МОН надало грифи для модельних програм базової школи

Міністерство освіти і науки рекомендувало для використання у школах нові модельні навчальні програми базової середньої освіти. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Сергієм Шкарлетом. Загалом гриф Міносвіти отримали 75 модельних навчальних програм для базової середньої освіти. У Міністерстві освіти зазначають, що у змісті програм реалізовані концептуальні засади нового Державного стандарту базової середньої освіти . Очікується, що навчальні програми стануть основою для розроблення нової навчальної та методичної літератури для 5-9 класів. Планується, що модельні навчальні програми будуть впроваджуватися школами в освітній процес поетапно, починаючи з 2022/23 навчального року. Цього навчального року програми впроваджуватимуться тільки у школах, які пілотують реформу «Нова українська школа». ...
Дітей у початковій школі оцінюватимуть вербально МОН пропонує оцінювати результати надбань учнів у 1-4 класах вербальною оцінкою
Громадянська освіта в часи пандемії: рятівний інструмент для вчителя Як цікаво та ефективно провадити громадянську освіту в умовах дистанційного навчання
Президент підписав закон про можливість створення ліцеїв Президент підписав закон, який дозволяє громадам усіх рівнів створювати ліцеї
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
В Україні затвердять нове положення про атестацію вчителів Міністерством освіти розроблений новий проєкт про атестацію педагогічних працівників
Актуально
Рада вдосконалила механізм формування мережі ліцеїв Парламент ухвалив закон щодо вдосконалення механізмів формування мережі ліцеїв
Типова освітня програма 5–9 класів: ТОПові пропозиції Про реалізацію принципу автономії закладу освіти в типовій освітній програмі 2021 року
Так – овочам, ні – ковбасі: як пояснити дітям реформу шкільного харчування? Чим тепер харчуватимуться школярі та як говорити з ними про потребу змін
МОН запрошує фахівців до розроблення модельних програм МОН запрошує авторів до розроблення проєктів модельних програм для базової школи
Інститути післядипломної освіти мають розвиватися, – МОН Україна наразі потребує поштовху для розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти
Державний стандарт дошкільної освіти: основні положення Стандарт стає дороговказом не лише для персоналу закладів дошкільної освіти, а й для батьків