Суспільство не має пасивно очікувати освітні реформи

У МОН очікують, що громадськість та освітяни надаватимуть пропозиції щодо реформи української школи

Суспільство не має пасивно очікувати освітні реформи

Головною умовою реалізації нової моделі української школи є активна участь громадянського суспільства. На цьому наголосив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час експертної зустрічу та обговорення з громадськістю нової моделі української школи, що відбулася у Комунікативному центрі КМУ.

Зокрема, за його словами, сьогодні потрібна саме громадянська модель нової української школи.

"Важливо, щоб суспільство не пасивно очікувало освітньої реформи, а брало активну участь у втіленні нової української школи. Адже громадськість є і замовником, і споживачем освіти", - наголосив заступник міністра.

Полянський зауважив, що даному етапі важливо, щоб громадськість та освітяни вже надсилали свої пропозиції щодо реформи української школи в рамках обговорення Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки та в подальшому брали активну участь в обговоренні нового законопроекту "Про освіту", в якому й буде відображена нова модель середньої освіти.

За його словами, реформа не передбачає різкої та докорінної зміни системи середньої освіти.

"Впровадження змін буде поступовим і триватиме впродовж наступних років. І ці зміни будуть успішними лише тоді, якщо кожній дитині та родині пояснити, чим вигідною для них буде нова українська школа, і чому учням та вчителям в ній буде краще, ніж тепер", - зазначив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський.

