Учні, які порушили процедуру ЗНО, складуть ДПА

Випускники, результати ЗНО яких були анульовані, матимуть можливість пройти підсумкову атестацію

Учні, які порушили процедуру ЗНО, складуть ДПА

Випускники 11-х класів, які допустили порушення під час проходження тестування з української мови та літератури, матимуть можливість повторно пройти державну підсумкову атестацію. Відповідне рішення ухвалене у Міністерстві освіти і науки.

У відомстві зазначають, що у процесі проведення державної підсумкової атестації з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання незначна кількість випускників серйозно порушила процедуру зовнішнього оцінювання, унаслідок чого їх результати були анульовані, а самі вони втратили можливість вступати у 2015 році до вищих навчальних закладів.

Разом з тим, щоб не застосовувати до випускників заходи впливу за одне й те саме порушення двічі, ураховуючи інтереси та подальші життєві плани молодих людей, керуючись нормативно-правовими актами, що регламентують проведення державної підсумкової атестації, Міністерство не заперечуватиме складання учнями, у яких були анульовані результати ЗНО з української мови і літератури, атестації з української мови у навчальному закладі.

Рішення про проведення ДПА з української мови у навчальному закладі приймається педагогічною радою навчального закладу на підставі заяви. Підсумкова атестація має бути проведена у строки, визначені наказом МОН України від 20 лютого 2015 р. № 192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

При цьому, у Міністерстві освіти і науки не рекомендують визначати таких учнів як претендентів на нагородження золотою або срібною медалями, оскільки вони допустили серйозне порушення навчальної дисципліни й у принципі могли втратити можливість отримати документ про повну загальну середню освіту у 2015 році.

