У МОН розробили Концепцію національно-патріотичного виховання

Концепція включає ідеї української спадщини і перспективи розвитку громадянського суспільства

У МОН розробили Концепцію національно-патріотичного виховання

Члени Колегії Міністерства освіти і науки розглянули розроблену відомством Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Документ вже пройшов громадське обговорення на сайті МОН.

За словами міністра освіти і науки Сергія Квіта, концепція була розроблена відповідно до доручення уряду щодо запровадження в закладах освіти національно-патріотичного виховання.

Концепція включає в себе як ідеї української спадщини, так і перспективи розвитку гармонійного громадянського суспільства.

"Мова йде про виховання громадян України, до якої б національності, етнічної групи, народності вони не належали, адже у них спільне майбутнє - в Україні", - зазначив міністр.

Як повідомив Сергій Квіт, пропозиції та зауваження, що надійшли в МОН за час обговорення, не містили концептуальних заперечень розробленого документу, але в концепції необхідно правильно розставити наголоси.

"Не повинно бути протиріч між громадянським та українським суспільством", - підкреслив міністр.

Також міністр підкреслив, що національне-патріотичне виховання, це справа не окремих предметів чи окремих вчителів, а всього навчального закладу, всього суспільства.

Сергій Квіт зазначив, що всі слушні пропозиції від членів Колегії МОН будуть враховані і на основі концепції Національна академія педагогічних наук України розробить план заходів з її виконання та методичні рекомендації, які будуть розглянуті на наступній колегії.

 

Освіта.ua
30.03.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
контрасты
Дети нашего двора ходят в две школы с различным мировоззрением. Так получилось. Но мысль не об этом.Выходит ребёнок утром в школу.Перед его глазами человек непонятного возраста,нагнувшись над мусорным баком,с жадностью что-то ПОГЛОЩАЕТ(ест).Ребёнок проходит мимо и направляется к людям, которые ему начнут что-то там рассказывать о равных возможностях,о европейской державе, о гордости за страну.Вот я себе и думаю, а как сюда вписывается человек, завтракающий чем-то из мусорного бака? Интересно, сможет ли коллектив хотя бы одной из этих школ ПОЯСНИТЬ почему ПОЯВИЛИСЬ люди, которые питаются как уличные собаки???
вв
Добрий документ. Але, як показує голосування, його ефективність залежить від впровадження на місцях. Тобто потрібно, щоб партіотами були освітянські чиновники, адміністрація школи, вчителі. На жаль на деяких місцях ще залишились ті, хто під страхом звільнення посилали освітян на антимайдан. А тепер вони впроваджуватимуть концепцію антимайданівського виховання
вчитель
Для вв: В руководстве страны вообще отсутствует понятие патриот. Есть воры и убийцы желающие задавить инакомыслие и мешающих им воровать.
Дочь офицера
Після квітів, зрозумів і Антимайдан і Табачника. Краще робити якусь справу, хай із помилками, ніж займатися постійною БОЛТОЛОГІЄЮ
іфвф
Для Дочь офицера: Так табачник і вся влада януковича й займалася "болтологією" паралельно грабуючи населення. Різниця між їхньою бандою та сьогоденням лише в тому, що "януковичі" крали й залишали трішки людям, а "порошенки" крадуть до останньої копійки й вклоняються перед нацистами.
Коментувати
Зоя Анатольевна
Сложно воспитывать чувства патриотизма в стране, где рвутся во власть , чтобы украсть и уехать .
Натэл
Непонятно, что это"гражданское общество и украинское общество "? У нас два каких- то общества? В чем отличие? А насчет воспитания нам нужно у Сингапура поучиться : там начинали "сверху" в плане воспитания моральных качеств. Через 30 лет благодаря умному лидеру страна превратилась в процветающее государство. "Начинающему государству нужна не демократия, а дисциплина"( причем, всем сверху донизу). Пара молодых людей разрисовала вагон метро- три удара палкой, 9 месяцев тюрьмы, плюнул мимо урны - $ 500 штраф. Вот это воспитание. Потому что лидер и верхушка жили по тем правилам, которые проповедывали плюс строжайшая законность для всех. Пока так не будет, никакая концепция не поможет, какие бы материалы не разрабатывал и какие бы правильные речи не говорил. Разрыв между концепцией и реальной жизнью не даст эффективного результата в воспитании, хорошем воспитании. Показуха в стиле последних десятилетий СССР в промывании мозгов - тоже.
і міністру також
" міністр підкреслив, що національне-патріотичне виховання, це справа не окремих предметів чи окремих вчителів, а всього навчального закладу, всього суспільства"- якщо ЦЕ справа усього суспільства, то чому концепцію розробляють представники від МОН? Чи спілкувались представники від МОН з представниками інших міністерств? Які наслідки має це спілкування?-якщо спілкувались. Якщо ж НЕ спілкувались, то яким попитом "все суспільство" відноситься до виховання взагалі? Розвиток гармонійного громадянського суспільства, яке обікрали кілька десятків його представників. Цікаво-ЯК пояснювати дітям, які не мають ніяких можливостей, оту гармонійність? Хтось може розповість???