Для освітян створять курс про дистанційне навчання

Онлайн курс буде доступний на інтернет-порталі із навчання громадян цифровим навичкам

Для освітян створять курс про дистанційне навчання

Міністерство цифрової трансформації запустить безкоштовний онлайн-курс для вчителів і викладачів про організацію дистанційного навчання під час карантину. Про це повідомив віце-прем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

«Наступного тижня буде доступний безкоштовний курс для вчителів і викладачів про організацію дистанційного навчання з різними рішеннями на порталі «Дія.Цифрова освіта», - повідомив міністр.

Курс буде доступний на інтернет-порталі для розміщення освітніх матеріалів із навчання громадян цифровим навичкам «Дія.Цифрова освіта».

Освіта.ua
20.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вячеславович
Уміння вчитись , осознаний підхід до навчання формується вдома батьками з самого початку , з 1 класу . Можливо і раніше. Це щоденна праця батьків. Цікаво,що більшість батьків в наш час вважає, що це завдання тільки школи, тому батьки пишуть такі коментарі з обуренням.
Eugen Zimmermann
Для Вячеславович: свідомо. Не осознанно, а свідомо.
Коментувати
Вячеславович
Скінчився перший тиждень карантину. Усі з захватом займались " дистанційним навчанням", вірніше, вчились його організовувати. На мою думку, дистанційне навчання не дасть дітям грунтовних знань. Знання , які здобуті з книги, справжні і довговічні. Коли дитина хоче вчитись, вміє вчитись, осознано підходе до навчання , тоді їй оті іграшки на компьютері не потрібні. Вона вдумливо читає і знає! А після прочитання вже можна сісти і продивитися якісь відеоуроки, презентації, створити якусь хмаринку, тощо. Вийти на зв’язок з учителем в он-лайн клас. Але спочатку треба ЧИТАТИ! А на це потрібно багато часу! До речи, хто з дітей не хотів вчитися в школі, тому й дистанційне навчання не потрібне.
Тьютор - AV
Шкода, що по причині недостатньості знань про розвиток освіти та розвиток інституту суспільства (льдини), більшість схильні не ставити запитання - чому і як. (Приклад). Господиня, яка навчилася готувати їжу тільки на печі не може збагнути, як там можливо використовувати пароварку. Ну дійсно ж, розробники пароварки, зовсім не розуміють зручної "пічної" технології. Та і діти навчені хворост збирати. Як вони тепер будуть хворост у пароварку накладувати? Напевно вони недотепи... У нову "пароварку" закладена ІОП - індивідуальна освітня програма. Комплексний "суповий набір" знань буде редагований під розвиток індивідуалізації учня. За допомогою ІОП учень на виході, шкільного терміну, все оно засвоїть принципи соціокультурного розвитку, тільки своїм шляхом та своїм темпом. Негнучкі (що призводять бунт) дії педагогічних працівників, зміняться на тьюторський супровід, який буде виконувати супровід навчально-виховної навігації по створеній ІОП, який (по новій парадигмі) проведе до зрілості.
Небайдужий
Для Тьютор - AV: Ніби й добре знаю рідну українську мову, але, навіть 3 рази перечитавши текст, так нічого і не зрозумів... То про що Ви?
мама
Для Тьютор - AV: Интересное сравнение, согласна. Чтобы система становилась "гибкой" нужно пообщаться сейчас с заинтересованными детьми (и родителями). Ведь уже прошла неделя, можно подбить какие-то итоги. На вопрос: "Почему вы все время что-то пишете?" мои отвечают: "Так задач получается больше, чем когда мы учились обычно. Ведь раньше как было - на дом задавали столько задач/упражнений, сколько успевали сделать в классе, а в классе мы успевали очень мало. А теперь учителя присылать столько, сколько у них по плану записано и для классной работы, и для домашней - в два раза больше получается!" Слушайте, так вы детям просто иммунитет подрываете в конце концов!
Тьютор - AV
