Як провести оцінювання учнів, з якими немає зв’язку

У МОН повідомили про особливості семестрового оцінювання учнів, які не виходять на зв’язок

Як провести оцінювання учнів, з якими немає зв’язку

Якщо учень немає інших технологій для дистанційної освіти, то звичайний телефонний зв’язок може слугувати інструментом для взаємодії між учителем та учнем.

Про це повідомила в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій, відповідаючи на найпоширеніші запитання вчителів.

За її словами, у сьогоднішніх умовах можуть використовуватись різні технічні засоби для організації освітнього процесу.

«Якщо учень немає інших технологій, то і звичайний телефонний зв’язок може слугувати інструментом для взаємодії між учителем та учнем», - сказала в.о. міністра освіти і науки.

Також вона повідомила, що семестрове оцінювання учнів, які не виходять на зв’язок під час карантину має формуватися з урахуванням очного навчання до впровадження карантинних обмежень.

«Рекомендуємо вчителям зважено і неформально підходити до виставлення оцінок за семестр учням, які з вагомих причин не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину», - повідомила Любомира Мандзій.

Освіта.ua
04.05.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Oksana
Хочу запросити в. о. міністерку в сільську місцевість, щоб допомогла по телефону оцінити письмовий контрольний переказ)))
Олексій Васильович
Учні в Україні безправні!!! Вчитель безпідставно занижає оцінки замість 10 ставить 4 бали!! В нас є незалежне оцінювання, арбітраж? В селі де не має вибору шкіл і навіть вчителів як можна боротись проти несправедливого ставлення? ПОКИ в учнів немає права вибору навчання ми підтирмуємо свавілля безсовісних викладачів!! І навіть зарплати їм платимо за знущання над дитиною. Серед вчителів кругова порука. Учні в Україні безправні!!! Чи існує в Україні безкоштовне дистанційне навчання для учнів середньої школи, з отриманням атестату?
Надія
Для Олексій Васильович: А що всі учні такі вже безправні? Це Вам не пощастило з вчителем! А я можу стверджувати, що вчителі безправні! Щодо оцінки: маєте право на апеляцію.
Коментувати
Єлизавета
Як можна в освітніх рекомендаціях у першому ж реченні припуститися такої грубої помилки(в даному контексті треба писати "...учень не має" - окремо!!!) Ця ж помилка повторюється і нижче((((
Юля
Давно потрібно і в школі ввести болонську систему, де оцінка роботи є не миттєвою за миттєвий екзамен, а сукупною (збірною з тематичних оцінок за семестр) якась кількість баллів і за контрольні. Дитина має бути зхацікавленою у кількості зробленої та оцненої вчителем роботи. Хто більше робить- той цілком реально зможе заробити вищу оцінку (сукупний балл буде вищим) і напрацювати кращі навички! Системність в навчанні дає гарні результати.
Богдан
Звичайно, що оцінки будуть не об’єктивні, бо завдання, що дають вчителі, можуть бути виконані батьками чи кимось іншим, але почуття відповідальності в учнів і батьків треба розвивати!!!
Как то так
Для Богдан: коли можуть,а коли так і присилають,свій почерк. Та й до карантину так робили. Я знімаю бал,аргументую,питань до мене немає. Ще й складають речення молодшому школяру в граматиці середньої школи. А де взяли, мовчать,а я ж теж хочу о_О
Коментувати
Богдан
А як по відношенню до дітей, які сумлінно виконували завдання і дійсно вчилися, їх, що зрівняти з неуками і бездарами?..., яка у них буде мотивація..., і в тих вчителів, які дійсно навчали, давали об’єктивні знання...? давайте розслабтесь, і все якось саме по собі пройде, але винна, але винна в усьому буде наша байдужість!!!
Любов
