Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти У МОН представили стратегію "нової школи"
У МОН представили стратегію "нової школи"

У Міністерстві освіти і науки виділяють чотири складові, на яких має базуватись нова українська школа

У МОН представили стратегію "нової школи"

В Українському кризовому медіа-центрі відбувся брифінг, в ході якого представниками Міністерства освіти і науки було презентовано бачення нової школи, що є фундаментом реформи освіти, запланованої урядом на 2016 рік.

За словами заступника міністра освіти і науки Олега Дерев’янко, необхідно виділити чотири складові нової школи: програми, підготовлені та перенавчені вчителі, нова матеріально-технічна база, нова система управління освітою, зокрема, децентралізація, а також створення опорних шкіл, що оснащені найсучаснішими лабораторіями та обладнанням.

Також Дерев’янко повідомив, що зміст сучасної навчальної програми має включати чотири елементи грамотності: фінансову, цифрову, громадянську, глобальну.

Заступник міністра висловив переконання, що для української освіти має бути розроблена власна модель управління освітою, але при цьому необхідно враховувати світовий досвід.

"Людина в ХХІ столітті повинна мислити креативно та творчо, володіти навичками комунікації, а також вміти грамотно донести свою думку іншим",- зауважив Дерев’янко.

Він також окреслив основні завдання, що стоять перед Міністерством освіти і науки у контексті освіти майбутнього. Серед них, зокрема, створення соціальних ліфтів, умов для навчання людей упродовж усього життя, престижність та привабливість професії вчителя, взаємодія держави, освіти і бізнесу.

У свою чергу, директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна наголосила, що сучасна освіта має підготувати дитину до життя, праці та забезпечити її становлення як громадянської особистості.

"Ми знаходимось на шляху до того, щоб змінювати освіту та зробити її сучасною, а також вона повинна відповідати нашим завданням", - підкреслила директор Інституту модернізації змісту освіти. За її словами, зміни в освіті повинні відбуватись навколо дитини та вчителя.

Директор Інституту модернізації змісту освіти повідомила, що в установі зараз працюють люди, які виконують завдання у сфері інформальної та неформальної освіти, STEM освіти, сприянні вивченню іноземних мов, національних меншин тощо.

 

