Інститути післядипломної освіти мають розвиватися, – МОН

Україна наразі потребує поштовху для розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти

Інститути післядипломної освіти мають розвиватися, – МОН

Україна наразі потребує потужного поштовху для розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти.

Про це під час наради керівників обласних закладів післядипломної педагогічної освіти з керівництвом МОН сказала заступниця міністра освіти Віра Рогова.

У ході зустрічі було наголошено на важливості розроблення окремого закону, який потрібен для регулювання роботи інститутів та положення про заклад післядипломної педагогічної освіти.

«Положення про ці заклади є застарілим, адже за останні роки змінилися підходи до освіти, технологічні умови та потреби освітянської спільноти. Ми маємо знайти спільний шлях до оновлення нормативно-правового забезпечення роботи закладів післядипломної педагогічної освіти у співпраці з органами державної влади, державними установами, громадськими організаціями та міжнародними організаціями», – зазначила заступниця міністра.

За її словами, усе це має підсилити спроможність якісно підготувати вчителів до впровадження НУШ в базовій школі.

Освіта.ua
03.03.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
зоря
Місце безоплатного підвищення кваліфікації!???? Платні всі курси,держава відмовляється оплачувати ,все за рахунок вчителя
Наталія
У оіппо працюють досвідчені викладачі, які мають досвід роботи в навчальних закладах, велика кількість науковців: доктори і кандидати наук, доценти і професори. Це осередки досліджень і впроваддення результатів. Місце безоплатного підвищення кваліфікації. А для незадоволених, які повторюють давно набридлі кліше, зараз є альтернатива вибору: обирайте платні КПК і удосконалюйтесь.
Ганна
Для Наталія: не повірите, ні ваше безоплатне, ні платне, так зване, підвищення кваліфікації нам не потрібне. Єдине, що мені, як вчителю біології, потрібне, це змога прослухати цикл лекцій, наприклад, з генетики у профільному виші. . В жодному ОІППО докторів та кандидатів біологічних наук не спостерігається. Максимум, педагогічних, нікому не потрібних. Тому обираємо дистаційні, заради економії свого часу і грошей, просто щоб було.
Наталія
Не зрозуміло..що вам заважає прослухати лекції з генетики у виші...це ваше бажання. Зараз є вибір: заплатили і слухаєте. Заплатили за КПК у обраному вами закладі...усе просто...Для чого гидити? Вас ніхто не примушує йти в ОІППО...Воля вибору
Коментувати
liketaurus
Як на мене інститути післядипломної освіти - це просто ще одна корупційна схема - спосіб розбазарювання бюджету. Вчитель має сам протягом всього життя вдосконалювати свої знання. Чим йому можуть допомогти люди, які вже зійшли з цієї орбіти, не володіють сучасними технічними засобами навчання, не слідкують за тенденціями сьогодення? А саме ж такі працюють в таких установах! Ці псевдоосвітні заклади треба було ліквідувати вже років з десять тому...
Lena
Для liketaurus: Не говоріть про всіх. Особисто я із задоволенням навчаюсь у Херсонській АНО. Чудові спеціалісти та зустріч з колегами є дуже мотивуючим чинником мого професійного розвитку.
Коментувати
Volodymyr
Було б доречно, якби МОН провів онлайн анкетування вчителів щодо доцільності існування ІППО. Результати очевидні
гость
20 років в освіти і 20 років викладачі в ІППО тільки хабарі брали а не навчали. позакривайте їх вже. значить на школах ви економите, а цих дармоїдів тримаєте.
Іван
Методкабінети вже реорганізували заміною табличок та перейменуванням посад при абсолютно тих же людях,тепер зробіть те ж саме з нікому не потрібними інститутами! Навіщо ви хвилюєте повітря? Не варто!
зоря
Якісно підготувати вчителя до роботи в НУШ тільки ВНЗстаціонар,знання з навчальних предметів,теорія,методика. А ІППО-це викачка грошей з вчителів,..
Торба
Ці інститути - відстійник для колишньої номенклатури, тому їх потрібно закривати.
Вікторія
Розігнати тих дармоїдів які лише хабарі беруть. Хай ідуть в школи уроки проводити тоді побачать що це насправді.