Osvita.ua Середня освіта Школа тоне в постійних примусових заходах, - Полянський
Школа тоне в постійних примусових заходах, - Полянський

У Міністерстві освіти мають намір припинити участь шкіл у примусових акціях та заходах

Школа тоне в постійних примусових заходах, - Полянський

Заступник міністра освіти Павло Полянський заявив, що Міністерство освіти і науки прагне надати право голосу навчальним закладам і припинити практику участі шкіл у постійних примусових акціях та заходах різноманітного спрямування. Про це він сказав під час виїзного засідання Комітету ВРУ з питань науки і освіти, що відбулося 23 квітня у Херсоні.

"Школа сьогодні тоне в постійних примусових акціях та заходах різноманітного спрямування. Ми прагнемо це припинити та надати право голосу самим навчальним закладам. Підкреслюю, не районним чи обласним відділами освіти, а школам, щоб вони самі вирішували, чи брати їм участь в тій чи іншій акції, заході тощо", - наголосив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський.

Також він звернув увагу на те, що систематична зміна навчальних програм та самих підручників були викликані так званим бізнесом - на підручниках. Це питання, за словами заступника міністра, також буде унормованим.

"Вже сьогодні підсумкову атестацію можна проводити не за друкованими збірниками, а за розробками обласних інститутів, окрім атестації з української мови, оскільки для її проходження видано один-єдиний затверджений збірник", - підкреслив Павло Полянський.

Як відомо, нове керівництво Міністерства освіти і науки проводить заходи з дебюрократизації діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

Зокрема, ухвалено рішення про звільнення шкіл від невиправданої звітності, ініційовано накладення мораторію на здійснення перевірок навчальних закладів до кінця навчального року, розпочато розроблення нового порядку і змісту державної атестації загальноосвітніх навчальних закладів тощо.

