Оплата праці вчителів за викладання кількох предметів

Учителі, які викладають кілька предметів, атестуються з предмета, що викладають за спеціальністю

Оплата праці вчителів за викладання кількох предметів

Відповідно до п. 3.25 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 6.10.2010 № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», в редакції згідно зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 р. № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», вчителі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю.

У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

Згідно з п. 5 наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 він набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ набув  чинності з 23.01.2012 року.

Міністерством освіти і науки України у листі від 26.01.2011 №1/9-44 наголошено, що органи управління освітою спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти повинні планувати курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, застосовуючи очно-дистанційні, дистанційні, варіативні та інші форми навчання, які б органічно взаємоузгоджувалися з процедурою атестації педагогічних працівників.

Згідно з п. 6.1 Типового положення про атестацію нарахування заробітної плати відповідно до присвоєної за результатами атестації кваліфікаційної категорії здійснюється з дня прийняття рішення атестаційною комісією.

Тож, вчителям, які підвищили кваліфікацію з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти, присвоєна атестаційною комісією кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження.

Щодо предметів варіативної складової, то Типовим положенням про атестацію не передбачено вимоги щодо обов’язковості проходження вчителями, які ведуть ці предмети, підвищення кваліфікації. У цьому випадку кваліфікаційна категорія поширюється на педагогічне навантаження варіативної складової, незалежно від підвищення кваліфікації.

