Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти

Необхідно синхронізувати шкільні предмети, - Новосад

Міністр освіти Ганна Новосад висловила переконання у необхідності синхронізації навчальних програм з математики, фізики, хімії та біології між собою. Про це вона сказала в інтерв'ю РБК-Україна , відповідаючи на запитання щодо планів МОН зі зміни державного стандарту базової освіти. «Треба зробити так, щоб програми математики, фізики, хімії, біології між собою синхронізувалися за темами. Тому що фізику неможливо вивчати без математики. Біологію складно зрозуміти без хімії. Але якщо подивитися на освітні програми, зараз вони дуже часто відірвані одна від одної. І якщо у вересні дитина щось вивчила, а потім те саме явище треба вивчати у травні, то не дивно, що все вже забуте. Це дуже розірване сприйняття. Немає цілісної картинки явищ, які є у реальному житті. Адже у природі рідко побачиш біологію, відокремлену від хімії», - зазначила міністр. За її словами, Міністерство освіти обговорювало цю проблему з експертами, які займаються сучасними освітніми методиками. «Є можливість інтегрувати предмети не шляхом їх об’єднання, а шляхом запровадження вивчення окремих явищ або ...
Зміст освіти має мати реальний зв'язок з життям, - Новосад Міністр освіти повідомила, що результати міжнародного дослідження PISA не стали неочікуваними
Карандій розповів про пріоритети роботи УІРО Директор Українського інституту розвитку освіти розповів про пріоритети роботи новоствореної установи
В Україні розпочав роботу Інститут розвитку освіти Нова агенція займатиметься впровадженням реформи «Нова українська школа»
Інституційний аудит шкіл: запитання і відповіді В Україні запускається новий підхід до оцінювання якості освітньої діяльності у школах
STEM освіта стане одним з основних пріоритетів МОН За словами міністра, інвестиції у створення шкільних кабінетів збільшаться у кілька разів
Актуально
Міністр освіти Ганна Новосад: PISA is out! Міністр освіти про результати дебютної участі України у міжнародному дослідженні PISA
Гурак: незабаром отримаємо перші моделі ідеальної школи Державна служба якості освіти проводить перші інституційні аудити українських шкіл
Україна використає фінські методики у шкільній реформі У МОН мають намір примножити український позитивний досвід фінськими методиками та практиками
Реформу НУШ буде супроводжувати новий інститут Новий інститут відповідатиме за зміст, освітні програми і підвищення кваліфікації вчителів
МОН підготує законодавчу основу базової і профільної школи До кінця року має бути сформовано законодавчу основу для роботи школи за новими стандартами
Інституційний аудит допоможе кожній школі, - міністр Метою аудиту закладів освіти є створення зовнішньої системи забезпечення якості шкільної освіти