Як ця міністерка,ніяк не зрозуміє,що оцінки вже не будуть виставлені об’єктивно.Залиште ви вже в спокої це все.Виставте річні ті,що стоять за перший семестр.
Елена
Для Любов: Я с вами не согласна !!!Мой ребенок все время карантина занимался и намного лучше написал контрольные ,так как занимался и дополнительно с преподавателями Писал все задания ,которые задавали .И что теперь ему должны поставить оценки первой четверти ? А те кто прогулял и не вышел на связь ,получат отличные оценки ? И только потому что у них были хорошие оценки ,им их и выставят ?Для чего мы учились ????
Как то так
Любовь, объективность у всех своя. Если у меня отличники прогуляли месяц,я им так и сказала-ваши траблы. Зато середнячки,которые вкалывали и успешнее,чем 1 семестр,получат свои +. И Вы всегда должны делать акцент,что вы добавите балл(ы) за регулярные онлайны тем,кто не лениться выходить и работать. Это мотивирует ребенка и такой поддержкой он чувствует свою крутость. Лично я учитываю все и на. Все есть аргумент,мне до жопы те родительские фэ. И Елена права, первыми,кто почувствует несправедливость,будут дети и Вы можете уронить авторитет в их глазах. А у нас ещё осенью дистанционка
Правда
Для Елена:не справедливо,все в тому світі не так,але,що ми робимо все для себе.Учились,тільки для себе,якщо хочите,щоб дитина стала білою людиною потрібно вчитися,а то буде чорноробочим.Перше нам казали:коров немає,щоб хвости крутити.
Коментувати
ВК
Це просто жах. Чергова маячня міністерки. Просто баба базарна. Аби щось ляпати і не робити те, що від МОН чекають...((( То коли вже пані Л. Мандзій буде дотримуватися вимог чинного законодавства і звільнить учнів 11-х класів від ДПА згідно з п.6 р.IV наказу МОН від 07.12.2018 N1369????
Печерські люди
Найкраще нині в Києві. Наш мер найліпший- він сам стрижеться, на електроподовжувачеві скаче, відземлі на тв віджимається і кожногодня по тєліку з вірусом бореться. Супергеморой!
Олег
Ставте оцінки по першому семестрі і не думайте собі голову.Вони в тому міністерстві нічого не роблять, то чого ми будемо за щось переживати за таку малу зарплату!
Богдан
Відповідно до інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН від 03.06.2008 № 496, згідно п 3.2. "Виставлення оцінок до класного журналу", "... Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом Тематична виставляється н/а (не атестований(а)). Тематична оцінка не підлягає коригуванню...". Семестрова оцінка ставиться як середнє арифметичне за всі теми, там де на враховуєте - 0 балів.
Наталі
Для Богдан: якщо послуговуватися цим правилом, то треба відрахувати половину учнів. І відтак, половиеа вчителів на наступний навчальний рік залишаться без роботи!
Оксана Дьяченко
Для Наталі: Ви знаєте пдстави для відрахування учнів? їх немає. Тому Богдан правий. Це буде справедливо по відношенню до тих учнів, хто сумлінно навчався дистанційно.
ВК
Яке середнє арифметичне? Що це за маячня? Такого немає в затвердженій МОНом інструкції.
Коментувати
Наталя
Цікаво, як оцінити математику і мову по телефону? Ікси з іграшками, букви е, и ...
Олекса Позняк
та поставте по 1 семестру, там быльш менш обэктивно було
Олекса
Існують різні градації нормативних розпоряджень: закон, наказ, лист, методичні рекомендації. Тепер ще долучиться "неформальний підхід"?)))). Доки не буде нового наказу чи листа від МОН, чи на рівні навчального закладу - діє інструкція про оцінювання. Не вийшов на зв’язок чи просто не виконував завдання - не атестований. Все! Усе інше - балачки про якби та як.
Олександр
Для Олекса: трішки Вас поправлю щодо "градації" нормативно-правових актів (НПА). Конституція, закони, акти Президента та Кабінету міністрів, акти (накази, розпорядження) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, ЯКІ ЗАРЕЄСТРОВАНО В МІНЮСТІ. Все інше (неюстовані накази, листи, роз’яснення, методичні рекомендації) - це службова кореспонденція, вони не є нормативно-правовими актами, можуть носити лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер і не повинні містити нових правових норм, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер. У разі встановлення листами нових правових норм вони підлягають відкликанню з місць застосування органом, що їх видав, та скасуванню.
Коментувати
ДепартаментДюсолей
Так могла пані міністерка просто сказати, що ніякого оцінювання не робити, бо ні МОН і навчальні заклади не готові до дистанційного навчання. А ті, що готові, то мають проблеми з тим, щоб встановити зв’язок зі учнями, бо ті тупо ігнорують дистанційне навчання. Ми вже так загралися в демократію, що в нас повний хаос всюди. Демократія там функціонує добре, де є свідомі громадяни, а в нас суспільство тільки імітує, що воно готове до цього, а насправді в ментальності в нас ще переважає східний вплив, хоча ми більше прозахідні. Тому, без "жорсткої руки", ми стаємо повністю безвідповідальними і чомусь вважаємо, що то так функціонує демократія. Ми глибоко помиляємося, але нічого не хочемо змінювати, лише любимо жалітися всім, а не працювати по совісті і відповідально. В МОН мали бути розроблені жорсткі правила роботи навчальних закладів під час карантину, а батьків тих учнів, які не ігнорують дистанційне навчання, але постійно онлайн в різних соцмережах, притягати до адмінвідповідальності!
Небайдужа
Для ДепартаментДюсолей: Нарешті почула слушну думку
Коментувати
Н.в.
Які б оцінки зараз не поставили учням,ЗНО їх відкоригує. Так, що немає чого хвилюватись, а ставити середнє артфметичне. Нехай батьки тих, хто не вчився теж порадіють., бо після складання ЗНО радіти не буде чому.
Богдан
Які ці вагомі причини через які учні не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину?
Масло
Для Богдан: Всем прекрасно известно, что те 70% учеников которые забили на учебу просто предоставлены сами себе. Всегда. Постоянно. Независимо есть карантин или нет. Так вот, если родителям "похер", то почему должно быть "не похер" учителям?
Лидия
Вчителям не має права бути "похер", бо заробітну плату вони беруть саме за "непохєр". Робота повинна бути виконана в повному обсязі, а не у вигляди завдань на вайбер.
Масло
Для Лидия: Спорно. Деньги ничто по сравнению с собственным продолжением. Например, мне бы было бы обидно, если бы мой ребенок вырос бы быдлом. А ведь так и будет, с очень большой долей вероятности, если я на него забью. Потому мотивация у родителей качественно выше. Но ее, оказывается, не хватает. Такие дела. И да, мне "не похер" ровно на 7к в месяц.
Коментувати
Дмитро
І в цирк ходити не треба. Він на кожному кроці. І всюди в коментах, і по телику, і у влади та й взагалі повсюди.
Наталія
Для Odmin. Я ставитись бали " не як кому хочеться", а " зважено і неформально" буду підходити до оцінювання. Все, як рекомендує МОН.До речі, які можуть бути нормативні документи до оцінювання, якщо учитель і учень уже два місяці працюють у форсмажорних обставинах.
odmin
Для Наталія: - 1 бал для тих хто не має можливості, і -1 бал для тих, хто не має бажання- це "неформально"?))
Коментувати
Конь
"зважено і неформально" - критерії оцінювання від Мандзюк. Всяке було, але такого цирку, ще не було
Alexander Koni
Для Конь: ????????????
Олександр
а які ваші пропозиції?
Конь
Які пропозиції? Керівництво школи має написати наказ, про систему оцінювання навчальних досягнень в умовах карантину, де все має бути детально прописано.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!