Osvita.ua Середня освіта Мінімальні вимоги до обсягу підвищення кваліфікації
Мінімальні вимоги до обсягу підвищення кваліфікації

Роз'яснення МОН щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників

Мінімальні вимоги до обсягу підвищення кваліфікації

Роз'яснення МОН щодо мінімальних вимог до обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти з огляду на звернення з питань особливостей застосування Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині встановлення вимог щодо обсягу підвищення кваліфікації педпрацівників, необхідного для проходження чергової атестації.

Відповідно до Порядку загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 150 годин на п'ять років, а обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника дошкільного, позашкільного закладу освіти встановлюється його засновником, але не може бути менше ніж 120 годин на п'ять років.

З огляду на відсутність встановлених законодавством норм щорічного підвищення кваліфікації, необхідного для проходження чергової атестації, Міністерство освіти рекомендує атестаційним комісіям, починаючи з 2020 року:

Мінімальні вимоги для працівників закладів загальної середньої, професійної та фахової передвищої освіти

Встановлювати мінімальні вимоги щодо обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, а саме:

  • 30 годин, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік;
  • 60 годин, якщо завершення атестації припадає на 2021 рік;
  • 90 годин, якщо завершення атестації припадає на 2022 рік;
  • 150 годин, якщо завершення атестації припадає на 2023 рік та наступні роки.

Мінімальні вимоги для працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти

Встановлювати мінімальні вимоги щодо обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної освіти не менше ніж:

  • 24 години, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік;
  • 48 годин, якщо завершення атестації припадає на 2021 рік;
  • 72 годин, якщо завершення атестації припадає на 2022 рік;
  • 120 годин, якщо завершення атестації припадає на 2023 рік та наступні роки.

Щорічний обсяг (кількість годин) підвищення кваліфікації визначається педагогічним працівником та має бути відображений у відповідному плані підвищення кваліфікації, а в рік проходження атестації має бути не меншим зазначених вище обсягів.

При цьому, облік годин підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за накопичувальною системою.

Якщо обсяг підвищення кваліфікації визначається в кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи, то 1 кредит дорівнює 30 годинам.

Складено на підставі листа МОН № 1/9-683 від 04.11.19 «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників».

Тільки ТОП-новини у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь на наш канал Освіта.ua.

Освіта.ua
05.11.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
2018
Яке підвищення кваліфікації? Що можно отримати за 30 годин? Хто буде оплачувати всі ці поїздки, проживання. Постійні "курси" - (з цим я погоджуюсь) це а) знущання з вчителів; б) свідомий зрив навчально-виховного процесу. Проходячи атестацію, на власні очі бачу які знання дають ОІППО, як вимагають курсові роботи на рівні випуску магистрів. Вчителю нема чим зайнятись? Да й що ж таке нове він отримає кожен рік? Якщо шановні вчителю знову промовчать, проковтнуть то це ганьба на всю вчительську спільноту. Тільки страйк з вимогами зупинити вакханалію зеленої команди. Всю команду Зельця спочатку вигнати а потім за грати!!!
Тетяна
Доброго дня, моя атестація припадає на березень 2020 року, і мені за новим положенням треба за півтори місяця десь нбрати 30 годин, підскажіть, яким чином? Якщо курси раніш були один раз на п’ять років. Навіщо вводити те, що ще на практиці не має? Повна несенітниця та знущання, 35 років праці в школі, "собаці, під хвіст".
Іван
30 годин, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік, - а якщо вчитель пройшов уже курси впродовж 5 років від попередньої атестації???? Мене вже повідомили, що повинен ще 30 годин пройти на "Всеосвіті". Причому, за власний рахунок, бо вимога є, а з оплатлю поки невідомо.... ПОВНИЙ ДЕБІЛІЗМ!!!! Таке положення про атестацію міг придуиати лише теоретик, дуууууже далекий від школи...
змовчу
Голе босе, але у вінку. Хто за цим слідкувати буде? Треба взяти і все міністерство заставити кожного року їхати на курси. Але всім складом щоб нікому заздрісно не було. Тоді подивимося, як вони будуть набирати 150 годин. Ви хоч курси заочні та дистанційні передбачте. Ви взагалі уявляйте який по закладах освіти буде зрив навчального процесу, якщо всі почнуть ходити на курси. Ні ви не уявляйте.По ходу ви навіть уявляти не вмійте. А кому взагалі треба учителів? Скоріше всього їх вигідно розігнати.Доречі хто вам дозволив ділити учителів не розумних і дурних. Ті хто буде атестуватися у 2021 розумні. Їм можна 60, а ті хто буде атестуватися у 2023 інші. Їм мусить бути 150. Не вже важко було встановити конкретно. Всі хто атестується від 2020 року, надалі атестуються тільки при умові набрання 150 годин. І яких 150. 90 повністю достатньо. Знайте кого ви нагадуйте. Януковича і його 4 тижневі курси. Думайте хтось за 4 тижні щось навчися. Аж ніяк ні. Але опущене на роботі не наздогнали за пів року.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!