Osvita.ua Середня освіта В Україні оновлять склад викладачів англійської мови
В Україні оновлять склад викладачів англійської мови

У Міносвіти кажуть, що для якісного викладання англійської мови необхідне оновлення складу викладачів

В Україні оновлять склад викладачів англійської мови

Для забезпечення якісного процесу викладання англійської мови необхідне оновлення особистого складу вчителів та викладачів англійської мови. Про це йдеться у плані заходів щодо підсилення вивчення англійської мови на період до 2020 року, що за повідомленням прес-служби МОН, був ухвалений за засідання уряду 10 березня.

Зокрема, у плані заходів щодо підсилення вивчення англійської мови зазначається, що інтеграція вітчизняної освіти до європейського та світового освітнього простору потребує володіння іноземними мовами на якісно новому рівні.

У Міносвіти зазначають, що затверджений план заходів складений з урахуванням вимог сучасного глобалізованого, інформаційно-технологічного суспільства та зорієнтований на модернізацію системи підготовки педагогічних працівників, удосконалення системи післядипломної освіти вчителя, запровадження міжнародних стандартів оцінювання для учнів, студентів, вчителів і викладачів.

Також у МОН підкреслюють, що існує нагальна потреба оновлення системи методичної підготовки майбутнього вчителя, що передбачає насамперед розроблення нових стандартів для всіх рівнів вищої освіти.

«Для забезпечення якісного процесу викладання англійської мови як у загальноосвітніх навчальних закладах, так і вищих навчальних закладах необхідне оновлення особистого складу вчителів/викладачів англійської мови як іноземної, що мають достатній рівень володіння англійської для викладання (рівень В2 і вище) та знайомі з сучасними методиками викладання англійської мови», - йдеться у плані заходів щодо підсилення вивчення англійської мови на період до 2020 року.

На сьогодні в Україні обов’язкове проходження курсів підвищення кваліфікації для вчителів проводиться один раз на 5 років. В той час як світова практика розвинутих країн рекомендує 2-3 рази в рік.

У Міносвіти наголошують, що програми з підвищення кваліфікації є застарілими, вичитуються не в повному обсязі та не мають достатнього мовного компоненту, який би підвищував або перевіряв рівень володіння іноземною мовою вчителя тієї чи іншої категорії.

Кваліфікація та рівень володіння іноземною мовою методистів інститутів післядипломної освіти потребує постійного вдосконалення та підтвердження через проходження міжнародної сертифікації.

«Вивчення іноземної мови потребує постійного моніторингу рівня навченості учнів, що дозволить вчасно виявити прогалини у системі навчання, скоригувати навчальний процес, переглянути навчальні матеріали з метою осучаснення та урізноманітнення форм і методів вивчення англійської мови», - повідомляють у Міністерстві освіти.

Запропоновані заходи щодо реалізації основних напрямів модернізації системи освіти зорієнтовані на вирішення таких основних завдань як: модернізація системи підготовки педагогічних працівників, - удосконалення системи післядипломної освіти, запровадження міжнародних стандартів оцінювання для учнів, студентів, вчителів та викладачів вищих навчальних закладів, поглиблення міжнародного співробітництва, ознайомлення з англомовними дистанційними ресурсами для учнів і вчителів, створення англомовного середовища через запровадження освітніх теле- та радіопрограм із вивчення англійської мови для різних категорій населення, організацію та проведення літніх мовних таборів, курсів тощо.

