Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Триває реєстрація електронних кабінетів вступників
Триває реєстрація електронних кабінетів вступників

2 липня розпочалась реєстрація кабінетів, через які абітурієнти подаватимуть заяви до закладів вищої освіти

Триває реєстрація електронних кабінетів вступників

2 липня розпочалась реєстрація електронних кабінетів, через які абітурієнти подаватимуть заяви про вступ до українських вишів.

Системою подання заяв в електронній формі у повній мірі зможуть скористатись вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту, виготовлений з використанням фотополімерних технологій, та сертифікати ЗНО 2016, 2017 або 2018 років і бажають вступити на денну або заочну форми навчання за освітніми ступенями бакалавр (магістр медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань), а також на денну форму навчання за освітньо- кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст.

Для реєстрації вступнику необхідно зазначити адресу електронної пошти, пароль та підтвердження паролю, дані сертифікату ЗНО та дані атестата про повну загальну середню освіту.

Увага! Цього року вступник має самостійно розраховувати середній бал атестата. Якщо в додатку до атестата зазначений середній бал, то необхідно обов’язково перевірити, чи за правильною методикою він розрахований.

Після реєстрації електронного кабінету вступника, заповнення особистих даних та завантаження сканкопій необхідних документів вступники отримають можливість подавати заяви до українських вишів. Відповідна опція стане доступною 12 липня.

Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступникам варто ознайомитись з Інструкцією щодо подання заяв в електронній формі, яка містить корисні рекомендації роботи з системою. 

У разі виникнення проблем з реєстрацією необхідно звернутись на електронну пошту: ez@inforesurs.gov.ua або за номером (044) 290-18-13.

