Osvita.ua Середня освіта У школах можуть збільшити кількість уроків математики
У школах можуть збільшити кількість уроків математики

Міністр освіти і науки вважає можливим введення додаткових годин на вивчення математики

У школах можуть збільшити кількість уроків математики

Міністр освіти Ганна Новосад вважає можливим введення додаткових годин на вивчення математики у школі. Про це вона сказала в інтерв'ю РБК-Україна, коментуючи результати українських учнів з математики у міжнародному дослідженні PISA.

За її словами, не варто розглядати результати України в дослідженні, як велику трагедію.

«Як на мене, треба бачити також великий позитив, що наші результати є більш-менш хорошими. Так, у читанні та природничих науках вони незначно нижчі, ніж у середньому в країнах Організації економічного співробітництва та розвитку. Це не найгірші результати, які показали 78 країн, що представлені у звіті. Про це важливо говорити, тому що фарбуватися у чорне – теж не вихід», - сказала міністр.

Разом з тим, Новосад підкреслила, що PISA показала, що в українській освіті є окремі величезні проблемні точки, які необхідно визнати і напрацювати план дій.

«Мова йде про математику. Це та галузь, по якій ми показали погані результати. 36% наших учнів, п’ятнадцятирічних підлітків, не досягають навіть базового рівня. А йдеться насправді про прості арифметичні дії та вміння переносити їх на життєві ситуації. Наприклад, конвертувати ціну у різні валюти», - зазначила міністр.

Також вона наголосила на необхідності широкої дискусії в освітянській спільноті щодо цієї проблеми.

«Тут є кілька напрямків, по яким потрібно працювати. Наприклад, це зміст. Наші програми дуже перевантажені. Це може бути однією з причин, чому учні мають погані результати. Адже математика – це та дисципліна, де, пропустивши одну-дві теми у 5-6 класі, потім дуже складно без тієї частинки фундаменту рухатися по іншим темам. Тому треба вирівняти навантаження. Також треба дивитися на можливість додавання додаткових годин на вивчення математики. Адже дослідження PISA виявило, що у порівнянні з середніми показниками по ОЕСР кількість годин на вивчення математики та природничих предметів в Україні є нижчою», - підкреслила Ганна Новосад.

