Osvita.ua Середня освіта Школа має дати творчу свободу вчителю, - Хобзей
Школа має дати творчу свободу вчителю, - Хобзей

У МОН наголошують на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу роботу з дітьми

Школа має дати творчу свободу вчителю, - Хобзей

Як допомогти вчителю початкових класів розпочати новий навчальний рік за оновленими програмами обговорили учасники Всеукраїнського інструктивно-методичного семінару «Початкова освіта на сучасному етапі», що відбувся у Міністерстві освіти і науки України.

Зокрема, заступник міністра Павло Хобзей підкреслив важливе значення оновлених програм початкових класів для старту якісних змін у школі та побудови нової української школи.

«Кардинально змінені цілі, які ми ставимо в навчанні наших дітей. Перша – дати творчу свободу вчителю. Друга та головна – у кожній дитині потрібно бачити особистість», - підкреслив Павло Хобзей.

В Міністерстві також наголосили на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу та плідну роботу з дітьми.

«Від вас залежить 50% успіху. Наше спільне завдання допомогти вчителю, а отже озброїти його методичними матеріалами», - зазначив Хобзей. Він також висловив переконання, що до цієї роботи необхідно долучити завучів кожної початкової школи.

Заступник міністра нагадав, що програми розвантажені з 13 предметів початкової школи. У програмах знято фіксовану кількість годин на вивчення кожної теми, вчителі визначатимуть їх самостійно, а також дублювання змісту у навчальних предметах «Основи здоровʼя», «Я у світі», «Природознавство». Ключовими змінами також є те, що процес навчання приведено у відповідність до вікових можливостей молодших школярів, а термінологію програм уніфіковано.

Як відомо, оновлені навчальні програми початкової школи вже оприлюднені у мережі.

