Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти МОН хоче знати про проблеми сертифікації вчителів
МОН хоче знати про проблеми сертифікації вчителів

МОН та EdCamp Ukraine мають намір з'ясувати, як має змінитися підвищення кваліфікації педагогів

МОН хоче знати про проблеми сертифікації вчителів

Міністерство освіти разом з освітньою ініціативою EdCamp Ukraine розпочинають онлайн-опитування щодо підвищення кваліфікації та сертифікації педагогів.

Планується, що отримані дані будуть використані для розробки рекомендацій до законодавчих актів, які зараз створюються для реалізації нового закону «Про освіту».

Учасниками опитування можуть стати педагоги, керівники закладів освіти, викладачі та студенти педагогічних вишів, а також науковці, представники управлінь освіти, методичних служб, державних та громадських організацій.

Ініціатори опитування зазначають, що використовуючи отримані відповіді, організатори шукатимуть відповіді на такі запитання:

  • знань і навичок з яких тем потребує українське вчительство?
  • що заважає педагогам професійно зростати?
  • як часто відкриті уроки перетворюються на «театр», хоча насправді покликані дати якісний зворотний зв’язок?
  • яким критеріям мають відповідати організації, що пропонують підвищення педагогічної кваліфікації?
  • чи можлива прозора та дієва сертифікація в освіті?

Передбачається, що за результатами дослідження також буде укладена декларація, яку за бажання, підписуватимуть надавачі послуг у системі підвищення педагогічної кваліфікації.

Ініціатива реалізовуватиметься у декілька етапів.

Анонімне опитування триватиме впродовж місяця - до 10 червня 2018 року. Після чого відбудеться презентація проміжних результатів і стратегії змін.

З 20 серпня до 15 вересня планується провести відкрите онлайн-обговорення результатів опитування.

Пройти онлайн-опитування

Освіта.ua
10.05.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Тетяна
Но! те, кто как исполнитель не играет(есть такие, которых я 10 лет за инструментом не видела) будут вас уверять, что они преподаватели и играть должны их ученики, а не они сами. ученики должны играть. а все остальное-это лазейка для не играющих педагогов. Разве может быть лучше сертификация, чем проверить умения самого педагога+достижения учеников? и все эти не играющие, не пишущие диктанты придумывают то с конкурсами что-то делать, то еще какие-то проверки, но только чтобы музыки было меньше. иначе их просто подловить на профнепригодности. а рассказывать о музыке, водить своих учеников платно к другим преподавателям. может и моя мама без музыкального образования
Тетяна
Но! те, кто как исполнитель не играет(есть такие, которых я 10 лет за инструментом не видела) будут вас уверять, что они преподаватели и играть должны их ученики, а не они сами. ученики должны играть. а все остальное-это лазейка для не играющих педагогов. Разве может быть лучше сертификация, чем проверить умения самого педагога+достижения учеников? и все эти не играющие, не пишущие диктанты придумывают то с конкурсами что-то делать, то еще какие-то проверки, но только чтобы музыки было меньше. иначе их просто подловить на не профнепригодности. а рассказывать о музыке, водить своих учеников платно к другим преподавателям. может и моя мама без музыкального образования
Тетяна
1. я преподаю в муз.школе. принципиально новой методики научить играть на рояле не может быть. рояль ведь не меняется))) так вот. крайне необходимо педагогам один раз в год показывать программу, которую он сам играет. поет, дирижирует. что может быть лучше? 2. концертмейстерам поставьте ноты для читки с листа и все будет сразу понятно. а также пусть и концертмейстеры аккомпанируют кому-то.. 3. теоретика проверить просто-пусть напишут муз.диктант и викторину. исходя из уровня своего образования. 4. если педагог сам не практикует-научить невозможно(разве только другому педагогу платить за своего ученика) и получать дипломы конкурсов, а потом и высшую категорию. да. есть играющие педагоги. которые не могут научить... но не играющий тем более научить не может. 5. многие и курсы проходят, и дипломы их ученики привозят и умные речи говорят... но вы же не поверите в компетентность преподавателя английского, если он не практикует и не общается свободно на английском! и в муз.школах должно так быть
первый
вчитэлю.Сперва Вы поработаете в школе городской, пусть киевской, окраины в обычной школе с обычными неплатежеспосоьными детками, получите результат, и лишь после выступите с этой БРЕДОВОЙ, недальновидной, абсурдной идеей. А до тех пор,, пока ваши ученики не есть такими - самыми отсталыми, самыми неразвитыми изначально - будьте доб(а) , не озвучивайте бред
вчитель
Повинна бути сертифікація вчителів і всі категорії і звання потрібно давати ,враховуючи рівень знань учнів , яких навчає учитель ,які повинен перевіряти центр якості освіти Також повинні враховуватись особливості регіону.
Василь  Шминдрук
Основна проблема підвищення кваліфікації педагогів вітчизняної освіти – це спосіб ліквідації цього рудименту радянщини. Саме завдяки існуванню таких курсів, в закладах освіти працює безліч викладачів-багатоверстатників. Бо маючи одну профільну освіту, часто заочну, вони читають по 5-7 різних предметів.
микола кучевський
Підвищувати кваліфікацію вчителів повинні ті хто їх готував, а не штучно створені структури.
так нічого питання
Та вже краще щоб на семінарах показували концерти, ніж інсценовані уроки. У кращому випадку виховні заходи. Користі з того що тепер мало, але галочка вона є галочка. Курси, так це взагалі окрема тема для розмов. Більшість не заперечить, що вони теж вимагають переходу до дистанційної форми проходження. Онлайн лекції, відео уроки, онлайн тести. В кращому випадку, тестування курсанти можуть здати в останній день. На перший погляд це добре. Але будь-якому учителю потрібен час відпочити. Тоді вже постає питання добровільного вибору форми проходження. Очевидно тут зерно істини. В цілому за все що маємо МОН дякуємо.
Вчитель
"Ударим бюрократизацією по бюрократах". Все як завжди, головне не робота, головне -видимість роботи і активна діяльність, яка не має ніяких практичних наслідків. Ліля на фб розмістить чергову картинку, її подружки , громадські атавістки залайкають, вчителі гірко усміхнуться- ось і все
Владимир Белый
Результатів проведення "Здолати бюрократозавра" досі ніяких, а тому дайош наступну "гру" ?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!