В. Бєлий: «модні» посади в українських ліцеях

У старшокласників справжніх ліцеїв не буває щоденних домашніх завдань фрагментарного змісту

В. Бєлий: «модні» посади в українських ліцеях

Автор: Володимир Бєлий, ексзаступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Наявність педпрацівника, який допомагає у навчанні поза уроками за розкладом – це про ефективну організацію справи.

Але якщо у царині виконання домашнього завдання у старшокласників має місце його супровід / контроль з боку педпрацівника, то таке є першим індикатором того, що старшокласник ще не став справжнім ліцеїстом на кшталт його закордонних ровесників.

Окрім того, у старшокласників справжніх ліцеїв не буває поточно-щоденних домашніх завдань фрагментарного змісту, тобто кілька вправ на «завтра», потім кілька вправ на «післязавтра» тощо.

Удома старшокласники-ліцеїсти передивляються на «завтра» попередній комплекс теорії, щоб бути ефективними під час занять з формування вмінь її застосовувати, на заняттях у ліцеї під проводом учителя-коуча.

Письмово вдома вони зазвичай виконують обов'язкове і на перевірку з оцінкою велике комплексне завдання десь раз на місяць з кожного свого профільного предмету, яких у ліцеїста 4–5. Десь такого обсягу, який буде на етапі річної підсумкової атестації (3–4 академічних години), але вже комплексним не у рамках програмних тем місяця, а всього навчального року.

Без цього старша ланка лишалась би всього лише лінійним продовженням формату базової (5–9 класи), що несло б ознаки прямої недолугості, бо ліцей – це вже не школа, хоча ще й не університет.

Оригінал

Освіта.ua
12.11.2021

Популярні блоги
Л. Булигіна: про щоденну хвилину мовчання в школах Все, що за вказівкою і не від серця, – все обернеться проти дітей і проти суспільства
Л. Гриневич: діти за кордоном мають подвійне навантаження Щоб уникнути подвійного навантаження, необхідно напрацювати механізм перезарахування результатів
О. Северенчук: для дітей важлива якість розкладу Не так важливе навантаження, як грамотний підхід до формування розкладу і робочого дня дитини
В. Співаковський: у батьків дуже змінилися пріоритети На перше місце вийшла безпека дитини, на друге – соціалізація, і лише на третє – знання
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Ліцеї вже нівелювали до задрипаної сільської школи. Чиновники ніяк не бажають відтуплятися...
399
Для Володимир: Сам Ви, пане, задрипаний та й ще безмозглий.
Володимир
Для 399: Можливо, Ваша убогість!
Коментувати