Osvita.ua Середня освіта Як дітям зменшать навантаження у школі (відео)
Як дітям зменшать навантаження у школі (відео)

Скасування червоної ручки та письмо олівцями: для учнів початкової школи зменшили навантаження

Як дітям зменшать навантаження у школі (відео)

Міністерство освіти і науки з 1 вересня зменшить навантаження для початкових класів. Також скасують червоні ручки та впровадять письмо олівцями. Дітям можна буде легко виправляти помилки і не боятися зауважень.

Освіта.ua
08.08.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Наталія
Хочу побачити, як учні 3-го класу писатимуть есе...
Нормальний Вчитель
почитав коментарі. Як уже набридли ці "горевчителі" , які нічого не хочуть міняти і залишати все як є. Скільки можна вчити по совєцкій системі??? дитина має творчо розвиватись як і вчитель. Нормальні адекватні зміни, звичайно що половинчасті на даному етапі, але краще такі, як ніякі. Зараз настивлять мінусів, але факт залишаєтся фактом, без змін наша освіта просто напросто загине, що і показують останні результати ЗНО. Результат цих змін можна буде побачити, через 8-12 років, так що нема чого зараз кричати, що все погано. Звичайно Вам погано, бо треба вдосконалюватись, що не хочеться робити. Чекаю сертифікації вчителів, щоб якісно видно було вчить наших дітей.
когда станет полегче,
Для Нормальний Вчитель: буду помягче. А сейчас, извините, Вы ЧЕМ думаете? Мозгами, или пятками? Без КАКИХ изменений всё погибнет? КАКИЕ изменения всё спасут?То, что сегодня происходит,этогеноцид.Да,кстати,любые системные изменения возможны ТОЛЬКО сверху.У меня и доказательства есть, но эти доказательства нАлюди-подстава конкретных людей, поэтому рассказываю лишь выводы.Творческое развитие детей,равно как и учителей в советской системе реализованы были.Сегодня это БРЕД.То есть тот, кто утверждает,что массовый ребёнок сегодня способен развиваться, тот бредит,выдавая желаемое за действительное... Круг общения у того слишком узок
Коментувати
Золота Ручка
Дякуємо Гриневич за проФФесіАнальний підхід і радиКальне бачення ситуації.
дореформировались
Такие дикие нововведения в украинские реформы образования финансирует фонд Сороса "Возрождение". А неужели вы думаете, владельцы больших капиталов будут вкладывать в умы украинцев, им нужны рабы, поэтому запущен механизм дебилизации детей, зачем рабам Рахманинов или Чайковский, на плантациях пахать - вот их будущее, с зарплатой как в Индонезии 5 дол. в месяц.
доля
Для дореформировались: Пєтя вже підписав договір про співпрацю з Індонезією і зазначив, що в Україні дуже кваліфікована та ДЕШЕВА робоча сила. Ну, що, залишилося нам ще інтегруватися до Африканського союзу, та може, ще не приймуть...
Коментувати
Марія
Хоч якийсь аналіз змін: https://www.youtube.com/watch?v=t2NhHWRaavo .
бабуся
Для Марія: Дякую, переглянула. Люди добрі, ще живі свідки Священної войни, а для наших дітей її вже немає. А в школі хіба вже не вчать к четирьом прибавить два, по слогам читать слова? А хіба для нас всіх не треба, щоб завжди було сонце і мама? А чим завинили симфонії видатних композиторів? А чим не такі слова у казках Пушкіна та Єршова? Хіба що вишиванки немає. Але ж які добрі казки, і вчать розумному, і цікаві. Та й не декомунізація це. Жили вони задовго до цього. А на віршах Барто і Михалкова виросло не одне покоління. Сумно, гірко, жаль...
Марія
Ох, бабусю, якби Ви знали, чим вони це все замінюють... Нас "за клятих комуняк" вчили доброті та небайдужості до всього світу. А тепер, за "демократів", стільки ненависті в текстах, просто жах.
Коментувати
бабуся
Держава не може забезпечити своїх громадян роботою і житлом. Люди змушені виїжати за кордон, щоб прогодувати сім’ю. Це для маленьких дітей, які залишаються надовго без батька чи мами - нормальне явище. А от кулькова ручка і таблиця множення - стрес. Смішно і боляче одночасно.
Голосzнарода
Для бабуся: Для чого рабам вміти писати та рахувати?