Освіта.ua
10.03.2016

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
цікаво
Про оновлення. Цікаво тепер замість тих що мають 9 класів приймуть учителями з 11 класами.
Taisa
Необхідне оновлення особистого складу вчителів/викладачів англійської мови як іноземної - а як впровадити це оновлення, якщо в школах не вистачає вчителів англійської мови? І оновлювати не потрібно, більша частина вчителів сама піде. МОН задумувалось хоч раз, якому рівню відповідають підручники Карп’юк 10 та 11 клас? А на них гриф міністерства.
Вчитель
80% учнів 11 класу в тексті (на рідній мові ) не дочитують до середини вже друге речення з трьох речень і не розуміють прочитаного! А ви говорите про якісний процес викладання англійської мови.
Бандерлог
Три чверті українців ніколи не виїжджали за кордон, регулярні закордонні подорожі здійснюють лише 3% співвітчизників. Технології розвиваються надшвидкими темпами, що відкриває меттєвий переклад з смартвонів, планшетів. Чи є знання іноземної мови надпреорітетом? Хто в селі, місті користується англійською? Випливає, що до вивчення іноземної мови потрібно підходити прагматично. В школі достатньо освоїти "розмовник для туриста" та навчити читати, перекладати. В Вузі рівень В1 можливо В2.
Лота
Я- мама десятиклассника. очень прошу.ответьте,пожалуйста, будет ли ЗНО по английскому обязательным в 2017? Нигде не могу найти четкий ответ. заранее благодарна...
До речі
Для Лота: Офіційного рішення ще нема.
Коментувати
Батько
Для совість. Безумовно для вивчення іноземної мови дуже сприяє мовне середовище. Погоджуюся і працювати учню потрібно. Тим більше, що з’явилася мотивація (виїзд за кордон, туризм, тощо). Але давайте порахуємо скільки коштів десятиліттями витрачено на вивчення іноземної мови, а знають одиниці. Тому потрібні зміни в методиці викладання. Дякую за коментар.
Віталій
Поставте для браузера плагін Adblock і жоден поплавський не пролізе)
Батько
Приберіть рекламу вузу Поплавського. Це фабрика по випуску безробітних за кошти батьків-студенті. А тепер про іноземну мову. Чому такі кошти вкладаються у її вивчення, а рівень знань населення її низький. Як могли військового розвідника з 1 рік навчити говорити без акценту? Значить методики вивчення її є. Методика+мотивація кращих вчителів+обладнання кабінетів іноземної мови=результат.
совесть
Для Батько: + мотивація дітей... Та й англомовне середовище допомагає... ВЧитися - важка праця! Не всі здатні на такі жертви! Тому не варто сподіватися на те, що всіх можна навчити іноземній мові, математиці, програмуванню тощо. Але зацікавленість дитини предметом залежить від вчителя, який і здатен розгледіти талант дитини й допомогти його розкрити! Саме тому правильно, що почали з підвищення кваліфікації вчителів. Але не варто перебільшувати значення вивчення іноземної мови... Українську б не забути...
Наталія
Для Батько. Згодна що потрібні зміни. Згодна що методика є, але покищо наші вчителі працюють по підручникам у яких нема якісних вправ , завданЬ, зразків які допомагалиб дітям в здобутті знань. Підручник містить тільки завдання типу скажи чи напиши, а дитині спочатку потрібно дати зразок як це сказати чи написати. Ось ці зразки ночами вчителі друкують самі , щоб вранці принести дітям, і дуже часто на комп ютері купленому за власну зарплату, бо нема якісного забезпечення. Хіба в цьому винен вчитель, що підручник і зошит, який є за наказом міністерства обов язковим , абсолютно не узгоджені і містять різний лексичний і граматичний матеріал, тобто знання учня не закріплюються, а розпорошуються. Я не оправдуюсь, а констатую факт. Підручники пусо-порожні. Хай би ав ори звернули увагу на британські підручники, на їх методику. Бо згодна з вами наша не працює. Бо вчителі вночі дописують самі те видивились якісних правильно методично організованих посібниках.