Освіта.ua
20.02.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Одесситка
Никогда реформы не будут приниматься населением, если правительство не начнет с изменений, реформ на самом верху, там, где крутятся очень большие деньги (с).
Ліна
Пропоную залишити на цей рік дітям звільнення від ДПА з наявність отримання місць на обласних етапах олімпіад та конкурсів МАН, програму навчання складати не самим науковцям в МОН, бо вони ніколи не бачили дітей, НІКОЛИ, а залучатися допомогою вчителів з різних шкіл, і шкіл не мегаполісів прикладу КИЄВА, ЛЬВОВА та інших, а містечок обласних або районних. Прибрати в 10-11 класах зайві уроки, наприклад, ті, що не входять до переліку ЗНО, можна збільшити години цих уроків і при цьому відмінити не потрібні.
Lana
Для Ліна: Нічого не слід міняти, просто необхідно відмінити олімпіади як віджилі себе і ті, що нечесно проводяться.
Коментувати
G-гіт
Поляк - красава. Аби тільки нагнув контролюючих міністерських крис, а педагогам дав Волю!!!
Натэл
Мы активно и участвуем: активно выживаем после успешного реформирования учительских зарплат, незаконного снятия надбавок за престиж, барахтаемся в море Моновской лжи и словоблудии о светлом будущем нашего образования и при этом еще работаем. Желаю и чиновникам образования того же.
Юлия
Я тоже с "пропозицiєю". Зарплату учителям повысьте в 5 раз. Всё.
вчитель
ЯКЩО ЛЮДИНІ ВЖЕ ЗАБОРОНЕНО ВИСЛОВИТИ СВОЮ ДУМКУ, ТО НЕХАЙ ЗАКРИЮТЬ ці коментарі,їх і так ніхто не читає і не враховує ніде, НОРМАЛЬНО?
нормально)))
Для вчитель:Чому ніхто не читає? Ось-Вами прочитано. Ми сьогодні обговорювали виступи ТУТ із тими, ХТО читає.Це ніби олігарх розповідає жебракам ЯК їм змінити спосіб заробляння грошей.
вчитель
ВИ ВЖЕ ТАКЕ НАОБГОВОРЮВАЛИ, ЩО ПОЧАЛИ НАЗИВАТИ УЧНІВ І ВЧИТЕЛІВ ЖЕБРАКАМИ.МОЛОДЦІ, ОЛІГАРХИ! ДО ЦЬОГО ВИ ВЖЕ ДОВЕЛИ НАС...А заробляємо ми "багато"!
нормально)))
Для вчитель: Та ми так радіємо, отримуючи зарплатню, а ще-прийшовши до магазину, а ще - потрапивши до кав*ярні. А коли захворіємо, то тішимось статками, що аж до стелі підстрибуємо від радості за наше заможне життя. Та й, хіба ж то олігархи нас довели? То ми їх довели до їх керівної та направляючої. Терпінням, розумінням ситуації, пошуками виходу із обставин. Ми-виходимо з обставин. Вони - керують і надалі. І. А до чого тут учні з вчителями?
Коментувати
нормально)))
сидить людина в кріслі і розповідає СУСПІЛЬСТВУ, що те ПОВИННО робити. А можна і Я розповім МОНу, що те повинно робити?
там за усні іспити
Так. Усні іспити в 5-8доцільні. А можна їх ввести разом і з тестовими. Хтось висловлється за те, що тести не дають змоги виявити рівень вмінь дітей. Але якщо подивитись на той самий зоопарк. Там досить пристойні запитання, які вимагають від дитини вміння мислити. От і ввести частину іспитів- усно і ЧУЖИМ ВЧИТЕЛЯМ, з чудої школи, який дітей не знає, бо свої поставлять, бо ж "ця дитинка хвора", "він стараний хлопчик, тільки сьогодні щось забувся", "не можна ставити низький бал, бо це призведе до того, що дитина втратить бажання вивчати предмет", і таких "___" в кожнісінькій школі, кожнісіньким вчителем-добрим,тим,що по голові погладить,коли дитя забилося чи не кожний. А в 9 можна складати ЗНО, оскільки то є доцільно.
проти
Учнi пiсля 9 кл.повиннi здавати такi екзамени, де можна показати вмiння усно висловлюватися,а ще ГРАМОТНО ПИСАТИ,чого не дае ЗНО!!! Це розумiють вчителi,якi працюють у школi! ПРОТИ ЗНО У 9 КЛАСI!!!!!!!!!
Бандерлог
"Активна участь громадянського суспільства" - золоті слова. Для закриття шкіл не потрібно згоди громади - реальні діла. "По ділах їх пізнаєте"-істина. "Нам ніколи наводити порядок"-оговорочка по Фрейду чи Фройду... Революції роблять мрійники, а користуються - негідники. Запитую колеги: "Якою має бути освіта?", "Яким буде завтра?" Угадайте? Пропонуйте?!
можливо
Для Бандерлог: А чому Ви запитуєте в колег? Чому хтось-комусь має щось пропонувати? І, що найцікавіше, пропонувати навіщо? І, що найцікавіше - кому?
Коментувати
вчитель
На мою думку,чиновникам слiд зрозумiти,що школа не ВНЗ,тут навчаються дiти з рiзними здiбностями,з рiзним станом здоров’я, пiсля школи не отримують дипломи ,не йдуть на роботу( немае де працювати).Вчителi вiдповiдають не тiльки за навчання учня,а бiльше за здоров’я i життя(а на даний момент здорових мало).Тому необхiдно,хоча б до 9 класу, розвантажити програму, вивчати головнi предмети(вилучити зайвi,а то у 6кл.кожен день 7урокiв), не забирайте бажання вчитися хоча тим,хто може! А ЗНО для 9 класу небажане,бо можливе сильним учням,а не всiм...(а дiлити на кращих, гiрших неможливо).Тому старшi класи - це вже зовсiм iнше(там вже можна визначати:хто i куди) . Менi можуть заперечити тi,хто далекий вiд базовоi школи...
можливо
Для вчитель: зрозумійте, не йде поділ на кращих і гірших. Є ті, хто здатний опанувати певний матеріал, і ті, хто не здатний теє зробити. Все. ЗНО після 9 класу має визначити, ЩО здатна дитина засвоювати в старшій школі. І, не варто до старшої школи пхати всіх підряд вивчати одну програму. Бо якщо дитина в 9 класі неспроможна зрозуміти спосіб творення таблиці множення, то вона і множити не здатна. І не варто кричати про те,що множити можна калькулятором.Оскільки можна то воно можна. Та от рівень мислення такої людини залишає чекати кращого. І мрії про те, що інтернет дасть відповіді на питання-нерозуміння ситуації взагалі. Оскільки-ніхто не тішитиметься тим, що лікар для визначення діагнозу стане шукати інформацію в інтернеті...