Освіта.ua
19.05.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
посилити мотивацію
здатне ЗНО по закінченні базової школи. А ще краще - проводити ЗНО щороку з основних предметів.Так, це вимагає значної кількості коштів. Але, якщо дорослі люди бажають РОЗВИВАТИ власних дітей,то,варто погодитись, що економити на цьому вони НЕ будуть. Економитимуть на чому завгодно, але не на розвитку власних дітей.Та то розумні,ДАЛЕКОГЛЯДНІдорослі.Тут варто задуматись над розумом і далекоглядністю"керманичів"країни.ЩодоПРАВИЛЬНИХзакидів щодо тогоЩО робити,якщо дитинаНЕнапишеЗНО?По перше на 1здатні написати навіть діти з вадами розвитку.А якщо й зовсім не напише-допоки ясного майбутнього ніхто не бачить є варіант залишати таких дітей на навчання далі,але і дитина,і БАТЬКИ,і вчителіЗНАЮТЬ реальний стан речей.І якщо математика-фізика-хімія мають мало шансів на поліпшення рівня знань(знання-умінняВИКОРИСТОВУВАТИінформацію,що знаходиться в голові в стандартнихІ НЕСТАНДАРТНИХситуаціях),то інші предмети дитина здатна опановувати на кращому рівні. Така думка.АджеДЕХТОвже маєПЕВНИЙдосвід
для Вчителя
Який шлях простіший - адміністрації під козирьок,чи робити так,як вважаєш правильним?Хіба простіше взагалі комусь під козирьок? Хіба тому, кого вчитель вибере.Але ж хіба то має бути адміністрація?///Хіба простіше намалювати оцінку,а потім діти на уроці,навіть якщо їм складно, взагалі намагатися не будуть працювати? А вчитель заспокоюватиме себе й оточення тим, що "він все робить, а то ЗНО таке складне, що діти не здатні написати на висталену вчителем оцінку"???
для Вчителя
"Зрозуміють".Вважаю,що то із теми крадіжок.Вор вкраде при будь-якій нагоді,та коли шлях до крадіжки перетнути,тоді він красти не зможе і муситиме жити іншим.///Щодо чесності вчителів.Вважаю,що справа не зовсім в чесності(як вже пішла така розмова).То з життя.Якщо дитині виставляти не той бал,який дитина заслужила(розумом),то вчитель приводить дитину до переконання,що все життя так має відбуватись.Початок можна спостерігати вже в школі,коли один вчитель жаліється іншому,що:"Вони нічого не читають.Вони нічого не хотять робити.А ЯК же я їм поставлю низький бал?А високий ставити немає за що"В результаті діти отримують високий бал.На іспиті вчитель чи не диктує,або дає збірникШПАРГАЛОКдля виконання роботи,або до півночі править роботи медалістіів.В результаті дитина,яка за здібностями,могла отримати медаль,пише ЗНО на 160с копійками.ЧИЯ вина?Вчителя.Більш нікого.Бо мати вважає,що дитина дійсноЗНАЄпредмети на максимум.
для Вчителя
Хочу трохи внести власного бачення.Не з бажання суперечити."А...тому що ЗРОЗУМІЮТЬ",ні,НЕ зрозуміють, а будуть поставлені в умови... Мотивація,все ж,буде невеликою в цих умовах.Чому ТАК стверджую?Якщо Ви читаєтеУП,то там певний час назад одна мама-журналіст надто голосно наїзжала на вчителя власного сина-п*ятикласника,що дитині уло поставлено за урок НЕ 12.(Можна лише уявити і стан вчителя,і відносини вчитель-учень-батьки)Тобто-люди,як правило,здатні мислити на сьогодні і зараз.І,виходячі з цього,надто великий пласт батьків,вихованих пострадянською школою,вважатимуть,що"дитині потрібно сформувати власної значущості" саме через шкільні оцінки.Іншого шляху вони абоНЕздатні побачити,абоНЕбажають.МожливоВи знаєте,а може й ні,як мамочки-татусіВИМАГАЮТЬвід вчителів значного підвищення поточних балів для власної дитини.Івчителі також на це страждають.Бо вважають,що реально виталений низький бал занижує дитячу самооцінку,що"призведе до..."(далі по тексту виступів).
salka
Що ж, знову правила змінили… Аж не під час гри, а після нього. тепер поганий учень може мати по ДПА кращий результат, ніж той, який вчився, але не пощастило ... молодці ...Що тут кажеш?
виникає питання:"ЩО означає не з*явиться на ЗНО"?
Якщо ЗНО приймається як заключний етап отримання повної загальної середньої освіти, то не склавши ЗНО випускник повинен залишитися БЕЗ документа про повну середню освіту. Кілька років такого напруження ЗДАТНІ привести до того, що :1) вчителі, ті вчителі, які виставляють РЕАЛЬНІ оцінки і зазнають тиску батьків-адміністрації отримують захист від подібного тиску; 2)учні, знаючі, що наприкінці навчання їх чекає, незалежний від близьких дорослих, іспит, матимуть невеличку мотивацію до роботи протягом шкільного життя.Чому невелику? Да тому що ДЕ хтось бачив пересічну дитину, яка бажатиме сидіти за підручниками-домашніми завданнями замість того, щоб посидіти за комп*ютерною грою, в соцмережах (як ото я зараз сиджу)) ), подивитися мультфільми, або й просто поганяти м*яча (якщо буде з ким).
Бєлий Володимир
Дуже багато отаких "Створили прецедент - в наступному році - дана категорія взагалі не з’явиться на ЗНО... " у нас цілим розсипом вперто вказує на те, що влада в упор НЕ ХОЧЕ бачити - наші управлінські органи вищого рівня перенасичені НЕКОМПЕТЕНТНИМИ працівниками. Наш механізм призначення на впливові посади - це не механізм, а пострадянська карикатура. У той час, коли світ давно користується НЕЗАЛЕЖНИМИ відповідними процедурами ПРЯМОЇ дії. Менеджерська здатність і популістське пристосуванство не є синонімами. Сподівання на управління процесами, де задіяні люди без чітких і невідворотних санкцій і запобіжників - це не управління, а його "болотна" імітація. На жаль у нас ще не знищено ті тіньові складники влади, котрі є стимулом до неї для певних людей зі спотвореними ціннісними імперативами.
для Вчителя
Певно що Ваша правда. ДПА в школі не ЗНО. В школі комісія очі в ноутбуки встромить,:"Ви, дітки, пишить-пишить. Додаткову літературу на столах розкладіть,щоб зручніше було". У нас так вчителька хотіла була не дати списати на іспиті. ТО те, що могла-зробила. Але ж-сама.Без допомоги комісії. А мендалісти до півночі переписуватимуть, щоб побільше діток - медалістів випустити. Певно що Ви правильно пишете. Ніяких ЗНО замість ДПА. Як же діткам списувати і бали намальовані вчителями підтверджувати. А ще як усний іспит, то взагалі - по одному білету кожен в класі вчить, бо "класна керівничка в нас хороша" (Київ)
Вчитель
Нормально. Були такі учні, які не збиралися взагалі здавати ЗНО - здавали, щоб отримати атестат і реєструвалися лише на українську мову та літературу. Створили прецедент - в наступному році - дана категорія взагалі не з’явиться на ЗНО... Все ж не пояснили, якщо учень не подолав поріг "склав-не склав" але отримав оцінку початкового рівня за ДПА - чи отримає він сертифікат? Адже ДПА у школі та ЗНО - дуже різні речі...