![]() |
Учням початкової школи необхідно здобути вміння вчитися, а це складно зробити дистанційно |
Експерт: найбільше від онлайн-навчання втратили учні 1–4 класів
Дистанційний освітній процес має негативні наслідки на результати навчальних здобутків школярів, особливо учнів початкової школи.
Про це сказала заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час пресконференції, присвяченій навчанню в умовах пандемії, повідомляє Укрінформ.
За її словами, спеціальні моніторингові дослідження підтверджують, що дистанційна освіта має негативні наслідки на результати навчальних здобутків.
«Ми маємо декілька країн, які однозначно стверджують, що втрати є великими, і не є рівномірними. Втрати стосуються не всіх учнів, не всієї популяції, а деяких категорій учнів. Наприклад, дуже великі втрати за віковими категоріями. В учнів початкової школи більші проблеми, аніж у старшої школи», – підкреслила Вакуленко.
Вона зазначила, що учням початкової школи перш за все необхідно здобути вміння вчитися, а це дуже складно зробити дистанційно.
Також, на думку Тетяни Вакуленко, величезні втрати в навчальних здобутках у дітей з малозабезпечених сімей, бо дистанційна освіта відбувається передусім завдяки усіляким гаджетам, та серед дітей, у яких батьки не мають вищої освіти.
«Є так званий показник культурно-економічного середовища, тобто це показник, який визначає, наскільки освіченими є батьки, і чим менше освіченими є батьки, навіть формально, тим менше уваги вони приділяли навчанню свої дітей, їх освіті, створенню певного навчального середовища», – наголосила експерт.
Освіта.ua
07.05.2021