Коментувати
учитель середньої школи
У 1-4 класах програємося, а вже із 5 почнемо серйозно вивчати будову речення, фонетику, і ще багато іншого матеріалу, так важливого з курсу початкової, про каліграфію мовчу - перевіряти зошити з кожним роком все складніше, інколи доходить до абсурду: прошу учня прочитати те, що він написав, для того, щоб його оцінити. Батьки заявляють:" Він нехоче писати (читати)". Ви скажете - виховуйте любов до шкільної праці. Виховуємо, недолугими програмами початкової, а в недалекому майбутньому, мабуть же, і середньої. Про старшу профільну нічого і говорити.
Finita
Для учитель середньої школи: +100500:) Справжній театр абсурду починається, коли учень не може прочитати власноруч написане. Та й навіщо вчитися писати? Головне - вміти хрестик в клітинку вмістити. Дійдуть у МОН руки й до середньої, i до старшой школи, будемо ми й в 12 класі олівці точити:)
Юля
Для учитель середньої школи: Не хвилюйтеся , у наступному році МОН разом із Соросом доберуться і до середньої і старшої школи, спростять і там. Навіщо рабам вчитися гідно.....
Коментувати
Віра
Мене цікавить хто дітям буде підструговувати олівці на уроці?
147
Для Віра: Ты и папа, ты и мама, ты и нянька, ты и друг..))))))))))
Коментувати
практик
Перше вересня - вже скоро. Ніяких методичних рекомендацій, наказів, роз’яснень немає. Розмови. Одні хвалять зміни (мабуть, підлабузники), більшість - проти. Та як би там не було, а вчителю потрібно буде працювати. Не зчуєшся - як і з перевіркою прийдуть. Помилки знайдуть відразу, бо те, чому вчили 20-25 років тому - вже не воно, застаріле. Працювати треба по-новому. А пані міністр тільки на камери добре вміє говорити, практично - нічого в школах не робиться. Це не реформи, шановна Ліліє Михайлівно. ПОтрібно було спочатку відвідати хоч декілька уроків, і не в Києві, а в Богом забутому селі, де вчитель на пальцях старається навчити і щось показати, бо міністерського забезпечення немає з часів незалежності, інтернет сюди ще не дійшов, а на вчительську зарплатню демонстраційного матеріалу не накупуєш. А Ви говорите про реформи. Хочете ввійти у пам’ять вчительства? І точно як у тому прислів’ї "Не знаю як, ну не так".
Про квіточку
Для практик: Шановна Лілія Михайлівна))) Ви дійсно її шануєте, цікаво за що?
Коментувати
мати
Ми дуже часто запозичуємо у інших ,але забуваємо,що вони живуть зовсім не так, як ми. Але ,коли дитина закінчить школу,прийде на роботу і зробить помилку,її зразу ж з роботи геть. А вона буде кричати, що все можна витерти і написати правильно. Мудрий вчиться на чужих помилках ,і завданням вчителя було навчити дітей їх не робити, а дурний вчиться на своїх, то нехай роблять помилки,витирають і ще знову роблять помилки ,так нічому і не навчившись. А уряд нехай краще займеться тим, щоб кожна дитина ,після школи, змогла б безкоштовно вчитися, а потім мати роботу , гідну зарплату .Захистіть їх від цього стресу .
indigo
НОВІ ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ???
Був свідком нижче вказаного
Запитання до вчителів-практиків: невже у школі дійсно вивчалися пісні " Вниз по матушке по Волге "?
Учитель музыки
Для Був свідком нижче вказаного: Эту песню никто не учил петь, это был материал для слушания. В 4 классе в теме семестра "Музика єднає світ" есть урок "Спільні властивості українських і російських протяжних ліричних пісень", где сравнивалась песня "Реве та стогне Дніпр широкий" и бурлацкая песня "Вниз по матушке Волге". Просто информация в сми специально подаётся без уточнения, чтобы вызвать побольше негодования. Это касается и"Священной войны", которая тоже предназначалась для слушания как и многие другие песни, которые варварски убрали. http://musicmon14-new.ed-era.com/opus_zmyn.html
Марія
Вчителю музики, що Ви таке кажете. Та після прослуховувань цих пісень дітям треба було лоба заленкою мастити, в церкві відмолювати та в бабок яйцями відкачувати. Та й то не факт, що допоможе. Та й що спільного може бути в українців та росіян? Ми навіть на різних континентах живемо.
