Положення про проблемну групу середньої школи
Проблемна група поєднує педагогів, які цікавляться якою-небудь науково-методичною проблемою та виявляють бажання її досліджувати
1. Загальні положення
1.1. Проблемна група поєднує педагогів, які цікавляться якою-небудь науково-методичною проблемою та бажають досліджувати її.
1.2. Проблемна група є самостійною ланкою методичної роботи та суб'єктом внутрішньошкільного управління.
2. Задачі проблемної групи
2.1. Вивчення визначеної проблеми, висування гіпотези й апробування у практиці роботи вчителя інновацій, за допомогою яких можна розв'язати проблему.
2.2. Відстеження результативності роботи в ході експерименту та вироблення рекомендацій для педагогів школи.
2.3. Узагальнення результатів роботи, пропаганда результатів роботи, творчий розвиток педагогів.
3. Організація роботи
3.1. Проблемну групу очолює один з її членів.
3.2. Керівником групи є педагог, який глибоко цікавиться даним питанням, обраний членами проблемної групи.
3.3. Проблемна група складає план роботи, включаючи формування та теоретичні обґрунтування гіпотези, дослідження й відстеження результатів її здійснення.
3.4. Засідання групи проводяться не рідше одного разу на чверть.
4. Документація та звітність
4.1. План роботи групи фіксується у спеціальному журналі.
4.2. Обговорювані питання, дослідження фіксуються у формі аналітичних таблиць, діаграм, висновків та узагальнень, а також рекомендацій педагогам школи.
4.3. Аналіз діяльності проблемної групи представляється КМР школи наприкінці навчального року або при завершенні експерименту.
Освіта.ua
05.08.2007