Освіта.ua
24.04.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
алла
Раніше частину з них у наказовому форматі підписував п. Полянський, що ж змінилося? А про підручники - це просто фарс! Дебюрократизація у МОНі мала б починатися зі звільнення закоренілих бюрократів, яких і могила не виправить, не те що новий міністер. До числа таких, на мою думку, належить і пан "борець" за зміни на прізвище Полянський.
Учитель
Душа кричить: щороку історія повторюється. Маю на увазі участь учнів у конкурсах та в олімпіадах. Чому, щоб унеможливити хабарі та людську упередженість у нас добре прижився і сприймається багатьма формат вступних іспитів-ЗНО?. А все решта проводиться у форматі "а-ля Радянський Союз"? Хіба може бути така разюча різниця, що ЗНО дитина складає на 197,5 б, а за результатами олімпіад навіть не входить у першу 20, або ж навпаки, переможець ледь-ледь набирає 160 балів. Чому ніхто і ніколи про це не говорить, а потім результати роботи учителя напряму залежать від результативності його учнів у всіляких конкурсах. Хотілося б, щоб у цьому були певні зміни, хоча б у форматі проведення, щоб повністю побавитися від людського фактору, який часто, на жаль є досить упереджений. Мені здається, що тоді учителя, щоб заохотити до роботи з обдарованою молоддю, навіть не потрібно додатково якось матеріально заохочувати. Зізнаймося, що більшість з нас щиріше порадіють успіхам своїх вихованців, ніж, скажімо, похвалі...
Алёна
Зашибись! А Полянский, оказывается, ни причём! Ведь не МОН Украины спускает конкурсы, разные "заходы", письма, на которые необходимо ответить...! Что вы людям голову морочите, дорогое МОН? Дорогое, потому что очень дорого нам обходитесь: и учителям, и методистам, и администрации ОШ, и... т.д.! Или мы дебилы?
Олена
І знову все на вчителя...Раніше купив та й клопоту не мав. А зараз: склади а потім роздрукуй за свої гроші. А в класі 25-30 учнів. Та ще й паралель у школі. Можна б скинути роздруківку на відділ освіти та вони ж теж усе за свої гроші купують. Знову крайній...
елена
Это будет точно тоже, что и с лагеря! Министерство говорит одно, а "воз и ныне там"
Natali
Я вже не знаю чому вірити. Відмінили перевірки, та сьогодні була перевіряюча з управління юстиції. Хто школу цю бідну не перевіряє???? Методичний кабінет, кожен методист окремо і всі разом, прокуратура, санстанція, пожежники, перевіряючі по охороні праці і т. д. Та жоден з них нічого не дали школі крім приписів та довідок. Прийшов черговий лист про заборону збору коштів з батьків. А як, за які кошти доставити дітей на змагання в район??? Талонів на паливо немає, харчування для дітей-чорнобильців "призупинене" і ми за здоровя нації??? Чергові перевірки просто не дають нормально вчити дітей. Та ще й до 01.05 потрібно подати пропозиції на район щодо скорочення працівників школи - відмітимо "День трудівника"!!!
Завідувач
Для Natali:Шановні колеги, пишіть про власне свій район чи область. Я завідувач районним методичним кабінетом і ми з колегами за весь рік жодного виїзду у заклади за цей рік не здійснили. Контролюючої функції у методичних кабінетах немає. А вивчати кращий досвід роботи, так це зовсім інша справа. Але, на жаль, вчителів хороших дуже мало. Усі хочуть вищу категорію тільки за те, що у них уже є відповідний педагогічний стаж. І вища категорія повинна даватись пожиттєво, не дай Боже на засіданні атестаційної комісії сказати, що вчитель не відповідає. Будуть проклинати і твоїх дітей, оббивати пороги будинку, погрожувати. Знаєте, читаю коментарі скрізь на освітянських сайтах, і впевнена, що їх пишуть вчителі, які байдужі до сучасної освіти, які не хочуть нічого робити, бо ж їх методичні кабінети заставляють, щось робити. Легше відчитати уроки і піти додому, чи брати у тих же дітей гроші за додаткові уроки і говорити як їх часто перевіряють. Нічого не зміниться, якщо кожен не почне із себе
давня вчителька
Для Завідувач: Самі собі протирічите: якщо немає хороших вчителів, то не потрібні і ті , хто має вивчати досвід.При нинішній ситуації в освіті( непродумані програми, жахливі підручники і т.д.) і суспільстві ( яка мотивація до навчання ?), бути "хорошим вчителем" з точки зору методкабінету -непросто. А батьки і учні краще від будь-яких методистів визначать хорошого вчителя. Вам не доводилось відмічати парадоксальну ситуацію: "хороший вчитель" з вашої точки зору як методиста -нікудишній на погляд дітей? А я з таким стикалась не раз! І що означає "методичні кабінети заставляють щось робити?" Я знаю, що ц е- нікому непотрібна писанина і окозамилювання. Вчителі -практики і методисти - це різні полюси. До речі, маю друковані роботи, вчитель-методист, мої учні - переможці олімпіад і конкурсів і т.д. Так що , знаю про що говорю. І бачу методистів в школі:"не так в журналі записано, не там кома стоїть, не такий колір пасти і т.д."
