Osvita.ua Середня освіта Інклюзивна освіта Нові навчальні плани для дітей з особливими потребами
Нові навчальні плани для дітей з особливими потребами

Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів вводитимуться в дію поетапно

Нові навчальні плани для дітей з особливими потребами

Міністерством освіти і науки розроблено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа).

За повідомленням прес-служби Міністерства освіти і науки Типові навчальні плани визначають зміст і структуру початкової загальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за допомогою інваріантної та варіативної складових, якими встановлюється погодинне співвідношення між освітніми галузями; гранично допустиме тижневе навантаження учнів; загальнотижнева кількість годин за освітніми галузями та загальнотижнева кількість годин на корекційно-розвиткові заняття.

Інваріантна складова формується на державному рівні і є обов’язковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування, типу та форми власності.

Інваріантна складова передбачає проведення корекційно-розвиткових занять. Напрями корекційно-розвиткової роботи та відповідне змістове наповнення визначаються з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором, глухих та зі зниженим слухом, розумово відсталих, із затримкою психічного розвитку, порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення.

Змістове наповнення варіативної складової формується навчальним закладом з урахуванням особливостей регіону, типу закладу, індивідуальних освітніх потреб дітей. Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем та протягом 5 років навчання.

Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, вводитимуться в дію поетапно: у підготовчих, 1-2-х класах – з 2014/2015 навчального року; у 3-х класах – з 2015/2016 навчального року; у 4-х класах – з 2016/2017 навчального року.

Освіта.ua
31.01.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Наталя Савенко
А який документ по закінченню 9 класів має отримати дитина з помірною розумовою відсталістю? Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2016 р. № 671 - довідку, але на запит батьків у МОНУ - свідоцтво. Ще в МОНУ порадили батькам, за необхідністю, судитися зі школою, якщо не буде свідоцтва. То де ж правда? Кому вірити?
Галина
Для Наталя Савенко: А на який документ ссилається МОН у відповіді? Основне - нормативний документ. Його порушувати не можна. І якщо нормативним документом визначено "довідка", то нічого іншого вам не видатуть. І судитись зі школою ви не зможете (немає законних підстав). Максимум можете судитись з кабміном, який затвердив даний документ. тому уважно переглятьте відповідь МОН, можливо він вказує інший нормативний документ, згідно якого можна отримати свідоцтво.
Коментувати
Elisaweta Ramadan
А в обычной школе? Если у нас малокомплектная сельская школа и три ученицы на индивидуальной форме обучения. План на год должен составлять учитель? Есть ли какие-то нормы, установленные государством? И если у нас школа стандартная, а девочка с эпилепсией - к-т план тоже учитель должен составлять разделив обычный план на выделенное количество часов ИЛИ опираться на план для спецшколы, но с корректировкой "под ученика" ? Ответьте, пожалуйста, очень надо знать. У меня предметы - история, зар. литература и рос. яз. Заранее спасибо за компетентный ответ.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!