Коли та як реєструють електронний кабінет вступника

Подання заяви про вступ на бакалаврат в електронному кабінеті вступника: що потрібно знати?

Коли та як реєструють електронний кабінет вступника

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочалася 01 липня.

Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2019 до 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;

  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер.

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

У випадках, коли відсутній сертифікат ЗНО або НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ (ЗНО)» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».

  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);

  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.

Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.

Щодо підтвердження права на сільський коефіцієнт, то завантажити відповідну довідку треба до подання першої заяви.

Скільки можна подати заяв?

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 20 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 29 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується:

  • 08 серпня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;

  • 23 серпня – для осіб, які вступають за результатами національного мультипредметного тесту, зовнішнього незалежного оцінювання за 2019-2021 роки, творчих конкурсів, складених із 1 по 18 липня.

Для отримання оперативної інформації про проведення вступної кампанії приєднуйтесь до каналу Вступ.ОСВІТА.UA в Telegram або сторінок Абітурієнт і Освіта.ua у Facebook.

Для вибору закладу вищої освіти та спеціальності скористайтесь сервісом Вступ.ОСВІТА.UА.

Освіта.ua
30.06.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Саша
видає під час входу: Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі. це скоро пофіксять?
Cnfc
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі. Доброго вечора, що зробити з цим?
Катерина
Зараз йде розміщення рекомендацій. Тому буде відсутній доступ до електронних кабінетів, можливо до 20.09.2022(годину не можу уточнити).
bottom text
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі. Доброго вечора, що зробити з цим?
sample text
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі. Доброго вечора, що зробити з цим?
Віктор
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі. Доброго вечора, що зробити з цим?
Анастасія
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі Доброго вечора, що зробити з цим?
людмила
Доброго дня! Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних. Що робити? неможливо зайти в кабінет вступника і подати заяву.
kendal key
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних - 09.09.2022. що робити в такому випадку?
Никита
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних В мене така помилка коли заходжу до кабiнету, що робити ??
Наталія
Доброго дня! Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних. Що робити?
Оля
Для Наталія: Доброго дня, чи змогли зайти? бо в мене сьогодні та ж сама ситуація
Коментувати
Юрій
Доброго дня! Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних - 08.09.2022
Наталія
Доброго дня! Завантажила тест, мотиваційний лист, зберегла, але заява в поданих не відображається, мотиваційний лист пропав. Потрібно заповнювати заяв спочатку?
Ірина
Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних. Не можливо зайти в кабінет. Як вирішити цю проблему?
Наталія Ярмолка
Та ж сама проблема. Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних. Не можу зайти в особистий кабінет вступника.
Orientman
Добрий день! Не можу зайти в кабінет: Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних
Світлана
Для Orientman: Аналогічно. Тоді чекаємо, коли запрацює, значить, проблема не локальна.
Даяна
Така сама проблема. З ранку видає помилку.
Коментувати
Вікторія
Чому не показує коментар коли відбувається фаховий іспит в університеті? Пройшло 3 дні
RTM
Розслабтеся, та то вже й не така страшна проблема, вступ мабуть лише в понеділок запрацює, в людей теж бувають вихідні — така-от справа, зрозумійте
Роман
Добрий день! Трапилась наступна проблема: Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних - 27.08.22
Микита
Доброго дня! Мені сайт пише "Помилка ініціалізації захищеного каналу передачі даних". Що це таке? І коли я зможу зайти на сайт?