Геннадий
Для Завідувач: а то методисты отделов образования с детей денег не берут. С детей мало, так берут и с учителей, которые не тем опытом поделились. Одни "вивчання досвіду" по сельским школам позволяют месяцами не покупать продукты. Различные семинары и практикумы, конкурсы думаете радость несут учителям? Это только оправдание существования метод. кабинетов. Если вы такая честная - напишите в каком районе работаете. Вдруг кто благодарность выразит за честную, неподкупную работу на благо детей. Быть хорошим зав. метод. кабинетом еще не значит быть хорошим учителем. Умные люди не зря говорят: не умеешь работать - иди руководить.
Коментувати
Віктор
Без негайного скорочення освітніх чиновників і методистів районного і обласного рівня нічого в школі не зміниться. Але схоже, що міністерство на це не під силу.
1111
Пан Полянський заявляли, що таборів не буде, але ж в районах і досі готують керівників цих таборів та збирають прогнозовані показники оздоровлення. Те ж саме буде і з маразматичними конкурсами. Начебно на словах відмінили, а по суті - досі вимагають і вимагатимуть надалі подати інформацію про участь у нікому не потрібних заходах (на яких хтось відмиває гроші), або письмову інформацію, що не боали участі і чому не брали. Хоча все і так зрозуміло - вони нецікаві ні дітям, ні учителям. Яка суспільству користь з конкурсу творів чи малюнків про ліс, якщо десятку дітей дали по почечці фломастерів, а доця високого чиновника - переможець конкурсу - отрмала кілька тисяч гривень або путівку в "Молоду гвардію"?
Оля
А заробітну плату навіщо зменшили?
я за!
Відмініть примусівку для конкурсу "Вчитель року". Це якийсь жах! Я неодноразово була в журі, брала участь в цьому конкурсі. А тому з повним розумінням справи заявляю: "Какая гадость - эта ваша заливная рыба!" Це на конкурс, а "нервотрепка" з доїзджанням.
я за!
Хоч одна добра новина!
таки так
Ой! А чого варті постійні наради, де з розумним і поважним виглядом в районо розповідають ту інформацію, яку вже всі давно знають, або яка взагалі нікому не потрібна! Інспектор збирає свої наради, методист - свої, начальник - свої. І ходимо радитись, бо ж більше роботи нема, ніби не існує електронної почти. Написав інспектор наказ і збирає на нараду, щоб його розяснити. А що робити, якщо написати зрозуміло не може... А семінари, які проводяться під час уроків, на які іде учитель з кожної школи, залишаючи учнів, бо методист працює - проводить семінар (насправді один учитель виступить, інший - дасть урок, методист - поставить галочку). Це ж лицемірство і маразм...
Татьяна
Для таки так: І у нас така ж система.
Коментувати
Яся
Поки не розгонять бюрократичну машину (районо, гороно, інститути вдосконалення, облуно...) зменшення дурні не буде. Один конкурс, чи перевірку відмінять, десять нових бюрократи придумають, щоб створити видимість власної необхідності. Шкільний завуч розбереться з методичними питаннями, атестацією, директор - з організаційними і конфліктними проблемами, а на сайті МОНу кожна школа швидше знайде потрібну інформацію, ніж у районо. Якість навчального процесу лише виграє - не будуть проводити туризму, днів Чорнобиля, звітних концертів, веселих стартів, колосків, левенят, кенгурят, олімпіад трьох типів за розпорядженням зверху за рахунок уроків, не будуть заставляти збирати гроші з малозабезпечених і багатодітних на благодійність, не буде потреби учителям писати за дітей роботи на МАН. Школа проводитиме заходи потрібні і цікаві для учнів, підбиратиме для цього зручний час. УТОПІЯ... ЦЬОГО НІКОЛИ НЕ БУДЕ... МАБУТЬ...
Геннадий
Идея не моя (прочитал на этом сайте), но очень замечательная. Следует ввести конкурсы: "Методист отдела образования (далее ОО) года", "Директор ОО года", "Инспектор ОО года", и тоже самое для работников институтов последипломного образования. Обязательно транслировать по ТВ. Обязать учителей присутствовать на них и обсуждать анонимно в "сети". Количество таких конкурсов (каждого) в год напрямую связать (в прямо пропорциональной зависимости) с количеством конкурсов, в которых участвуют учителя соответствующего района. Школа очень быстро перестанет тонуть.