Освіта.ua
22.12.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Zinger
З Новим роком Вас шановні колеги! Щастя Вам усіх та усіляких гараздів!
Голосzнарода
Збереження робочих місць для чиновників освіти в різних райно, міськно, департаментів освіти, в інститутах оппо вирішили зробити за рахунок закриття сільських сіл. Це аморально позбавляти тисячі найбідніших селян конституційного права на освіту тільки для того, щоб зберегти робочі місця непотрібним чиновникам. Мова йде не про низькопрофесійних сільських вчителві, адже ті ж самі освітні чиновники не є теж високопрофесійними, мова йде про право на освіту для бідних сільських дітей. Якщо треба економити в освіті, то правильно буде поскорочувати всі відділи освіти, залишивши замість зграї чиновників одного-двох із комп’ютерами, які будуть справді цілі дні займатися роботою. Треба позакривати інститути оппо, а залишити лише один кабінет із 4-5 чиновниками, які будуть складати графіки, плани, організовувати стажування вчителям області. А сертифікацію (атестацію) здіснювати раз через 10 років, збільшити термін вдвічі, що дозволить значно зекономити кошти.
совесть
Для Голосzнарода: А куди ж директори шкіл будуть "торби" носити? Повна дезорієнтація...
Голосzнарода
Для Голосzнарода: Мається на увазі, що збережені чиновники будуть організовувати можливість сільським дітям отримувати освіту в найближчих школах, організовувати доїзд, складати графіки індивідуального навчання, курси для дистанційного навчання, проте вони не будуть цього робити, а будуть тільки посилатися на міністерство. Проте чиновники міністерства не зможуть приїхати і працювати за всіх локальних чиновників. Як зараз освітні чиновники нічого хорошого не роблять для освіти, навряд чи вони почнуть це робити із нового року. Чому саме сільсьскі школи позакривати: бо чиновники інститутів оппо завжди недолюблювали сільських жителів, називаючи їх малоосвіченими та погановихованими, а ще бідними. Тому високоморальні освітні чиновники, щоб зберегти собі робочі місця, вирішили позбавити права на освіту найбідніші верстви громадян України.
Шиншилла
Вот в чем суть политики банкирско-олигархической власти: забрать у бедного, отдать богатому. Хотя если посмотреть с другой стороны, то многие кланы - это бывшее село.
Коментувати
обычному гражданину СССР
Примерно 1985 год.Обычная ДЕТСКАЯ музыкальная студия. Но вот ведь парадокс-ЛЮДИ,именно ЛЮДИ способны просто работать так,чтобы ИХ работа светилась там,где ИМ интересно.ЭТО было ВОЗМОЖНО ТОГДА, но НЕвозможно БЕЗ БАБЛАсегодня.Мои родители?да при чём здесь мои родители,когда Я есть.И есть те,кто ПОЕХАЛ))).Подруга моя,сельская девочка-съездила в Германию,потому что студентка-активистка,но НЕ комсомольский активист. Если Вам не повезло жить В НОРМАЛЬНЫХ условиях,то это НЕ значит,что ТАК жили все.Так же,как сегодня,если кому-то НЕ повезло работаь С НЕОТОБРАННЫМИ детьми,то это вовсе НЕ значит,что все остальные дети так же легко и просто занимаются.НАлдюдение НАШЕГО учителя математики В ЭТОМ году:"Что то значит-гляженные детки.Начинаю тему"Многочлены", хоть бы кто-то ухмыльнулся".А ведь человек много лет с НАШИМИ детками работает;)
Ностальгирующему по СССР
Для обычному гражданину СССР: Вас – меньшинство. Я из большинства, которому не повезло с нормальными условиями. Очереди за всем – от еды до спичек и туалетной бумаги, не говоря уже о квартире, за которой в очереди по 10-20 лет стояли. Результат такого рая – СССР исчез. Нынешнее беснование Russia – это постсоветская агония чудовища, которое когда-то называлось СССР. Никакой ностальгии о тех временах у меня, как и у всех нормальных людей, нет. Ностальгия о молодости – это не ностальгия об СССР. Но ЭТА статья, (под которой мы тут дискутируем), - на другую тему. Нынешние наши начальники, малообразованные – пытаются нам навесить лапшу на уши. Вот об этом и «Анекдот времен СССР», - о том, как когда-то нам вешали лапшу о нашем «счастливом детстве». Некоторые верят в это до сих пор
та я НЕ ностальгирую, я УМЕЮ ВИДЕТЬ
Поскольку МОЁ решение о создании Государства Украина теперь МОИМ же детям закрыло дорогу на выезд,то ли(, то ли ),уж не знаю;).По детству,счастливому)).Читаю ребят из своего детства,понимаю-ИМ тоже было КЛАССНО.Настолько КЛАССНО,что некоторым даже в голову прийти не может.Но это ОСОБЕННОСТЬ НАШЕГО,довольно большого,окружения.Но это,опять-таки,особенность создателей ЭТОГО окружения.А вот У МОИХ детей и их сверсников ни такого,ни чего бы то ни было подобного УЖЕ не было.А были НЕВОЗМОЖНОСТЬ проплаты дополнительного образования, ну и бла-бла-бла.А те,кто ВЕШАЕТ СЕГОДНЯ шапшу о счастливом детстве детей СЕГОДНЯ либо слепцы,либо я уж молчу.Статья не о том,что МЫ тут ПОДНЯЛИ? Та неужели?15 лет назад мне надумалось написать маленькую заметку о мендАли там,гдеребёнок троешник по факту.ТОже рассказывали ВСЕ 15 лет,что "не о том",продолжая ваять мендали.Ну что же,пройдёт 15 лет,и тогда начнут говорить о том,что ДЕТЯМ НЕОБХОДИМО создавать условия РАЗВИТИЯ за БЮДЖЕТНЫЕ деньги.Если поздно НЕ будет
«Мое» «Ваше» не понимает
Протрите очки, а то у Вас слова слипаются…и мысли путаются
Коментувати
совесть
А може настав час вже РОБИТИ щось, а не розповідати про те, що треба щось робити. Ця презентація нагадує ВЕЛИКУ МИЛЬНУ БУЛЬБАШКУ (От що вже навчилися роботи, так це презентації). Скільки коштів і ПІД ЩО КОНКРЕТНО треба, щоб починати з цим працювати? ну хоча б наближено? Де ж ФІНАНСОВА грамотність? І де ці гроші взяти? Так презентують студенти - другого курсу, які на Практиці й дня не були... Так вони ж ще теоретики-діти, а тут цілий ІНСТИТУТ презентує новації...
Обычный гражданин СССР
По всей видимости у вас папа был партийно-комсомольский работник, или работник торговли. Наши граждане в булочную на такси не ездили, тем более не летали за рубеж, как вы говорите «захотел-поехал».
Анекдоту времён СССР
А МНЕ хорошо жилось.Молока и хлеба было достаточно.Человек в 14 лет ЗАХОТЕЛ поехать в Польшу на фестиваль.Поехал.Молча.И БЕЗ проблем.Самолёт доносил куда МНЕ надо было.НАверное СЕГОДНЯ мы живём прЭлестно,что ЗАРПЛАТЫ хватает лишь на нужды ПЕРВЕЙШЕЙ необходимости,а учителя СОЗДАЮТ ЦИНИКОВ.Нет,некоторые,забывшие,ЧТО такое дети,живут много обеспеченнЕЕ учителя,а те,кто НИЧЕГО НЕ делает-просто ЖРЁТ и ,извините,СРЁТ-посмотреть на улицы городов наших,деньги на обустройство которых и позволяют ЖРАТЬ зарвавшимся.ПОдождём.Арабы в Европе УЖЕ чворят неподобства.Скоро НАШИ у НАС начнут...
Ol Pozn
Для Анекдоту времён СССР: там был период когда было сравнительно неплохо но и то только в городах.А что бы поехать даже в польшунадо было быть шавкой комсомольской.А сейчас любой купил тур и поехал без идеологических поклонов в преданности парти Солидарность и лично товарищу Порошенку
промолчу,а то слова закончились-кулаки сжались
Для Ol Pozn: за "шавкой комсомольской".-ЧУШЬ.ЧТо до "сейчас",ага. Уже рюкзак упаковываю.Осталось только денег найти.Товарисч порошенко со всеми предыдущими товарисчами создали условия, в которых поехать может лишь тот,кто собирает с родителей ДАНЬ
наши комсомольские активисты
Для Ol Pozn: туда АЖ никак не попадали...
Коментувати
Анекдот времен СССР
Идет урок. Учительница рассказывает: «Вам, дети, повезло, что вы живете в СССР. Наша страна самая лучшая, самая богатая. Люди живут в уютных квартирах. У нас самое лучшее образование. Все красиво одеты. У всех есть вкусная еда»... Вдруг один ученик заплакал. Учительница спрашивает: «Вася, ты почему плачешь?» «Хочу жить в СССР», - отвечает мальчик.
Ol Pozn
Для Анекдот времен СССР: Это не анекдот.Это случай который произошёл в школе одного райцентра Волынской обл
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!