Під час карантинів кібербулінг серед учнів Європи зріс на 50%

Запровадження дистанційного викладання перенесло цькування до цифрового простору

Під час карантинів кібербулінг серед учнів Європи зріс на 50%

У період карантинів, запроваджених під час пандемії COVID-19, кібербулінг серед учнів європейських країн зріс на 44-50%.

Про це йдеться у щорічному «Моніторі освіти та професійного навчання», який наприкінці минулого року випустила Європейська комісія під час Європейського саміту з освіти 2021 року.

За даними звіту, запровадження дистанційного викладання в умовах пандемії не стало рятуванням від цькування, а просто перенесло його до цифрового простору.

«Більше того, майже кожен четвертий учень в Європі не відчуває підтримки після переходу на дистанційне навчання і проводить 3,5 години на день, займаючись навчанням в онлайн-режимі. Внаслідок чого серед учнів зростає безсоння, почуття тривоги та депресія», – наголошують автори дослідження.

Освіта.ua
03.02.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учень
У школі погано, а дома ще гірше.
Шапокляк
Для Учень: Це дітей і батьків дресирують щоб було все одно, коли почнуть розвозити по лабораторіях і казармах.
Коментувати