13.05.2021 О. Мірошниченко: що потрібно насправді вчити?
Зараз наша школа не дає базової освіти, а підміняє її інформаційним мотлохом
1.04.2021 О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора
Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
12.03.2021 О. Мірошниченко: про межу вчительської професійності
На який відсоток навчальних невдач має право вчитель, щоб говорити про провину учнів, а не свою?
24.02.2021 О.Мірошниченко: чому все радісне сприймають як загрозу
Школа – це в ідеалі місце радощів та гри, які включають дітей у фантастичний процес пізнання
23.12.2020 О.Мірошниченко: для чого потрібні підручники?
Талановиті педагоги не потребують підручника, бо знають предмет і прагнуть викладати своїми словами
8.12.2020 Олександр Мірошниченко: що є обов’язками дітей?
Не плутаймо елементарну етику спілкування з повагою до вчителя, яку вимагають як норму
21.10.2020 О.Мірошниченко: невивчені уроки карантину
Що змінилось у першій чверті нового навчального року в порівнянні з навчанням у режимі карантину
11.09.2020 Олександр Мірошниченко: про школу і коронавірус
Можна, звичайно, позакривати школи, і все інше можна позакривати, але чи це допоможе?
31.07.2020 О. Мірошниченко: обов'язковий спів гімну ввели в школах
Виховання патріотизму в школі – це цікаві підручники без помилок, нормальні програми і професійні педагоги
27.07.2020 Олександр Мірошниченко: для чого займатись самообманом?
Вибір простий - між продовженням навчання в звичному режимі і імітацією навчання під соусом онлайн-навчання
9.06.2020 О.Мірошниченко: про виклики в новому навчальному році
Спроби ігнорувати проблеми, з якими школа зіткнеться вже 1 вересня, – шлях до конфліктів
25.05.2020 О.Мірошниченко: ідеологія школи як інституції застаріла
Замість того щоб навчити дитину жити в колективі, у школі її привчають пристосовуватись до цього колективу
10.04.2020 Олександр Мірошниченко: про нові міфи в освіті
Учителі, учіться працювати з новими технологіями, не бути лохами в питаннях юридичних і захищати свою професійність
18.02.2020 Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян
В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
12.02.2020 О. Мірошниченко: про складне питання виховання
Я не бачу в самому понятті «сімейне виховання» місця для допомоги в засвоєнні шкільної програми
30.01.2020 О. Мірошниченко: прохання до майбутніх учителів
Якщо ви надумали стати учителем, розумійте: не та це професія, де реально заробляти великі гроші
15.01.2020 О. Мірошниченко: не варто лякатись нових технологій
Діти вчитись можуть, і їм цікаво, якщо знання не абстрактні, а кореговані з життям та їхніми інтересами
20.08.2019 О. Мірошниченко: болюче питання програми з літератури
Це вам хто сказав, що такими літературними творами щось, крім відрази, можна прищепити?
10.05.2019 О.Мірошниченко: коли вчителі починають боятись гаджетів?
У педуніверситетах існує спеціальна навчальна програма виховання ненависті до всіх технічних новинок?
20.03.2019 Олександр Мірошниченко: про запізнення на уроки
В ідеальному світі дитина вчасно прокидається, приходить до школи без запізнень, нікому не заважає