Інвестиції у школу зросли майже в 3 рази, - Гриневич

Міністр заявляє, що МОН послідовно виконує свої зобов’язання щодо реформи шкільної освіти

Інвестиції у школу зросли майже в 3 рази, - Гриневич

Порівняно з 2017-м цього року інвестиції в шкільну інфраструктуру та цільові субвенції зросли майже в 3 рази. Про це під час звіту Уряду за 2017 рік повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

«У 2017 році інвестиції в обладнання опорних шкіл склали 800 млн грн, тоді ж запроваджено цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,5 млн грн. Разом це значні інвестиції в 1 млрд 9,5 млн грн. Завдяки їм та співфінансуванню з місцевих бюджетів закуплено 391 автобус та 1 тисячу 915 природничо-математичних кабінетів для опорних шкіл. Однак 2018 року ми пішли значно далі. Ми виділили спеціальну субвенцію на Нову українську школу, окрім автобусів та математично-природничих кабінетів закупили аудіообладнання, передбачили кошти на створення електронної платформи та е-підручників. Субвенцію на інклюзивну освіту збільшено до 504,4 млн грн. Ми послідовно виконуємо не лише свої зобов’язання щодо реформи шкільної освіти, а й допомагаємо місцевим органам самоврядування», – зазначила Гриневич.

Вона також додала, що враховуючи минулорічне підняття зарплати вчителям на 50%, саме 2017-й став роком зростання фінансування освіти. Якщо в 2016-му частка ВВП на освіту складала 5,72%, то у 2017-у – 6,52%, а 2018-го передбачено вже 6,7% ВВП на освіту.

Освіта.ua
20.06.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Надія
Мені здається,що в міністерстві нічого не знають( бо не хочуть знати) яке матеріальне положення шкіл( особливо сільських) Їм би фантастику писати.
Надія
У мене природничо- математичний кабінет. Пані міністр , на пртязі останніх 20 років крім крейди я нічого не одержувала- ні карти, ні глобуса, ні компаса і т.д. Така ж картина і в кабінеті хімії. Не знаю, чому не відмінили практичні і лабораторні. коли жодного реактиву не дають. ЖОДНОГО. А ремонт класної кімнати в цьому році я робила повністю за власні кошти. А зараз я дуже співчуваю вчителям початкових класів. Мене колись вчили, що спочатку закладається фундамент, а попім дудують будинок. А в нас будинок починають будувати з криші.
Witalina
А я повірю,що інвестиції зросли, На Дніпро-щині реконструювали дві школи, Петриківську і Солонянську опорні . Грошей скільки "вбухали"!Дійсно!, Гарно!Вражає!!! Два стадіони з штучним покриттям,
іра
Чесно! Ви вже всіх замахали своєю простотою. Мені цікаво, а за якими такими економічними законами ви ведете "панове" свої розрахунки так, що ви все збільшуєте і збільшуєте свої субвенції та інвестиції, а школи все стають біднішими та біднішими? Спустіться на грішну землю. І якщо ви так багато інвестуєте, то перевірте де діваються ваші інвестиції.
Ірина
"а й допомагаємо місцевим органам самоврядування". В нас "допомогли" придбати за освітянські кошти дорогий автомобіль для голови районної адміністрації. Мабуть це мала на увазі пані міністр.
Доплыли
Инвестиции в Вузы сократились в разы, если где-то прибавилось, значит за чей то счёт. В КНЕУ, преподавателям выплати зарплату всего 2 тыс. грн, сказали, денег нет, появятся, тогда получите. Как людям жить, платить за коммуналку, ректор требует печататься в журналах Скопус, а это 500 баксов. Преподавателям ничего не остаётся, как вытряхивать деньги со студентов на экзаменах, особенно с заочников. Людей загнали в угол, заниматься вымогательском денег, так и выживают. Вот это реформы, супер, гордимся.
Капец
Ну сколько можна лгать ????Идет полный развал системы образования...будем ползать по ковриках а затем сдавать ВНО !!!
місцеві органи
...а й допомагаємо місцевим органам самоврядування», – зазначила Гриневич. В це чомусь віриться. А от місцеві органи - хто як захоче. Наприклад - одні виділяють кошти вчителям на курсову перепідготовку, а інші не дають. Чи захоче вчитель тратити кошти на поїздки, на проживання в гуртожитку і інше? Основна маса знайде креативний вихід. Але більше турбує несправедливий розподіл ресурсів по школах. Таке враження, що держава почала забезпечувати лише опорні школи, а інші кинула на виживання
Мирина Павлівна
Директорам шкіл Буковини організували екскурсію до опорної школи Кіцманського району. Ми були розчаровані. Виходить слово і діло знаходяться на діаметрально протилежних сторонах. Перед тим як возити область, директор ДОН сама повинна була оглянути опорну школу. Намагаюся ввічливо писати свою думку. Але мета поїздки - продемонструвати досвід створення НУШ, та забезпечення першокласників усіма умовами навчання. Результат себе не виправдав.
катя
Велика брехня міністерко.Навчіться говорити правду.Вже вовністю розвалили осіту зі своїм фінансуванням та реформами