Гриневич: МОН працює над дебюрократизацією школи

За словами міністра освіти, відомство має намір вивільнити час вчителів для роботи з учнями

Гриневич: МОН працює над дебюрократизацією школи

Лілія Гриневич заявляє, що Міністерство освіти і науки працює над дебюрократизацією української школи. Про це вона сказала під час участі у презентації звіту Організації економічного співробітництва та розвитку, що стосувався проблем української освіти.

«У 2016 році було підвищено заробітну плату педагогам в середньому на 50%, МОН працює над дебюрократизацією школи, щоб вивільнити час вчителів для роботи з учнями, а не на виконання різноманітної бюрократичної звітності, яку від них вимагають у великій кількості», – наголосила міністр.

Також вона повідомила, що питання непрозорого використання батьківських внесків буде унормовано новим законом «Про освіту», що прийнятий парламентом в першому читанні.

«Документ містить вимогу публікувати усі видатки закладу, а також фінансові надходження з місцевого або державного бюджетів та з боку батьків. Таким чином, громади зможуть контролювати цільове використання коштів, які надходять до школи», - зазначила Гриневич.

Освіта.ua
27.03.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Проснись и пой!
1.Для того, щоб щось реально зробити, у МОН часу було біль, ніж достатньо! Проблема в двох речах: небажання і некомпетентність!. Насправді ніхто навіть не знає, що таке школа, як вона живе і що "навішали" і далі "вішають" на директора, і, відповідно, на педагогів. Починаючи від прибирання доріг... 2.Від початку старту останніх "реформ" жодної копійки на ремонти, на придбання парт чи компютерів-все стягується для "впаковування " в одну-дві опорні школи: "рівний достіп до якісної освіти в дії"!
Де таке бачено
Щоооооо?... використання батьківських внесків буде унормовано новим законом «Про освіту»... Тобто? Що буде за невиконання нового закону?... Держава не зацікавлена в освіті дітей так як батьки. Держава контролюватиме батьківські кошти, А НЕ НАВПАКИ? А Б С У Р Д!
Учитель
Хто контролює районні управління освіти і кількість подачі їм звітності на паперах? Це якась утопія, а не дебюрократизація. Далі адміністрація школи, яка постійно вимагає якісь звіти від учителів і класних керівників. Учителю немає коли працювати із дітьми, адже кількість паперової звітності не зменшується. Коли чітко будуть визначені, які документи потрібні, а які ні от тоді всі чітко будуть розуміти, що мають робити обов"язково, а що-ні!
Надіч
Для Учитель: В свій час я, не знаючи що це не моя робота, писала інформацію на районний відділ освіти. Щотижня "хтось вмер", "хтось народився", то "кругла" 1028 річниця хрещення Русі- і все звітуй, звітуй, звітуй. От ще якби цю дурню виконувати, то треба було б ще дітей і учителів тримати для "виховання і інформування" ще одну зміну. Та і ті виховні моменти,які ми ще здійснюємо перетворились для дітей в звичайний конвеєр і діти вже просто не сприймають і ігнорують, і правильно роблять- бо це повний дебілізм.
Коментувати
Illya Olefir
МОН "працює" над дебюрократизацією і пропонує нову "дебюрократизовану" Інструкцію з діловодства.
Ліцеїстка
Про ДЕБЮРОКРАТИЗАЦІЮ можна тільки мріяти, з кожним днем документації вимагають все більше, вже "нової" зарплати не вистачає на купівлю паперу. Стосовно підвищення: з травня мінімальна заробітна плата буде 5200, тепер техпрацівниця буде мати більшу зарплату ніж вчителі, які вечорами готуються до наступних уроків, витрачають гроші на методички та роздрукування роздаткового матеріалу.
EYZI
Дозвіл на збір коштів з батьків МОН уже дало. Зараз основне завдання ті кошти оприходувати ))). Батьки начувайтеся )))
Вчитель
Верните Никалаенка!!!! Сколько можно уничтожать школу? Как можно выжить с таким финансированием? Учителя с сёл меня поймут.
Вчитель
Яка дебюрократизація ??? Звіти , мікрорайон , плани роботи на канікулах , нескінчені наради ..... Нема коли уроками займатися !
Родион
ЦИТ:"... громади зможуть контролювати цільове використання коштів, які надходять до школи" Це утопія: плебеї не зможуть контролювати своїх місцевих феодалів, особливо в провінційних районах. А от чому міністерство самоусунулось від контролю за використанням бюджетних і, особливо, батьківських та спонсорських коштів? Чого вартують будівництва-ремонти, "безкоштовне харчування" в майже приватних директорських їдальнях, оздоровлення на асфальті, побори на атестацію школи і т.д.? Потрібно розібратись з фіктивними та напівфіктивними посадами в підрозділах відділів та школах. А що твориться в кадровому питанні: блат, гроші, кумівство, сімейність. Навіть виявляти це не потрібно - весь район чи місто все знають, та що можна змінити в місцевому корупційному кублі. І що змінять громади, якщо незамінимі динозаври в черговий раз залишаються в насиджених теплих гніздах, або пересядуть на іншу гілку вище.
Учитель Леся
А хто малюватиме в класі дерев"яну дошку і купуватиме крейду? Як звітувати?
Кузьміч
Вже і міністра в шию гнати пора, а МОН все ще працює над дебюрократизацією школи...
Олена
Про 50% говорити поки що рано, бо немає, а от щодо дебюрократизації, то її без "дегоронізації" здійснити НЕМОЖЛИВО! Чому ніхто в МОН про це не думає? адже саме на місцях ці "освітянські божки" гальмують все нове!