЯО потім відмовилися. Так, тести двох рівнів складності укладати складніше. Так, набагато заплутанішими є логістичні процеси. Значно складніше адмініструвати такі тести. ... 22.06.2018
В. Громовий: проблема освіти - радянське управління Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від людей
О. Калинич: фото в інтернеті — справа особиста Освітяни, як не прикро, харчуються, сплять... фотографуються і навіть... носять купальники
Володимир Бєлий: Криза освітнього держменеджменту Не учні після 9-го класу будуть вибирати профіль свого подальшого навчання, а заклад
В. Громовий: щодо конкурсів у системі середньої освіти Організатори різноманітних конкурсів віртуозно володіють різноманітними засобами впливу на вертикаль
О. Мусієнко: про перспективи передвищої освіти в Україні Настав час визнати на державному рівні, що у нас надто багато ВНЗ у розрахунку на одного громадянина
В. Співаковський: переходимо до протоколів, як в медицині? Ніщо не врятує систему освіти, якщо вона не зрозуміє, навіщо дітям треба вчитися, чому і як
Віктор Круглов: «агресивна» маркетингова стратегія Більше 250 000 учнів перших класів будуть навчатися за підручниками видавництва «Ранок»
В. Громовий: МОНополія - це завжди шлях у нікуди Як пояснити маніпуляторам і недолугим чиновникам, що з 1 вересня "Усе буде НУШ" у початковій школі?!
Г. Клочек: В. Сухомлинський та Ш. Амонашвілі про красу "У навчанні та вихованні все треба робити красиво", – наголошував Шалва Амонашвілі
І. Васильків: про сім’ю і шлюб в контексті громадянської освіти За емоціями і категоричними висновками часто губиться виважений погляд на ситуацію
Олеся Калинич: про аналіз підручників Антидискримінаційний аналіз - не руйнування традицій, а спроба наблизити підручники до реальності
Л. Хлипавка: про повторний вибір підручників для 5 і 10 кл. Замість того щоб механічно внести дані про здійснений вибір підручників, відбувається спроба його змінити
І. Лікарчук: про результати експертизи підручників Публікація результатів антидискримінаційної експертизи завдала іміджевих втрат Міносвіти
В. Мещеряков: «бабівщина» або про шкільний матріархат Хвороба в освіті: стаж і пихатість як критерії самооцінки при делегованій вседозволеності і середньому інтелекті
В. Громовий: «красіва» картинка - наше фсьо! І НУШ з нею, цією «рехвормою» та нормалізацією поняття «літнє оздоровлення та відпочинок»
О. Охредько: куди зникли кримські випускники За декілька місяців наприкінці навчального року в окупованому Криму зникають діти