Оригінал

Освіта.ua
15.09.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Надія
Мене атестовано як практичного психолога на вищу кваліфікаційну категорію, а також я читаю предмет "Образотворче мистецтво", "Інформатику" і є класним керівником. Вища категорія не розповсюджується на години та класне керівництво. Це вірно ? (Навантаження практичного психолога - 0,5 ставки)
Учитель
Цікаво, а який документ зобов’язує вчителя безплатно у свій вільний час готувати учнів до олімпіади. По всій логіці підготовка до олімпіад мала би бути на оплачуваних факультативах. Проте, такі факультативи далеко не у всіх є, а результати олімпіад вимагають від усіх.
pasufik
Для Учитель:А чому би Вас не примушувати, коли Ви згодні? У кожній школі штат працівників перевищує бюджет, тому керівники зумисне не оплачують праці педагогів. До цього додайте "список мертвих душ", фонд зарплати яких є кормушкою для директора та гол. бухгалтера. Створіть ревізійну комісію, напишіть у КРУ і гроші зразу знайдуться!
Коментувати
Галина
Мене атестовано як педагога-організатора навищу кваліфікаційну категорію, крім цього я читаю години трудового навчання та основ здоров"я і вища категорія мені не поширилася на предмети, хоча я і мала попередньо пройдені курси. Прошу пояснити
Цікаво тут у вас!
Якісне виконання своїх обов`язків - це основний показник діяльності учителя. І нема різниці, який у людини диплом!
Що за дурниці?
Дуже необхідно удосконалити "Типове положення про атестацію" і зробити його конкретним. Вказати чіткі вимоги для категорій і педзвань. Тільки тоді можна буде дати оцінку діяльності учителя. Стаціонар, заочно - нема різниці. Об`єктивна оцінка діяльності!!!!! Розробки, публікації, конкурси, сайти і т.д. Яка користь писати тут про переваги однієї чи іншої форми навчання, якщо у школі він(вона) погано виконує свої обов`язки. Облиште!!!!!
Так і є!
Для Що за дурниці?: Тільки при наступній атестації більшість учителів вищої категорії понизять на ІІ., а педзвання взагалі знімуть.
Коментувати
ІППО
Прийдіть до ІППО на фахофе тестування. Там нема різниці стаціонарник, чи заочник. Всі здають майже однаково.
Бред!
Я первый раз в своей учительской жизни пойнял каким должен быть урок, благодаря курсам повышения квалификации. И на стационаре кроме теории ничего не учат. Поверте даже самому лучшему стационарнику стает стыдно, когда приходит заочник и начинает расказывать о том, как проводить уроки, какие требования, что такое рекомендации и программы. Если нормальный заочник, то до конца 5 курса он намного опереджает стационарника. Это реальность и это правда.
Василий Шмындрук
Для Бред!: Якщо ви учитель, то ваша орфографія - це суцільний "бред" (маячня). І "поЙнять", тобто зрозуміти свою безграмотність, вам важко. "Поверьте" мені.
ВЫ
САМИ, ИЗВЕНИТЕ КАКОЙ ВУЗ ЗАКОНЧИЛИ. НЕ ПОЙНЯВ ЭТОГО ТРУДНО ВЕСТИ ДИСКУССИЮ. И КЕМ РАБОТАЙТЕ? ТОЛЬКО ТОГДА МОЖНО ДЕЛАТЬ ВЫВОДЫ О СТОИМОСТИ ВАШИХ СЛОВ.
Василий Шмындрук
Никогда не думал, что на сайте "Образование UA" могут писать комментарии люди, которые больны на голову. При чем на всю сразу.
Коментувати
Василий Шмындрук
Курси підвищення кваліфікації - це фількіна грамота, яка не дає нічого: ні розуму, ні серцю. Це саме можна говорити і про нинішню ПЛАТНУ заочну освіту. Російською мовою висловитись можна так: "Учение свет, а неучение - заочное обучение". Якщо учитель має вищу педагогічну освіту і отримав її на стаціонарі, то відправляти його на убогі курси підвищення кваліфікації з профільного предмету - це дикість, що властива банановим країнам.
Відколи?
Для Василий Шмындрук: Ви з якої планети? 75 % стаціонару нічим не відрізняються від заочників. Практика це доводить 99,9%. І навпаки. Якщо заочники працюють і навчаються за одною спеціальністю. Ціна заочника може бути вищою за ціну стаціонарника, який піде на роботу і через рік звільниться. Оскільки незможе витримати реальність педагогічного життя. Доречі про фількіну грамоту, яка називається учитель 3,4 дисциплін. Ви відкрийте навчальні програми спеціальностей "інформатика" та "математика" чи "фізика". А після того програму "фізика, математика, інформатика". Там і близько не має тієї кількості фахових предметів, яка передбачена на кожну спеціальність окремо. Яка у такого учителя може бути професійна підготовка. Відповідь: Мінімальна.