Освіта.ua
12.12.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Активисты, Буковина
Вы лучше введите предмет «Основы семейной грамотности». "Як створити щасливу сім’ю" ссилка на статью ( ginkasay.ru/rizne/4672-jak-stvoriti-shha... slivu-sim-ju.html... ) "Муж ОБЯЗАТЕЛЬНО должен быть старше жены" ссилка на статью ( https://ogbors.livejournal.com/448891.html ) Що таке зрада – в чому причини зрад? ссилка на статью ( http://iskysstvoetiketa.com/shho-take-zrada-v-chomu-prichini-zrad/ ) Дети эмигрантов и социальные сироти в будущем просто не смогут создавать нормальные семи. Они даже не умеют день или неделю планировать. Об этом подумали?
Олена
ЗНО з математики потягло за собою збільшення кількості годин, хоча на мою думку в країні будуть війни до пих пір поки діти не будуть знати досконало історію своєї держави, своєї мови.... Тому потрібне ЗНО з історії!!!!
Родион
Для Олена: Мабуть Вам години потрібні.
Імя
Задолбали вы своей проститучной наукой историей.
Історик
Історія - це зло! Історія не є наукою! Історія завжди не об’єктивна...спростувати чи підтвердити інформацію дуже складно або навіть нереально...Історія - це політика, а всі знають, що таке політика)))
Коментувати
Батько
Досить знущатися з дітей. Мій син мріє стати вантажником. Скажіть будь-ласка, навіщо йому ця математика?
George George
"по яким" - правильно "за якими", "по іншим темам" - правильно "іншими темами", "додавання додаткових годин" - краще "введення/надання ..."
Олексій
Працюю 34 рік учителем, нічого кращого за радянську освіту поки що не бачив, де всі предмети мали свою чітку структуру, мету і програму, де всі предметні зв’язки та завдання продумувалися на рівні інститутів і друкувалися у підручниках у доступній формі, коли біологію хотілося читати і вчити, а географію та фізику читалося із захопленням і їх продовження шукалося у шкільній бібліотеці, як художню літературу. Нам було цікаво не усім, як і сьогодні. Але була і відповідальність за допомогу, співпрацю, поведінку, навчання, колектив, моральні якості кожного учня. Ми не могли навіть мріяти про такий технічний прогрес, який є сьогодні у наших дітей, про такі сучасні технології. Але бракує все одно того ж! Це урівноваженості у навантаженні учнів гуманітарними предметами і технічними точними. Формула має мати вигляд 50х50. Фундамент однобокий, гуманітарний. Відсутнє креслення - мова техніки, без чого просторова уява на геометрії, фізиці, хімії не спрацьовує. Адже це об’ємне технічне малювання.
Дмитро
Для Олексій: Якщо така чудова освіта була у совку, чого ж він зник?
Роман
Для Дмитро: Тому, що його розвалили. А ті, хто розвалив, у 2014 році фінансували розвал тепер вже другої держави
Імя
Глупый вопрос, сразу видно, в какое историческое время вы учились в школе.
Коментувати
Микола
Розвантаження, довантаження, перевантаження.... години.... Візьміть програму Сингапуру з математики, впроваджуйте в школах. Чому НІ? А Ви перегляньте її та те забезпечення, яке необхідно під програму.
Кав
Идиотизм полнейший. Для начала, нужно делать переаттестацию учителям, ведь от них зависит результат учеников, от того насколько легко, и доступно они могут донести нужный материал нашим детям. А как сейчас проходят уроки, или учитель кричит, или в телефоне, или даёт задание, вы решайте,а, я сейчас прийду, и пропадает на весь урок. И это почти все учителя так делают. Так чему научатся наши дети, с таким отношением к нашим детям?!! Нужно улучшить качество образование,а не увеличивать количество времени.
Гав
Для Кав: Это только одна " сторона медали". " Вторая сторона"- программы и учебники. Тот,кто их создал" люди " с Луны". Считаю,что их нужно привлечь к криминальной ответственности.
Олександр
Якщо Ти дибіл, то тобі ніякий вчитель не допоможе. Вчитися треба було з першого класу..
Лариса Попова
Але ж Ви сама не переводите дітей в нормальну школу? Такі школи, як Ви пишете,звісно, є в кожному місті. І там не тільки вчителі, а й контингент дітей відповідний. Якщо мене не влаштовує якийсь товар, то я купую його в іншому місці, а тут власна дитина...
Коментувати
Мирослава
Мені просто цікаво ,за рахунок яких предметів можна збільшити години на вивчення математики ????
Анна
Для Мирослава: за рахунок сну.
Імя
Краще за рахунок брехливої історії.
Імя
Ну, слава Богу, вона сьогодні вже істинна, якою не була за всю свою історію... А ви , мабуть , ще навчалися в ті роки , коли вона була і справді брехливою?
Коментувати
вчитель
Для чого пхати у мед вузи англійський КРОК, - це великий крок назад у вашій політиці, бо за такийм хаосом стоять люди яким медицина геть до лампочки, їм би затоптать того кого вони там примітили - а самі круглі нулі в етом дєлє. Хіба усі лікарі, медсестри підуть працювати медиками за кордон у вузи закордонні? У кожній державі такий наш спеціаліст має доучуватися і проходити їхні іспити. Усі наші медики на це підуть? От той хто піде - то нехай собі десь платно і вивчає якусь іноземну. Ви пробували здати букет екзаменів у медвузі хоч на одному курсі, із тих предметів? Там ще для того щоб поїхала криша тільки не вистачає іноземного кроку. Почніть будь ласка політику булінгів, перегляд реформ і вузах. Відкрийте там СПС психологічні центри, а не тільки чуємо щодня про школи, так як у цій країні більше нічого нема як нещодавня проблема мізерне підвищення заробітної платні вчителям і все думати якто її назад вкрутити. А де ж передвиборчі обіцянки? Ми то вчимо бути правдивими учнів...
