І. Лікарчук: чи буде з 1 Вересня у школах змішане навчання?

Автор:  Ігор Лікарчук , екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти. Просто думка. Зараз всі почали говорити, що з 1 Вересня у школах буде змішане навчання. Чим би дитя не бавилося, якби не плакало... На мою думку, перш ніж вести мову про змішану чи якусь іншу (не таку, як зараз) форму організації навчання, потрібно вирішити щонайменше чотири проблеми. 1. Змінити існуючі нормативи й вимоги до функціонування закладів освіти. Починаючи від наповнюваності шкіл і закінчуючи наповнюваністю класів та штатними розписами. Бо навряд чи буде потреба в умовах змішаного навчання утримувати величезні шкільні приміщення, щоб нагрівати взимку напівпорожні класні кімнати за шалені гроші... І чи буде справжнім та ефективним дистанційне навчання для 35 учнів класу..? І чи потрібні будуть у закладах освіти «масовики-затейники»? 2. Змінити професійний стандарт вчителя. У системі змішаного навчання не потрібна буде, образно кажучи, безвідмовно-слухняна «МарьІванна» як ретранслятор ... 28.05.2020
В. Співаковський: освіта побудована для перевіряючих Вся система освіти побудована для перевіряльників, щоб їм було легше контролювати і порівнювати
К. Спітковська: навіщо тримати випускників у заручниках? Потрібно відмінити ДПА в 11-х класах, аби розвантажити пункти тестування для складання ЗНО
Н. Піпа: ліцеї різного профілю «під одним дахом» В Україні цілком можливо поєднати в межах одного навчального закладу і академічний, і професійний ліцеї
Н. Азарова: ми створюємо дітям ілюзію світу, де неважко Ми так намагаємось створити дітям умови, так боїмось показати, що нам теж важко, що робимо біду
В. Хромець: як себе почуває вища освіта зараз? Україна у світових лідерах за кількістю осіб, які мають вищу освіту, і ця тенденція відповідає світовому тренду
О. Охредько: карантин та додаткова сесія для кримчан Випускники з Криму, зареєстровані на основну сесію ЗНО, не можуть перереєструватися на додаткову сесію
В. Онацький: діти потребують захисту від Міносвіти ЗНО – це добровільна процедура для вступу до ЗВО, ДПА необхідне для отримання документа про освіту
В. Бєлий: Центри консультації і незалежна атестація педагогів Після появи Центрів маємо перейти до незалежної від кругової поруки процедури присвоєння категорій
В. Тарабан: науково-методична робота при впровадженні НУШ Пропозиції та зауваження до «Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників»
І. Совсун: законопроект про заборону мобільних на уроці Чи варто регулювати використання мобільних телефонів під час уроків на законодавчому рівні?
О.Мірошниченко: ідеологія школи як інституції застаріла Замість того щоб навчити дитину жити в колективі, у школі її привчають пристосовуватись до цього колективу
О. Охредько: сотня коледжів України чекає кримчан Для дітей з тимчасово окупованого Криму була розроблена унікальна система вступу до ЗВО
В. Бєлий: трансформація методкабінетів у консультативні центри Через звичні на наших теренах «особливості» кадрової політики пролягає шлях до чергового пшику
Т. Милованов: старт кар’єри під час кризи - погана ідея Під час кризи активно використовуйте всі свої можливості для набуття досвіду та встановлення контактів
М. Хоменко: про коледжі та форми профорієнтації Для отримання відповідного контингенту студентів у цьому році потрібно докласти дуже багато зусиль
І. Кузнецова: віртуальний світ втомлює або Бобік здох Віртуальний світ - неприродне середовище для людини, і при тривалому перебуванні перевантажує мозок