Osvita.ua Вища освіта Реферати Міжнародні відносини Міжнародна мережа рекламних агенцій BBDO: ТНК Рroximity Worldwide. Реферат
Загрузка...

Міжнародна мережа рекламних агенцій BBDO: ТНК Рroximity Worldwide. Реферат

У 2002 Proximity Worldwide отримала найбільшу кількість нагород за творчі рішення як мережа, що займається маркетингом відносин з клієнтами

На нагородження Джона Каплса 2003 перемогла Proximity Worldwide.

Proximity Worldwide визнана глобальною мережею №1, а його іспанський офіс СР Communicacion Proximity отримав титул "Best-of-Show" за компанію для свого клієнта Niке.

Першу премію отримала також DEC BBDO, ще одна агенція Proximity в Іспанії. 5 інших премій були віддані Clemenger Proximity в Сіднеї, Proximity у Лондоні (три з цих п’яти) та DEC BBDO. Clemenger Proximity (2), АІМ Proximity, СР Communicacion Proximity і Proximity London завоювали "бронзу".

Рroximity Worldwide

Міжнародна мережа Рroximity була репрезентована міжнародною мережею рекламних агенцій BBDO у літку 1999. За останніми даними, біллінги мережі склали вже 1,2 млрд. дол.

Рroximity представлена 57 офісами у 35 країнах світу. Штат співробітників – 2,2 тис. чоловік.

Рroximity Worldwide має значну кількість професійних нагород:

  • "золото" за кращу дірект-маркетинг компанію,
  • гран-прі Smart Print Awards у категорії Best-of-Show,
  • два "золота" Sales Promotion Consultant Association,
  • три нагороди, включаючи "золото" Gramia Awards, та інші.

CRM (Customers Realationship Management) – є управлінням взаємовідносинами зі споживачами за допомогою засобів непрямої реклами та застосуванні спеціальних автоматизованих баз даних. В основу СRM покладено персоніфікований підхід до кожного споживача.

     

За статистикою, 80% прибутків компанія отримує від 20% своїх постійних клієнтів. Підтримка зв’язків з попередніми клієнтами потребує менших фінансових витрат, ніж залучення значної кількості нових. Завдяки такій високій ефетивності та низькому рівні витрат, СRM отримує все більшу популярність в світі. Ця тенденція характерна і для українського ринку.

Proximity Ukraine

Перша на Україні спеціалізована CRM-агенція, що забезпечує побудову і підтримку взаємовідносин з споживачами на основі спеціальних автоматизованих баз даних за допомогою засобів непрямої реклами.

Proximity Ukraine є членом міжнародної мережі Рroximity Worldwide, що належить транснаціональній рекламній корпорації BBDO Worldwide. На Україні Рroximity входить у групу агенцій Provid/BBDO.

Ця СRM-агeнція унікальна, оскільки:

  • спираючись на досвід а унікальні розробки Рroximity Worldwide, пропонує клієнтам технології, випробувані за кордоном, та останні ноу-хау у цій галузі.
  • володіє безцінним досвідом роботи на українському ринку, який отримала "у спадок" від материнської агенції Talan Communications.

Proximity це:

Управління базами даних:

Планування:

  • Побудова.
  • Аналіз.
  • CRM консалтинг.

Прямий маркетинг:

  • Почтова розсилка.
  • Call Center.
  • Програма лояльності.
  • Програми ініціювання (On- та offline).

Стимулювання збуту:

  • Промо акції для покупців.
  • Промо акції для торгівельних мереж.
  • Мерчендайзинг (On- та offline).

Адреса:

www. рroximityworld. com та www. proximity. com. ua

01004, м. Київ, вул, Льва Толстого, 3,

Телефон: 220-07-04, 234-23-32

E-mail: proximity@proximity. kiev. ua


11.05.2011

Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!