Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Останні дні система вступу працювала штатно, - міністр
Останні дні система вступу працювала штатно, - міністр

За словами міністра, останні півтора тижня вступної кампанії система працювала в штатному режимі

Останні дні система вступу працювала штатно, - міністр

Міністр освіти Лілія Гриневич стверджує, що більшість помилок системи електронних кабінетів вступників були оперативно виправлені і останні півтора тижня система працювала в штатному режимі. Про це, за повідомленням прес-служби МОН, Лілія Гриневич заявила під час проведення брифінгу для представників ЗМІ.

Разом з тим, міністр повідомила, що після закінчення вступної кампанії МОН проведе ретельний аналіз усіх проблем, що виникли в роботі нового програмного забезпечення ЄДЕБО, та зробить висновки для його вдосконалення. На цьому наголосила міністр освіти Лілія Гриневич, повідомляє прес-служба МОН.

«Як тільки завершиться вступна кампанія, ми проаналізуємо та визначимо всі недоліки, які були в роботі ЄДЕБО. Більша частина з них вже усунені, однак ми й надалі вдосконалюватимемо програмне забезпечення, щоб воно було надійнішим та зручнішим для користувачів. Висновки разом з рішеннями, які дозволять поліпшити роботу ЄДЕБО, будуть обов’язково представлені громадськості», – повідомила Гриневич.

Вона висловила переконання, що в перші дні у вступників дійсно виникло чимало проблем з реєстрацією електронних кабінетів, що здебільшого були спричинені розбіжностями персональних даних в документах – пропущені апострофи, чергування «і»/«и», розбіжності в 1 літеру, подані старі назви населених пунктів, перейменованих в межах декомунізації тощо.

«Більшість з цих помилок були оперативно виправлені і останні півтора тижня система працювала в штатному режимі. Однак тим вступникам, у яких все ж залишилися такі проблеми, з 15 липня було дозволено подавати документи у паперовій формі», – заявила міністр.

Вона підкреслила, що цього року вступна кампанія була непростою – як для вступників та ВНЗ, так і для МОН. Довелося в дуже стислі терміни змінювати програмне забезпечення ЄДЕБО, але це був необхідний крок. Старе програмне забезпечення не відповідало змінам, які закладені в цьогорічних Умовах прийому. Підприємець, у власності якого перебувало програмне забезпечення, відмовився співпрацювати з ДП «Інфоресурс» і продовжувати доопрацювання бази у жовтні 2016 року.

Крім того, усі дані студентів, абітурієнтів, викладачів були незахищені. Вони могли бути втрачені, а система могла будь-якої миті припинити роботу і цьогорічна вступна кампанія взагалі опинилася би під загрозою зриву.

Тому, за словами Лілії Гриневич, в МОН було ухвалене досить складне і сміливе рішення щодо зміни програмного забезпечення. В силу непереборних обставин – пошук фінансування, проведення відкритого тендеру, блокування його результатів – терміни на розробку скоротилися від запланованих більш ніж удвічі. Тому провести його промислову експлуатацію до вступної кампанії не було жодної можливості.

«Але тепер програмне забезпечення ЄДЕБО є державною власністю, і це не тільки гарантує безпеку усіх даних, а й дає можливість постійно працювати над його вдосконаленням, яке точно зможуть відчути та оцінити вступники наступних років», – наголосила Гриневич.

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.

 

Освіта.ua
28.07.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
lena
А когда будет известно за контрактников? когда им подавать документы?
Катя
Для lena: Как только увидите, что не рекомендованы на бюджет, так можете сразу и подавать. Но лучше подождать пару дней, чтобы не толкаться в очереди.
Коментувати
Natalia Butenko
почему в рейтинговых списках участников вместо приоритета у некоторых прочерк,что это значит? почему некоторые абитуриенты послали более девяти заявок и все они находятся в списках?
Наталия
Для Natalia Butenko:9 заявок можно было подать на бюджетные места, а на контрактную учебу - сколько хочешь. Там, где вместо приоритета стоит прочерк - это и есть заявки на контрактную учебу.
Іван
Для Natalia Butenko: Прочерк - це заява лише на контракт. Кількість заяв на контракт необмежена - тому й більше 9 заяв. Обмеження стосувалися лише бюджетних заяв.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!