Мама
Для вчитель: мої двоє дітей поздавали ті кроки, і працюють собі. Я б не хотіла лікуватися у лікаря, який не може скласти іспити.
Мама
Висококваліфіковані лікарі сьогодні над цією системою сміються, бо у свій час іноземну між іншим складали на першому курсі всі інші предмети суто профільні. І високопрофесійність не залежить від вищеізложеного. Спитайтеся людей із досвідом , це комусь дуже вигідно, коли студенти і батьки і навіть викладачі бунтують проти цього, а хтось так це все і для чогось просуває... час покаже що з цього вийде.... https://kazky.org.ua/zbirky/viljchova/lysycja-z-lysenjatamy-ta-ledaczyj-czolovik-nechajlo
Коментувати
123
ЗНО має бути для учнів не примусове, а тим кому воно потрібне в подальшому. Саме тим, хто вступатиме у вузи чи технікуми. Сьогодні ми маємо протиріччя від батьків, які не хочуть щоб їхні діти складали ЗНО, оскільки вони наприклад далі не вступають вчитися. Скажіть, будь ласка, для чого тоді ота примусовщина на ЗНО абсолютно для усіх. Випускники мають собі обирати ті предмети, які їм потрібні в подальшому. Платіжки, розрахунки які потрібні в житті для когось - це рівень початкової школи. Іноземну також для тих хто бачить собі в цьому потребу і перспективу. Має бути кругом профілізація - кому що потрібно , а не як "ми все учились по немножку чему нибудь и как нибудь"...
Вчитель
Для 123: Ви розумна людина
-------------
Для Вчитель: ((((, нет
Коментувати
Втитель математики
Пані Новосад! Ви взагалі розумієте те, про що говорите. При чому тут додаткові години . Вносьте зміни в програму з математики ,обов’язково внесіть зміни в навчальні плани (збільшіть кількість годин на вивчення математики). І перш ніж робити ЗНО обов’язкове, то треба було б кількість годин збільшити в 10-х і 11-х класах.PISA- це не шок. Шок буде в 2021 році після результатів ЗНО.
1
По поводу дискуссии. Это как надо не разбираться в теме, чтобы стратегическое направление выбирать через дискуссии? Нет слов. Сплошное пожимание плечами. Ну то есть - люди абсолютно не разбираются в теме предмета. На год - в школу. В сельскую. В городскую. В частную. В государственную. Три дня ведут предметы, два дня работают в министерстве. Если не дураки, то справятся. Учителя ведь справляются на свои зарплаты. ВОт и эти справятся.По каждому предмету надо увеличить количество часов - математика-язык-литер... атура-химия-физика-би?... ?логия-география,... и нормализовать содержание предметов. И школы оснащать так, как это должно быть, за бюджтетные деньги
1
По поводу дискуссии. Это как надо не разбираться в теме, чтобы стратегическое направление выбирать через дискуссии? Нет слов. Сплошное пожимание плечами. Ну то есть - люди абсолютно не разбираются в теме предмета. На год - в школу. В сельскую. В городскую. В частную. В государственную. Три дня ведут предметы, два дня работают в министерстве. Если не дураки, то справятся. Учителя ведь справляются на свои зарплаты. ВОт и эти справятся.По каждому предмету надо увеличить количество часов - математика-язык-литер... атура-химия-физика-би?... ?логия-география,... и нормализовать содержание предметов. И школы оснащать так, как это должно быть, за бюджтетные деньги
Роман
Найнижчою є кількість годин? Ви ж пропонуєте зліпити в кучу біологію, фізику, хімією, географію, астрономії, екологію, а через три роки покажемо суперрезультати в природничих науках. Так і будемо доганяти азіатів. А ще сертифікацію з художніми фільмами із життя вчителя. Працювати не буде коли
Вчитель
Шість років вибивали математику з школи, а тепер цур назад! За рік школи не відновити! Ми всі на рівні стандарту -2+2!
Я
Для Вчитель: ви щасливі люди! В нас 1+2.
Коментувати
Сільский вчитель
Навіщо збільшувати кількість уроків? Сільским діткам і так важко. Потрібно навпаки зменшити кількість уроків з математики, фізики,хімії. Ці предмети занадто важкі для сільских дітей
1
Для Сільский вчитель: звиняйте, Вы ....? Ну, чтобы не обижать. Вы обучаете дураков? Сельские дети, исходя из Ваших слов, недоумки?
Учитель
Ну так в среднем они есть недоумки
Для Учитель:
І після цього ти смієш називати себе учителем? А щодо Сільського вчителя, то надіюсь, що то був просто сарказм, а не його думка.
Коментувати
cos
Ще нехай об’єднають українську мову з математикою- потрібно підкинути ідею, або взагалі всі предмети в один предмет.
Я
Для cos: точно! Як в стародавні часи. Бовдурам освіта не треба.
cos
Чиновникам головне знищити украінську освіту. Вже і так, і сяк стараються, і сільські школи закривають, і різну документацію придумали, і сертифікацію створили- краще би зробили нормальні зар. плати, і зменшили волокити вчителям та не заважали нормально працювати. Платять копійки, а вимагають як від робота.
Dufalak
Ага, як у пісні: Бедная корова подняла шумиху - Кормят как букашку, а доят как слониху
Коментувати
Олекса Позняк
МОН вже давно виношує плани покращення . Інтегрувати в математику пісні, танці, біологію з географією і отримаємо прорив.Або нарив

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!