Освіта.ua
11.08.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
кет
гм....педагоги видатні.....найчастіше це абсолютно примітивні люди....,а ось ті ,про яких не згадують на великих........офіціозах ,часто дійсно ПЕДАГОГИ
Дивно
От читаєш цих інноваторів і розумієш, ну не можуть вони говорити правду? тому що на місці не всидить, але питання в іншому, як совість ночами не мучить від постійної брехні, не дурак же - розуміє, що брехня -це гріх. за який прийдеться відповідати
Натэл
Ну почему нужно сдирать у Запада все самое ... нехорошее
Оксаночка
Несмішbkj мене МОН цими словами: "наголосили на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу та плідну роботу з дітьми" Ключова роль методиста в Україні приїхати в сільську школу і отримати дань у вигляді гуски, сала, мяса,клубніки, яєць і т.д
людина
Для Ale. А никто не говорит о запрете. Украинский учитель, в отличие от всех других учителей, перечисленных Вами, не должен прививать детям нелююовь к Украине и всему украинскому, дабы потом эти дети не гибли на просторах Донбасса.
Вчитель
Нарешті! "Методичні служби повинні працювати на вчителя!" А у нас? "Вчитель працює на методичні служби! На жаль, поки що саме так!
vvv
+
Коментувати
Володимир
Оце новина. У кожній дитині потрібно бачити особистість. Так про це говорили всі видатні педагоги.
так
Для Володимир: что же делать? Многих из тех, кого называют "выдатным педагогом" , я таковыми не считаю.(((
Коментувати
Оксаночка
Дати свободу вчителю за словами заступника - це означає залишити 8 класи без підручників, а ви вчителі робіть , що хочете.
Zoryana
Для Оксаночка: підручники для 8 класу вже поступають. Ви про що?
Коментувати
Ария
Мы верим, что есть свобода. Пока жива мечта... Верим в свою сободу (без хобздея) и будет так всегда...
Володимир
Для Ария: У Львові з освітою не справився, забрали Хобзея до Києва. Таких чиновників не потрібно допускати до управління освітньою галуззю.
Коментувати
Голосzнароду
Творча свобода вчителя як явище дуже дратує вчителів із рабським менталітетом, тому ні до чого це не призведе, окрім відкритих сутичок між дирекцією та вчителем-новатором.
людина
Щодо свободи виховання, то тут треба бути максимально обережним, адже вчителі-сепаратисти у вільному творчому пошуку казна-кого нам виховають. Це я звертаю увагу просто учителя на думки щодо підходу святкування "різних свят і річниць".
Ale
Для людина: И чем Ваш подход отличается от коммунистического в широком смысле слова? Если хотите что то донести то нужно об’яснить детям, а не запретить! При наличии интернета все запреты на информацию любого толка и ее однобокую интерпретацию воспринимаются как идиотизм! Ваш коммент из серии последних лет СССР = маразм крепчал! Кто будет определять учитель сепаратист или униат или ... новый ЦК )))
Просто учитель
Школа повинна бути поза політикою!
Коментувати
Просто учитель
Творча свобода повинна бути надана не тільки у навчанні, а і у вихованні. Порівняйте кількість рекомендацій зверху з предметів і кількість рекомендацій з виховної роботи (до різних річниць, свят), конкурсів, виставок, ... Додайте сюди розмаїття видів роботи класного керівника (перевірити присутність, знайти, розбудити, прослідкувати, не забути, повернути, нагадати і т.д.),до речі, більшості батьків не завадило б згадати про свої обов’язки. Також, свободу учителю дасть якісна робота обслуговуючого персоналу, якого буде в достатній кількості, щоб не відволікати учителя від його основної роботи. Як кажуть: "Хто на що вчився".
Олекса Позняк
А для того щоб учитель був повністю вільним у Україні є 19 000 наглядачів із районо-облоно які йому покажуть кузькіну мать якщо він не в ту клітинку не тим кольором записав.Оруел рулить!!!!!!
Валентина
Для Олекса Позняк: Хто такий Оруел і до чого він тут?
Олекса Позняк
Зараз це Орвелл, вибачаюсь.
Валентина
Для Олекса Позняк: Досi не зовсiм зрозумiло до чого вiн тут.
Коментувати
Іван Ющук
Шановні вчителі української мови! Прошу вас: подивіться мій посібник "Українська мова в школі" (він є на моєму сайті ushchuk.wordpress.com, або купіть) -- у ньому я намагаюся показати, як полегшити дітям вивчення рідної мови і розвивати їхнє мислення.
Заступник директора
Для Іван Ющук: Висловлюю щиру вдячність за матеріали, розміщені на Вашому сайті. Хотілося б лише порадити нашим методистам, щоб вини подивилися і побачили, як насправді виглядають справжні методичні рекомендації.
Світлана Корженівська
Для Іван Ющук Щиро дякую за Ваші підручники і посібники, Іване Пилиповичу! Багато років навчаю за ними учнів - і навчаюся сама разом із дітьми. Якби ще програму Вашу повернули в школи знову... І логіко-граматичну класифікацію складнопідрядних речень))) Дай Вам, Боже, здоров’я на довгі літа! Колеги, усім раджу праці І. Ющука!
