ДПА-2019 з біології в основній школі (9 клас)

Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з біології у 2019 році

ДПА-2019 з біології в основній школі (9 клас)

Атестаційна робота з біології укладається вчителем із завдань, що охоплюють різні теми курсу біології в межах очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, визначених програмою з біології для 7 – 9 класів. Завдання добираються вчителем так, щоб вони дали змогу оцінити сформованість в учнів діяльнісного (уміння), знаннєвого (знання) і ціннісного (ставлення) компонентів предметної компетентності.

Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища; давати визначення основних біологічних понять; користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси; описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки; використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 50% від загальної кількості завдань атестаційної роботи.

До атестаційної роботи включаються завдання різних типів: тестові завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності); обов’язково включаються завдання відкритої форми (з короткою та розгорнутою відповіддю); завдання, які передбачають здійснення аналізу діаграм, графіків, таблиць; завдання, в яких учням пропонується прочитати текст і використовуючи його зміст виконати завдання.

Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель. Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з біології, або інші збірники завдань з біології, що мають відповідний гриф, з урахуванням вимог, що зазначені вище.

Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу, відповідно до листа МОН №1/9-196 від 27 березня 2019 року.

Освіта.ua
20.04.2019

Популярні новини
Учні 5–9 класів проводять сидячи 10 годин на добу Загрозливою є тенденція щодо зниження фізичної активності серед дітей і підлітків
Школи проведуть національний урок з безпеки дорожнього руху В українських школах відбудеться проведення єдиного уроку з безпеки дорожнього руху
Учитель наділений свободою творчості, – Служба якості освіти Освітнє законодавство надає педагогічним працівникам право на академічну свободу
Місцеву владу просять не скорочувати вчительські надбавки Профспілка та Міністерство освіти сподіваються на забезпечення трудових прав учителів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів