Osvita.ua Середня освіта Різниця освіти у містах і селах є очевидною, - міністр
Різниця освіти у містах і селах є очевидною, - міністр

В Україні є різниця між якістю освіти в містах та селах, про що свідчать результати ЗНО

Різниця освіти у містах і селах є очевидною, - міністр

В Україні є значна різниця між якістю освіти в містах та селах, про що свідчать результати ЗНО останніх років. Про це зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час прес-конференції на тему: «Особливості вступної кампанії - 2016».

Міністр зазначила, що за результатами ЗНО 2016 року лідерами в Україні є м.Київ, Львівська, Дніпропетровська та Харківська області. Даний рейтинг складався на основі того, яка кількість дітей в області отримали 200 балів за результатами бодай одного з предметів.

Так, в місті Києві 200 балів отримали 65 дітей, в Львівській області –37 дітей, Дніпропетровська та Харківська області поділили третє місце з результатом по 16 дітей з 200 балами ЗНО.

Загалом по Україні 200 балів за виконання сертифікаційних робіт з 12 предметів отримали 258 осіб, семеро з них отримали 200 балів одразу з двох предметів.

Разом з тим, Лілія Гриневич закликала обережно ставитись до рейтингів за результатами ЗНО і зазначила, що такі результати мають під собою зрозумілі та об’єктивні причини, адже у великих містах, де діти отримали високі результати, зосереджено дуже багато спеціалізованих закладів освіти.

Окремо вона додала, що зараз очевидною є різниця між якістю освіти в містах та селах. МОН планує виправляти цю ситуацію за допомогою опорних шкіл.

“Наша мета – хороша освіта в усій Україні. Зокрема, зараз здійснюється проект, пов’язаний зі створенням опорних шкіл в сільській місцевості. Нас дуже турбує, що зараз, за результатами ЗНО, діти з села мають в 10 раз менші шанси скласти успішно тестування з іноземної мови. Це означає, що діти з села не мають рівного доступу до вищої освіти у порівнянні з дітьми з міста” – зазначила міністр.

В опорні школи звозитимуться діти, що зараз навчаються в малокомплектних школах. Таким чином, початкова школа буде розташована на місцях, а навчання в старшій школі відбуватиметься на базі опорних шкіл, які буде можливість забезпечити не лише хорошими вчителями, а й сучасним обладнанням.

Планується, що з 1 вересня в усіх областях України  будуть функціонувати 204 опорні школи, до складу яких увійде 643 філії.

Освіта.ua
13.07.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
zinger
Шкільна освіта не робить людину успішною у житті, чого ми тут ламаємо списи? Мотивація до навчання складається у кожній сім*ї, де батьки мають або не мають певних амбіцій щодо своєї дитини. Школа лише може або не може виконати соціальне замовлення. Якщо можливості дитини оцінені батьками адекватно - її життя буде успішним, якщо ні - суцільні розчарування, невпевненість, морально - психологічний розгардіяш у свідомості. Примус до процесу, який не подобається приводить у підсумку до агресії, внутрішнього протесту, що може вилитися у антисоціальній поведінці індивіду.Розвиваймо людину, її природні здібності, а не напичкуймо її інформацією, яка їй не потрібна або не цікава. Коли говорять про стандарти в освіті напрошується запитання:"А де той стандарт для людини, яка підходить для школи?" Система навчання у школі має бути гнучка і направлена на розвиток природних талантів особистості і тоді дитина поступово зрозуміє потребу в інших знаннях. Насильство - ворог на шляху до пізнання.
тра то тра
Без адекватної оплати праці вчителя, всі ці "рехворми" так і залишаться "Нью Васюками". Якщо завдання -пустить пилюку в очі, тоді нема питань, Бели оцінять)))
Татьяна Михайлова
Що таке Проектний офіс секторальної децентралізації? Для чого його створюють і за, що він відповідає? На ці питання є відповідь тут: http://www.minregion.gov.ua/press/news/gennadiy-zubko-spilno-z-yevropeyskimi-partnerami-initsiyovano-stvorennya-proektnogo-ofisu-sektoralnoyi-detsentralizatsiyi/
всібідивідсела
А ще в селах є дерева-навіщо селянам газ, хай рубають на дрова, ростуть лікарські рослини-позакривати аптеки, свіже повітря, отже, люди здорові- навіщо їм лікарні, відмінити автобусне сполучення-нічого муляти очі городянам, заборонити телетрансляції і інтернет-будуть більш здорові психічно. Кожен з міністрів, а не одна Гріневич , знайде можливість пореформуватись за рахунок села. Господи, заступи і одведи!
salka
Для всібідивідсела: Да Вы осторожно с такими советами - в друг прислушаются....
всібідивідсела
Для salka: На жаль, це не поради, а логічний висновок їз діянь "умніків-урядовців"
Коментувати
вчитель
Закінчила сільську школу.У школі не була відмінником, а вуз закінчила з відзнакою. Працюю 25 років у сільській школі. Комп’ютер опанувала на такому рівні, що вам і не снилося. ЗНО для себе проходжу щороку з різних предметів,результатами дуже задоволена. Мені дуже неприємно,коли починають обливати грязюкою мене та колег.Дуже великої різниці в результатах дітей я не бачу. Якби всі випускники міських шкіл здали добре ЗНО, то не було б такого плачевного результату з математики, фізики, хімії і т.д. випускників міських шкіл більше 60 %.Діти однакові скрізь.Різниця є в оснащенні вчителя (це так як на катку, міський катається на ковзанах, а сільський рядом бігає без ковзанів),в хотінні дітьми вчитися ( всі діти опановують новітні технології дома до пізньої ночі в селі і в місті, тому і вчитися немає коли).А чи всі діти , які вивчилися працюють за своєю спеціальністю? Мабуть відсотків 10. Тому причину шукайте в самому суспільстві, а не зробили крайнім вчителя.
Юрій
Для вчитель: ПІДТРИМУЮ на всі 100
тежзсела
Для вчитель:
тежзсела
Я теж з вами на 100%. Чого ж так недогодило нашим міністрам село?
Коментувати
salka
Все это только болтовня. В реальности же –особенно для власть имущих – до лампочки уровень образованности населения. Точнее, у них интерес скорее негативный – чем хуже, тем лучше. Хотя я думаю, большинство чиновников от образования, и вообще – думать не умеет. Заняли свои свои места онис одной целю – паразитировать на бюджете. Так что болтовня будет продолжаться, а в действительности – для простого люда – образования станет все меньше доступным.
так
Для salka: они не сообразят никогда, что чем менее развито население,тем больше вариантов агрессии и против них... В особенности против них. То есть-нам просто необходимо пройти путь европейских стран с их дворцовыми переворотами.
salka
для так: "коліївщина" не за горами?
дожились до уровня обезьян
Для salka: Міністерство охорони здоров’я опублікувало список ліків та медичних закладів, де проводитимуться клінічні випробування на людях. Про це свідчить наказ №835 на сайті МОЗ. Згідно з документом, чиновники дозволили протестувати американський препарат на хворих на ревматоїдний артрит на базі Харківської міської клінічної лікарні №8, Запорізької обласної клінічної лікарні, Полтавської лікарні ім. Скліфосовського, київських інститутів геронтології та кардіології ім. Стражеска, Олександрівської лікарні та інших. Дозволено також тестування американських ліків від шизофренії, яке проводитиметься в Черкаській, Київській, Херсонській, Вінницькій психоневрологічних лікарнях. Медпрепарати США тестуватимуться на хворих на пневмонію (в київських лікарнях швидкої допомоги і №17, Харківській лікарні №13 та інших). Ефективність на українцях хоче перевірити і шведська компанія AstraZeneca (в харківській лікарні №13, сумський №1, житомирської №1, полтавській ім. Скліфосовського та інших).
Коментувати
ОООО
пО ВАШЕЙ "ЛОГИКЕ" ЛИЛИЯ Гриневич чем ближе к "центру" тем больше шансов ученикам сдать ЗНО. Получается качество обучения зависить лишь от географического положения школы, а не от ее качественного наполнения. Опорные школы лишь увеличат барьер доступа до среднего образования нищим слоям населения села. В обозримом будущем это может привести к высокому проценту безграмотных. Будте вы прокляты со своей "реформой".
bela
Сумно це все. Батьки не виннi.,..,...........................................................
Учитель
Піднімати рівень знань треба починати з того, що повинні працювати компетентні педагоги. Люди, які знають свій предмент на належному рівні. Так, є сільські школи, які мають гарних вчителів і вчать чудово учнів, але у більшості- шкода дітей. Учителі повинні прости сертифікацію знать педагогики, психології і знань свого предмету, комп. грамоту. Вимагають знання ІКТ, написано, що володіють 100%, а насправді - максимум 50%. Але розпочати сертифікацію необхідно зверху, особливо з тих хто працює в інститутах пед.освіти. Як тільки проведеться сертифікація, то у нас позвільняється море робочих мість і самі вчителі, батьки, діти зрозуміють необхідніть опорних шкіл. Як можна говорити про компетентність вчителя, якщо у дитини в атестаті 12, а ЗНО завалив? Для чого ліпити оцінки, батьків заспокоювати, собі робити славу, а на справі- і батьки , і дити у шоці?
Не вчитель
Для Учитель: У вас 16 помилок орфографічних та пунктуаційних. А стилістичних... . А ще підписуєтесь Учителем.
Коментувати
Ф.
Але ж провінційні школи завжди були менш ефективні ніж школи у великих містах. Зате, хто хотів навчатися, той вчився. Знаю це на прикладі моїх батьків і родичів. Звісно на сільські школи треба звернути увагу і направляти туди більше коштів і кадрів. Діти в селах роботящі і розумні.
директор2
Сільські діти дійсно інші. Кращі. Коли ви зрозумієте, що міністерство повинно задовільняти потреби кожного учня. Не будуйте все на ЗНО. Підготовку до вступу потребує не більше 20% учнів. Всі решта для вас це баласт. Шкода учнів.
bela
О, минусов наставили. .. Ещё раз спрашиваю, кто из педагогов сдавал ЗНО? Только не надо, Моi учнi, вони такi розумнi.... Это учнi, а это конкретно вы. Где ваши сертификаты и по какому праву вы ведете здесь дискуссию? Ну, сдали городские, в среднем, на 180, а сельские на 150. А учителя и сельские, и городские вообще ЗНО сдавать боятся (( Мой англ 190 баллов в этом году Буду сдавать ещё раз
тра ля
Для bela: Ваши высказывания - это уровень "образования" недоучки. Знаете про себя? Учителя, имеющего высшее образование призываете сдавать ЗНО? Зубрите свой английский и сидите тихо, не показывая своей дури. Люди читают, интересуются помимо своей профессии и вопросами страны, воспитывают своих детей, имеют и сохраняют свои семьи, ... А что имеют такие как вы, можно угадать по комментам. Ничего, кроме тра-ля-ля, ВСЕ ЗУБРИТЕ КАК И Я... Зубрю многие Лета, а не знаю ни черта(ударение на "а", это знаете?)))))
bela
Призываю. А до учителя, який пiсля iнсЦитуту жодного iспиту в життi не склав, дитину не вiддам на репетиторство. Критичне мислення i самокритика повиннi бути в кожноi людини. Тобто, вона повинна сумнiватись, пробувати, шукати слабкi мiсця. А це, Я знаю все, бо я з дипломом... все це несерйозно. Не треба влiзати в шкуру дiтей, шановнi вчителi, Протестуйтесь хоча б для того, щоб у темах ЗНО писати з кращим розумiнням справи (
Свирид Опанасович
Для bela: ви краще переадресуйте своє запитання (про ЗНО) політологу совсун, чи навчалася вона, взагалі, в педагогічному вузі. То справді "компИтентний ХВахівець" в сфері освіти.
Коментувати
Володимир
Так, дійсно, різниця є. Проте, настане час, що і в містах не буде кому вчити дітей. Випускники педагогічних вузів кудись діваються; а все завдяки Міністерству, відмінили норму відпрацювання, дали право "вільного диплому", От вам і результат.Запрошуємо до сільської школи С.Квіта (до речі, за розвал освіти отримав державну нагороду), І.Савусін, П.Хобзея (як людина з комуністичними поглядами може реформувати школу). У Гриневич Л.М. є час виправити помилки, а то залишиться без заступників.
а что, комсомольские активисты имеют
Для Володимир: некоммунистические взгляды? Именно поэтому они разворовали страну?Молодца! Какие ошибки способна исправить Гриневич, если она даже слова нАлюди выдаёт такие, что ни в какие ворота не лезут.Одно слово министерки весит больше слов любого методиста.А если добавить стремление родителей иметь отличника, то завал на десятилетия вперёд
Коментувати
Свирид Опанасович
Гнати б тебе з міністерства поганою мітлою працювати прибиральницею в сільську школу, пані Гриневич. Лише тоді ти зрозумієш справжню, а не вигадану "різницю освіти у містах і селах".
нихт
Ваша не правда!!! В сельской местности более здоровые дети, плюс трудолюбивые, более воспитанные. А что касается базовых знаний, вашей статистике(?), домыслия(?), то: в Городе больше школ и ВЕРОЯТНОСТЬ "+" больше!!! В Селе же по одной две Школы, ОТСЮДА ваши НЕ верные ВЫВОДЫ.
Anna
Для нихт: воспитанные?? в селе?? вы о чем вообще? как к бабушке приеду и встречу пару таких детишек мат через слово - уши вянут ( а им по 10 лет) в Киеве там где я училась такой фигни нет и дети весьма воспитанны. И в статистике же не сравнивают одно село с одним городом, сел в украине значительно больше чем городов, так что сравнение весьма обьективно.
Учитель
Для нихт Про що ви говорите! Виховання? Там ще працювати і працювати над елементарними правилами поведінки. А вирогідність результату? Я Вам скажу , що дуже висока, коли у школі 4 випускника, а з них 2 медаліста. Ви таке в місті зустрічали? Показник 50%?
Коментувати
директор
Шкода, що всі ці коментарі ніхто з чиновників не читає. Зайдіть в міську школу і порахуйте скільки там одиниць електронної техніки, яка в більшості випадків куплена за кошти батьків. А в сільській школі батьки ледве спроможні відремонтувати класні кімнати. Вчитель фактично навчає дітей на пальцях. Знаю, скажете, що ми вчилися без техніки. Давайте будемо забувати про те як вчилися ми. Колись кабінети хімії і фізики щороку поповнювалися новими приладами. А зараз. Отже вчитель сьогодні міг би при такому становищі обійтися можливостями тієї самої техніки. Я працюю в сільській приміській школі і не повірете, але мої вчителі математики, хімії, укр. мови навіть вчитель початкових класів займаються репетиторством з тими сами дітьми з міста. А скільки часу вчитель віддає бумажній нікому непотрібній роботі. Не раз на нарадах вчителі ставили одне і те саме риторичне питання : " Коли нам вчити дітей?" Багато накипіло на душі, але хто хоче чути нас, практиків.
нульздоровоїлогіки
Як відомо, без міцного фундаменту будинок не збудувати. А тепер: дитина нвчається в початковій сільські звичайній школі з "недостатньокваліфікованими" педагогами і слабкою матеріальною базою. Тобто. має слабкий фундамент. А потім потрапляє в опорну школу і ( О ДИВО!) відразу знання її стають ЯКІСНИМ! Вам самим не смішно, панове реформатори? Чи примарна "економія" бюджету вам затьмарила здоровий глузд? Може, пора перестати розглядати дитину як технологічну одиницю, а зрозуміти, що сільська школа не найбільша непотріб в нашій крані!
Учитель
Для нульздоровоїлогіки: Треба компетентних учителів і в сільські, і в міські школи. Для цього потрібно змітитися педагогічним ВУЗам і провести сертифікацію. Некомпетентний вчитель тільки калічить дітей, а не вчить
тра то тра
А крім слова треба, що конкретно пропонуєте. І головне, де взяти кошти на "треба"?
Коментувати
Олеся Сидор
Прочитала я багато коментарів тут і зробила сумний висновок: такого, вибачте, жлобського ставлення до села, сільських шкіл і сільських вчителів я не сподівалась. Не дивно, що така "реформа" освіти - вона просто показує зневажливе ставлення і досить примітивне уявлення городян про тих, хто живе у селах.
Олена Горобець
Для Олеся Сидор: погоджуюся з кожним Вашим словом.
Алеша
Для Олеся Сидор: Олеся, здравомыслящих людей меньше, чем вы думаете. Не верьте отдельным высказываниям, "большинство - это глупость, разум у немногих" - писал Шекспир. В городских школах менее трудолюбивые,воспитанные дети и их наставники. Но не все, как и везде.
Коментувати
salka
Часто в больших городских школах дело обстоит так: дети "мажоры" и может несколько способных ребят в один класс, а для "селян" и прочих простых элементов в другой для "неизлечимых". Где то так...
Укр
Для salka: нажаль саме так і є((
Коментувати
Борис Ивженко
Вопрос не в том кто сдавал ЗНО, а в том что одни пишут учебные планы, другие - программы, третие - учебники, четвёртые всё это преподают, а пятые составляют ЗНО. Системы нет и небудет. Может быть кто-то не согласен, но - государству нужно "стадо", оно должно кормиться и доиться, а "пастухов" выучат в другом месте.
bela
Для Борис Ивженко: при чем здесь планы, пусть учитель сам напишет планы. Вопрос в том, что знания учителей не дотягивают до знаний выпускников. Иначе не боялись бы ЗНО сдать, гордились бы своими баллами. А так имеем то, что есть. Учитель в Украине НЕ и м е е т тех знаний, которые имеет успешный выпускник школы-абитуриент. Увы...
Лель
Для Борис Ивженко: Ваша правда, от каждого чиновника понемногу и вот оно, - типа, работа МОН выполнена, "реформа" движется. А ответственное Лицо не названо, так как працували коллективно: ричний План пишит админ школы(для "bela" поясняю, бо не знает). Но то, что Вы написали, не до всех и дошло...ужас - какая тупизна. ...
bela
Правильно, предметник что-то внести в учебный план боится ( но оно ему надо? Тише едешь, дальше будешь. Якось воно буде
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!