Для Небайдужий: Для розуміння антропологічної конституції мозку (дитини), знання мови, вибачте, недостатньо. Сказати по простому, на прикладі, тоді слухайте і розумійте: Мабуть ні ви ні я не хотіли для себе постійного навантаження, тими продуктами від яких був би нестерпний тягар. Літні люди скажуть: "Ми вчилися, і вони повинні так". - Так, раніше вчили ДТ-74, а зараз електронний інтерфейс управління. Скажіть, на що з ціх двух предметів необхідно (зараз) виділяти більше часу? Адже раніше механізатор був крутим "хлопцем"! ***А що до мого коментаря: "Шкода...", я засмучуюсь коли стикаюсь з зухвалістю між вчителями та батьками, які ділять дітей ніби трофей... З повагою.
Коментувати
мама
ОК. Дам разъяснения. Проблема у нас такая. Дети мои - перфекционисты, свидетельство об окончании 9 классов хотят отличное получить. Поэтому и учиться НЕ ХОТЯТ. Я им говорю: "Наплюйте на те оценки, давайте математику гнать, английский, немецкий, программирование" - так нет, сидят, "аналізи вершів" складают, буклеты по физике, опыты по химии на видео записывают, проекты типа "Геометрия в архитектуре" чтоб точно на 12 баллов, короче *** всякая, хотелки учительские. Дети погибают! Школа не дает учиться даже во время карантина! Учителя как пиявки какие-то! Нам нужно просто учиться! ПРОСТО! ДАЙТЕ! ДЕТЯМ! УЧИТЬСЯ! ПО! УЧЕБНИКАМ!
Лариса
Для мама: Я учитель химии. Просто провожу уроки в эфире инстаграмм а. Дети пишут вопросы. Купила дочку, принесла периодически систему. Вчера первый был урок. Буду пробовать ещё скайп, посмотрю, что лучше. Я никогда не оставляю своих учеников с учебниками один на один. Все обьясняю, записываем конспект, котоиыйпредвар тельносбрасываю на сайт школы. Я работаю, как в школе. Всё пришли, даже те, кто уже закончил школу. Общение, как обычно на уроке Все хорошо. При желании учителя можно все организовать.
мама
Для Лариса: Если вас интересует мое мнение, то оно такое: с вашим энтузиазмом вы просто учитель-супер для будущих медиков, фармацевтов и т.д. Им очень повезло! А так как мы свое будущее с химией не связываем, то нам разобрать параграф, посмотреть анимацию в интернете по изучаемой теме, было бы вполне достаточно. Считаю что на карантине должна быть схема - "один день - один предмет", то есть в день разбирать большую тему по одному предмету. А учителя разными заданиями забрасывают - ловля блох какая-то! "
МартаВчителька
Для мама:Ну, якщо твоїм дітям не потрібні різні фізики, хімії і т.д., то не потрібно сильно напрягатися на цих предметах. В чому проблема не розумію? Вчіть те, що вам потрібно буде!
Коментувати
Ольга
Думаєте,вчителі зраділи з того карантину?Як потім звести кінці з кінцями на кінець року?А так хоч щось зроблять на "вимушених канікулах",не все ж в телефоні сидіти
Ольга
В кожної мами і дитини голова на плечах має бути.Діти повинні самі робити завдання,а не списувати;робота батьків- контролювати дітей.Якщо будуть просто списувати ,то чого вони навчаться?
мама
Ну... теперь наши "дорогие" учителя смогут еще больше заданий задавать. Прекрасно! Я (мама) начитываю, а они проверяют! Планы на карантин у нас были наполеоновские: погрузиться в математику, английский. А мы, ***, только проекты делаем, презентации, конспектируем, и списывать всему классу даем! Супер! Класс! Учителя - уроды!
Ольга
Для мама: а зачем списывать даёте?
Кацевич Мирослава
Таке враження, що батьки тільки під час карантину побачили що домашні завдання є. Це просто жах! Шановні батьки. Ми, вчителі, домашні задання задаємо щодня. Потрібно тільки перевіряти щоденники своїх дітей, а не ображати вчителів.
Воспоминания.
Для мама: у .. Если у вас такое отношение к учителям, то каким оно будет у вашего ребёнка? И что, учителя вирус придумали? Зачем списывать даёте?Делаете презентации,конспектируете? А как ребёнок ваш тему будет знать без рассказа учителя? Может, не стоит ребёнку и в школу ходить с таким отношением к людям, которые знания дают?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!