Проблем від дистанційного навчання було більше, ніж користі, – опитування

Батьки зазначають, що проблем від запровадження дистанційного навчання було більше, ніж користі

Проблем від дистанційного навчання було більше, ніж користі, – опитування

65 % батьків українських школярів виступають проти дистанційної освіти.

Про це свідчать результати опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва протягом 1 – 7 червня 2021 року, у ході якого опитали понад дві тисячі респондентів.

Відповідно до оприлюднених результатів, попри те, що 50% сімей, чиї діти чи внуки ходять до школи, погодилися з тим, що запровадження дистанційної освіти сприяло захисту їх родини від зараження коронавірусом, 56% опитаних зазначили, що проблем від запровадження дистанційної форми навчання було більше, ніж користі.

Найбільший супротив дистанційній формі освіти (72%) спостерігається серед мешканців сіл. У селищах міського типу та містах з населенням більше 500 тисяч підтримка дистанційної освіти більша, ніж в інших типах населених пунктів.

Серед найпоширеніших проблем, які виникали під час дистанційної освіти, батьки зазначали зниження рівня успішності дітей (72%), брак уваги вчителів до потреб дітей під час навчання (51%) та формальний підхід вчителів до проведення дистанційного навчання (50%).

Також ще одним з опосередкованих негативних наслідків впровадження дистанційного навчання стало збільшення напруженості у сім’ях. Про це повідомило 57% опитаних батьків.

