Osvita.ua Блоги

Ю. Федорченко: батьківські збори не сприяють консолідації

Автор: Юрій Федорченко , кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант. Батьківські збори залишаються рудиментом радянської школи, якого ми, на жаль, не змогли позбутися до цього часу. Батьківські збори та питання, які на них обговорюються, не сприяють консолідації учнів та батьків, а часто дають зворотній ефект. Так, батьки учнів мають отримати можливість безпосередньо спілкуватися з вчителями, однак, мабуть, не у форматі батьківських зборів. Так, батьки учнів, мабуть, мають спілкуватися між собою, однак таке спілкування має відбуватися в різних форматах. Батьківські збори, ініційовані адміністрацією школи, є не найкращим форматом для комунікації між батьками. Якщо батьки учнів бажають спілкуватися, то таке спілкування має ініціюватися самими батьками, а не визначатися шкільною адміністрацією. Так, батьки учнів мають отримати широкий та постійний доступ до інформації, що стосується їх дітей. Проте такий доступ має бути індивідуальним, він має забезпечуватися широким використанням тих можливостей, що надає інформаційне ... 20.09.2017
О. Мірошниченко: безпека дітей залежить і від нас Охоронець, що непорушно сидить біля входу, жодним чином не впливає на безпеку дітей
І. Лікарчук: без реформ освіта далі існувати не зможе За всі роки Незалежності в Україні уперше задум освітньої реформи підтверджений законодавчим актом
В. Співаковський: чому підлітки байдужі до оцінок? Коли доходить до того, що підліток «нічого не вартий» або «дешевий», з цим йому змиритися складно
А. Парфьонова: коли в освіті закінчиться звичаєве право? Коли почнеться епоха верховенства права в освіті і закінчиться освітянське звичаєве право?
І. Примаченко: перемоги супроти драм Фейсбуку Чого більше ми хочемо бачити в Україні: бурхливих слів і яскравих вистав чи справжніх справ і успіхів?
С. Горбачов: трагедія в Одесі: як запобігти повторенню? Нас очікує хвиля перевірок, повчань, вимог до керівників шкіл, політичних спекуляцій на дитячих життях – і все
В. Бєлий: корінь проблеми засилля репетиторства в освіті Існування надмірного попиту на репетиторство є прямим індикатором системних недоліків в освіті
Ю. Безвершенко: спроба щось змінити в роботі уряду Є ризик, що прийдуть професійні люди, але їхня робота не впливатиме на рішення осіб на політичних посадах
Ю. Федорченко: за нерішучість ми дорого заплатимо Ситуація з педагогічною освітою - це національна катастрофа, яку можна лише локалізувати
В. Громовий: дивний і вкрай неоднозначний логотип НУШ Логотип виглядає як надгробок (спрямований у могилу олівець) чи цвях у кришку труни нашої освіти
В. Бєлий: позитив Проекту правил вступу на 2018 рік Робота за державні кошти має бути структурована у відповідності до цільового використання ресурсів
К. Куницька: навчання в школі не повинно бути веселим Успіх багатих країн світу в тому, що їх жителі привчені до праці і відповідальності за її результат
Олег Охредько: освіта кольору хакі Початок нового навчального року в Криму показав посилений курс на «мілітаризацію» освіти
В. Громовий: хто зняв узори для Нової української школи? Графічне зображення, використане як один з елементів «фірмового стилю» НУШ, не є оригінальним
О. Мірошниченко: школярі й фізична праця в школі Якщо ми бачитимемо в дітях мавп, а не людей, – педагогіка стає дресурою, а не розвитком особистості
Ю. Федорченко: для школи головне - чого і як навчати Ситуація зі школою погіршується тим, що в ній хочуть виховувати, чим все заплутують остаточно