Геннадий
Для Марія: Я надеюсь, что это Вы так шутите????
Коментувати
Богдан
пан БогданХочу подякувати дописувачці Ярині і мамі, бачу мудрі ваші думки , Я- вчитель ,40 років стажу.Все. що роблять в МОН,це , щоб справдилося: туц баран ,Івасику,
Ярина методист
Ярина Ага. це проект за підтримки ,, Відродження"". Добру копійку заробили організатори.Але скажіть . чи були якісь вчительські конференції, метод об"єднання вчителів, зібрання вчителів-патріотів своєї школи, нації. Хіба нема що робити тільки шастати по ваших сайтах?А скажіть, хто з авторів цієї безглуздої реформи пише якусь наукову працю і це вам потрібно ,а не нашим дітям.Доки будуть писати для нас підручники ті ,що ще за радянської влади писали?Чи ви думаєте, що ми молоді батьки не читаємо авторів?Наведу один приклад тексту з ,,Читанки", де дається конкретна порада , як вибратися на чужий балкон за допомогою ,,холерського пояса""(Списано з підручника).Хто вибирає твори для підручників?Ви пошукайте вчителів ,які не бояться системи, не хабарники,які не будуть шукати вигоду грошову, а справді відберуть той матеріал ,який в силі засвоїти дитина, який буде розвивати її, а не затуплювати?Чи вам навпаки потрібно це?
Марія
Для Ярина методист: Щось у Вас, методисте, логіка шкутильгає. При чому "холерський пояс" до радянської влади? Навіщо викладати тут висновки з абсолютно незнайомого Вам питання?
Коментувати
Аля
"Нагадаємо, що розвантаження навчальних програм для початкової школи – це спільний проект Міністерства освіти і науки України та відкритої он-лайн платформи Ed-Era.com, що відбувався за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» - Джордж Сорос решает, оказывается, в Украине. http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2016/08/04/olegiya-mon-zatverdila-%E2%80%9Crozvantazheni%E2%80%9D-navchalni-programi-dlya-1-4-klasiv/ У МЕНЯ ВСЁ.................
Мария
Для Аля: "Оказывается"? Всё идёт по плану. К сожалнению. Точка невозврата пройдена.
Юля
Для Аля: Для Мария: Жаль, что не все это понимают.
Коментувати
Юля
Опис ключових змін до проекту оновленої програми з музичного мистецтва http://musicmon14-new.ed-era.com/opus_zmyn.html Это какой-то ужас!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skjeld
Все що МОН робить - безперспективно. От опираються на сумнівні психологічні дослідження і вирішують те, що не слід. Так, погоджусь в школі багато сміття, яким наповнюють голови майбутніх громадян. Зусилля міністерства - ніщо, так собі по-радянському стилеві: "вдати вигляд, мов щось реформуємо". А про середню та старшу школу взагалі забули - "реформатори" без таланту.
Anna
Для Skjeld: по вступительной кампании несколько изменений весьма существенны и вроде не плохи ( конечно многое требует доработки но обещали исправиться в след году)
Коментувати
мама
Все , що зараз робить МОН , спрямоване на оболванювання дітей ! Видно країні не потрібні мудрі діти , тому нехай не читають , не вчать табличку множення , каліграфії теж на потрібно , для того нехай пишуть олівцями ! До таких маразмів не додумався навіть Табачник ! Якщо зараз не зупинити цю вакханалію , то освіта через пару років опиниться у глибокій прірві ! До речі , з батьками ніхто не радився з приводу цьогорічних нововведень , а як завжди поставили перед фактом !
Iryna Gladchenko
Для мама: На сайті www.ed-era.com майже місяць проводилося обговорення програм для початкової школи, в якому могли брати участь всі, включно з учителями-практиками та батьками. А потім ще протягом тижня можно було висловити свою думку стосовно оновлених та розвантажених програм. І не варто так вже однобоко узагальнювати, чи на Вашу думку "вчити" та "зазубрювати" тотожні поняття?
практик
Ну і що з того обговорення? Хто почув вчителів-практиків? Як задумали в МОН, так і зробили. А обговорення - то окозамилювання. Точно сказано, що навіть Табачник до такого маразму не міг додуматися. Оновили програму! Курям на сміх, а вчителю і дітям - на головний біль.
Коментувати
Юлія
Краще б всім школам прогресивне обладнання закупили та про кабінети фізики та хімії без реактивів та необхідних приладів попіклувалися, не говорячи про спортивні майданчики, кабінети трудового навчання тощо. Лише проблеми нові придумують та вчителів критикують.