реєстрація кабінету

Освіта.ua
02.07.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Таня
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можна в особистий кабінет загрузити скан шести фотокарток, а не однієї?
Владислава
Помилка П3.3 при реєстрації .Відправила листа на вказану адресу , ніхто не відповідає . Що робити ? Чи можливо просто подати документи у паперовій формі??
Владислава
Для Владислава: Попросили копію свідоцтва і знову тиша . Хоча копію паспорта теж відправляла.
Коментувати
Максим
Ошибочно отправил заявку, и потом заметил что средний бал введен не правильно, можно ли как то через поддержку изменить его?
Ірина
Доброго дня, виникла проблема з реєстрацією електронного кабінету. Помилка П3.3. Написала лист на вказану адресу. Не відповідають. А за номером, вказаним на сайті , також не відповідають. Підкажіть, будь ласка, що можна зробити?
Таня
Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3 Подскажите пожалуйста что делать , проверяла сто раз , все правильно (((
Дмитрий
Для Таня: Ви розібрались в цій помілці? Якщо так до допоможіть мені будь ласка.
Коментувати
оля
ввожу логин и пароль,пишет неправильно введено.так 2 раза писала,буквы все проверяла,правильно вроде.потом поменяла пароль ,опять вводилоюопять тоже самое выдает.Что делать?
Олександр
Чи можливо відредагувати особистий кабінет? Відсканував не ту сторону додатка атестата і в деяких учбових закладах прийняло на канкурс, а в деяких-ні.
Натали
Электронный кабинет, подала заявления(12.07 - 8.00),некоторые до сих пор имеют статус - зарегистрированы в электронной базе, на сайте указано, что в течении суток, должны изменить статус на зарегистрирована в НЗ , допущены к конкурсу Стоит ли предпринимать какие либо действия или просто ждать?
Марія
при реєстрації особистого електронного кабінету вступника в мене відображає помилка.Я діяла відповідно до пункту інструкції П3.3. Як я маю діяти, і скільки чекати ? особисто подати документи?
Влада
Пройшло 7 днів, я відправила все що потрібно на ел.почту, поки що немає відповіді, за різними номерами ніхто не дає чіткої відповіді, а я все ще не можу зареєструватись через помлку П3.3, це нормально?
Александра
Не можу зайти в кабінет,уже деякі заяви відправила,але потім почало вибивати"невідома помилка ,некоректна відповідь серверу" ,що робити?
Анастасия
Добрый день! Произошла такая проблема. Зарегистрировали электронный кабинет, сегодня подавали заявки. Загрузили три заявки, но в статусе у них было написано " Потребує уточнення вступником". Тогда обнаружили, что загрузили скан-копию додатка до атестата ту, на которой нет оценок. Кабинет ошибку не выдал. Можно ли как то загрузить копию с оценками по новой и не потерять попытку подать заявление в этот же ВУЗ(подавали на бюджет)?
Маша
Для Анастасия: не знаю как в этом году, но прошлые годы вуз, который у вас первым приоритетом мог внести оценки (для этого надо было подойти в этот вуз в приемную комиссию). как в этом году не знаю, может кто-то и скажет
Коментувати
Вера
Спасибо
Дарья
Не могу понять, что выбирать там где корисні пропозиції. Подскажите. Спеціальність медсестритсво.
Софія
Доброго дня, при заповненні даних вступника не працює кнопка " підтвердити " , хоча вся інформація надана.
Марія
Для Софія: У мене теж саме
Коментувати
Вера
Добрый день, подскажите додаток до атестату, как правильно загрузить: достаточно скана страницы с оценками или необходима титульная страница додатка + оценки?
MaximVK
Для Вера: http://osvita.ua/vnz/consultations/61293/ - почитайте последний абзац... Хотя я лично сделал обе стороны
Іван
Нужно обе стороны, предварительно их объединить в один файл.
Яна
Для Іван: Одним з найпоширеніших запитань на гарячих лініях нині є необхідність завантаження скан-копії атестата. Вступники цікавляться, які саме сторінки потрібно завантажувати в кабінет. У Міносвіти зазначають, що достатньо завантажити лише одну сторінку, на якій вказано перелік предметів та оцінки. Разом з тим, важливо, щоб розмір файлу не перевищував 1 Мб.
Коментувати
Дмитрий
До какого числа регистрация в электронных кабинетах? Я учусь в колледже на 2-ом курсе, сдавал зно и хочу поступать в университет, а аттестат выдадут только 13, и есть ли возможность поступать без электронного кабинета на прямую в университет?
Дмитрий
"Аттестат о среднем образовании"
Сергій Гій
Регистрация до 25
Коментувати
Аліна
Доброго дня підкажіть, що з цим робити- "Дані вступника, чий особистий електронний кабінет необхідно активувати, не знайдено! Можливі причини: вичерпано час, відведений на активацію кабінету вступником (1 доба) або використано некоректне посилання для активації кабінету. Будь ласка, повторно здійсніть реєстрацію!"
Лера
Такая вот проблема , открываю дополнительную информацию и читаю это : "Згідно даних Єдиної бази Вас не ідентифіковано як громадянина України У разі недостовірності цих даних зверніться за адресою: ez@inforesurs.gov.ua або за телефоном: (044) 290-18-13. У разі подання заява буде розглядатися як така, що може брати участь тільки в конкурсі на контракт" Дозвониться -невозможно , на письма тоже не особо отвечают . Что делать? Есть у кого-то такая же ситуация ?
Люба
пошла вторая неделя регистрации регистрируемся с первого дня все время выдает ошибку 3,3 дозвониться по указанному телефону невозможно ( все время занято) зайти в указанную поту тоже не получается что деалть?! как на такое количество людей дать для связи только один телефон?! чем думали организаторы этой вступительной компании
Сергій Гій
Для Люба:  П3.3 Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3». Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані. Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Люба
все сделала как вы советовали. получила ответ . что письмо получено " найближчим часом приступлять до розгляду та вирішення порушеного Вами питання."это было вчера.сколько ждать результата ? завтра начинаеться подача документов.времени все меньше. паника все больше!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!