Освіта.ua
20.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Андрій
Професія вчителя вимирає. Непрестижно!!! Зараз талановиті діти йдуть вчитися на програмістів, журналістів, міжнародників, перекладачів... А на вчителя йдуть вчитися випускники, які здали ЗНО на 125 балів. Причина? - Непрестижно, бо низька заробітна плата вчителя! З таким відношенням держави до вчителя, через кілька років не 30% будуть провалюватися на ЗНО з математики, а більше 50%. А хто їм мав дати знання? Учитель-двійочник? І до чого дійде? А дійде до того, що гарний вчитель буде "на вагу золота", який не у школі, а вдома буде приватно за "великі" гроші вчити дітей. Значить держава штучно штовхає освіту у приватну бізнес-сферу.
Скрипач не нужен
Для Андрій: Все должно приносить деньги. Если что-то не приносит денег, то это нужно поправить. Капитализм.
Марія
Для Андрій: Дійде до того, що половина населення України буде тільки вміти читати і писати, і то з помилками. Та для держави не потрібні грамотні люди - зараз їй потрібна тупа робоча маса, чорнороби. Хай пашуть, хочуть за копійки в Україні, а можуть і закордоном, головне щоб валюту в Україну завозили. А вища якісна освіта буде лише доступна еліті, вона ж і так в Україні навчатися не буде, а закордоном, бо це не престижно в Україні.
Коментувати
рядовий
Cладається враження, що вчителі тільки і мріють про дистанційне навчання. Не ми його запроваджували. Ми зробили все, щоб воно хоч якось відбувалось. Використовували власну техніку, електроенергію, особистий час. А ті, хто проти, часто полінувався прослідкувати, щоб діти долучались до уроків, пожаліли гроші на бодай плохенький гаджет. І в школі не можна, і дистанційно не можна. То що ж ви пропонуєте? Може краще закрити школи і відправити вчителів у відпустку без збереження зарплати. Тоді марно сподіваєтесь, що більшість із тієї відпустки вийде.
Киянин
Сподіваюся цю статтю читають ветерани педагоги. Особливо ті, кому пощастило працювати у післявоєнний період. Пригадайте, з чого починалася освіта? Безліч перевірок методкабінетів, облуон, ІППО.Перевіряли не тому, що хотіли перевіряти. Перевірки переслідували одну ціль - усунути недоліки у роботі і запустити освітній процес. Переходимо до дистанційної освіти. Все починалося з самого "0". То які результати ви хочете отримати за 1 рік? Школам потрібна техніка! Причому не адміністрації та її підкаблучникам, а кожному учителю під власний підпис. Наступний крок, це суттєве покращення покриття Інтернетом. А вже коли освітній процес почне реально відбуватися, батьки зрозуміють, що пора їм подумати над засобами навчання для учнів. Я не пропоную перевіряти школи. Але подальші опитування батьків та учнів, мають бути набагато конкретнішими. Батьки мають у відповідях описувати стан справ у своєму закладу освіти, а не ситуацію по цілій країні.
Киянин
Щодо реакції батьків на дистанційне навчання, то вона повністю очікувана. Десятки поколінь від 1946 року вчилися у звичайній класичній школі про яку так багато писав Макаренко та Сухомлинський. Саме тому нові технології не викликають у них довіри. Пригадую 80-ті роки і першу ЕВМ у КДУ. Ми як аборигени біля неї бігали і не знали на яку клавішу натискати. Хіба на той час хтось міг подумати що техніка настільки усучасниться, що при її допомозі можна буде вчитися прямо з дому? Думаю ні. Батьки, учням, учителям потрібен був час увійти у це русло і звикнути так працювати. А вже тоді робити висновки. Дуже добре і чудово, що Telegram і Viber розширили свої можливості до 30 учасників відеозустрічі. Адже це єдині додатки які працюють на усіх без виключення смартфонах. До цього проблем виникало справді багато. У одних Zoom працює, інших ні. Така сама картина з Skype та Meet. Тепер всі зможуть бути в однакових умовах. І це справді розширює можливості. Адже прибрана стіна - соціальна нерівність.
Евро-Тутор'2021
Глупости, это шанс для "солнечных" зиганутых и ленивых деток, а более адекватные улучшают не рейтинги, а личный бренд - знание и навыки мышления. Также как и барановирус, дистанционное якобы обучение только убывает социальные навыки общения, обесценивая гипотетическую пользу образования.
Скрипач не нужен
Для Евро-Тутор’2021: Ахах, "барвновирус". Этому ИВЛ не давать.
Коментувати
Вчитель
Вчителі молодці. Дистанційна освіта є одним з методів навчання! На мою думку дистанційки буде чим далі більше, бо це вигідно всім. Хто захоче вчитися буде і дистанційно навчатись. А хочете вчителя свого то платіть!!!
Евро-Тутор'2021
Для Вчитель: Дистанционное == Самостоятельное, за что платить?
Скрипач не нужен
Для Евро-Тутор’2021: Не плати. Только не ной, что очередную "математику" 30% провалило. Вообще, идите все яжмамки и яжпапки вместе с вороватыми чинушами нахeр. Не нужно и копейки денег от вас. Гори оно все ярким пламенем. Сегодня "сгорит" школка с учителями, а завтра вы и ваши тупые выродки.
Коментувати
Іван
У багатьох школах дистанційки не було,натомість були маніпуляції. Вчителів ніхто толком не вчив працювати онлайн,колишні методкабінети самі цього не вміють,от і вийшов замкнутий цикл. А ще,коли й дирекція не вміє цього робити,то колектив не робитиме цього й поготів. Рік томк міністерство нерозумними порадами Мандзій дише збивало з пантелику вчительство,а цього року пішло самопливом,безконтрольно. От і результат аховий.
Результат перевірки
Звісно, батьки незадоволені дистанційною освітою. Це ж діти цілий день дома товчуться їм по голові, показують, які в них проблеми з поведінкою, вихованістю, увагою, здатністю до навчання. А дехто несподівано для себе виявив, що впродовж дня діти забагато їдять ( повірте, і таке від батьків доводилося чути і не від одних) Тобто показують себе справжніх. Уявіть, що відчули люди, які до цього приділяли своїм дітям 30-40 хвилин свого часу на день ( може, помилюся в кількості хвилин, то нехай фонд імені Ілька Кучеріва уточнить). Те, що треба самому піклуватися про дитину і займатися її розвитком - шок для них. Набагато легше вказати пальцем на "винного".
n0x
Який "формальний" підхід, якщо більшість вчителів не викладали, а транслювали у повторному відеозаписі/вебінарі, тобто без зворотнього зв’язку? Не дивно, що більшість учнів просто спали перед моніторами та екранами або й просто виключали. А навіщо? НЕМА АНІ ПРЯНИКА (+), АНІ ПУГИ (-).
Скрипач не нужен
Для n0x: Всегда нравится когда леха делает какое-то утверждение (большинтсво учителей), а потом операется на него в своем посте как на истину. Забавный леха.
399
для n0x Більшість вчителів не викладали?, а транслювали у повторному відеозаписі/вебінарі, тому,що вчитель не МАНДІТОФОН.
Евро-Тутор'2021
Для опЕрающийся скрЕпун: Ради экономии, учитель один раз по принуждению начитал материал на камеру за копейку и это уже интеллектуальная собственность учебного заведения. Работа на от-едись пожирнее, проще самостоятельно. Да и физически нереально своевременно отвечать на вопросы и комментарии более 30 тысяч участников. Не намного хуже класса инвалидных типа "индиго" и обдолбаных уникумов, которым это просто не нужно, так как поступление либо куплено, либо повезло и планы в других странах. *ВЫВОД:* Возвращаемся в позапрошлый век, когда нормальное обучение и толковый учитель-гувернёр будут очень-очень дорого. Уря, товалиши!
Коментувати