Новий закон "Про освіту" орієнтований на національні інтереси, - МОН

У Міносвіти сподіваються, що новий закон "Про освіту" може бути прийнятий вже восени

Новий закон "Про освіту" орієнтований на національні інтереси, - МОН

Новий закон "Про освіту" орієнтований на національні інтереси та враховує експертні оцінки з боку структур Європейського Союзу. Про це зазначив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час зустрічі з керівником програм Європейського фонду освіти в Україні Маргаретою Ніколовською.

Полянський наголосив, що для інтеграції України до Європейського Союзу, передусім – освітньої інтеграції, важливою та необхідною є спільна робота з експертами Європейського Союзу над модернізацією освітнього законодавства та імплементацією нових законів.

За його словами, експерти з країн ЄС брали участь в експертному оцінюванні законопроекту на предмет забезпечення рівного доступу до якісної освіти, дотримання демократичних принципів у освітній сфері, відповідності загальноєвропейській практиці і за результатами надавали свої оцінки та пропозиції.

Також Павло Полянський повідомив, що робота над рамковим законопроектом про освіту перебуває на передфінальному етапі.

Він висловив сподівання, що новий закон може бути прийнятий вже восени.

Як відомо, наприкінці травня у Міністерстві освіти і науки відбулася презентація законопроекту "Про освіту", який у разі його прийняття може змінити систему освіти, розподіл повноважень між органами управління освітою різних рівнів, принципи, на яких базується державна освітня політика, і управління закладами освіти. Законопроект також пропонує перехід до 12-річної середньої школи.

