Osvita.ua ЗНО Опубліковані відповіді на ЗНО з біології
Опубліковані відповіді на ЗНО з біології

Відповіді до завдань сертифікаційних робіт тесту публікуються з метою інформування учасників ЗНО

Опубліковані відповіді на ЗНО з біології

13 червня опубліковані правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з біології, що був проведений у п'ятницю.

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ ТЕСТУ

Використовуючи правильні відповіді на завдання тесту, учасники тестування зможуть визначити власний тестовий бал за виконання тесту.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 76 балів.

Обробка сертифікаційних робіт учасників зовнішнього незалежного оцінювання, встановлення порогу «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО з біології відбудеться не пізніше 18 червня 2016 року.

При оголошенні результатів ЗНО з біології буде оприлюднена таблиця за шкалою від 100 до 200 балів. Результати за рейтинговою шкалою використовуватимуться абітурієнтами під час вступу до вищих навчальних закладів.

Учасники ЗНО, які не подолають пороговий бал, визначений експертною комісією з питань результатів ЗНО з біології, вважатимуться такими, хто тест не склав.

ЯК РОЗРАХУВАТИ БАЛ З БІОЛОГІЇ

Освіта.ua
13.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ася
Подписывайте петицию https://secure.avaaz.org/ru/petition/Ukrayinskiy_centr_ocinyuvannya_yakosti_osviti_Proshu_zarahuvati_vsim_uchasnikam_ZNO_z_biologiyi_bali_za_nekorektni_pitan/?cTeBQkb
крок
Якщо я набрав 47 тестових бали то перевести в таблицю скільки вийде?Скажіть будь ласка
Nikito$
1) Во многих учебниках пишут только одно про синапсы: Миелиновая оболочка, которую составляют липидного происхождения элементы. Про белки ничего не сказано. 2) Задание с графиком про СО2 и фотосинтез. Правильным считается ответ с повышение фотосинтеза при концентрации СО2 до 0,05%. Посмотрев на график и сравнив с ответом, я думал долго. На графике кривая поднимается до 0,1 и фотосинтез растет соответственно, так от куда там повышение концентрации до 0,05%. 3) Генотип и кариотип почти одно и то же. Генотип рассматривает все в целом, а кариотип является более углубленным: Число, форма и т.д. про хромосомы. Если рассматриваешь кариотип - значит рассматриваешь и генотип. Также наоборот. Так что 2 варианта одинаковы и не надо спорить. 4) В задании про увеличение дыхания при физ. нагрузках употребили концентрацию в организме СО2. Смотрим на тесты прошлых лет и в одном задании написано, что СО2 не влияет на дыхание при ФИЗ. НАГРУЗКАХ. Вроде, там выбрали расширение сосудов. Что изменилось?
Ілона
Про те, що збільшення концентрації вуглекислого газу призводить до збільшення частоти дихання, написано у всіх підручниках з біології, а от про модрину лише в 2-х, і то не всі за ними навчались
Nikito$
Извините, ошибся по сосудам. открываем тест 2009 года и: "Збільшення частоти дихання під час фізичного навантаження зумовлено А)підвищенням концентрації O2 у крові. Б)звуженням кровоносних судин. В)нервовими імпульсами від працюючих м’язів. Г)розширенням кровоносних судин". Ответ: В) НЕРВОВИМИ ІМПУЛЬСАМИ ВІД ПРАЦЮЮЧИХ М’ЯЗІВ. Этого ответа нету в тестах 2016. Выходит они противоречат себе этим же ответом. СО2 в малом количестве омывает систему, которая отвечает за функцию. Про СО2 там сказано:"Зауважимо, що поширене уявлення про визначальну роль концентрації вуглекислого газу є не зовсім вірним, адже нервові клітини, що реагують на CO2, як зазначалося, розташовані у головному мозку, який омивається артеріальною кров’ю. Внаслідок підвищення інтенсивності дихання артеріальна кров містить вуглекислого газу навіть дещо менше, ніж при нормальному диханні"
Коментувати
Кандидат біологічних наук, вчитель, репетитор
Цікаво, чому всіх так зачепила модрина (про сваї модрини та Венецію написано одразу у двох рекомендованих підручниках - Мусієнко і Морозюк), але нікого не хвилюють питання щодо синапсів (у підручнику Межжеріна на ст. 199 написано про білки та вуглеводи). Звісно, біологи розуміють, що рецептори - це білки або глікопротеїни, але ж це дітей могло і заплутати (згадаймо ще й сигнальну функцію глікокаліксу). Також цікаве питання про сироватку проти дифтерії. Адже правильною була б відповідь - дифтерійний токсин. І можна сперечатися в цьому питанні тим, хто написав про кров хворої людини. А клоака у коали - це просто неперевершено, адже шкільна програма каже, що її у сумчастих немає, а університетські підручники - що вона є, хоч і недорозвинена. Тому запитати про її наявність у дитини, яка знала більше, майже те саме, що запитати, чи є у людини апендикс. Ось такі справи)
Іра
Але ж не всі навчались за цими підручниками!!!
Альона
У коали і в людини є клоака тільки в зародку, так що не треба стверджувати, що в коали є клоака
Андрій
Поганий з вас репетитор
Коментувати
вікторія
Тут ніхто не репетує , а нормально КУЛЬТУРНО спілкується. А те що кедр підходить- це однозначно!!!
Про модрину
Про модрину питання взято з підручника для 7 класу автора Мусієнко, параграф про значення голонасінних. Так що досить репетувати, треба було вчити біологію.
вікторія
Однозначно Венеція стоїть на модринових палях,які не гниють.Але ж це більшк географічне запитання.а якщо брати до уваги біологічний аспект то стійкою до гниття є і деревина ліванського кедра і модрини так.що логічно зараховувати два варіанти відповіді.
Інна
Підписуйте петицію про некоректні питання https://secure.avaaz.org/ru/petition/Ukrayinskiy_centr_ocinyuvannya_yakosti_osviti_Proshu_zarahuvati_vsim_uchasnikam_ZNO_z_biologiyi_bali_za_nekorektni_pitan/?cTeBQkb
Анатолій
Для Інна: Не старайтеся, з англійської нічого в нас не вдалося. А там були питання ще гірше. В УЦОЯО немає компетентних працівників
Свідерський
Для Інна: Петиції!! Петиції!! Треба було вчитися, а не зараз ходити по світу й циганити голоси для якихось дурних петицій.
Коментувати
Учень
Ребята из центра,в 38 тесте (13 тетрадь) должен быть вариант ответа г,а у вас в.По вашему ответу получается,что листья поедают личинки,обратите внимание!
Свідерський
Для Учень: Харчовий ланцюжок є лінійною структурою з ланок, кожна з яких пов’язана з сусідніми ланками відносинами «їжа - споживач», а не навпаки "споживач - їжа".
Татьяна
Вынесенный на тестировании вопрос о стойкости к гниению древесины лиственницы есть спорный. Он представляет собой интерес ТОЛЬКО для специалистов лесной и деревообрабатывающей промышленности. Для чего его включать в сертификационную работу по биологии школьникам выпускникам?! Ясно, что для разных областей применения требования к биостойкости древесины разные. Например, известно что в почти пресных водах Балтики морские точильщики не встречаются. А вот гниль приводила к тому, что корабли, сделанные из лиственницы, приходили в негодность через 10-15 лет службы. А может еще надо было уточнить какая именно лиственница? ЧТОБЫ ЕЩЕ БОЛЬШЕ ЗАПУТАТЬ ДЕТЕЙ???
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!