Наталія
А ще зверніть увагу , минулого року 25% випускників не склали ЗНО з рідної мови, то чи можна цих 25 % навчити якісно чужої? Це зачна частина випускників . Може і на це б звернути увагу
Коментувати
Народ
Для забезпечення якісного процесу викладання англійської мови необхідне оновлення особистого складу МОН і при тому негайне і безкомпромісне, поки в цій країні не залишились одні ХАБи від невігласів в освіті.
Oksana Loitarenko
кожна реформа має бути послідовною, практичною і націленою на бажаний результат - хочете мати гарний рівень англійської мови в звичайній школі? - добре, не тестуйте і не моніторте (невтішний результат відомий і без цього) - МОТИВУЙТЕ! І в першу чергу фахових вчителів з іноземної мови йти в звичайну школу, умовами і заробітнею платнею. Замість сотні hub schools абсолютно непотрібних звичайній школярській Україні - підвищення зарплатні працюючим в звичайних школах фахівцям іноземної мови та підйомні випускникам РГФ, які йдуть працювати в звичайні школи + відповідне технічне, навчально-методичне та програмово-мультимедійне забезпечення + інтеграція іноземної мови в український медіапростір. А тестування, атестації, сертифікації і 2-3-тижневі курси підвищення кваліфікації замучених сільських вчителів, змушених викладати іноземну (бо немає більше кому) аж ніяк не забезпечать рівня В2) І обов’язкова сувора заборона заочного відділення для спеціальності "вчитель іноземної мови"! Інакше ніяк!
Марина
Яка іноземна мова, про що це балакають? Кабінети взагалі не оснащені ані програвачами, ані телевізорами -НУЛЬ!!Вчителі іноземної мови викладають на пальцях-який моніторинг, яка ефективність, результативність?! У класах, що діялться на підгрупи по 15-16 дітей сидіть, різного рівня. Враховувати контенгент дітей ще треба. В загальноосвтньому закладі усі обдаровані чи що? Багато дітей до школи приходять в одязі, на який дивіться страшно, у батьків не вистачає грошей. Ащоб був рівень знань, так це повинен бути кабінет обладнаний за сучасними вимогами, у батьків гроші,щоб купити для дитини весь печатний матеріал для занять. Вдома у дитини обов*язково ноутбук, щоб могла прослуховувати аудіозаписи і т.д. Классно пишуть. Копійки не вкладають- вчить дітей, як у піщері! Про зарплатню я взагалі мовчу. Всі, хто знаходить варіанти ліпше-тікають зі школи, бо часними уроками вони зароблять втричі більше. Та що, тільки кабінети іноземної мови не оснащені?! РИДАЮ!!!!
ОЙ!
Да хоть щось зробіть уже для освіти (школи) а то тільки звиздите!
Хто пам’ятає?
Років 10 тому були гарні навчальні посібники для першокласників «Зошити-прописи АВС», які подобалися і вчителям і дітям, які давали змогу навчати дітей і письма, і читання, і говоріння, написані українськими вчителями-практиками.
софія