Освіта.ua
18.06.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Петро
Закон,яким би він ідеальним не був,відразу не змінить ні чиновників від освіти,ні вчителів,ні батьків і їх дітей у загальній більшості.Він не є ідеальним,бо опирається на моделі апробовані не в Україні,але дозволяє змінити правила гри.Так збільшення повноважень навчальним закладам,без вдесятеро збільшення відповідальності(а це має бути фінансово оцінено)може привести до непередбачуваних результатів.Крім цього,якщо батьки частково оплачують замовлення на освіту своїх дітей,то вони мають стати реальними учасниками навчального процесу.А найголовніше -щоб всі моменти пов’язані з фінансами,їх економією від оптимізації,збільшенням чи зменшенням виплат були прозорими і зрозумілими починаючи від міністерства,управлінь,відділів і закінчуючи навчальним закладом.
для Капаліка
Вам ситуация сегодня не напоминает период НЭПа прошлого века?//Теперь о платности и пенсионном фонде.За последние примерно три десятилетия до девяностых советская власть ПРИУЧИЛА людей доверять как ей(то бишь власти(уверенность В ЗАВТРА)),так и друг другу(ключи под ковриками...).А это значит,что ворам созданного населением богатства,помогло обокрасть людей именно то,с чем справилось советское манипулирование(или реальные действия-думаем исходя изСОБСТВЕННОГОжизненного опыта).23года новейшей истории ЭТОЙ территории все,приходящие в рулевые особи,делали всё,чтобы у населенияИСЧЕЗЛОдоверие к любым долговременным ситуациям жизни.То есть люди НЕ станутДОБРОВОЛЬНОни вливать деньги в страховую медицину,ни в собственное накопительное пенсионство.Обб образовании - тут вообще лучше молчать.Рулевые,НЕ соображающие,ЧТОтакое образование для развития страны НЕДАЛЁКИ
к идее узаконить родительские проплаты путём изменения конституции
"...если гражданина заставляют платить за образование и медицинское обслуживание, пенсию накапливать из собственных средств, жилье и коммунальные услуги оплачивать полностью, по рыночной цене, то зачем мне такое государство?! С какой стати я должен еще платить налоги и содержать безумную армию чиновников? Я всегда на всех уровнях говорил, что здравоохранение, образование и наука должны обеспечиваться из бюджета. Если государство сваливает эту заботу на нас самих, пусть исчезнет, нам будет гораздо легче..." Ж.И. Алферов, физик, лауреат Нобелевской премии.
faina
Не можна у нас впроваджувати нову систему в освіті (Болонську). Ми ще до цього не готові. Не готові педагогічні працівники. Страждатимуть наші діти. Для чого такі експерименти?
salka
"Новий закон "Про освіту" орієнтований на національні інтереси та враховує експертні оцінки з боку структур Європейського Союзу." Не уверен, что национальные интересы Украины совпадают с интересами Евросоюза. Разве Евросоюз заинтересован в сильной (особенно экономически) Украине? Что они помогут поднять уровень образованности населения, тем самым вырастить конкурентов? Скорее на оборот. Им нужен рынок сбыта товаров и дешевая рабочая сила. И соответствующая масса туземцев… Они советуют нам исходя из своих интересов – это нормально. К сожалению наша «элита» - ведет себя как хорошо оплаченная прислуга – это трагично…
Народним експертам
Експерти з країн ЄС брали участь в експертному оцінюванні законопроекту (якого? МОНу чи комітету ВР? Який все ж таки закон буде прийматись у Верховній Раді?). Чому не організовуються публічні обговорення та роз*яснення конкретних положень цього закону щоб було зрозуміло всім, не тільки хто вимальовує рамки. Бо рамки можуть виявитися замалими, або завеликим без узгодження!
ЗАКОН?
закон он как раз является теми РАМКАМИ, или теми УСЛОВИЯМИ, в которые попадают все, к кому он имеет отношение. И чем корректнее будет выписано КАЖДОЕ СЛОВО в законе, тем быстрее и, что главное, качественнее, начнутся РЕАЛЬНЫЕ изменения В ОБЩЕСТВЕ. А уж после - и в мышлении людей. Но после того, как они станут работать В РАМКАХ ЗАКОНА
Татьяна
Национальные интересы ОБЯЗАНЫ БЫТЬ интересами детей. НО ВСЕХ детей, а не детей тех, кто зарабатывает столько, что учитель для него... Учитель, который вкладывает в формирование человека значительно больше, чем тот, который определяет рамки жизнедеятельности общества. И не всегда это формирование есть таким, каким его видят те, кто в центре, поскольку добравшись в центр выбраься оотуда практически невозможно через толпы напирающих со всех сторон
Татьяна
Для Volodymyr:1-каким образом Вы предлагаете изменять людей? Или их мышление? 2-Можете ли Вы привести пример РЕАЛЬНОГО ИЗМЕНЕНИЯ МЫШЛЕНИЯ ВЗРОСЛЫХ людей(если Вы работаете в школе,то Ваше учебное заведение не предлагать, поскольку люди попали В УСЛОВИЯ, в которых ЖЕЛАЮТ остаться).3-ПОЧЕМУ люди могут предлагать что-либо реальное?Люди, как правило,заняты СОБСТВЕННЫМИ жизненными и РАБОЧИМИ проблемами.ЗАчем же им ещё и ЗА тех,кто В ЦЕНТРЕ думать? 4 - не думал ли Вы, что о "национальных интересах" ОБЯЗАНЫ думать те, кто РЕШИЛ за это дело ПОЛУЧАТЬ ЗАРПЛАТУ?
умка
а на підвищення національної зарплати орієнтований?
Volodymyr
Не варто сподіватися, що один лише Закон змінить систему. Варто змінювати людей, або їх мислення. Натепер жоден Закон, а тим паче суспільство, не мають можливості призначати чи відсторонювати високопосадовців. Більше того, суспільство (його переважна більшість) зовсім не хвилюється через освіту. Тобто хвилювання починається тоді, коли власна дитина має вступати до вишу. Щодо змісту Проектів нового Закону, то ним переймаються хіба що освітяни, та й то їх невелика кількість. А ті, що ознайомилися - обговорюють його найбільш критичні (на їх погляд) позиції лише між собою. А про те, щоб сформувати реальні пропозиції майже не йдеться. От і виходить, що система освіти розглядається з двох позицій. які не маються спільних точок дотику: "високе" керівництво, та, вибачте на слові (не хочу якось принизити учительство), "низькі" виконавці. Що з того вийде? Дуже хочеться сподіватися на краще. Дуже хочеться, щоб поняття "національні інтереси" міцно асоціювалося із поняттям "інтереси наших дітей"...