до теми
Для Геннадий: чудова ідея !
Тетяна
Для Геннадий:идея просто класс!
Родион
Можу лише уявити нашу начальницю управління на конкерсі, яка здатна лише на конференції іншими написане з листка прочитати . А от очолювати журі і виводити потріна результати на всіх конкурсах в неї добре получається.
Коментувати
Учитель
Господи, суцільний обман "Заступник міністра освіти Павло Полянський заявив, що Міністерство освіти і науки прагне надати право голосу навчальним закладам і припинити практику участі шкіл у постійних примусових акціях та заходах різноманітного спрямування". Так це мав бути першочерговий крок чиновників від міністерства !!! Звичайно, що це б не порятувало нашу освіту від тої нищівої руйнації, якої вона зазнавала впродовж усіх років незалежності. Але було б зроблено найважливіше - було б дано змогу вчитися бодай тим дітям, які хочуть вчитись, але не можуть, бо їх, як і вчителя, КАРАЮТЬ тими ДЕБІЛЬНИМИ конкурсами і т.д. Повірити у такі "благородні" наміри - так то треба бути .... Нічого не відмінять, бо немає їм куди подіти тих "професіоналів", які просиджуючи, протираючи штани у відділах освіти - районних, міських, включно з міністерством, придумують на наші голови оці всі заходи... Панове чиновники від освіти, та прочитайте вже нарешті Закон про освіту...
мати-одиначка
підкажіть коли відмінять благодійні акції "З під палки"у сільських школах, вже нікуди діватися від доброчинності. У селі статус родин: багатодітні, малозабезпечені, матері-одиначки, чорнобильці... Чому постійно районо вимагає гроші? Коли це скінчиться???? Куди дітися?
Ана
Дуже сумніваюсь у щирості намірів Полянського, який більше 15 років працював у міністерстві, щось йому змінювати нічого не хотілось, зміни були не в моді. А сьогодні...
Наталья
Головним завданням школи є навчати дітей- от і давайте їх навчатм. так щоб вони у майбутньому були професіоналами. Дивлячись на школу сьогодні я розумію що це щось середнє між політикою - постояти на мітингу з флагами- до постійних акцій і спортивних змагань. з 5 днів учитель фізкультури 1 день був на уроках - а то на змаганнях. що отримують діти - вони стали здоровішими??? 10 чоловік бігає за всюшколу інші 500 просто гуляють уроки???. Акції , семінари...творчі роботи, а коли просто навчити розв’язувати задачі, писати твори . Коли????? День ЦО, день памяті Чорнобиля, змагання -ВСЕ. навчання немає.
Andriy Kulyk
Насамперед потрібно забрати можливість деяких державних і "громадських" організацій втручатися в навчально-виховний процес. Для прикладу день (тиждень) правових знань і з ініціативи прокуратури, і міліції, і управління юстиції (міських і обласних органів), конкурси малюнків і творів від пожежників і податківців. Конкурси від "Самопомочі" бурмістра Садового. Наприклад, останній: відеоконкурс роликів "Тверезий випускник". Багато заходів є щорічними, але ще більше конкурсів-одноденок. Хто має доступ до владних кабінетів, той просуває свої проекти - "дуже креативні", "дуже ексклюзивні", "дуже творчі". Оцінка діяльності вчителя, керівника, закладу робиться на основі залучення учнів до цих проектів і конкурсів. Вони стають навіть не добровільно-примусовими, а просто примусовими.
Віктор Шпаченко
Для Andriy Kulyk: Для вхідної інформації з керуючих інстанцій маю три папки "До виконання", "До відома" і "Бздури"... Вгадайте в якій найбільше файлів? :)))
Коментувати
Тетяна
Полянский опять популизмом занимается.
Полина
Для Тетяна: Точно !!! Уже о пришкольных лагерях писал и ЧТО изменилось ? НИЧЕГО !!!
Larisa Shistko
Точно! Про табори пишуть, а вони як працювали, так і збираються працювати. Цього літа - точно.
Татьяна
Чому є нічого не змінилось???? На лист МОНУ про відміну пришкільних таборів та внесення змін до закону облоно та відділ освіти видали свої листи та зобов’язали, як завжди, в один день по школах обговорити на нараді при директору та надати терміново письмові пропозиції. Ось і зменшення паперотворчості!!!! А потім, після пропозицій, буде, як завжди... Ось писали про збірники для ДПА, визначилися що користуємося МОНУ, а лист прий
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!