Коментувати
1
Наверно, свобода состоит в том, что все поголовно должны писать в тетрадях, которое разрешило мон, ручками и карандашами той фирмы, что разрешило мон, в восьмой, а не дай боже седьмой, клеточке. А если не карандашом в первом классе, то для родителей есть инструкция по жалобам. По сути все это, для отвлечения внимания от полного уничтожения образования. Даже учебников до сих пор нет, а оно разглагольствует о свободе. Ни одно министерство так не унижает работников своей отрасли, как это делают на каждом углу моновцы
Натали
Для 1: как правильно сказано, поддерживаю!
Коментувати
людина
Для того, щоб учитель працював творчо, потрібно максимально відзалежнити його від підлаштування під настрій директора-самодура й від необхідності шукати собі "кришу", бо різниця між геніальністю й какою в даній професії дуже умовна, оскільки все вирішує шеф.
Администратор
Для людина: Хороший учитель, который дает сильные знания, которого любят дети и уважают родители всегда был и есть независимым от дирекции школы, администрация школы его всегда уважает, как правило ставит в пример молодым учителям, поддерживает новаторство. Любой директор заинтересован иметь такого учителя. А слабые, скандальные, не далекие, плохие учителя всегда и во всем винят администрацию школы. А честно выполнять свои должностные обязанности, во благо своих учеников, для повышения своего учительского авторитета не пробовали???
salka
для администратор: "администрация школы его всегда уважает, как правило ставит в пример молодым учителям" - не смешите, пожалуйста...
Іванівна
Для САЛКА: А чого Ви дивуєтеся, Мабуть людині повезло працювати з нормальною адміністрацією. Уявіть собі, і таке буває. 15 років працювала з нормальним директором, який підібрав собі нормальних заступників, які реально цінували нас, вчителів. Прийшов новий директор, теж адекватний. Мені тут дійсно повезло, і мені, читаючи коментарії про зовсім інший тип директора, важко навіть зрозуміти, як це може бути по другому, як це можна так не цінувати вчителя.
Коментувати
вчитель
Подивіться у календар.Вже 1 вересня скоро, а з методичних рекомендацій ,критеріїв оцінювання,методичних напрацювань одні балачки.Що робила багатотисячна армія методистів ціле літо? Учитель знову іде в школу непідготовленим.
Ольга Бузницкая
Для вчитель: це мабуть і є та свобода від підручників для 50% учнів 4 та 7-х класів та 100% учнів 8-х класів...немає навіть електронних версій....та й від методичних рекомендацій, кожен вчителі має право сам їх створити...вони будуть, але краще, якщо вчасно...
Коментувати
Владимир Белый
Наша проблема у тім, що для цієї важливої справи (оновлення сутності навчання школярів у відповідності до їх вікових особливостей) у нас методистів, котрі персонально здатні "озброїти вчителя новими методичними матеріалами" не просто дуже мало, а скоріше взагалі не має. Наш пересічний методист вміє проводити заходи силами залучених ним до того кращих вчителів. Так само виглядає "розробка" конкретних матеріалів - методист дає завдання/прохання кращим вчителям, отримує від них розробку і ставить на полицю як результат власної методичної роботи. Наш методист практично ніколи сам не проводить майстер-класи, а організовує до того кращих вчителів. Тобто маємо замкнене коло: вчителі, що мають усталені доробки у ході своєї попередньої педагогічної практики будуть розробляти якби НОВІ для себе ж самих "методичні" матеріали.
Світлана Корженівська
Для Владимир Белый: абсолютно підтримую! Наші методисти ще минулого вересня немов мантру повторювали про "реформу" методичної служби - от тоді, мовляв, ми вам покажемо, як ви не вмієте працювати, готуйте вже зараз ВСІ конспекти уроків...
Коментувати
unforgiven
Якщо скасують, хоча б половину нікому непотрібної звітної документації вчителя і забезпечать школи якісними навчально-методичними та матеріально-технічними засобами, то у вчителя, дійсно будуть підстави для ТВОРЧОСТІ. А так - пусті балачки...
Наталія
Для unforgiven: І яку ж саме звітну документацію, а головне-кому, подає УЧИТЕЛЬ???
арго
Для Наталія: ви звідки?
вчитель
Для Наталія: Видно,що ви в школі не працюєте
Коментувати
Юлия Витько
І коли ж чекати оновлених методичних рекомендацій? Хочеться хоч морально підготуватися до нового навчального року...
небайдужий громадянин
Для Юлия Витько: ближче до кінцяпоточного навчального...
евеліна
якщо методисти управлінь і надалі будуть "перевіряющими",то нашій освіті буде повний гаплик,бо це вже не відповідає потребам часу
евеліна
запитайте будь-якого методиста,як готуються семінари чи інші заходи у школах.....хто готує....методист?ха------ха .....учителі і адміністрація.....а методист .....деколи знає тільки про тему
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!