Коментувати
думка
ЗНО для 9класу-пародiя,йдемо шляхом попереднього мiнiстра. Яка з цього користь i для кого?Подумайте,чи це правильно 1000раз!!!!!!!!!!!!А от про екзамени пiсля 5-9класiв потрiбно подумати...
не погоджуюсь
Для думка: ЗНО для 9 класу-нормально. А ще якщо в нього певним чином ввести питання основних предметів шкільного курсу. То було би корисно, оскільки мало б на меті перевірити знання (для загалу-вміння використовувати знання), що потрібні для опанування програмою певного ліцейського (ПТУшного напрямку, або програмою певного коледжу). А от щодо іспитів після кожного року навчання-то надто корисно для тренування нервової системи маленьких людей, що розвиваються. Адже не кожна дитина прийматиме участь в конкурсах-змаганнях-соло-виступах. А щорічний іспит з кількох основних предметів як підготовить нервову систему до більших навантажень, так і дасть змогу і дитині, і батькам, оцінити рівень знань з предметів для подальшої кореуції, або подальшого поглибленого розвитку...
Олена Вороненко
Я за усні екзамени в 5-9, де учень вчиться зв’язно висловлювати свою думку, а не відповідати так/ні
Лише так!!!
Я за усні екзамени в 5-9, де учень вчиться зв’язно висловлювати свою думку, а не відповідати так/ні.Пiдтримую на 100%,думка розумного ВЧИТЕЛЯ! !!!!!!!!!!
Коментувати
Кузьміч
Пане Полянський! Для початку хоча б надайте свою електронну адресу для спілкування. А то ви ховаєтесь від учителів як Янукович.
середня школа
Для Кузьміч: При чому тут Янукович?????????? Він від нас, вчителів, не ховався, і ми отримували вчасно все те, що нам положено. Паралель не вдала. Ви краще зверніть увагу, що вчительство тепер працює місяц лише за голий аванс!!! Які реформи? Знову ні слова про зарплатню учителів у виступах головного освітянина.
Вам потрібні слова?
Для середня школа:хто при януковичу щось вчасно отримував, а хто - як завжди, від 1992 року, коли перестали вчителям вчасно платити. Вам потрібно, щоб головний освітянин вам про зарплатню молов у виступах? Лопати в руки, як казав пан азаров, і - виживати. Він з дружиною також із лопатами, разом із теперішним своїм учнем, який його надто сильно ПОВАЖАЄ. Розвернувся, і - гадості говорить. Мудрий чоловік. Відає, що для людей - аби про зарплату ЩОСЬ молов
Для Кузьміч:
http://www.mon.gov.ua/ua/teldov
Коментувати
Олекса Позняк
Написал полянскому письмо с требованием закрыть районо или хотя бы урезать штат (в ссср наше районо состояло и з 5 человек включая бух и кассира) в связи с ненужностью и тяжелейшим финансовым положением страны, так он забанил меня и убрал все мои комменты.В киеве не хватает 120 садиков а зти трутни забрали их себе выгнав детей. Пишите полянскому предложения он там где его хвалят оставит остальные выбросит ( ) В скобках - то что я думаю о полянском и его команде .Поскольку там нет ни единого цензурного слова напечатать не могу Думал больше не комментировать но то Родину мою зацепят то такие фарисеи смеются в лицо, не выдержал
когда я знаю, ЧТО
последует за определённой деятельностью, я не поясняю ребёнкам что будет "потом, после", я ставлю их в условия, когда им просто необходимо выполнять определённые действия. Получив результат дети УЖЕ знают, что за чем следует. Поэтому не пояснять следует, а ставить в условия. /// Если так не ясно, скажу иначе. Когда ребёнок ЗНАЕТ, что станет пользоваться дополнительной литературой во время контроля его знаний (умений, навыков),буде он регулярно работать над тем, чтобы эти знания(навыки-умения) получить? И сколько не поясняй, что пользоваться шпаргалками нельзя, дети БУДУТ ими пользоваться, если есть возможность./// Когда люди УВИДЯТ пользу от действий, они примут. Хотя - вот уж сколько лет всё ломают и ломают. И ничего, особых возмущений нет
ррр
Та, мабуть, трохи не так, хлопці! Вас найняли на роботу - то виконуйте її. Ні - вакансії у школах є, повертайтеся - приймемо! А то прямо за Ремарком:"Демократію змінила демагогія!" То талант треба мати заговорити все, гратися словами, перевертати з ніг на голову. Постворювали Інститути освітньої аналітики і інші служби й службочки - вперед, аналізуйте, дійте, робіть уже хоч щось, припиніть обговорювати і заговорювати
Натэл
Для ррр: поддерживаю.
Коментувати
так отож
я - член суспільства. Ото у МЕНЕ більше немає іншої роботи, як виконувати роботу за хлопців, які отримують за впровадження реформи немаленькі кошти, що дозволяє ЇМ (не мені) споглядати в реалі життя заможних людей інших країн. Я не говорю про можливості в ЦІЙ країні
Лєнін
Для так отож: ти просто -член. Суспільство тут ні пги чому
так отож
Для Лєнін: моя ти умнічка. Не лайся більше, га? Он же сказано вище - гобити треба. І далі-ггомадянське суспільство(ну раз вже зачепив) по твоєму ХТО? Ті, хто має доступдо інету? А ті, хто не має? Або не знає, куди і як кричати. Або немає їх кому науськати, щоб із габлями вийшли. На захист. Свого.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!