ДЕ ВЗЯТИ СПЕЦІАЛІСТІВ ЦЕ ЩЕ ТЕ ПИТАННЯ У МЕНЕ СТУДЕНТКА НА ПРАКТИЦІ А МЕТОДИСТКА ЗА 2 МІСЯЦІ БУЛА В НЕЇ 1 РАЗ І ТО ТІЛЬКИ НА УРОЦІ ХТО МАЄ ЇЇ ВЧИТИ Я ЯКІЙ ЗА ЦЕ ПЕДІНСТИТУТ НІЧОГО НЕ ПЛАТИТЬ А ПРАЦЮВАТИ ЗА ДАРОМ Я НЕ БУДУ ЧИ ТА ХТО МАЄ ПРИХОДИТИ І ПРАЦЮВАТИ ЯК МЕТОДИСТ ОТРИМУЮЧИ ЗАРПЛАТНЮ А 30 РОКІВ ТОМУ МЕТОДИСТ З ПРАКТИКИ НЕ ВИХОДИЛА ЗІ ШКОЛИ ПРОТЯГОМ ВСІЄЇ ПРАКТИКИ ЧОМУ НА НАС ВЧИТЕЛІВ ЩЕ Й ЦЮ ПРОБЛЕМУ НАВІСИЛИ КОНКУРС НА ІНЯЗ ОДИН З НАЙВИЩИХ НАВЧАННЯ ЗА ВИСОКУ ПЛАТУ АЛЕ Ж КОНТРОЛЮЄ КУДИ ЙДУТЬ БАТЬКІВСЬКІ ГРОШІ ЗА НАВЧАННЯ хто дітей в класи посадили зараз по 35 36 у групах з english їх по 18 17 як підійти до кожного рівень у дітей різний а на якого учня ми маємо орієнтуватись на слабшого чи на того хто вчить краще не хайте Карпюк її підручники це найкраще що було запропоновано так є недоліки але вони більшість технічні і автор працює над покращенням підручників основна проблема навчання зараз це бардак який створюють відділи освіти та бать ки 1ші для вчителів 2гі для учнів але ж ура
almira
У МЕНЕ ПИТАННЯ,- ХТО У монІ ВІДПОВІДАЄ ЗА ІНОЗЕМНІ МОВИ? МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ, ЦЯ ЛЮДИНА НЕ МАЄ ПОНЯТТЯ ПРО РІВНІ: В1, А ПРО В2 ВЗАГАЛІ.
Шановна «Освіта.ua»
Заховайте куди-небудь подальше Поплавського з його рекламою. Обрид! Купіть йому квиток до Януковича – нехай провідає.
порада
Для Шановна «Освіта.ua»: встановіть розширення AdBlock і реклами не буде.
Коментувати
1111
Чогось так думаю, що оновлення треба почати з кабміну та МОН, інакше толку не буде
123
Фахiвцi мон!Перегляньте пiдручники з англ мови та прoтестуйте на онуках-дiтях пiдручники для початкової школи Несвiт та робочi зошити цього ж автора, програма з англ мови не передбачає навчання дiтей транскрипцiї, a звiдки ж дiти розумiтимуть її- тIльки якщо вчитель не виконуватиме дурнувату програму, а дослухатиметься до власного здорового глузду та бажатиме дiйсно навчити. Проте таких не дуже багато. Дiти 2 кл. на уроках укр. мови не вчили часу дiєслiв та iнш. мов конструкцiй, а англ. мають знати. Рiвень методистiв та викладачi закладiв пiдвишення квалiфiкацiї-жах!
almira
Для 123: Клименко- французька мова, ще гірші!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментувати
Віра
Я - і мама, і вчитель. А хтось подумав про дітей!!! Вибачте за слова - дурнуваті програми, безтолкові підручники, мені як учителю потрібно так подати матеріал, щоб дитина прийшовши додому могла хоча б з орієнтуватися у пройденій темі, тому що про закріпленні і удосконалення можна забути. Кожен урок нова тема, нові слова, граматика відірвана від тем попередніх уроків. Як мама (дитина 3-ій лкас), скажу діти перевантажені навчальним матеріалом, підручники дають стільки інформаціїї, що і дорослий не може осягнути, а яка термінологія. Питання: шановний Міністр, навіщо знущатися так над дітьми? Хто хоч раз прислухався до учителів звичайної міської школи(мовчу вже про сільські, які потерпають у свої проблемах). Я поважаю колег, які працюють у школах нового типу із гарним фінансуванням та активною підтримкою батьків. Але, скажу впевнено - НІХТО і НІКОЛИ не прислухався до учителів. Немає поваги і розуміння від держави до педагогічного працівника!!!!!!!!!!!!!
Лєна
Перш ніж рівняти нас із іншими країнами - зробіть у нас хоча б такий самий рівень достаку та можливостей як там. І краще подумайте над своїм оновленням. Більшу частину працюючих у МОН, українською мовою володіють на середньому рівні (граматика, лексика, синтаксис, морфологія), а то ще про англійську заговорили.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!