Василий Шмындрук
Хочу побачити отих МОЛОДИХ динозаврів, які ідуть до школи працювати вчителем за 2 тисячі гривень в місяць і навчаються на заочних відділеннях педвузів. А заочне навчання (контракт) у нас платне.
ВЫ
Для Василий Шмындрук: САМИ, ИЗВЕНИТЕ КАКОЙ ВУЗ ЗАКОНЧИЛИ. НЕ ПОЙНЯВ ЭТОГО ТРУДНО ВЕСТИ ДИСКУССИЮ. И КЕМ РАБОТАЙТЕ? ТОЛЬКО ТОГДА МОЖНО ДЕЛАТЬ ВЫВОДЫ О СТОИМОСТИ ВАШИХ СЛОВ.
Коментувати
Моцно!
Тільки їм однаково. Є курси, значить будуть платити за категорію. Ні - як спеціалісту. Порада: Атестуйтеся з обох предметів одночасно. Вікторії - як учителю фізики та інформатики і Антону учителю математики та інформатики. Або швидше записуйтесь на курси.
Моцно!:
Повинні бути 2 атестаційні листи.
Моцно!:
"3.20. Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти." ЯКЩО ЛЮДИНА МАЄ КВАЛІФІКАЦІЮ УЧИТЕЛЬ КІЛЬКОХ ПРЕДМЕТІВ. ТО ЧОМУ ЇЇ НЕ АТЕСТУВАТИ З ДВОХ ПРЕДМЕТІВ ПАРАЛЕЛЬНО. У ПЕДАГОГА МОЖУТЬ БУТИ ЗАСЛУГИ НА 2 КАТЕГОРІЮ З ОДНОГО ПРЕДМЕТУ. І НА ВИЩУ З ІНШОГО. СПРАВЕДЛИВО, СПРАВЕДЛИВО!
Відколи?
Для Моцно!: Ви праві на всі сто. Такі зміни давно пора було внести у положення. Як і багато інших.
Коментувати
Антон
А якщо в мене в дипломі написано Кваліфікація вчитель математики та інформатики, якщо я атестуюсь з математики, то як мені платитимуть за інформатику (перший раз атестуюсь)
Станіслав
Для Антон: пройдіть курси з математики та інформатики, а атестуватись можете з одного предмета (якщо пройшли курси лише з математики, то за викладання інформатики платитимуть як спеціалісту)
Коментувати
А це запитайте ВНЗ
який вам видавав диплом. Університети повинні дотримуватися єдиного стандарту. Зрештою додаток - це теж документ.
Вікторія
Добрий день. Скажіть, будь-ласка, як повинна нараховуватися з/п та за яким розядом з інформатики, якщо в дипломі вказано "Вчитель фізики та астрономії", а в додатку до нього "Вчитель фізики, астрономії, інформатики".
Ну фантазия
Люди о чем вы говорите? Все задумано на деньги. Курсы, атестации, дипломные и т.д. Вопрос в другом. Они вообще не собриются идти на выборы. Или это аванс за то, что их невыберут.
Голосzнарода
Для Ну фантазия: Ну якшо вони опустять гривню до 50 за долар через прихоті подібних до Вас людей, то їх точно не виберуть :0
Для Голосzнарода:
Де ви бачили прихоті? Народ реально без кінця ходить на курси. І як-би користі з тих курсів. Лише гроші віднести.
Коментувати
Може
варто дійсно внести зміни до типового положення про атестацію. І тих хто має повну вищу (наприклад - перекладач) і педагогічну (бакалавр української мови) атестувати, як особу з повною вищою освітою. Тоді буде можливість таку категорію людей заохотити здобути педосвіту.
Читайте
Для Може: "3.26. Особи з повною вищою педагогічною освітою або іншою повною вищою освітою, прийняті на посади педагогічних працівників за спеціальностями, фахівці з яких не готувалися вищими навчальними закладами або підготовлені у недостатній кількості, за умови проходження ними підвищення кваліфікації, атестуються як такі, що мають відповідну освіту." Де достатня кількість, якщо районо призначило людину з дипломом перекладач? Тільки ІППО разом з управліннями саботують даний пункт. А може хочуть отримати з цього фінансову вигоду.
Читайте
"4.1. Атестація на відповідність займаній посаді з присвоєнням кваліфікаційних категорій проводиться щодо вчителів та викладачів усіх спеціальностей" 100% перекладач, чи інженер мають право викладати у професійних училищах, коледжах і т.д. "3.16. Педагогічний працівник визнається таким, що відповідає займаній посаді, якщо: 1) має освіту, що відповідає вимогам, визначеним нормативно-правовими актами у галузі освіти; 2) виконує посадові обов’язки у повному обсязі; 3) пройшов підвищення кваліфікації."
Коментувати
У школі
повинні працювати тільки педагоги! Люди з педагогічною освітою. Тобто? котрі вивчали методику, психологію, педагогіку та інші фахові предмети. Дійсно тих, які працюють чипати не варто. Але на майбутнє слід призначати на посаду учителя тільки людей з педагогічною освітою. Дітей треба не просто вчити. З них треба виховувати людей.
