Коли та як реєструється електронний кабінет вступника

Подання заяви про вступ на бакалаврат в електронному кабінеті: що потрібно знати?

Коли та як реєструється електронний кабінет вступника

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/. Однак наразі сайт неактивний. Він функціонуватиме з 01 липня цього дня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників та можна буде завантажити всі документи.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. 

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного з сертифікатів ЗНО номер, пін-код та рік отримання (20182021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію, розроблену Міністерством освіти і науки України в 2020 році. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету, однак слід пам’ятати, що в 2021 році деякі деталі реєстрації можуть змінитися. 

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту. 

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву.

Скільки можна подати заяв?

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча. 

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 14 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується: 

  • 16 липня для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів; 
  • 23 липня для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, творчих конкурсів, складених із 01 по 13 липня.

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Вступна кампанія в Telegram або Абітурієнт і Освіта.ua у Facebook.

Для вибору закладу вищої освіти та спеціальності скористайтесь сервісом Вступ.ОСВІТА.UА

Освіта.ua
31.05.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Людмила Карнаух
Добрий день! Чи можна подати в електронному кабінеті 2 заяви в один вищий навчальний заклад,але на різні спеціальності?
Наталія
Добрий день! Якщо я закінчила коледж, то замість атестату я повинна подавати диплом коледжу + свідоцтво 9 класу школи??
Oksana
Доброго дня! Мене цікавить остання дата можливості реєстрації електронного кабінету
Анастасія
Підскажіть, якщо я подаю заяву на одну і ту саму спеціальність, в один і той самий університет дві заяви(одна ра контракт, друга на бюджет), то чи вказувати в цих заявах різну цифру пріоритетності чи одну і ту саму?
Влад
Для Анастасія: заява на бюджет дійсна і на контракт. Окремо подавати не потрібно
Коментувати
Анастасія
Доброго дня, підскажіть, будь ласка, якщо я навчалась в коледжі, але не закінчила його. Я була на бюджеті. Що потрібно вибрати в електронному кабінеті, під час подачі заяви, в пункті «обраний освітній рівень за бюджетні кошти…»? Там варіанти «ніколи не здобувався», «вже здобутий раніше», «вже здобувався раніше»(навчання не завершено)
Цікаво
Для Анастасія: тобто ви вже здобували навчання за бюджетні кошти, але не завершили його. Цікаво, що ж вам потрібно вибрати?????????
Галина
Для Анастасія: якщо вступаєте на бакалавра, то "ніколи не здобувався"
Коментувати
Анастасія
Доброго дня, скажіть будь ласка, для реєстрації електронного кабінету вступника та подачі заявок у 2021 році потрібен електронний підпис вступника?
Галина
Для Анастасія: більшість вступників не є повнолітніми. Звідки в них електронний підпис?
Анастасія
А ті, кому дали паспорт в 14 років?
989
Для Анастасія: а що вони в 14 років стали повнолітніми аби мати право на електронний підпис? Вони що в 14 років набули право підписувати якісь документи? Повноліття, і всі права та відповідальності, настають в 18 років. А абітурієнтам, які щойно закінчили школу або 16 або 17.
Коментувати
Інеса
Добрий день! Чи потрібно створювати електронний кабінет для вступу в ліцей? І як подаються документи в ліцей в електронному чи паперовому вигляді?
Галина
Для Інеса: що таке ліцей? Школа чи пту? В будь-якому випадку, яке це має відношення до вищої освіти? Йдете, несете документи і Ви вже учень. Якщо це пту, то кам і конкурсів немає. Якщо школа, то може якісь тести
Коментувати
Мар‘яна
Добрий день , вступала того року, потрібно створювати новий електоронний кабінет чи мій попередній є дійсним ?
Галина
Для Мар‘яна: кабінет створюється лише на період вступної кампанії
