17.03.2021 Володимир Бєлий: проблеми шкільного менеджменту
В українській школі існує один формат рішення, що отримує юридично-законну силу: наказ директора
16.02.2021 Володимир Бєлий: проблема відсутності вибору предметів
Вибір учнями власної освітньої траєкторії не є аналогом вибору фруктів чи смаколиків
3.02.2021 В. Бєлий: інший функціонал для пострадянської освіти
Іншим функціоналом для пострадянської освіти є перехід на відокремлення старшої ланки від інших
4.01.2021 В. Бєлий: профільна освіта старшокласників
Тепер від міністра освіти зазвучала словесна еквілібристика довкола можливості вибору предметів
11.12.2020 В. Бєлий: як здолати кризу учнівської мотивації
Наші пошуки шляхів «покращення» від лукавого - щоб мати заробітки на процесах імітації освіти
20.11.2020 В. Бєлий: Академія педнаук у часи експансії постправди
Більшість хоче від НАПНУ новоякісних результатів на умовах збереження старої організації освіти
18.11.2020 В. Бєлий: підвищення кваліфікації не є гарантією результату
Чому в закордонних освітніх системах немає інститутів післядипломної педагогічної освіти
5.11.2020 Володимир Бєлий: середня освіта «там» і «тут»
Навіщо спотворювати європейську освітню практику, де загальна середня освіта триває довше? 
8.10.2020 В. Бєлий: е-журнал позбавить освіту бюрократичного баласту
Як електронний підручник не є копією паперового, так і е-журнал не має бути копією паперового
10.09.2020 В. Бєлий: що у назві закладу освіти принципово важливе?
Більшість комунальних закладів освіти отримали до назви фіксацію про приналежність до міськради
27.07.2020 В. Бєлий: країна кривих освітніх дзеркал
Псевдоосвіта 30 років поспіль псує поверхню нашого дзеркала освіти випарами академнедоброчесності
22.06.2020 В. Бєлий: критики неспроможні на продуктивну проектність
Попри три десятиліття освітніх «реформ», Україна ще так і не подолала стан неофеодалізму
3.06.2020 Володимир Бєлий: Рада з питань розвитку вищої освіти
Рада з питань розвитку вищої освіти – метод забалакати проблему чи конструктивний орган?
26.05.2020 В. Бєлий: Центри консультації і незалежна атестація педагогів
Після появи Центрів маємо перейти до незалежної від кругової поруки процедури присвоєння категорій
21.05.2020 В. Бєлий: трансформація методкабінетів у консультативні центри
Через звичні на наших теренах «особливості» кадрової політики пролягає шлях до чергового пшику
28.04.2020 В. Бєлий: пробуксовування реформ має багато причин
Основою невдач є колись успішні керівники, що родом з радянського минулого та пострадянського теперішнього
21.04.2020 В. Бєлий: «усе геніальне просто» у період пандемії
ЗНО є набагато важливішим, ніж можливі 10% впливу «середнього балу», який ніколи не був об'єктивним
14.04.2020 Володимир Бєлий: учитель має право на помилку?
Не має учитель права на помилку в оперуванні теоретичним матеріалом, передбаченим для його учнів
23.03.2020 В. Бєлий: школа - карантин - класний журнал: як бути?
Для чого поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати?
20.02.2020 Володимир Бєлий: учитель і його автономія і саморозвиток
Учительська спільнота ще не просякла такою професійною рисою, як автономія, але вже про неї чула