Марія
Для Юлія: Повністю підтримую. Але це не є метою "рехворм".
Коментувати
Ярина методист
Читаєш ці так звані покращення в освіті і жахаєшся: а чи працювали в школі ці ініціатори, Доки буде знущання над освітою? Дайте вчителям вчити дітей , а не прилаштовуватись до кожного божка від освіти.Програму мають писати вчителі , які відпрацювали в школі хоча би 20 років, чогось досягли не по знайомству чи за гроші.Не прикидуйтесь, що так дбаєте про дітей.Мудрий вчитель буде вчити дітей і без ваших вказівок,Наївно і смішно читати про табличку множення.Наша вчитель, ще як мене вчила ,ніколи не вимагала зубрити її.Зате ця таблиця висіла перед нашими очима усі 4 роки, а тепер висить перед очима моєї дитини. І всі ми знали її бездоганно Щодо читання,то вона ніколи не лякала нас темпом читання ,ще заспокоювала нас.Проте вона придумувала різні ігрові види читання .у 1 класі із 34 дітей 23 дитини читали близько 90 -100 слів.Позабирайте з читання недолугі твори, які нічого не вчать , подекуди ще принижують нашу мову ,культуру.Ввели інформатику,але не подумали про програму ,яка б складалася лише з практичних занять,...
Iryna Gladchenko
Для Ярина методист: Дуже добре, що і Вам, і Вашій дитині пощастило з учителем. На жаль, моїй дитині прийшлося в 3 класі писати під диктовку лекції-конспекти з природознавства, а потім це треба було ще переказувати - враження, що після 3 класу треба поступати як мінімум до медучилища. До речі, в програмі не висувалося вимог знати загальну довжину кишок в людському організмі, а от наша пані-вчителька вирішила таким чином "полегшити" навчання дітей. А про що може свідчити коментар вчителя щодо контрольної роботи з "Я у світі": "Не за тим параграфом написано"? Якою б не була програма, але багато залежить саме від вчителів, які безпосередньо працюють з дітьми. Шкода, що декому з них бракує просто здорового глузду.
Ольга
Ольга, вчитель- практик Я працюю в школі багато років, але таких "змін" ще не бачила і не чула. Невже міністр освіти ніколи не бачила учнів початкової школи? Чи була вона взагалі коли-небуть у школі? Дуже прикро читати коментарі деяких батьків. Про що вони пишуть і як, адже вони настільки безграмотні, що в коментарях немає жодного слова без помилок. То якими ж будуть тоді їхні діти? Я слухала веб-конференцію про зміни в початковій школі і мені хотілося плакати. Адже всі нововедення стосуються тільки ручки з червоною пастою і олівця. Люди добрі, та хіба ж ви не знаєте, що кожна розумна сім’я готує свою дитину до школи!!!! Діти приходять до школи не з Африканських прерій, а з дитячих садочків, до школи багатьох з них готують репетитори. То чи буде цікаво дитині, яка вже вміє писати ручкою, братися за олівець? Потім, представники від міністерства багато говорили, що не треба завчати табличку додавання і віднімання, множення і ділення. Та якби вони хоч раз були в школі, то бачили б , що вчителі в ігровій...
Ольга
Ольга (продовження) вивчають вказані теми і ніхто не задає табличку вивчати, як вірш. Життя - це боротьба, а за знання треба боротися, а для цього необхідно добре вчитися! А зміни ми вже бачили в минулому році. Вони надруковані в "Методичних рекомендаціях " з коментарями провідних фахівців від Міносвіти і науки України. Це не зміни, а проста гра слів. Наприклад, 3 клас, математика. Замінено: розуміє суть ділення з остачею, на: розуміє сутність дії ділення з остачею. Ну і що ж тут змінилося для дитини? Як було ділення з остачею, так і залишилося ділення з остачею. А ось ще шедевр. Вилучено: прийоми раціональних обчислень, знаходить раціональні способи обчислень. Та як в математиці без раціональних обчислень?! Або, слово визначає замінено на слово розуміє. А це як? Якщо дитина не розуміє, то й визначити нічого не зможе. Дуже прикро, що ті, хто так багато кричать про зміни, насправді нічого не міняють в кращу сторону. Краще звернули б увагу на те, що навчальний рік має 165 днів, а програму дають на 175. Для чого...
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!