Дивно
Не повинні історику давати години інформатики. Інформатика - технічна дисципліна. Її повинні викладати тільки інформатики. Можливо фізики. Мабуть інженери. І за держстандартом вона відноситься до технологій. Методика викладання технічних дисциплін, зовсім не до методики викладання історії. І зміст уроків різний. Це єдиний предмет, викладання якого звелося нанівець.
А іноземники?
Наплодили іноземних мов, а у сільських школах їх не має кому викладати? Ще перекладача чи іншого фахівця, який знає мову можна знайти. А безпосередньо учителя іноземної мови, це проблема. Тільки до кого говорити?
Оно так!
Для А іноземники?: Вы правы! 100% У нас один житель немецкую знает лучше любого учителя. Только с образованием 11 классов его точно возмут. Вот и правда жизни.
Голосzнарода
Для А іноземники?: а скільки коштує посада вчителя іноземної мови у Вашій сільській школі, - 2 чи 3 тисячі доларів? Без взятки заврайоно ніхто на роботу до сільської школи потрапити не може.
Чому???
Для Голосzнарода: Приведіть фахівця, який буде їздити кожного дня 60 км. до школи і 100% без всяких доларів його приймуть. Перевірено вже багатьма.
Коментувати
Брєд, який вартий
ламаного гроша. Історик може вчити, а інженер ні. Тупість, яка вартує критики. Організуйте для нефахівців окремі 4 - х тижневі курси. Предмет здебільшого люди знають. Начитайте більше педагогіки та методики. І нехай працюють. На даний час дійсно у багатьох школах така проблема існує. Якщо навіть говорити не про інформатику, а про фізику. Жоден математик ніколи не пояснить що таке рівняння Клазіуса і тим більше відмінність правила лівої від правила правої руки. Мова не йде про людей з вулиці. Народ заінчив ті ж самі факультети, що педагоги. "Чи якість" - це визначення чуже для нашої країни. Може проблема внести зміни у "Типове положення про атестацію"? Жодних "недостатніх кількостей". Чітко для всіх. Принайні створіть такі умови для учителів точників. Де дійсно без знань предмету самим учителем, учнів нічого ненавчиш. У нас є фахівці електроніки, мікроелектроніки, радіоелектроніки, наноелектроніки, комп`ютерної іженерії, програмної інженерії.
Рівень яких
недалеко коливається від рівня педагога. А часом навіть і вище. Мова не йде про всіх і весь час. Але хоч нечипайте тих, які на даний час працюють більше 5 років. Визнайте, що положення 2010 р. зі змінами - це комірка для отримання високих прибутків. Людина викладає 5 предметів. І навіть з того, якого має 1 год. проходить курси підвищення кваліфікації. Дуже прикро говорити і визнавати подібність нинішньої влади до попередньої. І ще важче констатувати самий факт цього.
Голосzнарода
Для Рівень яких: так нинішня влада вся та сама попередня, тільки верхушку змінили, зняли крем в пірожено, тістечко залишили та новим кремом залили.
Факти.
Київська область. Фізику у школі викладає інженер фізик. (без педосвіти). Тільки розумійте у нас в освіті те, що прийнято називати "анархія". Кого прийняли до 1996 вони вважаються такими, які мають педосвіту, а тих кого прийняли у 97 НІ. От і йди щось доводи! Кому?
Коментувати
Володимир
Для Людмила Марциновска: Якщо Ви історик за освітою, то Вам не мають права давати години інформатики, а коли дали, то нехай і платять відповідно.
Цікавить!
Для Володимир: А кому мають право давати?
Голосzнарода
Для Цікавить!: практикується так - тому, хто взятку дасть начальнику.
Коментувати
той, що 4 рази "клепав" тести
Гірше положення про атестацію, ніж те, що виродили реформатори всі "папєредніки разом придумати не змогли!. Люди по 3-4 рази іздять в рік на курси, інші по разу щороку!. Це яка перевитрата грошей на відрядні, на заміну, на виплату заробітної плати! Який "обдарований" державотворець в МОН міг таке виродити і де був міністр фінансів, який таке марнотратство допускає, якщо вже освітянські чини грошей освіти не рахують!? І розкажіть людям, що в освіті грошей немає!
Молодці!
Для той, що 4 рази "клепав" т: Це розмова по ділу.
Коментувати