Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Ми маємо перейти до школи для життя, - міністр
Ми маємо перейти до школи для життя, - міністр

За словами міністра, необхідно рухатись від школи теоретичних знань до школи компетентностей

Ми маємо перейти до школи для життя, - міністр

Сьогодні важливо відповісти на запити ринку праці і очікування суспільства, тому що сьогодні освіта плететься позаду замість того, щоб іти попереду. Про це, коментуючи деякі принципи проекту закону «Про освіту» в ефірі ICTV, сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

За її словами, вже найближчим часом роботодавців перш за все будуть цікавити навички та вміння вирішувати складні проблеми, уміння критично мислити, аналізувати і при цьому володіти емоційним інтелектом.

«Більшість з цих якостей не формує сьогоднішня школа. Тому ми маємо відійти від школи, де дітей напихають теоретичними знаннями до школи компетентностей для ХХІ століття, школи для життя», - наголосила міністр.

Тобто це не тільки знання, а і вміння їх застосовувати для вирішення практичних завдань. Також вона зазначила, що новим законом буде змінена система управління освітою та підходи щодо підвищенням кваліфікації вчителів.

«Усе залишиться на папері, якщо не зміняться методи роботи вчителів. Від авторитарної педагогіки ми маємо перейти до педагогіки партнерства. Із 2018/19 навчального року діти, які підуть до першого класу, підуть вже у Нову українську школу і ми маємо підготувати до цього процесу 20 тисяч учителів. Саме кожного вчителя, який зайде у перший клас», - сказала міністр освіти.

Вона підкреслила, що закон готує багато цікавих рішень щодо мотивації вчителів та створенні нового освітнього середовища.

«Ми намагаємось створити інфраструктуру і нове освітнє середовище. Якщо об'єднати компоненти: новий зміст, вчитель з сучасними методиками компетентісного навчання і інфраструктура, яка дозволить дітям навчатись у нормальних умовах ми зможемо прийти до нової якості української школи», - сказала Лілія Гриневич.

У свою чергу, прем’єр-міністр Володимир Гройсман, відповідаючи на запитання щодо фінансового забезпечення законопроекту у розмірі 87 млрд грн, зауважив, що необхідно знайти гроші і профінансувати проведення освітньої реформи.

Освіта.ua
05.07.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Практик
Не знати таблички множення - це не поважати себе!
Оксана
Для Практик: завжди смішно чути/бачити ці слова. Я не знаю таблиці множення, але я НАЙКРАЩЕ на потоці в інституті вирішувала задачі математичної статистики. Мабуть ті хто вчив таблицю, щось загубили в розвитку логіки
Коментувати
СМЕРШ2017
Пані Гриневич, як і всьому галичанському кабмінівському непотрібу давно пора на львівське сміьттєзвалище
Учитель
Цікаво, пані Гриневич знає, що таке школа? Їй би не завадило кілька років попрацювати у школі, а ще краще у сільській...
Сашенька
Для Учитель: перечитайте біографію пані міністра. Вона досить довгий час пропрацювавла у школі. 1987-2002 роки. Від вчителя до директора.
Коментувати
Влад
" Від авторитарної педагогіки ми маємо перейти до педагогіки партнерства". Де-що запізно. Для тих, хто молодший: педагогіку партнерства ми вже проходили у 80-х роках минулого століття.
Ярославна
Я би хотіла бачити,де застосовується більшість тем з математики. Особливо тригонометрії!
Вчитель математики
Для Ярославна: На запитання "Навіщо мені математика?" я завжди відповідаю: "Вам математика не потрібна. Вона потрібна лише для розумних людей."
Не математик
Не смішно, шановний. Маю 2 вищі освіти. Але таблицю множення більш ніж до 6 не знаю . Для цього є калькулятор. І алгебраічні та геометричні знання за 33 роки після школи не згодилися. Як порахувати кількість фарби та шпалер- не біном Ньютона. Кількість балів та середне арифметичне також.... Так що,шановний, можна бути "розумним", як ви зауважили. Але вихованості тикати своїм розумом Вам бракує. І математика не допоможе
Практик
Людина з двома вищими освітами не може не знати таблички множення, інакше це освіти "липові"!
Коментувати
Кузьміч
Я б на місці міністра після таких "успішних" реформ не показувався б на очі вчителям і не дражнив би їх.
Вал
"забезпечення законопроекту у розмірі 87 млрд грн" А на что именно такие деньги собираются потратить? Это же 80% состояния Ахметова.
Вчитель
А ЗНО - це теоретичні знання чи життєві компетентності?))))
Н
Для Вчитель: зно - попытка отсеять абитуриентов умеющих решать практические задачи в условиях ограниченного времени и информации от тех, кто не умеет. Хотя, его правильнее было бы проводить в вузах перед дипломированием.
Коментувати
Родион
ЦИТ: "вже найближчим часом роботодавців перш за все будуть цікавити навички та вміння вирішувати складні проблеми, уміння критично мислити, аналізувати". А чому пані міністр вже два роки тримає на посадах чинуш-роботодавців в відділах-управліннях та школах, які всі кадрові питання вирішують по поняттям, через власну кишеню, блат і зв"язки? А для критично мислячих місця в освіті немає.
Pasufik
Як п.міністр ми можемо відійти від авторитарної педагогіки, коли у ПТНЗ усі програми доведені МОНом і вони розроблені на основі Стандартів для професій Вашими ж працівниками? Як би я звертав увагу на програми МОНУ, то мої учні мало б що знали. Я вже не кажу про дублювання тем для різних за рівнем кваліф.розрядів. Ви відводите на інструктаж з практичного навчання 3 хвл. на одного учня. Як за цей час можна показати учневі практичний прийом у навчальному темпі, потім у робочому, а потім це усе з ним повторити? Я цей час самовільно подвоїв і ще не з усіма встигаю. Добре, що наші учні живуть поруч у гортожитку, то хоч не простетують.
Сірожа
Для Pasufik: "то хоч не простетують" від слова "простЕтуція". Справа часу- рік два і почнуть "простетувати". Дивись що пишеш "викладач".
Pasufik
Я мав написати "протестують", але вийшов збій. Навіщо придиратися до слів, якщо ви і так розумієте, що я мав на увазі.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!