Коментувати
Софія
Добрий день, скажіть, будь ласка, чи можна буде створити електронний кабінет за межами України? Дякую.
Галина
Для Софія: будь-де де є інтернет
Коментувати
Анастасія
Доброго дня. Якщо я сдаю доп.сессію ВНО яке відбудеться перше аж 9 липня чи можу я зареєструватися? Чи потрібно чекати результату ВНО?
Олексій
Добрий день. Підкажіть будьласка по яке число можна створити електронний кабінет? З 1-го липня і по яке число? Чи в часі це необмежена процедура?
Елена
Для Олексій: с 14 июля начнется прием заяв и документов,а 23 июля закончится.В статье есть ссылки,почитайте
Влад
По 23 липня
Коментувати
Наталія
Доброго дня. Вступ на основі диплому коледжу на заочну скорочену форму. Чи потрібно створювати електронний кабінет?
Андрій
Доброго дня! Раніше було запитання :Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт." Що мається на увазі "без обмеження щодо кількості спеціальностей"? Відповідь надана Вами мені не зрозуміла. Так є обмеження чи ні?
Влад
Для Андрій: немає обмежень у виборі спеціальностей. Вам же не встановили, що має право подати на 2 спеціальності 5 заяв, чи на 3. Якщо написано немає обмежень у виборі спеціальності, то Ви можете 5 заяв подати на 5 спеціальностей, можете 5 заяв подати на одну спеціальність!
Якось так
Для Андрій: мається на увазі, що можна кожну бюджетну та контрактну заяву подавати на різні спеціальності, а можна на одну, дві, три, ... Ну і, звичайно, не можна подати п’ять бюджетних заяв на шість, сім, вісім, ... спеціальностей.
Коментувати
Василь Кіт
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, обовязково зараз подавати документи у паперовому вигляді? Чи достатньо електронного?
Влад
Для Василь Кіт: у паперовому виглядують певні категорії вступників, всі інші електронні заяви з 14 по 23 липня через кабінет. Оригінали несуть після оголошення списків на бюджет, якщо не пройшли на бюджет, то несете куди хочете на контракт
Коментувати
Дар'я
Доброго дня. Якщо ми не з’явилися на екзамен по географії через погане почуття, є довідка лікаря, подали заяву на додаткову сесію. Екзамен буде 14 липня, результати 23 липня, оцінка має бути внесена до атестату. Тобто в нас не буде атестату до 23 липня, а може й довше. Ми не зможемо зареєструвати кабінет або подати документи до вузу без атестату? Результат з географії нам не потрібен для вступу, екзамени по предметам ми здали. Чи можна зараз відмовитися від внесення результату по географії до атестату? Невже ми не зможемо брати участь у вступі до вузу через накладки строків додаткової сесії та вступної кампанії?
Вчитель
Для Дар’я: навіщо ви ускладнюєте собі життя? Тим більше географія не потрібна для вступу. Напишіть заяву, що не бажаєте отримати оцінки за дпа в додаток до свідоцтва. Вам напишуть звільнена з усіх предметів і вступайте. Ваше свідоцтво вже в адміністрації школи на руках .
Коментувати
Вікторія
Доброго дня! Чи можна зареєструвати кабінет не 1 липня, а безпосередньо напередодні подачі заяв (наприклад, 12 липня)?
Влад
Для Вікторія: можна
Коментувати
Володимир
Чи потрібно створювати кабінет для вступу на базі диплому молодшого спеціаліста? В універах говорять по різному. Якщо подача з ел.кабінету, то які у такому випадку документи підвантажувати?
Галина
Для Володимир: читайте умови вступу. там перелічені ті, хто подають заяви не через електронний кабінет. пункт VI
Коментувати
Мари
Доброго дня ,якщо в мене паспорт виданий до 1998року то мені заявку потрібно подавати в самому закладі?і
Влад
Для Мари: так
Коментувати
Елена
Для Інна: можно,там пишут З 1 липня,А с 14 начнется прием заяв документов.В статье выше есть ссылка на Дорожную карту абитуриента :Протягом якого часу приймають заяви? Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 14 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується: ....Вот пройдите по ссылке и почитайте
Олександр
Для Елена: прийом заяв з 14 липня до 18:00 23 липня
Коментувати
Інна
Доброго дня. А якщо в коледжі не віддають атестат тому, що він ще не виготовлений, чи можна буде зареєструвати електроний кабінет не 1 липня?