Громадськість запрошують обговорити реформу освіти

Громадська Рада при МОН запрошує на обговорення концепції реформування середньої школи

Громадськість запрошують обговорити реформу освіти

Громадська Рада при Міністерстві освіти і науки запрошує на громадське обговорення концепції реформування середньої школи. Про це йдеться у повідомленні громадської ради у Facebook.

До участі в обговоренні запрошуються освітяни, батьки, представники громадськості, влади та ЗМІ.

"Кожен з нас є небайдужим до процесів реформування освітньої галузі і, в певній мірі, бажає бути залученим до її розвитку. Законопроект "Про освіту" доопрацьований, погоджений Комітетом з питань науки і освіти Верховної Ради України та вже внесений до розгляду Верховною Радою. Питання наступного пакету документів, шляхів імплементації стає дуже актуальним", - зазначається у повідомленні.

У Громадській раді при Міносвіти повідомляють, що під час другої Національної (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2016 була проведена стратегічна сесія, на якій обговорювалась візія нової школи. Також у раді зазначають, що багато інших структур формують своє бачення розвитку і навчання дитини.

"Саме тому Громадська Рада при Міністерстві освіти і науки виступає з ініціативою формування нових підходів до системи громадських обговорень і пошуку консенсусу", - йдеться у повідомленні.

Обговорення концепції реформування середньої школи відбудеться 12 травня.

