15.03.2021 М. Хоменко: оцінювати треба не верстат, а вироблену деталь
Краще оцінювати виші за працевлаштуванням випускників, аніж вибудовувати щорічні рейтинги 
28.07.2020 М. Хоменко: дещо хочеться спростувати
У кожній європейській країні є свої особливості в освіті, які не заважають інтегруватися їм між собою
18.05.2020 М. Хоменко: про коледжі та форми профорієнтації
Для отримання відповідного контингенту студентів у цьому році потрібно докласти дуже багато зусиль
29.04.2020 М. Хоменко: що ми зрозуміли за півтора місяця дистанційки
Місяць дистанційної роботи дозволив побачити недоліки, які можна і потрібно було ліквідувати раніше
3.04.2020 М. Хоменко: про реформу професійно-технічної освіти
Оптимізацію мережі необхідно проводити, не чекаючи самоліквідації окремих закладів освіти
19.02.2020 М. Хоменко: періодично ми можемо консолідуватися
Неповний список питань, вирішення яких дозволить хоч незначною мірою покращити наше життя
27.01.2020 М. Хоменко: треба мотивувати, а потім ставити завдання
Тривалий період попередніх реформ в освіті не дав очікуваних результатів через невмотивованого викладача
13.12.2019 М. Хоменко: об’єктивна оцінка закладу освіти – це випускник
Було б цікаво під час перепису отримати об’єктивні дані, який заклад людина закінчила і де працює
5.11.2019 М. Хоменко: проєкт програми нового уряду на п'ять років
Бентежить декларативність і поверховість: ми знаємо проблему, хочемо її вирішити і мати результат
6.09.2019 М. Хоменко: навчатись доведеться протягом життя
Сьогоднішній випускник не може хизуватись отриманою освітою - навчатись доведеться протягом всього життя
5.07.2019 М. Хоменко: таке в нас ставлення до «сіяча знань»
Інтелектуальна праця оцінюється не просто за залишковим принципом, а принизливо низько
25.06.2019 Микола Хоменко: чим не задоволені роботодавці
Хочете, щоб молодий фахівець відповідав вашим вимогам – співпрацюйте з закладами освіти
22.03.2019 Микола Хоменко: роздуми про важливе
Треба розглядати набуття професії більше як соціальну функцію, яку держава повинна забезпечити
15.03.2019 М. Хоменко: про закон «Про фахову передвищу освіту»
Коли визначали напрями розвитку школи і професійної освіти, забули про підготовку молодшого спеціаліста
27.02.2019 М. Хоменко: про держмайно - будівлі, що не експлуатуються
Невже складно зробити єдиний реєстр майна, встановити початкову ціну і виставити на прозорі торги?
5.12.2018 М. Хоменко: чи відповідають уявлення про молодь реаліям?
Чим живе молодь, як мотивувати її до навчання, який педагогічний інструментарій слід використовувати?
19.10.2018 Микола Хоменко: про впровадження дуальної освіти
Найбільш реальне впровадження дуальної освіти при підготовці кадрів для аграрного сектору економіки
11.09.2018 М. Хоменко: значення освіти переоцінити дуже важко
Тенденції, які мають місце за результатами прийому і демонструють свою сталість, насторожують
9.07.2018 М. Хоменко: відштовхуватися необхідно від позитивного
Щодо критеріїв неупередженої оцінки якості підготовленого фахівця – більше запитань, ніж відповідей
30.05.2018 М. Хоменко: кредитно-трансферне оцінювання
Якість освіти, оцінювання якості освіти – головне, що сьогодні турбує не тільки освітянську спільноту