Osvita.ua Середня освіта Випускний іспит з математики матиме два рівня складності
Випускний іспит з математики матиме два рівня складності

Учні, які не будуть використовувати результати при вступі, складатимуть спрощений тест

Випускний іспит з математики матиме два рівня складності

Державна підсумкова атестація з математики учнів, які здобувають повну загальну середню освіту стане обов'язковою у 2021 році і матиме два рівня складності. Про це в ефірі програми «Сніданок з 1+1» сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

Вона нагадала, що шкільний іспит відбуватиметься у формі зовнішнього оцінювання, але якщо учень не планує використовувати результати тестування під час вступу до вишу, він зможе обрати тест базового рівня.

«Математика буде двохрівнева, тобто вона не буде однакова для всіх. Це державна підсумкова атестація у формі ЗНО. Тобто ви склали державну підсумкову атестацію, але ви не несете цей результат до закладу вищої освіти, якщо вас не цікавлять технічні або інженерні напрями. Таким учням можна буде складати тест з математики базового рівня. Він буде спрощений», - зазначила міністр освіти.

Разом з тим, міністр наголосила, що вивчення математики є надзвичайно важливим для усіх школярів, оскільки це формує логічне мислення.

«Тому я пропоную школярам не відмовлятись від тих захоплень, які у них є, але коли у вас є уроки математики уважно до них ставитись», - сказала Лілія Гриневич.

Освіта.ua
27.08.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ирина зотова
Дуже мало годин на вивчення математики в 10 та 11 класах, три години на алгебру та геометрію, треба це змінити!!!
Ольга
Ці два рівні будуть як ЗНО з англійської? Тобто профільний чи ні. І що робити таким як я, котрі не вивчають математику поглиблено?
Гуморист
Для Вікторія: що тут розуміти, щоб ніхто нічого не знав, або для "успішної" здачі ЗНО
Виктория
"вивчення математики є надзвичайно важливим для усіх школярів, оскільки це формує логічне мислення". Согласна на все 100 процентов. Одного не могу понять почему алгебру и геометрию объединили в 10 классе в один предмет "математика" и сократили количество уроков в неделю до 3-х уроков.
Людмила Гагаріна
Для Виктория: видно автор даного нововведення не дуже вивчав математику, тому і не дуже сформувалось логічне мислення...
Коментувати
Анна
ЗНО з математики не повинно бути обов"язковим!!! Кому потрібна математика, то нехай і обирає той предмет. Хіба всі в нашій країні математики??? В нас низький рівень знань не тільки з математики, але погляньте що робиться з рідної мови, іноземної мови та і з ін. предметів. То давайте обов"язкове ЗНО з усіх навчальних дисциплін, що вивчаються в школі? Певно без математики людина не вміє логічно мислити? Абсурд!!! Вже робили ЗНО з іноземної обов"язковим і що вийшло? Так, мабуть, буде і з математикою. Багато галасу даремно!
Оксана
Я вважаю, якщо дитина йде на гуманітарний напрямок, то зно з математики взагалі не потрібно! Було 3 зно - і вистачає! Батькам і так важко тягнути репетиторів! Знущання над батьками і учнями! В нас не можуть нічого розумного придумати!
Ольга
Якщо вивченея математики є дуже важливим, то чому школи не забезпечені хоча б підручниками? Учні не мають всіх умов для навчання.
Ольга
Думающий человек обязан знать математику!только люди думающие должны учиться в высших учебных заведениях. Без математики...идите учиться на уровень ниже. Пора подумать уровень. И усложнять все тесты. А то поступают такие..что страшно смотреть ....что к них в головах. Рабочие руки тоже нужны...и экономику поднимут только технари а не бла бла бла ...работяги с высшим образованием!
Любов
Хоч хтось пояснить, як бути,якщо у школі два 10 класи,і обидва вивчають математику по стандарту,і ніхто не запитував дітей, чи потрібна їм матем. на профільному рівні.Чи вчити по стандарту, а кому треба- замовляти ЗНО на проф. рівні як того забажає ВНЗ?
Директор
Для Любов: Підтримую автора. Зараз у 10-11 класах необхідно вивчати якийсь предмети на профільному рівні. І якщо це не математика, то алгебра і геометрія вивчається разом в курсі ’’математика’’ упродовж трьох річних годин. Де взяти поглиблений хзрівень? Ввести поглиблення вивчення математики? Так результати попередніх років показують, що вибираючи між обов’язковою математика чи історією приблизно третина вибирає математику, ті, кому треба для вступу. Тобто вводити поглиблене вивчення математики не логічно, бо два роки учні і вчитель мучитимуться на уроці, де більш- менш щось розуміти буде лише кожен третій. Зважаючи на ці нововведення, варто було б повернутися до універсального профілю, де на поокреме вивчення алгебри і геометрії відводилося 9!, а не 6! годин.
Том
Для Директор: 123476 учасників із 160782, зареєстрованих на ЗНО у цьому році, обрали математику для ДПА. Це майже 77%. Тобто все навпаки: навіть більше, ніж дві третини випускників роблять вибір не на користь історії.
Тарас
Для Том: звідки Ви взяли таку статистику? Ось тут є офіційні дані: https://zno.testportal.com.ua/stat/2019 ДПА з української мови здавало 315242 учасників, з історії України 196644, а з математики 122163. Виходить, що 3565 (1%) учасників складали як ДПА і історію і математику. З решти, у відсотковому відношенні: 61% складало історію, а 38% математику. Тобто все якраз навпаки до того, що Ви пишете: майже дві третини з тих, що складають ДПА роблять вибір саме на користь історії.
Коментувати
vladko
Пані Людмила, логіка і жіноча логіка "Ето большая разница". В класі математичного профілю на питання 2+2 усі кажуть 4, а в історичному профілі питают:ь" у які системі", бо два долари + дві гривні далеко не 4, Ви згідні, як Українка, господиня а не як математик?
Юрий Скороход
Для vladko: ну в математике принято говорить условие целиком)
Коментувати
Людмила
Я по образованию технарь, люблю математику и поверьте, мне сложно разговаривать с чистыми гуманитариями - они своим нелогизмом, глупостью меня раздражают! Это по жизни беспомощные люди! Математику должны знать все! А то будет так, как сказал кто-то из великих: " Вот так - родишься гуманитарием и вся жизнь через жопу!"
Павло Дмитрович
Для Людмила: ніколи не знецінюйте інших. Можливо,в їх очах Ви - дикунка,що неспроможні цитувати Байрона чи зовсім далека від творчості поетів Срібного віку. За першою освітою я інженер- механік,за другою- гуманітарій. За Вашою логікою я маю з презирством майже до усіх ставитись? Це невірний шлях,повірте мені,бо маю досить немало років і багато чого бачив у житті. Будьте добріші.
Анонім
Для Людмила: неадекватна і зверхня хамка!
Коментувати
Оля
Шановні автори, редагуйте тексти. Два рівні, а не "два рівнЯ", бо ж множина☺ Сайт освітній, авторитетний. Таким ляпам не місце.
КОЛЧ
Очень интересно кстати, детей нужно снова приучивать думать! Очень радуюсь, что в последнее время к образованию все больше внимания!
Катерина
Для КОЛЧ: Як дитину можна" привчити думати "??? Це нереально ! Людина народжується або здібна , або нездібна. Мені математика зовсім не дається, хоча вона потрібна на ЗНО , я сиджу і вчу її ( прикладаю багато зусиль ) . Для мене це дуже важко ,бо я сідаю і заучую задачу ( по-іншому просто ніяк) . І мені часом здається ,що ЗНО з матем це свого роду ,як "природній відбір " для тих хто вміє думати і не вміє + багато вчителів не є заінтересовані в тому ,щоб навчити дитину ДУМАТИ , а не просто перевірити якесь правило ! Хоча , я однозначно за реформи в освіті , але якби вони були правильні !
Светлана Костюк
Пані Катерино, не привчити думати, а розвинути мислення...І задачі вчити не потрібно, потрібно зрозуміти її. Я педагог-математик і репетитор, хочете, проведемо заняття, впевнена, ви математику зрозумієте. Ось посилання на мою сторінку https://www.facebook.com/sveta7940?viewas=10686899395&privacy_source=privacy_settings_page
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!