реєстрація на захід

Освіта.ua
16.04.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Skjeld
Якщо залишити даний рівень навантаження і не робити кроки лібералізації освітньої програми, то наші діти не зможуть удосконалюватись поза школою (секції, гуртки). Не створюйте ілюзій на зразок "Від книги у школі - до книги вдома". Наприклад, дитина в 2 класі сидить 6:40 у школі. Поставте запитання собі: -"Чи не перетворюється дитина на раба, котрого накачують абсурдною інформацією?"
Peters
Дебіли, *ля) + 100 знаків
Peters
Та скільки можна обговорювати, доопрацьовувати і тп.? Концепції, стратегії, дорожні карти...etc) Вам самим не смішно?
Феликсу
а Вы как считаете? (Звиняйте, но давать ответ на вопрос следует со встречного вопроса, который способен заставить голову другого повернуться...)
Felix
"верится или не верится - дело десятое" Тоді зустрічне пання. Для чого районо і оіппо мордують дітей замірами та моніторингами?
роккі
Все зводиться до корупції. А те що діти нічого не вчать, це не проблема! І повірте при теперішньому ставленні. Щось не віриться у корупційні схеми.
верится или не верится - дело десятое
Для роккі: Если дети не учат, им следует позволить не учить.Просто позволить.При этом и необходимо показать,и ребёнку тоже,что знаний,реальных знаний,у него нет.Почему есть возможность свести всё это дело к коррупции?Да элементарно, Ватсон.ВСЕГДА находились люди,считавшие,что их ребёнку необходимо"помочь".А помощь эта разнообразная.Начиная от третирования провинившегося учителя(почитайте группы у ФБ),до предложения учителю"порешать вопрос"-ПРАКТИКА ЖИЗНИ ЭТОЙ СТРАНЫ
роккі
Для верится или не верится - дело десятое: Полностю буду вас поддерживать когда отменят свидетельства с отличием и медали.
спасибо. Я не ожидаю поддержки
Для роккі: я показываю собственное видение ситуации. Человек волен принять его, либо нет
Коментувати
для учителя
условия пересдачи всего материала дают возможность развития нового витка коррупции,поскольку находятся мамаши,которые подключат детских папаш для решения данного вопроса. И дай,Вам,Боже сил,чтобы выстоять против таких родителей с директором и завучем вкупе. А единицу-почему не ставить.Ставьте единицу.РЕАЛЬНО ставьте и увидите,насколько это работает. Дети на три уже ПЫТАЮТСЯ.Они не хотят единицы.И да,у нас вроде как введено Н/А,но наши сердобольшые,узколобые чиновники от образования начинают крутить УЧИТЕЛЕМ,но принять возможность невыдачи аттестата или свидетельства не способны.Ну куда от этого,узколобость правит миром,вместе с наглостью-хамством... А Вы ведь лишь пугаете своих учеников. А по факту у них не менее 4 баллов,а то и все 6-9
В
Коли в казні закінчуються гроші - починаються реформи.
Лилия
Для В: цю фразу треба вивести на фасаді нащого мон золотими літерами!!! У Давньому Римі казали "хлеба и зрелищ!", у нас залишили лише видовища
Коментувати
учитель
От знов починають розмови про 12 річну освіту. Вже пора визначитися! Cвідоцтво про базову середню освіту тоді видавати після 10 класу. У свою чергу атестат після 12. Збільшити кількість годин на точні предмети. Забути у простих сільських школах про профілізацію. Оскільки користі з профілів там мало. Особисто працюю в закладі де філологічний профіль. І жоден випускник не планує вступати на спеціальності філологічних напрямків. Виходять з становища тільки за рахунок репетиторів. І саме головне ні учні, ні батьки такий профіль не вибирали. Просто вирішила адміністрація.
так
2. Далі: "ліцеї, гімназії, спеціалізовані школи, загальноосвітні школи (у дитини та батьків право вибору)" право выбора исходит из финансовой возможности родителей? ГЛУПОСТЬ1111 несусветная.
Реформа
1. Початкова школа окремо з повним робочим днем; 2. Далі: ліцеї, гімназії, спеціалізовані школи, загальноосвітні школи (у дитини та батьків право вибору); 3. старша школа - профільні класи; 4. профтехучилища (робочі спеціальності за потребою держави та комерційні групи), виші. Всі працівники без виключення повинні просто виконувати свої обов язки: кришами та туалетами повинні займатися завхози, управлінцям - не лізти до роботи директорів, методистам - не лізти в управлінську діяльність, а вчителю - виконувати тільки свої обов язки відповідно посадових інструкцій (Довідник кваліфікаційних характеристик професій...). Наша біда в тому, що всі знають як повинен працювати інший, а як сам - проблема!!!
роккі
Реформа дійсно має починатися з управлінь освітою.
Едуард
Для роккі: Ви праві!
Коментувати
Андрей
Пока не уберут совковую систему управления в образовании (районо, гороно и т.д.) реформа будет под большим вопросом
unforgiven
Що там обговорювати? До того часу, поки учителям не повернуть права (виключна навчально-виховна діяльність), а інші учасники (учні, батьки, методисти, міністерство) не почнуть виконувати свої прямі обов’язки, то красиво придумане гасло "якість освіти", буде приречене на невдачу.
Львівянин
Для unforgiven: Цікаво, а що ви маєте на увазі коли говорите "виключна навчально-виховна діяльність". А чим тепер ще займаються педагоги?
unforgiven
Для Львів’янин: попрацюйте учителем, зрозумієте...
Коментувати
вчитель
Реформа чи шлях у пропасть! Хтось може пояснити чому так рвуться скорочувати школи? Слово "оптимізація" розриває нашу освіту на клаптики. У 40 рокі після війни навіть працювали малокомплектні школи. Для того щоб у сучасних умовах навчити потрібні продумані реформи. На даний момент все пов`язане тільки з економією. Чому не зменшити кількість дітей в одному класі до 15? Програму треба не просто розвантажити. З неї треба викинути лишні предмети. Гроші на багато речей знаходять. А забезпечити кожний кабінет комп`ютером нема звідки. Вчителям підняти заробітню плату теж проблема.
почему рвуться сокращать?
Для вчитель: да потому что создать экономику на РАЗГРАБЛЕННОМ пространстве они не способны,поскольку они не создавали,они грабили.Для того,чтобы СОЗДАВАТЬ необходим иной тип мышления.У нас таких людей убили,или они выехали,либо плюнули на всё и занимаются своим маленьким делом,которое и не отожмут,поскольку небольшое,но которое даё возможность нормально жить.Но это-бывшие комсомольские работники,которые попали в струю воровства,много брать не стремились,поскольку- умные
а не брать не могли,
поскольку с ними никто бы не считался.Вы ведь в курсе,что если у человека ничего нет, и он не стоит на чиновьничьей лестнице на приличной ступени(а без этого "чего" туда попасть сложно на ПОСТсоветском пространстве), то и слово человека ничего не значит. Вот поэтому и овуться сокращать-денег,что МВФ и Ко на всех не хватит, а пыль им же пустить в глаза надо,да так,чтобы и себе-любимым хватило
Коментувати
освітянин
10-12 клас. Це лише продовження навчання. Можливо профілізація в окремих школах це добре. Але більшості закладів необхідний універсальний профіль. І лише для того, щоб учень отримував однакову кількість зань з усіх предметів. Відверто кажучи більшість випускників на даний час в 11 не знає куди йти вчитися. Не кажучи про 10.
Тетя Мотя
Для освітянин:Цілком з Вами згодна!
так
Для освітянин: ой, нет. Не плюс. Не соглашаюсь.НЕЛЬЗЯ браь в 10 класс детей, которые показали собственную НЕСПОСОБНОСТЬ (=нежелание) к обучению. Не знают? Пусть изучают весь курс предметов, а ЗНО после 9 класса покажет КАК крепко эти знания расположились в голове у ученика. И по результатам обучения перенаправлять детей по либо профилям, либо профессиям, либо в колледж
учитель
Для так: Можливо колись повернуть норми відповідно до яких учня мали право залишати на повторний рік навчання. Не жаліюся на 12 бальну систему. Але повинна існувати каральна оцінка. Можливо навіть "0". Занадто гладять дітей. Це не дуже радує.
Коментувати
Tatjana Shvec
Пропоную включити до загальної середньої освіти навчання в коледжах та ліцеях в тому плані, що ці заклади пречудово замінять 10-12 класи загальноосвітньої школи, тут вам і профільність і різні форми власності і дитина на виході завдяки практичним завданням вже має уявлення про майбутню професію. Звісно не помішало б покращити забезпечення цих закладів. У них вже є напрацювання і це лише вдосконалить освітній процес. До того ж навчання іноді в іншому місті надасть дітям навички самостійності та підприємливості. В школі ж, при тому що дитина планує отримати вищу освіту, варто було б залишити гімназійні класи.
учитель
Обговорення повинно проходити на форумах. Звісно добре, коли хочуть почути мою думку. Але не факт що до неї прислухаються.
батько
До яких пір будемо здавати на англійську мову по 500-600 гривень за оксфордські книжки, бо по іншим вчителі англійської мови відмовляються працювати.
до тех пор,  пока несёте,
Для батько: до тех пор нести и будете.
Андрей Козак
Ну они реально лучше отечественных. Если в семье тяжелое материальное положение - можно с интернета учебник скачать
Тетя Мотя
У тех, у кого тяжелое материальное положение, и интернета нет, потому что за него нужно платить!
Коментувати
так
Батьки НЕ можуть і НЕ повинні "допомогати учителеві виховувати дітей", оскільки батьки і є ОСНОВНИМИ ВИХОВАТЕЛЯМИ дітей. Не варто перекладати прямі функції (це навіть не обов*язки, це функції) батьків на інших людей. А от навчати дітей то є ФУНКЦІЯ учителя. Батьки можуть допомогати, а можуть і НЕ допомогати. І програми і роботу в школі варто створювати виходячі саме з цієї позиції. Отоді буде щось. А усе інше - ТАК
Чернівчани
Для так: Можливо ми батьки не всезнаючі, але чітко можемо дати визначення педагогіки. Це наука про освіту, навчання та виховання людини. Тому учителі не все перекладайте на батьків.
так
Для Чернівчани: на батьків взагалі НІЧОГО не перекладають. Виховання - РОБОТА батьків, усвідомлюють вони те, а чи не усвідомлюють. Вчитель здатний лише або послабити вплив батьків, або посилити його.Ну і третій варіант - ніяк залишити все як є, але то майже нереально, оскільки будь-яке спілкування впливає на людину, на дитину тим паче. А те, що батьки рідко коли здатні УСВІОМИТИ власний вплив ні на що не впливає...
Світлана
Чернівчани не розуміє про що йде мова - виховання в школі, а на даний час ніякої відповідальності за виховання дитини в сімї нікто не несе. А в школі - дитині нічого не скажи, в щоденник не пиши, по телефону батьків не турбуй.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!