Osvita.ua Блоги

Володимир Співаковський: про шкільні оцінки

Автор: Володимир Співаковський , президент корпорації «Гранд». По статистике 40% учеников не хотят публичности своих оценок. Ещё 40% - им всё равно, есть оценки или нет. А у 20% оценки – это главный мотиватор их учебы. В основном, это отличники. Им нравится получать высокие оценки и демонстрировать своё некое превосходство. А при отмене оценок мы теряем мотивацию у этих хороших детей стремиться к хорошей учебе. Им сверстники говорят: та забей ты! И они «забивают». Обычно говорят, что школа предназначена для подготовки детей к жизни в конкурентном обществе, где всё сравнивается: люди, компании, страны. Тогда почему роль оценивания снижается? Есть передовые страны, типа Финляндии. Они толерантные, либеральные, деликатные, спокойные, где на оценках внимание специально не заостряется, чтобы никого не нервировать, ни с кем не соревноваться, и чтобы никто не знал, кто как учится (кроме ученика, учителя и родителей). Есть также передовые страны, типа Сингапура или Америки. Они, наоборот, более жесткие, с отбором лучших учеников, со стремлением к лидерству, где все ... 20.04.2018
Віктор Круглов: дякуємо реформаторам ІМЗО Уперше після часів Табачника є така кількість порушень і зловживань під час проведення конкурсу підручників
Н. Ємченко: діти - основний спосіб говорити про майбутнє Освіта - це вже не просто один з інструментів, а точка найвищої соціальної напруги
В. Круглов: чи можуть експерти перекреслити вибір вчителів? Школи та вчителі всюди вибирають навчальну книгу самостійно, голосуючи грошима за кращі матеріали
О. Калинич: система перевірок, що стоїть на довірі Хочеться вірити, що колись настане час, і вчителя, замість постійно критикувати, почнуть хвалити
В. Громовий: клерикалізація освіти - наш сучасний тренд Матеріалами дослідження можуть послугуватися учителі та батьки в процесі організації виховної роботи
В.Співаковський: набір до першого класу стає проблемою Набір до 1 класу стає для багатьох батьків і державних шкіл проблемою через прийом за пропискою
І. Васильків: про підручники та новий предмет у 10 класі Дев’ять робочих днів, впродовж яких закладається основа викладання предметів на наступні 5 років
В. Мещеряков: політика – освіта – національна безпека Національно-патріотичне і військово-патріотичне виховання – формальне, без бюджетного фінансування
Н. Глазунова: про коментарі в стилі «от раніш діти були» Учителя раніш поважали: Союз всіх поважав, кому не платив гроші, і чим більше не платив, тим більше поважав
В. Громовий: гімназієліцей: гібрид слона і носорога?! Поляки зробили дурницю, назвали французький коледж гімназією, а ми скаргокультили їх гібридне рішення
Олег Охредько: усе повертається… Протягом 4 вступних компаній постійно виникало питання щодо військового квитка або приписного свідоцтва
Володимир Бахрушин: що насправді змінилося Одним з найгарячіших питань, що стосуються освіти, сьогодні є порядок зарахування учнів до початкової школи
Н. Слободянюк: раціональне використання бюджету Місцевим радам достовiрно невiдомо, які кошти потрiбні для утримання комунальних закладів освiти
Олеся Калинич: як працює чеська шкільна інспекція? Чеська шкільна інспекція базується на важливому критерії: якісну школу формують якісні педагоги
В. Громовий: про «Чорного лебедя» нашої освіти «Чорним лебедем», який підкрався до нашої освіти, була поява Інтернету і всього, що з цим пов’язане у сфері ІКТ
Олег Охредько: де чекають абітурієнтів з Криму Важлива інформація для дітей з Криму, які планують вступати до українських ЗВО