МИСТЕЦТВО (профільний рівень). Програма для 10-11-х класів ЗНЗ
Навчальна програма з мистецтва (профільний рівень) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Навчальна програма «Мистецтво. 10-11 кл. Профільний рівень» розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Її зміст спрямовано на цілісний художньо-естетичний розвиток особистості учня шляхом ознайомлення з мистецтвом культурних регіонів світу та опанування практичних умінь у сфері мистецтва.
Метою вивчення мистецтва у загальноосвітній школі на профільному рівні є орієнтація учнівської молоді на духовні та загальнолюдські цінності; формування в учнів предметних, міжпредметних та ключових компетентностей у процесі пізнання і оперування засобами різних видів мистецтва; стимулювання та розвиток художніх інтересів, схильностей та здібностей; створення умов щодо формування комплексу художньо-творчих умінь для можливості самовираження та професійного самовизначення особистості.
Програма ґрунтується на принципах цілісності, наступності, системності та варіативності змісту, органічної єдності національних і загальнолюдських цінностей; засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного, інтегрованого та компетентнісного підходів. Особистісно орієнтований підхід спрямовує освіту на розвиток художніх інтересів, індивідуальних мистецьких схильностей та здібностей учнів. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь з різних видів мистецтва та усвідомлення можливостей їх застосовання у навчальному та соціокультурному середовищі. Інтегративний підхід реалізується у тісній взаємодії різних видів мистецтва в рамках освітньої галузі, виявленні міжпредметних зв’язків з предметами інших освітніх галузей, поширенні мистецького досвіду, набутого у процесі навчання, у соціокультурне середовище. Компетентнісний підхід сприяє формуванню комплексу предметних мистецьких, міжпредметних та ключових компетентностей.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
Освіта.ua
27.12.2017