«Ми дослідники. Ми винахідники»: 19-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 19-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Ми дослідники. Ми винахідники»

«Ми дослідники. Ми винахідники»: 19-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 19-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Ми дослідники. Ми винахідники»

Дописуємо букви: учимося читати й писати. Завдання спрямоване на розвиток мовленнєво-творчих здібностей, засвоєння друкованих букв алфавіту. Дитині пропонується розпізнати букви за їх видимими частинами й дописати втрачені частини букв, а потім з отриманих букв скласти слова.

Голосні та приголосні звуки (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити літери української абетки, що позначають на письмі голосні та приголосні звуки. Завдання зроблені у формі лабіринту, де дитині пропонується прокласти шлях саме за допомогою літер, що позначають голосні звуки, або за допомогою літер, що позначають приголосні.

Слова у дзеркалі: пишемо й читаємо. Цей комплект допоможе дитині закріпити знання друкованих літер, розвинути навички читання й письма. Комплект містить загалом 32 речення, в яких слова написані дзеркально. Дитині пропонується допомогти ельфу прочитати ці речення: для цього необхідно правильно їх написати друкованими літерами за поданим зразком.

Матеріали предметів: розподіляємо слова. Пропоноване завдання допоможе дитині дізнатися про назви матеріалів (папір, дерево, скло), навчитися розрізняти та називати властивості й якості предметів, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується розподілити назви предметів за матеріалами та провести стрілки до відповідних будиночків.

Таємниці зубних фей: розвиваємо фантазію. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої та здоров’язбережувальної компетентностей, розвитку вміння висловлювати свої думки, розвитку зв’язного мовлення. Учням й ученицям пропонується письмово дати відповіді на запитання про зубних фей, поміркувати про особливості цих казкових створінь.

Рахуємо фігури веселого конструктора. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Комплект складається з 6-ти завдань, у яких дитині пропонується порахувати, записати кількість геометричних фігур кожного виду та розмалювати їх.

Учимося вимірювати предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині здобути досвід вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Комплект складається з 8-ми завдань, у яких дитині пропонується розглянути й записати у комірках довжину різних предметів.

Прибирання у сови: що означає «набрати води в рот»? Завдання спрямовано на формування мовленнєвої та математичної компетентностей, розвиток логічного мислення, уваги, збагачення словникового запасу, допомагає сформувати вміння використовувати сталі сполучення слів і порівнювати числа.

Прибирання у сови: що означає «по гарячих слідах»? Завдання пропонує розставити числа від найбільшого до найменшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення. Також учні та учениці мають записати та пояснити утворений фразеологізм.

Визначаємо, які числа розміщено в колах. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути, де розміщено числа в колах, і відповісти на декілька запитань: які числа розміщено у всіх чотирьох колах одночасно, які числа розміщено у трьох колах одночасно, які числа є лише у двох колах, які числа є лише в якомусь одному колі?

Учимось розрізняти плоскі й об’ємні фігури. Це завдання познайомить дитину із плоскими й об’ємними фігурами, допоможе зрозуміти різницю між ними й навчитися сортувати їх за відповідними категоріями. У завданні дитині надано вісімнадцять геометричних фігур, дев’ять з яких є плоскими, а дев’ять – об’ємними. Дитині треба вирізати їх усі та правильно розподілити, а потім приклеїти.

Вивчаємо об’ємні фігури й тренуємо зорове сприйняття. Цей комплект містить 8 завдань, кожне з яких покликано допомогти дитині вивчити ту чи іншу об’ємну фігуру. Серед малюнків у кожному завданні потрібно розмалювати або обвести ті, на яких зображено предмети, що мають форму відповідної фігури. Таким чином дитина розвиватиме навички порівняння й просторове мислення, потренує дрібну моторику й зорове сприйняття.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
17.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів