Osvita.ua Блоги

Любов Бурак: погані вчителі потрапляють до пекла

Автор: Любов Бурак , письменниця. Імбирне печиво або погані вчителі потрапляють до пекла Я завжди намагаюся все зрозуміти і приміряю ситуацію до себе. Десь так: а якби це трапилось зі мною... І проводжу паралелі. З висоти чи з глибини власного досвіду - не так важливо. Важливо засвоєний урок і виконане по життю домашнє завдання. Цьогоріч не змогла вчасно привітати моїх вчителів. Але ж знаю, що для них мої дзвінки - то лише відлуння привітання і розмови. Сама розмова - це отак: за суничною гербатою із хрустким зацукрованим печивом, у якому всі інгредієнти вірно пораховані десятковими дробами з математичною педантичністю. А сам рецепт записаний, згідно вимог правопису, у стовпчик і бездоганним почерком, із зазначенням температурного режиму духовки за Цельсієм у старому зошиті з коричневою палітуркою. А печиво - імбирне, тому що, згідно календаря і підручника «Природознавство» надворі - жовтень, про що нагадує не лише опале листя, а й підручник ОБЖ.... Та гербата з імбирним печивом - то не лише розмова. Це - історія. Минула і теперішня. І тривоги за історію ... 22.10.2018
Микола Хоменко: про впровадження дуальної освіти Найбільш реальне впровадження дуальної освіти при підготовці кадрів для аграрного сектору економіки
Юлія Безвершенко: баланс буває різним Хто в Комітеті з питань бюджету так опікується розвитком науки і так гарно знається на стані педнауки?
В. Співаковський: як дізнатися, хто буде кращою людиною? Якщо все, що в житті дійсно важливе, не можна заздалегідь розпізнати і оцінити, то як виховувати дітей?
І. Лікарчук: чому в школах суцільні фальш і брехня? Невже ті, хто фальшує і бреше, не свідомі того, що учні те все бачать і також вчаться брехати і фальшивити?
І. Кшищак: інклюзія або чому вирішують за батьків і дітей? У цивілізованому суспільстві мав би існувати вибір: або звичайна школа, або спеціалізована
Л. Гриневич: спогади про візит до звичайної школи в Японії Згідно з міжнародним дослідженням PISA, Японія має одну з кращих систем середньої освіти в світі
В. Бєлий: компроміси і сутички, або імплементація реформ «Посадовець та вчитель не мають бути компромісними, але мають одночасно не бути конфліктними»
В.Співаковський: з фінською освітою щось пішло не так Зі знаменитою фінською системою освіти проблеми, показники падають, і уряд не знає, що робити
Л. Гриневич: про підсумки участі у STS Forum в Японії Дійсні перспективи для поглиблення співпраці з Японією, Чехією, Великобританією, Молдовою
І. Примаченко: рішення суду створює прецедент Невже лише трагедія нагадає, що псевдонаука підточує фундамент сучасної технологічної цивілізації?
В. Онацький: про обов’язкове ЗНО з математики Це політика знущання над дітьми, вчителями та батьками чи пріоритетний напрямок освіти?
І. Примаченко: вчителі змінюють не оцінки, а долі Учителі змінюють на краще не оцінки, а долі учнів, а через них і долі тисяч інших людей навколо
Олеся Калинич: подарунок освітянам від супергероїв Кожен учитель і є справжній Супергерой, адже реформи минають, а учитель залишається
О. Халепа: ти не маєш права бути іншим, «ТИжВЧИТЕЛЬ!» Коли настав той день, що став асоціювати тебе з багатогранною та всепоглинаючою професією?
Володимир Мещеряков: про синекуру в освіті Це твердиня, об яку розбиваються потуги міністра освіти, через неї немає в нас збалансованої освітньої політики
А. Котляр: освіта - основа основ і святая святих Серед вчителів такий же відсоток справжніх і небайдужих людей, як і в будь-якій інший сфері